Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DM-Fan

    Topikgazda

    válasz janos666 #905 üzenetére

    Nagyon "rosszul tudja" (biztos vagyok benne, hogy tudja, hogy nincs igaza) a boltos, a 3 napos cseregarancia bizony nagyonis létezik, netes vásárlásnál mint tudjuk még ennél is több (az ugye távollévők között kötött szerződés és eleve engedékenyebb a szabályozás), csak gondolom megpróbált lerázni, nem jött be. Egyébként lazán vissza lehetett volna kontrázni, hogy pont a Pana küldött hozzájuk, merthogy náluk ez nem csereindok, márpedig Te meg nem vagy köteles hibás TV-t elfogadni. A zagyvaság a zöldes sáv miatt meg nyilván azért jött, mert valamit mégis mondani kell, illetve jelezni kellett, hogy erre már tényleg nem hajlandó cserélni, mert ez a hiba nem hiba. Amúgy én sem tudom mi lehet ez, de egy dolog biztos: nem normális, legalábbis én a közvetlen környezetemben levő két Pana plazma közül egyiken sem látok ilyet.

    Na, de azért örüljünk, hogy a nagyobb gond megoldódott!

    [ Szerkesztve ]

    Get Moded!

Új hozzászólás Aktív témák