Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • liszi70

    nagyúr

    válasz hunspikey #60252 üzenetére

    Összefoglaltam, hogy szerintem mi vezetett a plazma eladások csökkenéséhez, ami a megszűnését jelenti előbb-utóbb :

    - Drágább az előállítási költsége, így ugyanannál az árnál egy LCD-n jóval több a haszon, így a kereskedők és a gyárak is az LCD-t nyomják
    - Van egy csomó régi, ma már jórészt érvénytelen beidegződés vele kapcsolatban és nincs ismeretterjesztés, marketing a sztereotípiák eloszlatásához
    - Már csak 42"-t és nagyobbat gyártanak, és a vásárlók többsége 32-40"-os tévét vesz
    - Többet fogyaszt mint az LCD
    - Félnek a beégéstől, mert fogalmuk sincs mi az és hogy néz ki, és olyan félelmetes neve van
    - Nem lehet olyan keskeny kerettel ellátni és olyan extrém-vékonyra építeni, mint az LCD-t, és a designe (sajnos) nagyon fontos vásárlói szempont
    - Nem lehet olyan szintre feltolni a fényerőt, ami otthon teljesen felesleges mértékű, de bolti körülmények között, neonáradatban az LCD látványosabb tőle
    - Az emberek többségét nem érdekli annyira a képminőség, hogy ne a hivalkodóbb, hanem a természetesebb képminőséget válasszák a boltokban (ennek globális társadalmi-kultúrális-gazdasági okait hosszan lehetne elemezni)
    - A marketing és a piac nem a minőségről, hanem a könnyebb eladásról szól
    - Nem a képminőség, hanem a designe és reklám alapján választ az emberek többsége
    - Nincs a plazmának reklámja, nem volt érdekében senkinek, hogy csorbítsa a nagyobb haszonnal kecsegtető LCD eladást a plazma miatt
    - A boltokban az éppeni raktárkészlet és a hasznonkulcs mértéke szerint ajánlják a készülékeket a laikus vásárlóknak (van kivétel, csak kevés!)
    - Kevés a tudatos vásárló, aki utánajár, hogy a pénzéért hogy kaphatja meg a legjobb ár-érték arányt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák