Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Parci

    HÁZIGAZDA

    válasz Fantomashu #27 üzenetére

    hiába ordítasz vastag betűkkel, aláhúzva, nem lesz jobban igazad, ráadásul kulturáltabbnak sem fogsz tűnni. a cikk nem fizetett (!), te pedig fogalmatlanul vádaskodsz, sőt, ha már üvegtigris-szint, akkor "hitelrontasz", "becsületsértesz" és társai. egyrészt.

    másrészt, valóban nem vagyunk egyenjogúak ebben a "vitában". egész pontosan azért leszel kitiltva, ha nem felejted el ezt a vonalat, mert úgy viselkedsz. beszólsz rudinak, az egész ph-nak, abszolút belefér számodra a fröcsögés, pedig nem, nem fér bele. ha bármit el akarnál várni magaddal szemben a házigazdák részéről, akkor az az abszolút minimum, hogy nem így indítasz. ha meg mégis, akkor egy szavad se legyen, ha aztán nem tűrik esetleg faarccal a szemé hülyeségeidet.

    mégegyszer: lehet kritizálni egy anyagot, érvekkel, konkrétumokkal, kulturáltan. és lehet azt csinálni, amit te csinálsz. mindenki eldöntheti, hogy melyiknek van több értelme. érdekes módon a jogos észrevételeket javítani szoktuk. a jogtalan sértegetéseket meg mi sem tűrjük el, ahogy te sem tennéd.

    ja, egyébként most látom, hogy már voltál figyelmeztetve, ezért, akkor éppen egy packard bell notebookot fikáztál: "Ki veszi meg ezt a sz@rt ? Minőségre ugyan olyan retek mint az Acer igy jól egymásra is talált a két cég... :) Egy normális notebookra alapból 3 év garancia van.. ergo ez nem az !"

    igazán nincs mit hozzáfűznöm. szégyelld magad, és leginkább sürgősen változtass ezen a viselkedéseden, ha szeretnél itt fórumozni, mert az ilyen szintű értelmetlen flame-keltésre nincs szükség, ergo senki sem fog könnyezni, ha repülsz. próbáld meg ezt megérteni.

    [ Szerkesztve ]

    dicranum scoparium + genista pilosa = :)

  • Tsebacsi

    nagyúr

    válasz Fantomashu #27 üzenetére

    Sztem pont azért van joga kipenderíteni innen téged, mert Házigazda... A stílusod hagy némi kívánnivalót, még akkor is, ha fizetett alkalmazottja is vagy valamely említett cégnek. Nem vádaskodott, találgatott, és szerintem nem is lőtt annyira mellé ;)

    Ne offoljunk tovább szerintem a "személyes sérelmekkel"

    Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

  • rudi

    nagyúr

    válasz Fantomashu #27 üzenetére

    Ezerszer kitárgyalt, de soha megegyezésre nem vitt kérdéskör az, hogy a lokális, hosszú beszerzői sor végén álló szerviz, vagy a fél lábbal a gyárban álló, nagy készletes európai központ a jobb. Minden gépnél említve van a garancia (hogy az Edge csak 1 év, az Acer akciósan most 3-at ad, a Fujitsu meg dicséretes a 3 éves), nézd csak meg az értékeléseket.

    Azt viszont ne feledd, hogy egy értékelésnél nem csak a garanciát vesszük figyelembe, ezer más faktor is van, amiből nekünk a cikkben lévő eredmény jött ki, hogy a Fujitsu bár jó, nem éppen nyerő. Nem kell ezzel egyetértened, várjuk a véleménydet a fórumba, de a másik (cikkíró) munkájának és véleményének pocskondiázása egyfajta szegénységi bizonyítvány. Aztán meg ugye jön az "amilyen az adjon Isten, olyan a fogadj Isten" jellegű válasz, és már benne is vagyunk a fölös szájkaratéban.

    Marajdunk abban, hogy nekünk, a mi szempontjaink szerint nem jött be annyira ez a Fujitsu, neked meg igen. A virtuális hajhuzigálást meg hagyjkuk meg a virtuális óvodásoknak ;)

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

  • stifi

    senior tag

    válasz Fantomashu #27 üzenetére

    elárulok egy titkot:
    ha a cikkek fizetettek lennének, előbb-utóbb csak jókat olvasnál mindenről, és csökkenne az oldal látogatottsága, fizetett hirdetés ide vagy oda, elhalna az oldal.. de legalább mindenhol minden cikkben fizetett marketing duma lenne, amitől én speciel hányok.

    a PH! egy online magazin. kapnak/kérnek cuccot innen-onnan, megnézik és leírják a véleményüket. ha nem maradnak pártatlanok, maguk alatt vágják ki a fát. az, hogy ma már a notebook gyártás olyan szinten van, hogy majdnem mindenről lehet jót írni, egyáltalán nem baj. elolvasod a cikket, begyűjtöd az olvasás után a megfelelő tapasztalati pontot és kész, nem biztos hogy szintet fogsz lépni tőle..

    és ha már a szerviznél tartunk, ezerszer inkább egy Acer - Brno szerviz, mint egy Fujitsu - Albacomp..

    Nincs időm kedvesnek lenni!

Új hozzászólás Aktív témák