Hirdetés
Hirdetés
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Három részletben lesz látható az Arcane második szezonja
gp A napokban érkezett egy új trailer, amellyel együtt végre megtudtuk mikor láthatjuk az új évadot.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem csak neked lenne optimális, hanem érzetre is az lenne, ezért is mondtam, hogy kevés bele az a teljesítmény. Nem véletlenül ajánlottam az AFN-t, az gyárilag olyan. Ha most megíratod az AHH-t olyanra, mint az AFN, akkor mit is nyertél azzal, hogy a gyengébbet vetted?
Akarod tudni a különbséget a két motor között?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #92102 üzenetére
Neked nem AHU van? De az már három.
Az AHH és az AFN között annyi a különbség, hogy az AFN- ben nagyobb csúcsok vannak és más a szoft.
Az AHU más tészta, ott más a turbó. Az AHH is változó geos turbó, sőt, azonos az AFN turbójával.
Bumm, erre mit mondanak az okos szerelők?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Há Jóuzsi, a 66kw örök élet meg egy nap, úgy hallottam, az biri, de a 81kw az ördögtűl való, az
szarfoshugy...és kiderül sokszor, hogy teljesen azonosak a főalkatrészek, csak mivel a jobban menő jobban megy, jobban mennek vele és mivel az bírja, elhanyagolják, szarrá tuningolják.
Ezt mondták nekem az octavia-ra vásárlás előtt, csak a 66kw, aztán beülsz és rájössz, hogy az nem bír menni. Aztán kicsit jobban beleásod magad, és kiderül, hogy abban is VGT van 2000 után, szóval innen nézve már mind1.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #92094 üzenetére
Ez így volt de azóta helyén a történet és kapott új adagolót + csúcsok is be lettek állítva rendesen azóta szedi a lábát és nincs vele baj füstje sincs Még a légtömegmérő csere van hátra de abból lehet gyárit kéne kukáznom vagy nem tudom mit merjek bevállalni?
Amúgy Morris nem tudom mit olvasott halott de az AFN van mindig mindenkinek ajánlva mert tényleg bitang jó motor csak érteni kell hozzá. eddig kb 2 embert tudok aki tudja hogy mit hogy kell rajta csinálni
-
#08365312
törölt tag
na megmértük így felkapcsoltam a fényszórót a hátsó ablakfűtést az elakadásjelzőt a hangtechnikát a ködlámpát és a belső világítást a csomagtartót kinyitottam és ment a fűtés!!!! és 14,30 ra ment le azalá nemigazán!!! fordulaton sem!ugyan ennyi volt....az aksin mértük ezt
#Mágus2
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #08365312 #92106 üzenetére
Az elég. Akkor a nyugalmi áramfelvétellel van valami, lehet az változik, nem állandó. Ha generátor teóriámat erősíti, hogy nem mindig pontosan azonos idő után merül le. Lehet nem mindegy hol áll meg a generátor tengelye. A generátor kábelét el kell kötni az akksiról, amikor leteszitek az autót több mint 2 napra, és ki fog derülni.
A piros vastak kábel ami oda van csavarozva az + akksi saru kábeléhez.
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
válasz Mágus2 #92103 üzenetére
Akkor az ahh-ra rosszul emlékezett valószínűleg, ő azt mondta ebbe se változó geos turbó van. Én nem értek annyira hozzá, gondoltam megspórolok magamnak még egy hibaforrást, ha nem változó geos turbo van a kocsiba. De te nagyon benne vagy, hiszek neked. Bár pont ahh-ból találtam akkor normális tulajtól, tuti valós kilóméterrel, az azért többet számít remélem, mint a 2 motor közti különbség. Most biztos azt gondolod rossz szakember, de mindenki emberből van.
Az még érdekelne, hogy az ahh és afn közti különbség ebbe merül csak ki?ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem gondolom, hogy rossz szakember lenne. Csak nem nézett utána az adott motornak. A többi különbség elhanyagolható. Dobj egy képet a turbódról,
meg egy gyártási èvet isMár megvan, 99-es.A VGT nem hibaforrás, hanem a nyomaték forrása szélesebb fordulatszám tartományban.
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
válasz Mágus2 #92109 üzenetére
Maximum holnap tudok képet, ami van a motortérről azon nem látszik. '99 dec. variant ha számít.
A kérdés még mindig félig nyitott, akkor 15 lóerőt lehet azért várni az írástól?Szerk: igazából a klímás haladás ami böki a csőröm, az legyen legalább olyan, mint most nélküle, és már nincs egy szavam se. Ezt olyan +15 lóra saccolnám. Költeni ezen felül nekem nem lenne kifizetődő, max ha kevesebbet enne.
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #92112 üzenetére
Én 4 új gyári AFN csúcsra gondoltam, meg egy light soft-ra, lazán 120 ló fölött lenne és 300Nm környékén. Ez nem terhel meg semmit túlságosan.
Még az adagolót nem néztem, ha az is azonos, akkor igen. Lesz egy teljes értékű AFN. Csak a kuplungra is gondolni kell. Az az első, ami jelezni fogja hogy too much powaaa.
[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
válasz VR6-Fan #92112 üzenetére
Jövő ilyenkorra ha minden jól alakul akkor átállok én is a sötét oldalra, ezt nevelőfateromnak adom. Nyugodtabban fogok aludni ha csak 110 van abba a ménesbe.
tomcsi23: na igen ez egy jó kérdés, pályán kellett egykétszer már vészfékeznem, 140->0, utána nem sok fékhatás van.
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #92119 üzenetére
Jól van skacok, akkor nem para.
Max cserél egy (fokkal) jobb tárcsát-betétet, azt' jöhet a mehet.mmdms: autópályán többnyire elég 1x a vészfékezés, utána már le van szarva, ha nem is fog, mert megálltál. Ha folyamatosan csapatsz vele, az más kérdés.
'csába, ennyi nyútonméterről normál halandó csak álmodik. Pfejj, csak egyszer mennék fel egy emelkedőre, hogy nem lassul a gép...
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
1,2 barra megírva egy nem túl agresszív ü.a. térképpel füstölni sem fog.
tomcsi23 Most 320Nm van, de nem érezni, jól eldugták ebben a CR technikában, olyan mint egy 1.8T, semmi tartalékot nem érzek benne. (megvan az, csak széthúzták a tartományt, ezért nem rúg hátba, viszont elforog 5000-ig, és nem veszi el a kraftot 4500-nál)
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #92126 üzenetére
Városban én valahogy sose találtam a jó fokozatot ... harmadik rövid, ott már zavart a hangja, negyedik hosszú, ott meg túl keveset forog ... megindul a sor felszúrod negyedikbe, picit visszalassulunk már rakhatod is vissza.. valahogy nekem ez maradt meg, hogy folyton 3-mas 4-es között varázsoltam
Viszont a hatodik az jó, hogy olyan hosszú(#92128) tomcsi23: á az nem volt gyepálva sosem egy dízel meg egy oktáv nem arra való
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #92131 üzenetére
Valamiért a 170 lovas turbója volt rajta a gyári soft-al, gondolom ebből van a többlet. Ritka CR amelyik megüti a gyári szintet nyomatékban. A lovak megvannak, de valami miatt mindenhol azt látom, hogy 40-50Nm-el kevesebbet mérnek a gyárilag megadottnál. Gondolom a súlyos áttét miatt, mert ugye a gyári a lendkeréken volt mérve, nem a kerekeken, bár akkor a lovak is hiányoznának...Keresgéltem a mért diagramok között, de elég furcsákat mérnek a 140 lovasokon. Pl. ez
Ja nem indítottam rá, azt nem lehet, csak furcsa volt, meg ugye kuplung kinyomás nélkül sem engedi indítani. Le van ez védve minden oldalról.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #92131 üzenetére
A másik dolog, mai nagyban tud befolyásolni egy ilyen mérést, a DPF telítettsége. Ha be van rakva korommal, fojtja rendesen a motort.
Hopsz, a fenti linket benéztem. Nem Nm- ben van megadva, átszámolva még több is, mint 320Nm.
A Wiki azt mondja, hogy a CFHC 320 Nm. (236 lb•ft) at 1750–2500.
Adagolós után nem az, hogy lusta, de nagyon más. Gyorsabban és csendesebben teszi a dolgát, talán a zaj hiányzik a legjobban. Süvített a turbó, morgott az egész bódé, ez meg csak suhan.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #92134 üzenetére
Valaki ráakasztott egy nagyobb turbót, mert tartósan 170+ lovat akart. Az eredeti turbóval nem mérték. Ilyenkor a gyári soft nem ad több nyomást, hiába nagyobb a turbó, amíg meg nem írják, elvileg azonos a teljesítmény. Gondolom aki ilyesmire vetemedik az kiveszi a DPF-et is(ez már okozhat növekedést). Az sem támogatja a tuningot. Eddig aki eltávolította, mindenki arról számolt be, hogy jobban megy. Én azért meghagyom gyárinak, főleg, hogy itt szigorodni fog az ellenőrzés a gyárilag DPF-el szerelt autókra.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #92139 üzenetére
Ez érdekes. Azonos nyomáson hogy lehet nagyobb a szállított mennyiség? A motor és a csövek űrtaltama állandó. A motor légnyelése adott fordulaton állandó. Csak a nyomás növekedéssel növeKszik. Egy nagyobb turbó tengelye kevesebbet forog, de lassabban is pörög fel. Valahol hiányosak a fizikai ismereteim?
-
7600 GS
addikt
-
tresh
addikt
válasz maggi1886076 #92148 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen