- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Asztrofotózás
- Milyen széket vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
ph A 7.30-as verzióval a korábban bemutatott sötét mód is javult.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #157159 üzenetére
Törve nem volt ez biztos,de legutóbbi futómű állitásnál tuti volt a jobb oldalába dőlés gond.Vagyis akárhányszor volt mindig mondták hogy a dölés nem jó a jobb elejében.Emiatt lehet esetleg?Ha mondjuk a motortarto konzol fix nem mozgathato akkor tuti ,hogy a bölcsőt kell mozgatnom.
[ Szerkesztve ]
-
Beri
addikt
válasz Mágus2 #157169 üzenetére
A4-ben pont akkora az a rekesz (a jobb oldali nálam pohártartó, az nem alap?), hogy ha beleteszek egy kártyát, negyven perc kipiszkálni, mert szinte milliméterre kitölti a helyet. Még az autó előző gazdája hagyott benne pár, mindenféle országból származó érmét, azóta is az van benne. Csak egy százast dobtam a tetejére, hogy ha háromhavonta egyszer teszkóba megyek, legyen kéznél és tudjak mit dugni a bevásárlókocsiba. Mit érdemlek?
[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #157167 üzenetére
Köszi,nem látszik semmi a bölcsön meg a nyulványokon sem.Ugy vettük a kocsit hogy körbemértük.De ugye jön most hogy lehet cserélni gyári bontottra.De semmi nyoma a sárvédő rögzitésénél hogy ott piszkálkodtak.Plusz vezérlés cserekor néztük a lökháritot és a gyártási év azonos.Még a keresztmerevitöben is.Ugyhogy kizárt hogy törve volt.Akkor csak a két motortartó konzolt rakjam helyre a tüske segitségével?Bakok tehermentesítése,hogy legyen?
-
-
taybor28
csendes tag
válasz Mágus2 #157275 üzenetére
Őszintén szólva lenne, mert hihetetlen hosszúak az áttétek így. Pl. 40-45 km/h-nál kell beraknom harmadikba, mert ha korábban pakolom, akkor leesik a fordulat 1000 környékére, ahol beremeg a kasztni, annyira erőlködik. De az említett sebességen meg már visít a motor és kéri a váltást. Gondoltam utánanézek mennyire lehet költséges és macerás beszerelni egy 6-os váltót a rövidebb áttétek elérése érdekében. Talán mégba fogyasztás is javulna. De nem találtam még ilyenre példát.
Seat Leon 1P 1.9 PD TDI 140Le
-
zsolt19900
őstag
válasz Mágus2 #157324 üzenetére
pedig már úgy megszoktam a kutyusos avatart
az új ki ő?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
adp
őstag
válasz Mágus2 #157331 üzenetére
az a baj ezt a motort hiaba padlozod csak zabal de nem megy, nalam legalabbis igy nem igazan eri meg 4ezer fole menni gyorsitaskor, minden tankolaskor kiszamolom a fogyasztast, igaz en keveset megyek varosaban, zuglobol varoson at m6 ujvarosig onnan meg kozut keves varossal, ha figyelek 110-120 palyan, kozuton 100 akkor 5.6, 130-135tel, nagyobb gyorsitasokkal ugyanez 6.3fole ketto szemellyel soha nem ment! hiaba padlozod ezt a motort semmivel nem mesz elorebb
-
adp
őstag
válasz Mágus2 #157392 üzenetére
ja hat igen el is engedem ezt az autot, kozben kiderult hogy mind a negy fek kompletten cseres lenne es nem valami jo aron szamolna be a polo c-t sem, igy maradok a seggemen inkabb... csak az kur fel hogy teli gumi szettet kell erre venni, most vettem nyari continental szettet, meg jovo tavasszal esedekes a vezerles csere is utana meg hogy beleteszek ennyit tuti nem adnam el
[ Szerkesztve ]
-
adp
őstag
válasz Mágus2 #157444 üzenetére
gondolom akkor hasonlo netan ugyanaz a valto a polomban, az 1.4 16 szelep, 75lo, de eleg hasonloan a gyorsulasa, 100nal az is porog 3e korul, egyebkent 1.6os vagy az alatti benyas motorok eleg gyakran porognek 3korul, legalabbis amiket eddig megfigyeltem renault es vwknel
akkor golf 4 sem lesz a kovi kocsim, 2000 utani 1.6 bora az jobban fogyaszt?jobb lehet palyara? bar azok is 5os valtosak[ Szerkesztve ]
-
Gabson730
tag
válasz Mágus2 #157442 üzenetére
Na, Megoldódott az öndítóhiba
Köszi a segítséget.Megoldás: akksi testkábel lehetett törött.
Hatalmas szívás volt: a rüh*s, moc*kos, utolsó put*is kínai Tes*o-s bikakábel! Alig akartuk elhinni , hogy 2 kábelből 2 szar! Aliv volt lehorzsolva a szigetelés a kábelvég egy kis foltnyi helyen és még az is alig volt megfogatva.(látni nem látszik a szigetelő markolat miatt )
Senki se vegyen kínai gyártmányú Tes*o-s bikakábelt ha nem akar oltárit szívni vele! (2 hét és feleslegesen megvett önindítóba fájt).És ami még nagyon gyanús volt előtte volt a kocsi szerelőnél és a behúzó tekercsen levő be és kimeneti (+) közti elhatároló műanyag elem le volt róla törve és egyik rögzítő csavarján nem volt anya...fura dolgok vannak
Viszont jár a keksz!
[ Szerkesztve ]
-
FoLey-v
addikt
-
BigBlackDog
veterán
válasz Mágus2 #157656 üzenetére
Akkor sejtem, hogy miért "csak" ennyi az ára. Ha volt láthatóan és igazolhatóan vezérléscsere és kuplungcsere, akkor van még nagyobb akna benne?
A 170 lovas csak a nagyobb teljesítmény miatt jobb, vagy felépítésében is egyszerűbb, könnyebben fenntartható?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Mágus2 #157625 üzenetére
Köszi, én is hasonlóra gondoltam, mert az ablak gumikéderjében nem láttam semmit amitől akadna! Akkor majd valamikor szétszedem az ajtót és meghekkelem! idegesítő most így nyáron, mert városban, pláne rövid távon inkább ablakot húzom le, mint klímát kapcsoljam(úgyis mire érdemben kezdi hűteni a 60 fokos levegőt, már meg is érkeztem) és megállás után kínlódom vele 10mp-el többet, mint kellene, illetve a komfort modul is úgy hagyja azt az egyet!
Köszönöm még egyszer! -
-
fixer92
aktív tag
válasz Mágus2 #157734 üzenetére
Előre kell a nyereg.
Hátul dobfék van.Anno mikor megvettem a kocsit, vettem rá tárcsát. Az adatok alapján 20mm-es hűtöttet, és a hozzá való betéteket rendeltem.
Azt mondta a szerelő, hogy nem lehet felszerelni a 20mm-es hűtött tárcsát, és vett rá 13mm-es teli tárcsát és hozzá betéteket.Most akkor mi a fene van?
Vegyek 20mm-es nyerget, hozzá tartozó nyeregtartót, meg új féktárcsát és betéteket?"Victory loves preparation!"
-
fixer92
aktív tag
válasz Mágus2 #157737 üzenetére
Kösz, a bal kell első körben, így a 1H0615123B szám alapján a BHW136E típusú nyereg kell nekem.
Most komolyan, mi a véleményed a fentebb írtakkal kapcsolatban?
Hogy lehetséges akkor ez a történet?
Mindjárt összeszedem magam, leszedem a kereket, csinálok képeket."Victory loves preparation!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Anime filmek és sorozatok
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen