Hirdetés
- Akciókamerák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- 3D nyomtatás
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
rvilike
Bitpork
Brumi˘
Brainiac
Vr6-Fan
Dr.Zoo
14adam
tomcsi23
MunezXBK
rob210-május első hétvégéje.
Morris
Lacess
Piwi
7600 GS
Kiskokó
tresh
focvis
momo2828
Ace ownerEddig a fent említett urak szóltak, hogy jönnének találkozni, beszélgetni, ismerkedni, szerelni, enni, inni. Ha valakit kihagytam, szóljon, írjon, reklamáljon. Vasárnapig várom még a jelentkezőket, utána időpont és helyszín egyeztetés következik.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #92504 üzenetére
Ja, hogy nem tudod a szabályt, akár bringán is jöhetsz.
7600 GS Félő, hogy amint lesz helyszín és időpont, beindul a kifogás generátor, de eddig bizakodó vagyok.
focvis A kristálygömböm mást mond
[ Szerkesztve ]
-
Piwi
addikt
válasz maggi1886076 #92506 üzenetére
nem lányos buli lesz,szóval Te nem jöhetsz
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
feka007
veterán
válasz Mágus2 #92482 üzenetére
Ez a FET-MEN az a Prohardver tag? Itt keresem, hogy milyen ez a FET-MEN világítás, erre csak ilyen dolgokat dobál ki..
Komolyra fordítva a szót, ez már legálisabb? 22 ezret szerintem megérne a Xenonizálás, ha utána nyugodtan használhatom a városban is a világítást, mert nem fog meghalni az akksi miatta. A 6000K-s az még legális, vagy az már nagyon kék?
-
feka007
veterán
-
Kiskokó
veterán
Na rámentem géppel a kocsira.
Ezek az este tanulságai :Igaz nem volt teljesen üzem meleg az autó szóval nem Igazán gyilkoltam de azért megpróbáltam.
Elősször is. Nyomaték maximum 550-570Nm ( topiknyelven : nyúlmókus)
Ez ugye az ABT chipé mert a gyári az 500nm.Légtömegmérő előírt és mért értékeknél normál használat mellet nem igazán volt eltérés.
Ha volt akkor Felfelé (gondolom ez is az ABT miatt)
Nem tudom biztosra de a szerelőm azt mondta 1300 a gyári érték.
A légtömeg maximum amit láttam padló gáznál is 1180 volt
De ez az érték olyan 3-3500 fordulat körül aztán 3500-4000 felé folyamatosan esett le 750-850ig ..
miközben ugye egy nagyon erős majdnem padló gáz volt.
Szerinted Mágus ez normális ? A nyomatékgörbe vége 4100-4200nél van emlékeim szerint.. tehát minimum addig kéne maxon állnia a légtömegnek nem? ehelyett 750-850 mit irtam.
Illetve az előírt érték az akkor is 1100-1200 körül volt amikor már 3500 után a mért érték kezdett leesni.
Elég gyanúsMI a véleményed?
Bocsi ha esetleg fárasztó vagyok de ha már megtudtam nézni akkor miért ne
Kösszi| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #92522 üzenetére
Ha nem lyukas a cső a turbó és a légtömefmérő között,akkor a légtömegmérő cserés. Csak padlógázon, terhelés alatt érdemes mérni. ilyenkor zárva az egr. Ha az nyitva, annyival kevesebbet mér a levegőszűrőnél. A szívósor az egr mögött volt már pucolva? Az csodákra képes a 3.0-nál
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #92523 üzenetére
Aha, értem, Köszönöm a segítséged, tehát akkor jól sejtem ez szerinted sincs így jó és Foglalkozzak vele!?
Megnézetem akkor amiket mondtál.
Nem volt még takarítva de már gondoltam rá hogy az EGR/AGR ? szelepet is kitakaríttatom... de még nem jutottam el odáig.
Köszi a segítséget.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #92524 üzenetére
Az ABT miatt padlógázon ki kellene akadnia a mérőnek 1300-on. Szóval ez nincs rendben.
Most a kérdés annyi, hogy miért mér kevesebbet. Legegyszerűbb kicserélni a szenzort, akkor többet fogunk tudni, ha marad a hiba, akkor az EGR és a befecskendező rendszer felé kell kacsingatni. A turbó nyomást tartja az elvárt alapján? Ez fontos kérdés, mert, ha nem, akkor ez okozza a kevesebb átáramló levegőt.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #92525 üzenetére
Ahha
Értem Köszönöm a segítséget, az fasza hogy kb lassan 3 éve amióta megvan azóta ilyen...
Az elején erősebbnek tünt visszagondolva, de inkább csak az újdonság hatása miatt egy 2.0 TDI 140Le után.Mondjuk azért annyi, hogy ez szárazon 1900Kg.. tank plusz én alaphangon 2T plusz quattro.
Szerk :
Értem, néztem neten nem nagyon van eladó. 1 van elég jó áron is 28ezerért, de a gyári szám végén a Betű nekem K annak meg N- és az Etka dobja mindkettő BMK-hoz.Turbó nyomást na azt nem is néztünk baszki :S
Hivtam a srácot akinél eladó 28ért, azt mondta neki valami vákum cső lyukas volt és kamura rendelte be a légtömegmérőt. meg azt is mondta hogy neki nem is lettvolna jó a N-es (2005ös neki a kocsi) nekem 2006És azt mondta neki ez a légtömegmérő hoszabb volt 3-4mmerel és nem fért be.. nemtudom nekem a 2006ba jó lenne e ráadásul nekem K a vége.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #92526 üzenetére
A gyári száma bele van ütve a légtömegmérőbe, miért nem nézed meg? A nyomást meg kell nézni, az az alap.
Chip során az elvárt értéket feljebb tolják, amennyit elvár a vezérlő, annyit kell tolni a a turbónak. Nem kellenek hozzá a papírok. HA kevés lesz a nyomás, az sok mindentől lehet. A reguláció nálad elektromos, nem vákuumos, de azzal volt is valami gubanc nemrég, vagy keverlek valakivel?
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #92525 üzenetére
És ha nem tartja a nyomást akkor az azt jelenti hogy valahol a cső lyukas ? vagy mire lehet következtetni abból ?
Befecskendezővel biztos nincs probléma 2 éve vadi újra lettek cserélve, volt egy nagy szerencsém és 100ezer ftból 6 Vadi új BD-s végű porlasztót kapott.Megnéztem nekem mi van benne igaz nem a csövön van rajta magán hanem a szenzor ahol csaavrozva van ott körbe és K végű ami nekem benne van Jelenleg.
Jó a nyomást megnézem bár ne mtudom hogy így ABT-n mennyinek kellene lennie... megkeresem az ABT-s papírokat.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Kiskokó #92529 üzenetére
Ó nem is jól emlékeztem nézzétek a gyári és a Chip adatokat.
450ről 550 nem 500ról..
Régebben belinkeltem megkerestem már.
7,3 ról 6,8 a 0 -100 mi 8.5öt mértünk.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Kiskokó
veterán
Na majd ha lesz időm, rámegyünk a szerelővel, hogy nézzük meg a csöveket meg takarítsa ki amit kell.
Mágus , Maga az EGR szelept is érdemes lenne takarítani mi ?Amúgy tiszta röhej hogy ide tényleg bárki bármi bajával beír és csak a cinkelést kapja.. gáz. [ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
tresh
addikt
válasz Kiskokó #92544 üzenetére
Na viccet félre téve nem kell ezt dramatizálni aki tudja a választ az megadja neked jelen esetben pl diesel téma körbe Mágusbácsi igen otthon van. Amit ő nem tud azt valószínű Wolfsburgba se tudjákMert itt csak a TSI és castrol a király , no meg a golf a többi nem autó -
Kiskokó
veterán
akkor nyald meg a bal
her*m Közbe beszéltem az egyik szerelővel de nincs ideje sajnos :S ő se tudott többet mondani hogy vagy EGR miatt is lehet meg hogy kormos vagy tényleg rossz a légtömegmérő.
Amúgy milyen csöveket kéne ellenőriznem azok hol vannak, ha legalább azt kitudnám már zárni a körböl hogy biztos nem ott van baj, vagy én ahhoz itthon hülye vagyok ?
HA a turbó nyomsát nézem és nem fix hanem ingadozik akkor az inkább kormolódás az EGRben ? vagy lyuk ?
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #92548 üzenetére
Minden nyomáscsövet meg kell nézni, IC környékét is. Ahol olajsáros kívülről, ott szökik a nyomás is. Száraznak kell lennie a csöveknek. Ingadozik, de mennyit? Állni kell a gázon. Nézni a fordulatot, elvárt értéket, mért értéket, légtömegmérő egyszerre. Különben nem fogod tudni, hogy mit látsz. Ebből kell egy log.
tresh Rosszul tudod, a turbó állandóan tölt, csak a töltő nyomás változik a terheléstől függően. Ha csak tartod a sebességet, akkor minimálisat tölt, padlógázon, meg teljes nyomáson tölt, ez a nyomás függ az elvárt értéktől. Alapjáraton a turbó annyit kell, hogy töltsön, hogy ne legyen vákuum a szívósorban.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen