Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ketkedo612

    tag

    válasz Dexar007 #24091 üzenetére

    Szia !

    Sajnálom, hogy így jártál, de tényleg előfordulhatott, hogy 2 óra kevés volt a készülék teljes kiszáradásához.
    Dec 4.-én elég hideg nap volt. A készüléknek volt ideje 0 fok közelébe lehűlni és a lakás páratartalma nagyban befolyásolja a kicsapódó nedvesség mennyiségét és a száradás idejét is. Amikor nekem megjött a TV a fóliát csak annyira megemeltem, hogy lássam a panel nem repedt, és már igazítottam is vissza, minnél kevesebb benti levegő érje a hideg készüléket.
    Ettől, és attól is függetlenül, hogy mit mondtál az eladónak, a garancia igény elutasítása csak akkor lehetne megalapozott, ha a készüléken egyértelműen beazonosítható, hogy ilyen esemény okozta a hibát.
    Egyébként is van tanúd az első csatlakoztatás idejére, Még az itteni fórum bejegyzésed is, illetve a futár is tanusíthatja, hogy a jelenlétében nem kapcsoltad be.
    Tehát egy hivatalos garancia esetében az nem lenne elég, hogy akár ez is okozhatta, mert mondtál valamit. Feketén fehéren bizonyítani kell, hogy ez okozta.

    Más kérdés, hogy neked nem hivatalos, hanem "bolti" garanciád van és azt csinál az eladó amit akar, max perelheted.
    A vízcseppnek és az általa okozott zárlatnak látható nyoma van, ha volt ilyen.

    Ha van ilyen nyom a készülékben, akkor kevés volt a 2 óra és neki van igaza.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák