- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Autós kamerák
- Gaming notebook topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- TCL LCD és LED TV-k
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
ph A E-ATX lapokat is fogadni képes torony új verziója zajcsillapító paneleket és teli előlapot kapott a némaság érdekében.
-
PROHARDVER!
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz RangerFox #268788 üzenetére
De miért adjon célt egy olyan játékhoz, ami véget ért?
Most tényleg pusztán játékpszichológiai oldalról mondom, ha végigvitted a sztorit, végigvittél minden egyéb küldetést, tehát a lényegi tartalommal végeztél egy játékban, akkor utána minden perc, amit pluszban eltöltesz vele, kvázi fölösleges, nem a játék generálja az élményt, hanem a te küldetéstudatod, hogy elérd a platinád.
Márpedig még a legküldetésközpontúbb játékok is tele vannak gyűjtögess, gyilkolássz trófeákkal és a legrosszabb, mikor még szét is bontják ilyen "megszereztél 25%-ot, 50%-ot, 100%-ot" valamiből trófeákra.
Szomorú amúgy, hogy felismerték és kihasználták a játékgyártók a játékosok hozzáállását az achievementekhez, mert mostanra eljutottunk oda, hogy 0 (ez nem túlzás, konkrétan 0) lényegi tartalommal több plusz órára a játékukhoz láncolják a játékost és ezzel duzzasztják a játékidőt.
A Spider-Man az egyik legrosszabb ebből a szempontból, egy 10-15 órás játékba beleférne a jelenlegi tartalom DLC-k nélkül, ehelyett 30 óra.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz ldave #268795 üzenetére
Igen, a Nintendóé egy jó rendszer, illetve a masik oldala a Ubisoft, ahol az összegyűjtött pontokat egy Ubisoftos store-ban be tudod váltani ingame tárgyakra, hátterekre, ilyesmi apróságokra, nem csak egy virtuális plecsnit kapsz.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz RangerFox #268800 üzenetére
Játékpszichológiai szempontból pedig az előrehaladás érzete, és annak jutalmazása szintén jó érzéssel tölti el az embert.
Csak ez egy fals érzet, mert nem haladsz előre, már kész vagy. Pont ez a baj, hogy a cél nélküli szórakozásnak adott célt az ilyen típusú achievement és ezzel kondicionálta a játékost arra, hogy folytassa azt, aminek már igazából nincs értelme a játék szempontjából.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Hát azért nagyrészt végigjátszol egy interaktív történetet egy single játékban, vagy folyamatosan fejlődsz és versenyzel multiban.
A gyűjtögetős achievementek tulajdonképp a multik egyik régi feature-jét emelik át a single játékokba a lehető legrosszabb módon.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz saelin #268837 üzenetére
Én nagyon örülök, hogy egy normális körökre osztott taktikai játékot csináltak és nem egy újabb akció rpg-t. Az eddigi videók alapján nagyon ígéretes lett pár érdekes ötlettel, pont eléggé tér el az XCOM-tól, Phoenix Pointtól, Gears Tactics-tól meg a többi hasonlót játéktól ahhoz, hogy ne tűnjön ripoffnak.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Rigormortiis #268952 üzenetére
Odaát azt írták hogy sajna nem.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Kendek #269027 üzenetére
És ezután a megfontoltan vásárlók lesznek a Game Pass meg EA Play előfizetők, mert így éri meg legjobban játszani.
Lehet csórózni, meg hülyeségeket írni az előfizetéses szolgáltatásokról, de mégiscsak tele van olyan játékokkal a Game Pass Ultimate, amiket megvettünk PS4-re és egyértelműen látszik, hogy éri meg jobban.
Szimpla matek, kiadás és vele szemben az elérhető játékélmény, játékóra, kinek mi a fontos.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Kendek #269043 üzenetére
Ha eléggé le tudod szűkíteni a scope-ot, akkor ez egy jó hozzáállás.
De azért a játékosok többsége ide-oda kapkodós típus. Nekem például sokat segített, hogy olyan rejtett gyöngyszemeket is megtaláljak, amikre pillantást se vetettem volna PS-en több ezer pénzért.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Lackooo84 #269244 üzenetére
Akkoriban vettem én is 4590-ért (19 év végén), direkt vártam egy nagyobb akcióra, de nem volt annál olcsóbb.
Egyszer volt egy olyan eset, hogy az alap W3 akcióhoz véletlen a W3 GOTY képét rakták be az első pár napon, lehet az maradt meg benned.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz penge111 #269489 üzenetére
Egy demoja volt, ilyen hosszú számsor névvel.
Repcsivel kezdtél, aztán tps, aztán oldalnézet, aztán izometrikus és a végén boss.
Mivel a játék nagyrésze ilyen, ezért ha valakinek ez a játékmenet nem tetszik, annak a teljes sem tetszene szerintem.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz saelin #269581 üzenetére
Ez a "nem találja a saját identitását" nem igazán állja meg a helyét, rohadtul megvan az AC játékok identitása, az Origins előttieknek is megvolt, ennek a három újnak is megvan, épp csak rengeteg hozzájuk hasonló játék van most a piacon, amik sokszor jobbak.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz FunPro #269584 üzenetére
Vannak nagyon is egyedi játékok, vagy legalábbis olyanok, amiknek vannak egyedi, remek elemei. De az ördög itt is a kapitalizmus maga: a játékok azért lesznek tömegcuccok, néha tényleg jellegtelen, egykaptafa termékek, mert egyre drágábbak lesznek, úgyhogy nagyobb tömegeket kell elérniük és vissza kell hozniuk a befektetett tőkét. Amint egy játékban megjelenik egy egyedi elem, ami sikeressé teszi, rögtön elkezdik másolni, fejleszteni, sztenderdizálni, hogy minél több stúdió minél több játéka tudjon profitálni a sikerből.
Így lett alap ma már szinte minden tps kalandjátékban az AC álca mechanizmusa, kivégzési rendszere, így alakult meg a soulslike szubzsáner, de így lett például alapvető a matchmaking a Halo 2-ből, vagy a multi fejlődési rendszer a CoD-ból. Mindegyik a maga idejében korszakalkotó ötlet volt, ma meg már bele se gondolunk, milyen lenne nélkülük egy-egy játék.
És többek között ezért is volt most nagyobb felhördülés a WB miatt, mikor levédették a Middle-Earth játékok nemesis rendszerét, mert ez is egy olyan ötlet, amit széleskörően tudnának a fejlesztők használni, alakítani a játékaikhoz, ezt előzte meg a WB, így legalább ha visszamész majd a Shadow of Mordorba évek múlva nem azt fogod érezni, hogy ez egy kezdetleges nemesis rendszer (mint pl. most a teljes első AC), hanem egy tényleg egyedi és fun mechanika, ami sok-sok órára leköti az embert.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Pedro Pascal lesz Joel, Bella Ramsey pedig Ellie a Last of Us sorozatban.
Teletömik GoT színészekkel ezt is.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz FunPro #269591 üzenetére
Ebben van igazság, de nem csak a játékkészítés, a teljes szórakoztatóipar így működik. Felkapott lett a Harry Potter, mindenki young adult könyveket írt orrvérzésig, felkapott lett a Marvel moziverzum, mindenki moziverzumba akarta terelni az elfekvőben lévő IP-it, felkapott lett a tps akciójáték, mint zsáner, az elmúlt 5 év másról sem szólt, mint tps akciójátékokról minimális rpg elemekkel, felfedezéssel, lopakodással, stb. De ezek között is voltak remek könyvek, filmek és játékok.
Kotor 3 is lehet jó, ha rászánják az időt és energiát, hogy az első kettőre építve modern jtáékot készítsenek. Van rá példa, ott a Baldur's Gate 3, Wasteland 3, remekül implementálták a régi rendszereket és tudtak modernek maradni ezzel együtt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Mauzes #269589 üzenetére
A hang kérdés érdekes, pont most néztem meg az Iceman c. filmet, ami Richard Kuklinski bérgyilkosról szól és Michael Shannon hangja egyértelműen nem ugyanolyan, mint az igazi Kuklisnkié, de olyan jól utánozza a beszédstílusát, hanglejtését, hangsúlyát, hogy sokkal hasonlóbbnak tűnik.
De amúgy a hang a legkevesebb szerintem, amúgy sem céljuk az egy az egyben való adaptálás, Pascal pedig jó színész is tud lenni, szóval nem egy elvetendő döntés.
A kiscsajt én se tudom még hova tenni, de ugyanígy nem tudtam először Cavillt sem Geraltként, aztán egész jól összehozták.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz erahurka #269596 üzenetére
Szóval a Sony exkluzívjai azért open world tps akciójátékok szinte kivétel nélkül, mert mindenki open world tps akciójátékokat szeretne gyártani?
A Tsushima szerintem pont arra példa, hogy a dizájnnal akarják eladni ugyanazt sokadszorra.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz RangerFox #269611 üzenetére
Sőt, én megkockáztatom, hogy a Dark Souls is mainstream ma már, a harmadikból elment több mint 10 millió, összesen a teljes sorozat olyan 20 millió eladásnál járhat, ráadásul rengetegen másolják, használják a benne található ötleteket. Szerintem már bőven nem rétegjáték, hiába van még mindig misztifikálva, hogy nehéz, meg csak a kihívásokat keresők játszanak velük.
A költségvetése meg simán az AAA kategória lehet, bár pontos infó nincs, de a From Soft emiatt a játék miatt nőtt nagyot, majdnem 200-an dolgoztak rajta.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz FunPro #269618 üzenetére
Fordítsuk meg: mennyit vett el belőle, hogy AC a neve? Szerintem semennyi, sőt!
Ellenben a brand kapott rá ennyi pénzt a fejlesztő és csomó jó dolgot be tudtak emelni, volt hozzá mobilos segédapp pl. És azt tegyük hozzá, hogy akkoriban a kalózos téma kvázi halott volt.De amúgy nem is csak AAA játékoknál van ez, az előző évtizedben a nagy Kickstarter játékok is mind ismert brandeket lovagoltak meg, így lett Divinity Original Sin, Wasteland 2, Elite Dangerous.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz WhiteWalker #269624 üzenetére
Mondjuk elég latin a csávó, szerintem összesen van annyi szőr a testén, mint a skandináv Nikolainak csak az arcán.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz RangerFox #269629 üzenetére
Vannak a Ubitól más példák is, itt van rögtön az Immortals, ami egy AC Odyssey bugból fejlődött ki és jó lett, de biztos ezzel szemben is van valami indok, miért szar.
Viszont végigpörgetve a 2020-as játékokat, ha azt nézzük, mely AAA játék lett sikeres, kapott jó kritikákat, szerették a játékosok és új IP, akkor két cím marad az összes tavalyi megjelenésből: A Tsushima és az Immortals. Minden más egy meglévő sorozat újabb tagja vagy valaminek a feldolgozása, mint a Cyberpunk pl.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz icemad #269633 üzenetére
Miért kockáztatnának?
Nézd meg a Sony-t, mindenki oda meg vissza van értük, pedig ők aztán élen járnak uniformizálásban: 2016 óta minden top kategóriás exkluzívjuk ugyanarra a sémára épül, felfedezel, gyűjtögetsz, craftolsz, sunnyogsz a fűben, gyilkolsz halkan, vagy épp hangosan robotokat, zombikat, embereket, ami épp az utadba esik. De azért néha más gombon vannak a különböző parancsok.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Milyen tekintetben feszegette a határokat a sztorin meg a narratíván kívül? Max a hardver határait feszegette, az egész játék lényege a Naughty Dog-ra jellemző, páratlan cinematic stroytelling és az az érzelmi hullámvasút, amin végigvezeti a játékost.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Abszolút, ebből a szempontból kiemelkedő nemcsak tavalyról, a mindenkori legjobb videojátékok között is.
Csak azért nem használom a korszakalkotó szót, ha beszélek róla, mert nem szeretném, hogy az legyen, nem hiszem, hogy szükségünk lenne ilyen történetekre évente mondjuk....Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Silεncε #269827 üzenetére
Nem feltétlen csak spórolás volt emögött szerintem, általános jelenség ma már, hogy kisebb, feltörekvő stúdiók először nagy projektekben segédkeznek, kisebb projektekre, remake-ekre szerződnek, aztán lépkednek fel a ranglétrán. Ez a Ubisoft Pune-nál (mert nem Ubisoft India a nevük amúgy) is megfigyelhető, kisebb mobiljátékok után portolásokkal, tesztelésekkel foglalkoztak, majd megkapták ezt a remake lehetőséget. Lehet nem jött be.
De amúgy hasonló pályát jár be a Bluepoint, ők csinálták anno a GoW remastert, MGS remastert, majd jött a Nathan Drake Collection, mint nagyobb falat, majd a Shadow of the Colossus, mint még nagyobb falat, idén meg már egy komplett új játékot csináltak gyakorlatilag a Demon's Souls-szal.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Kendek #269966 üzenetére
Igazából kétszintes a poén, egyrészt Abby meg a sajátos fizikuma, másrészt a tény, hogy Game of Thrones színészekkel fogják ezt a sorozatot is feltölteni HBO-ék és ki más lenne alkalmasabb az ex-got színészek közül.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz saelin #270287 üzenetére
Pont odaát érdeklődtem, hogy van-e valaki, akit meggyőzött a demo, hátha csak én nem találtam meg azt a részletet, amiben villant egyet a játék.
Gagyi világépítés, hihetetlen ócska dizájn, gyenge karakterek és színészek, az egész gameplay eszetlen lövöldözésből és skill gomb nyomkodásból áll mindenféle taktikai érzék nélkül. Ez különösen azért volt szembetűnő számomra, mert épp a Gears of War 3-at játszom a demo próbálgatása mellett, ami papíron ugyanezt tudja, de ég és föld a különbség a két rendszer között.
Ez érzésre egy B csapat free to play játéka lehetne, nem egy top kiadó AAA kategóriás 60 dolláros produktuma, ezerszer jobb, kiforrottabb játékok vannak zsáneren belül.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz tboy93 #270383 üzenetére
Játszottam már vele.
Igazából a gameplay videók elég beszédesek, úgy képzeld el, mint az Overcooked meg a Sims keresztezését. Nekem azért nem tetszett annyira, mert ilyen coop játéknak túl chill, az Overcookedban, platformerekben azért pumpál az adrenalin egy-egy résznél, ez meg végig ilyen cleaning simulator marad.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz tboy93 #270387 üzenetére
Akkor viszont tökéletes.
A New n Tasty szerintem nagyon jó platformer, az idei játék asszem az eredeti folytatás (Exodus) felújítása. Én úgy emlékszem, régen se volt sok közük egymáshoz, de lehet keverem a részeket már, mert volt a végén mindenféle.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz RangerFox #270409 üzenetére
Ugyanezt írtam odaát.
AvP szar volt, Colonial Marines szar volt, sőt, ez az online koop lövölde pár kivételtől eltekintve működésképtelen zsáner, erre a mai napig legjobb horrorjátéknak tartott Isolation folytatása helyett megint egy ilyet dobnak ki az Alien névvel. Hihetetlen komolyan.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz KaitouP #270420 üzenetére
Most belegondoltam abba, hogy mekkora piaca is van ezeknek a koop akciójátékoknak: a Left 4 Dead 2 óta a CoD-nak és a Gears of Warnak vannak most már hagyományos zombi és horda módjai, a Vermintide 1 nem volt túl jó, a Vermintide 2 viszont az egyik legjobb ilyen stílusú játék és kb ennyi.
A Warframe elég más feeling, a felülnézetes játékok meg általában másképp működnek, minden más, ami megpróbált hasonló pályán alkotni valamit, elég gyorsan elvérzett (Strange Brigade pl. elég jó példa).
Nem igazán értem ezt a játékot, mert nem arról van szó, hogy egy hirtelen trendbe szeretne illeszkedni, inkább csak nem tudtak jobbat kitalálni, viszont a trailer nem volt túl bizalomgerjesztő.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Xaels #270433 üzenetére
A Fortnite egyik módja is ilyen, a Warframe is ilyen, CoD zombi mód, Vermintide 1-2, szegről-végről a tavalyi Predator is és megelőlegezem az Outriders-nek, hogy lesz hasonló része. Gyakorlatilag minden játék, amiben van hordamód vagy pve tartalom, lefedi ezt a kritériumot, úgyhogy azért elég sok van.
Ez a játék a trailer meg a honlapjuk leírása alapján egy szimpla cash grab, valszeg a Gears of War hordamódját fogják átskinezni Alienesre és kidobják ilyen hulladék gameplay-jel. Érdemes újranézni a trailert a részletei miatt, akár lelassítva, fundamentális gondok vannak ezzel a játékkal, kérdés, hogy mennyit tudnak polírozni a kövi 4-5 hónapban.
És erre még csak azt se lehet mondani, hogy Gamepass-ben jó lesz, mert ott meg van Gears 5, Vermintide 2 és jön majd a Darktide és PS-en is vannak sokkal jobb alternatívák.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Xaels #270442 üzenetére
Soha nem gondoltam volna, hogy valaki sztoriorientált játéknak fogja hívni a Remnantot.
Hozzá lehet állni ezekhez a játékokhoz is úgy, hogy na akkor nézzük a sztorit, de a nap végén ugyanúgy farmolsz egy Borderlands-ben, mint egy Fortnite-ban vagy CoD-ban.De abszolút nem hátrány amúgy, ha valami koop, nekem a Strange Brigade pl. nagyon tetszett, a Vermintide 2 meg az egyik legjobb pve játék, amit valaha próbáltam és ők is próbálnak elmesélni valami sztorit.
Abból következtünk arra, hogy szar lesz, amit a trailer mutat és a honlap leír. Most őszintén, egy reveal trailer meg a hozzá tartozó leírás legalább egy szemernyit próbálja már meg eladni azt, hogy valami mást akarnak a játékosok elé tárni, nem csak egy tucatjáték lesz, erre a trailer 100%-ban a pulse rifle meg az alienek hangjáról szól, a honlap meg egy generic copy-paste hordajátékot ír le az első bekezdés után.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz FunPro #270664 üzenetére
Ezt az érvet akkor érteném meg, ha ténylegesen át kéne rágnod magad 9990 rossz játékon, de nem kell, hisz az internet pont erre való (ideális esetben).
Az elmúlt két év például rendkívül erős volt, egymást követték a jobbnál jobb játékok minden zsánerben, csomót orrvérzésig reklámoztak, de radar alatt is találni remek alkotásokat.Pl. én most rendkívül jókat játszom a Warhammer 40K Mechanicus-szal, abszolút radar alatt csak random feldobta a store Xboxon. Mindenkinek ajánlom, aki szereti a körökre osztott taktikai és rpg játékokat (DoS 1-2, Wasteland, XCOM, ilyesmik, szóval penge111, főleg neked ), hihetetlen jó a játékmenet, a zenéjére meg nincs jó szó, sem több szóból álló kifejezés.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Aokzoe A1 Pro AMD Ryzen 7 7840U - 32GB+512GB
- PlayStation 5 / PlayStation 4 Fat/Slim/Pro HDMI IC / csatlakozó szerviz, garanciával, üzletből!
- Raktáron, PlayStation 4 Slim 500GB SW:11.00!!!, györű szép állapotban, 6 hó garanciával, üzletből!
- ESP8266 offline ETAHEN / GOLDHEN wifi modult
- Microsoft Xbox One X 1TB Játékkonzol
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen