- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dexar007
veterán
Beszéltem velük chat-en.. mivel a modell neve.: PS60E530A3WXXU azaz U és nem H ..ezért United Kingdom-ra szánt termék,vagyis nem magyar piacra készült,annak ellenére, hogy itt rakták össze... Így eleve nem is regisztrálhattam volna..ezért megkértek rá,hogy töröljem...az hogy refurbished vagy javított vagy bármilyen, azt nem tudták megmondani mert ,,nem rendelkeznek ilyen rendszerrel".
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
Milyen ötletnek tartjátok, ha mondjuk rendelnék egy ,,igazságügyi műszaki szakértőt"? Lcd/plazmajavítós topikban, a "házigazda" adta a tanácsot,ezzel szinte mindenre fényt lehetne deríteni,és ha a jegyzőkönyv a kezemben lesz,onnantól le van zárva az ügy kb (?)
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz DM-Fan #23515 üzenetére
Tudom,ezzel megerősítetted az ötletem. Pontosabban ez nem is az én ötletem,hanem a "javítós" topikban a házigazda tanácsolta még privátban..holnapra kiderül,hogy tud-e valahonnan szerválni ilyen "szakértőt".
A tv-t még nem küldtem vissza, futárt megrendeltem, már vissza is írtak mailben, címre várnak meg egy névre..de még halogatom egy kicsit.Ha esetleg nem jön össze a szakértős téma --én pedig fogalmam sincs,honnan szerezzek-- akkor hétvégén úgy néz ki, 3-an vissza tudjuk vinni.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
Na, a szakértős téma nem jött össze. Helyette inkább az lett -volna-, hogy személyesen visszük el neki 3-an 4-en..írtam is az eladónak,rá percre jött a válasz.:
"Szia
Hificomp KFT.
Debrecen
Apafi u. 119.
Keresd Gál Tamás szervíz tulajdonost.
De azzal legyél tisztában, hogy a készüléket itt kell hagyni nem fogjátok tudni megvárni.Üdv.
Attila
"[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
Nem tudom,én még mindig nem akarom elhinni, hogy egy 280 pozitív,0 negatív értékeléses ilyen szinten kicsesszen az emberrel..úgyhogy marad a reménykedés.
Haj.: vaterán már megkérdeztem.:
,,,,Ismereteink szerint a szerződés semmis, amennyiben nem a valóságnak megfelelő lényegi információk alapján köttetett. Más kérdés, hogy az eladó lehet jóhiszemű (azaz nem tudott ezekről) vagy rosszhiszemű (ha tudott róla), de ez a szerződés semmisségét nem befolyásolja. Az eladó felet ilyenkor terheli a visszavételi kötelezettség, a PTK alapján. Az ilyen típusú jogérvényesítésre a felek megállapodása alapján, vagy ennek hiányában azonban polgári perben, a bíróságokon keresztül van lehetőség."
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz joysefke #23563 üzenetére
Ilyet találtam,mikor beírtam azt , hogy Gyöngyös. Viszont fölül az áll,hogy .:" Felhívjuk figyelmét, hogy bizonyos átvevőpontjaink nem végeznek javítást, a feladatot ezekben az esetekben más, javítással foglalkozó szervizpontjainak továbbítják."
Guglin rákeresve..de hogy ez samsung szerviz,vagy csak sima sufni..az jó kérdésViszont jobban belegondolva, tudom is hol van a bolt..mindjárt lemegyek, megkérdezem személyesen.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz dedy70 #23566 üzenetére
Nem hiszem,hogy csak ez az egy van..
Ennek a honlapján is az áll, hogy .:
LG és SAMSUNG HIVATALOS
MÁRKASZERVIZSamsung honlapja is kidobja..vagyis innen elvileg kérhetnék egy embert, hogy mérje fel a dolgot? (Itt vannak kb tőlem 500méterre)
Csak nem akarom, hogy az legyen, hogy ,,miért nyúltam bele egy garis tv-be"..ami persze sufnigaris kedves haverjának a boltjába.(úristen mekkora szopás ez a tv DDDD már 1.5 hete ez a téma)
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
Tv osztás van a Samsungnál..mindjárt megyek haveromért kocsival mert másképp nem tudná elhozni.
Ilyen tv-t kap kb 2000 ember ..de lehet több.
Garit stb majd megérdeklődöm.Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
Nem..láttam én is a hirdetést, szerintem ugyan az az ember csak más névvel és telefonszámmal.
Volt még egy harmadik hirdetés is,annál egyezett a vaterás száma, viszont a neve volt "csak" más.De felhívhatod ha gondolod..ha egy nagyon sokat beszélő emberkéről van szó, selymes hanggal, akkor ő az.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
Na, haver megkapta az ingyen tv-jét.. erről egy kicsit bővebben.:
Jászfényszaruban osztogatták őket, szinte az összes samsung dolgozó kapott 1-1 darabot. A vicc az, hogy vannak emberek akik csak ezért jelentkeznek oda. Haverom augusztus (!) vége óta dolgozik ott, és hét elején kapott egy fényképezőgépet cégen keresztül --20 ezer forintosat garival az extrém digitálon keresztül-- illetve most egy tv-t (37ES6100).Viszont ismer olyan emberkét aki bevallotta, hogy szeptember közepén (!) csak ezért jelentkezett a samsungba.
A tv dobozáról/címkéjéről egy két kép (lényeges!).:[link]
[link]
Tv hátoldala.:
[link]Szóval a lényeg,hogy gari nincs..egyáltalán..semmi..maximum kicserélheti holnap, ha mondjuk olyan csíkos mint az enyém.
A tv élőben Xbox 360 - fifa 13-on tesztelve.:
Undorító. Egy szóban.
Állókép, illetve a menüje csillog villog..de amikor már belelendülnénk a játékba akkor szépen elmosódik az egész,és pacaféleség tölti be az egész képet. Betekintési szög szintén vicc..fész tu fész vagy semmi. 1.5 méterrel arrébb ülök,és már lehet látni ahogy halványul az egész..vagy lehet csak megszoktam a plazmát,de egy ilyenre semmi pénzért nem cserélném el a P50X10-esem..és ezt veszik az emberek, 160 ezer forintért,ami ráadásul 94 centis csak. Bele se merek gondolni milyen lehet ez a minőség 40" felett,ahol még jobban kijönnek a hibák.[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
Samu csíkos tv-vel kapcsolatban egy két újdonság.:
Eladónak korábban írtam,hogy személyesen szeretnénk levinni a tv-t..amibe ő persze belement,de csak úgy, hogy úgyis ott kell hagynom, szóval lényegtelen, hogy futár viszi vagy mi..
Szóval ezzel nem lettünk előrébb.Időközben bementem a gyöngyösi Samsung márkaszervizbe,ahol annyit mondtak, hogy .:
Panel vagy Y-buffer..előbbi 150-200ezer, utóbbi 50 munkadíjjal együtt,maga az alkatrész egyébként csak egy 20-as. De hozzátette, hogy több mint valószínű,hogy ez lesz a hiba, mivel 4 napot jött a tv, és ,,simán lehet hogy a páralecsapódás miatt alakult ki". Szerinte ha panelhiba lenne,akkor nem fekete csíkok lennének vízszintesen hanem fehérek... ez érdekes vélemény viszont,nekem itt ph-n egy másik szerelő teljesen mást mondott.Úgyhogy marad a reménykedés,hétfőn megy vissza a tv, kedd-szerdán megkapják, hétvégére kiderül mi a gond.(A csere nem tart tovább 1 óránál)
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz Dexar007 #23937 üzenetére
Alakul.:
"A műszaki cikkeknél, de különösen a tv készülékeknél a hidegből (mínusz fokokból) tőbb napig tartó szállítás után a páralecsapódás és hőkiegyenlítés miatt kötelező kb. 3-4 órát várni hogy a készülék felvegye a szobahőmérsékletet. A termék megérkezésekor az átfagyott készüléket a futár jelenlétében egyből hálózat alá helyezted amivel meghibásodást okozhattál a készülékben.
Mivel nem vártad meg hogy felmelegedjen lehetőséget adtál egy lehetséges okot a meghibásodásra ami teljesen a Te hibád és felelőséged az ebből fakadó meghibásodásra nem terjed ki a garanciális javítás."Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
Azt mondtam neki,hogy igen ,de csak azért, hogy megijedjen mivel akkor van egy tanúm, hogy szar volt a tv mikor megjött .: Cserébe a valóság pedig az,hogy 6-kor vettem át,futár nyilván rögtön elhúzott mert egyik sem várja meg amíg tökölök vele,aztán 8kor kapcsoltuk be először,mivel addigra sikerült felszerelni a helyére.
De egyébként most mind a két helyzet szopás,mivel eredetileg is csak 2 órát vártam az ,,előírt" 3-4 helyett,ami persze sehol sincs leírva gondolom.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
Szóban mondtam neki telefonon.. Mert miután bejelentettem neki, hogy egy szar amit küldött, akkor rögtön az első kérdése az volt, hogy itt volt a futár amikor beüzemeltük? Mondtam neki ,hogy ,,persze". Erre válaszolta, hogy ,,ez érdekes,nála tökéletesen működött". E-mailek között ennek nyoma nincs, csak 2x-3x szólított fel arra,hogy küldjem el a futár telefonszámát mert beszélni akar vele.
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
Még el se küldtem neki a tv-t..csak felvázoltam neki,hogy milyen hibák fordulhatnak elő,vagyis hogy miket mondtak nekem a samsung szervizben.
Mivel ott arra jutottak,hogy mivel külsérelmi nyom nincs a tv-n, a bekapcsolás után pedig fekete csíkok vannak, és nem fehérek, ezért majdnem ki van zárva a panelhiba.Vagyis kizárásos alapon maradt az Y-buffer,ami a páralecsapódás miatt zárlatos lett.Gabesz26.:
Én is sajnálom szegény futárbácsit..de ha egyszer e-mailben közlik velem hogy KEDDEN jön a tv, és nem előtte 2 nappal,akkor nem számítok az érkezésére,és nem is vagyok otthon.Itt mail.: ,,A küldemény kézbesítésére, megbízásunk alapján várhatóan 2012.12.04 -n / 8.00 - 20.00 óra között kerül sor." Cserébe kihozták szombaton,mivel munkanap volt elseje,és utána még egyszer hétfőn..és persze pont úgy jött ki , hogy nem voltam otthon.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz Viktor81 #24104 üzenetére
Marad a reménykedés..most már fölösleges visszaküldeni a címre,ingyen úgysem csináltatja meg..felviszem Pestre a héten az LCD/plazma javítós topik házigazdájának aztán ha van egy kis szerencsém a szerencsétlenségben akkor 20-30 ból megúszom..és lesz egy javított viszonylag új samsung tv-m 1 évig,ha kihúzza addig.
Ha nincs szerencsém és panel..akkor..erre még nem gondolunk.@Cha
Először elkérem a kamu garilevelet, szeretném látni milyen sufniszervizhez szól..már ha van neki egyáltalán,mert az elvileg "véletlenül kimaradt a dobozból"
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz ketkedo612 #24107 üzenetére
Szia,
most már teljesen mindegy..én 1 órát szoktam amúgy általában várni, ez a két óra is csak véletlenül jött ki..mert ugye a régit le kellett szerelni a konzolról,aztán az újat fel. Előtte meg ugye haveromat is át kellett hívni,mivel nem egy emberes munka felrakni a helyére,szóval elég gyorsan eltelt az a 2 óra.
Őszintén szólva már nagyon remélem,hogy igaza lesz az eladónak és tényleg ez a hibája.Más oldalról nézve.: Ha én esetleg eladom valamikor a Pana plazmám,( 3.5 éve működik nálam hibátlanul) aztán átvétel után közli velem a vevő, hogy szar.Akkor én erre csak azt tudnám mondani,hogy ,,így jártál,miért nem jöttél el érte személyesen?". Pénzvisszafizetés nálam is kizárva,mert tudom, hogy tökéletes állapotban adtam át a tv-t.
Jó persze az én helyzetem megint más,mert ezer sebből vérzik az egész..Nem is olyan rég volt egy hasonló esetem.:
iPhone 4 16gb gyári független-gari nélkül hirdetve.
Eladó személyesen jött el, megnézte, tetszett neki megvette, kifizette, elhúzott...rá 1.5 hétre felhív telefonon és ilyet szól.: ,, A telefon amit eladtál nekem, néha nem talál hálózatot..hogy szeretnéd elintézni?Vissza fizeted az árát,vagy megjavíttatod?" Hát mondom úgy intézed el ahogy akarod.Mégis mit mondjak erre 1.5 hét után?[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
Ma csomagoltam be, holnap jön érte a futár és viszi vissza Debrecenbe az eladónak.Több mint valószínű,hogy önköltséges lesz.Samsung szervizben is azt mondták,hogy talán kevés volt az a 2 óra míg "felolvadt" a tv,ezért Y-buffer zárlatos lett,mivel ha panelhibás lenne akkor fehér csíkok lennének a kijelzőn nem pedig feketék..maradjunk ennyiben,aztán majd kiderül mi lesz.
Y-buffer egyébként talán a "legkevesebb"..mivel csak 12-20 ezerbe kerül az alkatrész,munkaköltséget pedig nem kellene kifizetni.Az lcd/plazmajavítós topik házigazdája közben utánajárt a tv eredetének,és nem ,,refurbished" a termék...a kérdés,csak az,hogy akkor miért nincs rá garancia.
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
-
Dexar007
veterán
A csíkos tv-vel kapcsolatban valakinek van még valami utolsó utáni tanácsa?
Én most mindent arra alapozok, hogy y-buffer hibás..ráadásul valamilyen szinten miattam is,mivel 4 napot kocsikázott a tv,és csak 2 órát vártam az első bekapcsolással..amire még a samsung szervizes is azt mondta,hogy ,,hát talán..elég.."
Ha visszaküldöm az eladónak (5 ezer ), és tényleg ez a hibája,akkor nem fogják ingyen megjavítani,ezt előre mondta,mivel az én hibámból lett ilyen..ha nem ez a hibája,akkor pedig teljesen mindegy,mert panelt nem fogunk cserélni egy 210 ezres tv-nél, ha maga a panel 150..viszont azt már nehezen lehetne rám fogni.Más oldalról.: az eladó elad egy hibás tv-t, amit 10-ből 10 ember legszívesebben másnap
bebasznáaz ablakán..mi értelme van? Miért nem javíttatta meg először egy 20-asból haverjával,és miért nem úgy adta el újként?Egyébként már itt van becsomagolva..úgy volt, hogy ma jön érte a futár..de most azon gondolkozok,hogy jöjjön-e,egyáltalán..y-buffert holnap megrendelem,lehet jövő hét végére megkapnám..de újévre biztos..utána kell keresnem egy szerelőt,aki ki tud csavarni 20 csavart,és ki tudja cserélni a buffert,nagyon maximum 45 perces munka...és ez lehet 5 ezerből kijönne,pont amennyi a futár díja..ráadásul nem kéne megint kocsikáznia,oda-vissza 300km-t.
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
Szerintetek ez a samsung megegyezik az európai piacra szánt ps60e530-al? Vagyis csak azért PN mert amcsiknak van?
Most szeretném megrendelni az alkatrészt hozzá.:PN60E530A3FXZA .. nekem viszont PS60E530A3W-m van,ehhez viszont nem találok.Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
Mert náluk 20-30k egy használt y-buffer,itt pedig 20 az új fél év garival postával együtt..plusz a javítás náluk ugyanannyi mint maga a buffer ( tudod..20 csavart kiszedni,régi panelt kicserélni nagyon fárasztó és nehéz munka) ..így kb össz-vissz kijön az egész 50-ből.Ezt maga a szervizes mondta.
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
Poénból bementem még egyszer a samsungba érdeklődni..:
Most bevittem a sorozatszámot+típusszámot is..és teljesen megzavarta őket az, hogy UK piacra szánt tv-ről van szó..először 15-ért akartak mondani y-buffert,után már 32 lett belőle+ munkadíj ami 18 ezer.
Közben Sanyi bácsi felhívta az egyik szakit,hogy ,,mennyire jellemző ez a hiba E530-as Samsungoknál" és arra jutottunk,hogy egyáltalán nem az.De ettől függetlenül,ugyanúgy lehet kijelzőhibás.Ami viszont 232 ezer.Jan 2-án nyitnak egyébként,akkor lehet megrendelni az alkatrészt, viszont 2 nap múlva már megkapják..úgyhogy addigra kell eldöntenem, hogy mi legyen. Gondolom olyat nem lehet csinálni,hogy megrendelik az alkatrészt aztán majd kicseréltetem 4 ezerért valakivel.
szerk.: Amit viszont nem akartam volna hallani.:az is lehet,hogy zárlatos a kijelző ,és miután kicserélik benne, működni fog 1-2 hétig,aztán megint előjön a hiba..Ez egyre jobb lesz.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz DM-Fan #24656 üzenetére
Na de azért ne várjuk már el mindenkitől, hogy több hónapon keresztül bújjon mindenféle szakmai lapot,csak azért,hogy kiválassza "A tökéletes" tévét..Miért is tenné? Lehet emberünknek "csak" egy tv kell amit néha bekapcsol,és használ heti pár órát,és mivel nincs mellette még 1000 darab,ezért úgysem látja,hogy milyen lehetne a képe,vagy csak egyszerűen nem érdekli.
Őszintén szólva, engem sem érdekel,hogy milyen feketéje van egy GT50-esnek, mert olyan biztos nincs,amiért én hajlandó lennék kifizetni +210 ezret. Arról nem is beszélve,hogy én előtérbe helyezném inkább a képátlót mint a képminőséget.: nem egyszer írtam már le, hogy ,,a minőséget elfelejted,a képátló pedig minden nap ott van a pofádban". Persze egy bizonyos szint alá nem szabad adni, de ettől függetlenül nem látom értelmét pl egy 127-is GT50-ért 310-et kiadni,miközben ennyiért már ott van a 60-as E550.. persze "fényévekre" van a feketéje,attól még +10" és ez az ami számít egy tv-nél.Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz DM-Fan #24664 üzenetére
Tudtam..
Igen,mert az még mindig "csak" 210 ezer volt egy 60"-os belépő modellért,egy 280 pozitív értékeléses felhasználótól.Persze utólag azt mondom,hogy inkább megtartanám a panát és vissza a 210,vagy megvárom amíg lemegy 250-re és akkor bolti garival ugyanez a tv.Egyébként ha itt tartunk.: 250-ért se kellene a GT50,de még 210-ért se,akármilyen garival,pontosan azért mert 1 árva col különbség sincs,és leszarom milyen a feketéje.Más lenne a helyzet,ha 40"-os tv-m lenne,és most akarnék váltani.
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz DM-Fan #24668 üzenetére
Mindenben..vessző..kivéve képméretben.Ami a tv lényege,legalábbis nekem.Persze mondom,egy bizonyos szintig,pl.: egy 60-as LG PK250-et már nem biztos,hogy bevállalnék..de egy e530-as jöhet(tett) volna csíkok nélkül.
szerk.:Igen,már rájöttem..legközelebb csak személyesen,de úgy voltam vele, hogy a 280 értékelést nem lehet csak úgy 1-2 nap alatt összelapátolni.Ezért megbíztam benne. Ebay-en pl szemrebbenés nélkül átutalok egy "ismeretlen" külföldi boltnak 1000-2000 eurot,mert tudom, hogy úgyis korrektül fognak kiszolgálni, mivel erre van kitalálva az értékeléses rendszer. Mint ahogy vaterán is erre van,és reménykedtem benne,hogy nem én leszek az első negatív.
A garival kapcsolatban pedig úgy voltam, hogy nálam még nem ment tönkre semmi műszaki cikk (de tényleg! max ilyen 10-20 éves) ezért bíztam benne,hogy nem ez lesz az első,aminek kérdéses a garanciája.Aztán cserébe inkább úgy alakult,hogy eleve szart kaptam.[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz mayday00 #24736 üzenetére
Örülök neki.Ha én az összes cuccot meg szeretném nézni amit online veszek akkor évente elmenne kb 100 ezer forint csak azért mert bizalmatlan vagyok mindenkivel..ja,és az időt azt nem is számoltam bele.
Eddig ha gond volt valamivel azt mindig meg lehetett oldan.Példa -pár hetes történet- .:
A 6 telefonból amit Németországból rendeltem ( 1080euro átutalással fizetve), 1 szar volt értsd.: néha volt térerő néha nem.Írtam a webshopnak,hogy ez így nem okés. Válasz.: Küldjem vissza,visszafizetik az árát, postaköltséget pedig 16 euro értékben megtérítik (10 euro volt a posta..ennyit is mondtam..mondhattam volna 16-ot is a "kellemetlenség miatt" de miért legyek szarrágó?) 1.5 hét múlva a számlámon volt a pénz.Ügy lezárva.Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz -HajTömeg- #24743 üzenetére
Mert még csak egyezkedünk..aztán ha sikerül valahogy normális módon megoldani,akkor nem feltétlen fogok negatívat adni,lehet csak semleges lesz..
DM-fan.: értékelés kötelező írni,előbb vagy utóbb. De amíg nem derül ki,hogy mi gond van a tv-vel addig nem nyomok semmit.
Egyébként az alkatrészt megrendeltem amcsiból 22 ezer volt postával együtt (megint előreutalással juj!) remélem január első hetére megkapom.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz anonym1s #24765 üzenetére
Muszáj értékelést adni,előbb vagy utóbb..szóval ez alól nem lehet kibújni.
Egyébként pedig azért is nem adtam még negatívat,mert akkor az is lehet,hogy még jobban leszarná az ügyet,így még dolgozik rajta egy kicsit,meg válaszolgat a mailjeimre.
2) Egy dolgot hallgatott el, mégpedig azt, hogy .: nem magyarországi a tv.
Garira 1 évet írt,vagyis eleve nem lehetett hivatalos gari,ezt nem is írta bele végül is..
Új a tv? Új.
Refurbished? Nem..axlrose utánanézett privátban.
Szart kaptam? Igen. Kiderült, hogy miért ? Az még nem..de már csak idő kérdése..(lehet az én hülyeségem miatt még mindig)Ph-n hirdetem a saját,hibátlan panámat..valaki megveszi,előreutalással kifizeti,futárral elküldöm,és rögtön szól,hogy 80.000 fekete csík van a tv-n. Érdekel szerinted? Mert nagyon nem..miért nem jöttél el érte? Én pontosan tudom,hogy jót adtam el,innentől kezdve ügy lezárva részemről.Persze én nem is garanciával hirdetem.
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz Khelben #24771 üzenetére
Na jóvan azért ne legyünk álszentek..jófejségből senki se fog visszavenni egy ilyen tv-t,ha egyszer tudja az eladó,hogy hibátlant adott el.Vagy szerinted az lenne a korrekt,ha 3.5 év hibátlan működés után,eladom (garancia nélkül!),másnap szól az eladó,én pedig kérdezés nélkül rögtön visszafizetem a vételárat,így legalább se pénzem nem lesz se tv-m. Mi vagyok én bolt?
(mondjuk ez akkor is más helyzet..én használtat hirdetek,garancia nélkül. Én pedig újat vettem garival)DM-fan.
Tudtommal tavasztól kezdtél el forgalmazni az E530-asokat,vagyis az 1 év nekem sehogy sem jön ki..de az tény,hogy nem sufnigarit vár el az ember..ráadásul még a sufnigariról sincs papírom.
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz DM-Fan #24776 üzenetére
Értem én..erre csak annyit tudok mondani,hogy ha nem javul meg az Y-buffer cserétől (22 volt az alkatrész 4-ért kicserélik..ezt még lenyelem) akkor úgyis pereskedni fogunk..ott pedig elég hosszú lesz az eladónak az bizonyos "listája".
Ebből a szempontból még jobb is,hogy vaterán vettem,mivel az is egy bizonyos szerződés és nyoma van. Ha esetleg expresszen keresztül találok rá a hirdetésre akkor semmim se lenne,mondjuk akkor eleve csak kipróbálás után venném át,mivel akkor ugye értékelések sincsenek.
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
válasz DM-Fan #24813 üzenetére
Pár napja egy újonc beírt a fórumba,hogy janos666 bekalibrálta az ST50-jét.Poénból megkérdeztem,hogy az élességet milyen értékre vette,és azt a választ kaptam privátban, hogy "5".Vagyis gondolom ennél a tv-nél ,,középállásnál jön elő".
Csak kíváncsi voltam,mert nálam is alapból 5-ösön van,de mikor lehúztam 0-ra,akkor tényleg "mosott szar" volt,5-ösnél nagyobb értéknél pedig elkezdett zajosodni.Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
Élvezet olvasni a hozzászólásaidat méjdéj
Give me your cum,bull!
Új hozzászólás Aktív témák
- A topik plazma televíziókkal foglalkozik.
- hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HÁZIMOZI, HIFI, TV beárazás topic
- LED / LCD TV topic topic
- Projektor topic topic
- Házimozi erősítő és minden, ami hozzá csatlakoztatható topic
- Házimozi belépőszinten topic
- Milyen asztali médialejátszót? topic
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen