Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #22 üzenetére

    Nem teljesen értem, hogy miért baj, hogy a Unity előre dolgozik. Eléggé világos, hogy a Microsoft merre fog menni. A programozható bejárás lesz a fő irány. Attól, hogy erre koncentrálnak, még nem éri hátrány a mostani hardvereket sem, mert használhatod a fixfunkciós bejárásukat. Viszont mire ez a DXR téma a Unity-nél production ready lesz, addigra 2022-t fogunk írni, vagyis bőven olyan hardverek lesznek, amelyek már programozható bejárást támogatnak. Logikus, hogy erre érdemes lőni már az elején is.

    Szerk.: A bounding tetahedron hierarchia nem használja az RT blokkot. Ennek a működéséhez a fixfunkciós BVH kell. Nem ártanak senkinek ezzel, mert használhatod, ha akarod, csak nem az egyedi bejárással.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák