- Vezetékes FÜLhallgatók
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen asztali médialejátszót?
- Dell notebook topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #33883 üzenetére
Milyen autó és évjárat ez az AVU?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #33897 üzenetére
Neked is a legvadabb motorral szerelt octavia kellett. 2 jeladó van, egyik a főtengelyre sajtolt jeladó kereket nézi, a másik a vezérmű tengelyt. Vidd el egy hibatároló olvasásra, ha üres lesz, akkor gyertyák, szűrők, vizes benzin. Ha van hibakód, azon már el lehet indulni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #33907 üzenetére
Komplikált motor, van egy zsák jeladó, meg szelep.
Mennyit vársz mielőtt indítóznál? Ráadod a gyújtást, és rögtön indítózol?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #33911 üzenetére
Minimum 6 mississippi egy 8 órás állás után, de inkább 8. A régebbi gépekben hallani egy kattanást, ami az AC reléje, amíg nincs meg a megfelelő üzemanyag nyomás, addig nem indul el.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #33915 üzenetére
Csak azért gondoltam, h valamit rosszul csinálsz, mert 2 eltérő típusnak nem lehet ugyan az a baja(nagyon kicsi a valószínűsége).
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pancsermeste #33955 üzenetére
2 mp belefér, annyit egy fáradt akksi, vagy indítómotor is okozhat, ha beindulás után simán jár, és nem áll le, akkor ne foglalkozz vele. Az üzemanyag szűrőt cseréld ki, és jó lesz.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #33961 üzenetére
Szépen sorban:
Sofőr ajtóban mikrokapcsolókat kicserélni, amelyik nem zár csak mechanikusan zárható, azt teljesen kicserélni, attől megjavul az ablakok felhúzása is.
ABS/ESP Hát ez már neccesebb. 'Valami digitális hiba' -tág fogalom. Hibakódot kérek. Ha nincs, akkor az ABS vezérlőben menet közben a 4 kerék fordulatszámát mérő érzékelők értékeit összehasonlítva egyenes úton a nagy eltérés azonnal észrevehető(erre tippelek). Gumi méret gyári, mindegyik egyforma, és a nyomás rendben???
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #33972 üzenetére
Az abs is volt légtelenítve? Diagnosztikai kábel segítségével be kell kapcsolni az abs pumpáját, és megfelelő sorrendben légteleníteni. Ha erre nincs lehetőséges, akkor ki kell mennni a fűre, és fékezni pár keményet, g bwkapcsoljon az abs. Ettől kinyomja magából a levegőt. Ez a módszer akkor szokott segíteni, ha fékolaj cserekor teljesen kiürítik a rendszert. Ha betétet is cseréltek, akkor várnod kell, míg összeül a fék.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #33982 üzenetére
Elképzelhető. A PD és az adagolós motor gázolajszűrője 2004-ig teljesen azonos volt. Utána alakítottak, valamit, de szerintem jó bele a régi fajta is. A régebbi faján hajlamos volt levegőt szívni a rendszer. Ennyi a különbség, de ha minden cserénél a T szelep 2 tömítő gyűrűjét cserélik, ahogy kell, akkor nem lehet vele gond.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #34001 üzenetére
Valami nem stimmel nekem. AJM nem lehet passatban. AJM elméletileg kereszben elhelyezett motor, de lehet volt belőle passat verzió.
1, Egy sima üvegbe belógatod a 2 csövet a szivattyúról, a szűrőn meg összekötöd egy darab csővel a 2 üres helyet ami igy marad. Ha akkor is bubis , akkor tandem pumpád tömítéscserére szorul, vagy a befecskendező szelepeken kell kicserélni a tömítést.
2 ha igy nem bubis, akkor gázolajszűrő, T szelep rajta, vagy a tankban a visszacsapó szelepnél levegőt szív
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kk831228 #34014 üzenetére
Neked még van fölötte egy hűtő. Alatta ugyan ez a látvány fogadna.
AMD Power: Be kell mászni, nem jön ki hozzád, hiába hívod, nem ért a szóból.
JHONNY 79: Ha gyárilag ez van benne és nincs vele probléma, nem látok okot a cserére. Illik minden 30 000km után cseréni. a szelepet a tetején meg minden 3. cserénél. A gyári szűrőhöz jár a tömítés a T szelepre. Nincs egyben a szelep a szűrővel, külön egység. Az a feladata, h amíg 30 fokos nem lesz a gázolaj, addig nem engedi vissza a tankba, csak a szűrőbe. Télen melegen tartja a szűrőt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #34016 üzenetére
Ez a szűrő eredetileg az adagolósra való. A PD motorból forróbb fázolaj kerül vissza a rendszerbe. Arra még hűtőt is raktak. Gondolom van elektromos segéd szivattyú a tankban. Adagolósokban ez sincs, de nem mindegyik PDben van. A gyengébbekben pl. nincs. Cseréld az előirtak szerint a szűrőt, meg a tömítéseket T szelepen, a többivel ne foglalkozz, amíg a kocsi úgy megy, ahogy kell!
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #00809728 #34029 üzenetére
Segíti a fluxuskondenzátor feltöltődését. Nekem jól jön ha vissza kell ugrani a jövőbe. Fordulaton nekem is repkednek a bubik, de a teljesítménnyel nincs gond. Szerintem el vannak öregedve és meg vannak keményedve ezek a csövek, kemények mint a beton.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Xmodule #34068 üzenetére
Mekkora téli kerék?
zoo8800 Minden szerelő tudja, h a vw váltókban élettartam töltet van. De azt már kevesebben tudják, h a németeknél ez max 10 év vagy 250 000km.
bitpork Ótómatánál kötelező max 60 000km még a DSG ben is. Szűrővel meg tömítéssel.
Morris A sok melegítéstől ez is savasodik, és megb@szódik mint a fritőzben ha sokat sütögetsz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zoo8800 #34083 üzenetére
És környezetszennyezés is, ez jogos. Ha csak nem automata és 2 évente beleteker 60 ezret, ami nem elképzelhetetlen.
Nem az idegesít, h behozzák, hanem, h az amerikai álom helyett a magyar valóság várja őket.
Álom: 10 éves kombi TDI -ben ne legyen több 150 000km-nél. - necces.
Valóság: jó állapotú gépet kap 137 000-el az órában. (most már 400 000 volt csak egy gazdás karban ratrott munkába járós autó, belseje mint az új)
Emberünk örül, olajat nem cserél a váltóban, mert élettartamos, aztán 60 000 km alatt bekakál a váltó, és szidja az anyját is a fosvágennek, milyen szar ez???? Még 200 000et sem bír ki, holott.... hmmm
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RohamDroid #34093 üzenetére
A felici alapjában véve jó autó, de biztosan 1.9 D ?
Lucas adagoló javíthatatlan rajta, a bosch meg ritka. Kicsit nehéz bele ez a motor, ezért hajlamos csavarodni rajta a bódé.
Ha hidegben pöccre indul, akkor jó vétel, ha köhög, esetleg meleg motorral vár a tulaj, akkor felejtős.
Magán vélemény: Feldából csak az 1.3-as skoda motorosat venném. Elhanyagolhatóan fogyaszt többet, és ugyan úgy megy mint az 1.9d.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Gebriel #34094 üzenetére
Elriaszthatlak, ha akarod.
a 2.0 TDI egy csapás az élettől. Olyan pofon, amilyet nem bírna más adni, ilyet csak magadnak adhatsz.
A fej szeret repedni és esztergának is használhatod, a bütykös tengelyek megmunkálására(ha jó mély hangja van a motornak, dohog, akkor jó úton jár a halálba) . Szar az olajpumpa, szarok a kiegyenlítő tengelyek, szar az elektromos AC. Soroljam, vagy feladod
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RohamDroid #34103 üzenetére
A legjobb amit tanácsolhatok, h próbálj ki egy jó állapotú diesel feliciát, mielőtt vadászni kezdenél. Sokan úgy vesznek autót, azt sem tudják mik a kiszemelt típus sajátosságai, hogyan viselkedik az autó, hogyan kell mennie, milyen a jó fék, futómű az adott típuson belül.
A második jó tanácsom, vigyél magaddal valakit aki ért hozzá, legjobb, ha ilyen autója van. Akkor nem érhet nagy meglepetés a vásárlást követően sem.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RohamDroid #34106 üzenetére
Elől a küszöböknél hajlik. Nem vészes, ha megvan rajta a kereszt tartó a tornyok között. Ha ez nincs rajta, ajánlott az utólagos beépítés.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RohamDroid #34108 üzenetére
Ha fékez, világít, kanyarodik és nem ásít színeset a kipufogó, akkor átmegy. Egyszerű autók ezek.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz RohamDroid #34111 üzenetére
Mert az ős 1000mb motor a nagyapjuk. Van egy favoritom 360 000-el az órájában. Rendes olajjal elpusztíthatatlan. Láncos vezérlés, nem kell gondozni, gyertya, olaj. Ennyit kér.
Azonos körülmények között a gyengébbik eszik kevesebbet.
Az enyém karbis és bepuszilja a 7-et lazán, 10 is van az, ha meghajtom.
Apum 40 kW-os feldája 5-6 literrel eljár az én talpam alatt is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen