Hirdetés
Hirdetés
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
-
Premier előzetesen a Broken Sword - Shadow of the Templars: Reforged
gp A klasszikus játék új kiadása az elmúlt hétvégén végre játszható lett.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #08365312 #91898 üzenetére
Egyik emberke indítózik(be akarja indítani a motort.) De még előtte a multiméteres előkészül: 20V állásban közben méri a feszültséget. Ráteszi a multimétert az akksi 2 pólusára, és figyeli a feszültséget, közben a másik ráadja a gyujtást, és beindítja a motort. 12,5V lesz a feszültség indítózás előtt, ha nincs lemerülve az akksi, és nem lenne szabad, hogy 11V alá essen a feszkó indítózás közben, majd ha beindult, akkor 14V körül kellene lennie.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz #08365312 #91919 üzenetére
0.04 és 0.05 mA ha ennyit is vesz fel, mint nekem ez nem szívja le még 1 hét alatt se az akksit.
Én az akksinál mértem, sorba bekötöttem a multimétert. le emeltem a pozitív sarut és úgy néztem. és olyankor a multin megy át az áram! ha ügyesen csinálod nem megy el semmi. Így néztétek meg ti is?[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz #08365312 #91921 üzenetére
Polaritás lényegtelen ilyenkor mert átfolyó áramot mérsz. Hát nem tudom akkor mi fingatja ki az akksit
ha azt mondanád hogy 800-900mA mutat a multi akkor elhinném hogy valami szívja. Tényleg nem tudom.
Még ha a helyzetjelzőt rajta hagynád este! reggelig elvileg akkor se kéne hogy leszívja az akksit.
Valami zárlat lehetne[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #08365312 #91935 üzenetére
A teszthez nem is kell másik akksi, elég levenni a - sarut, bezárni az ajtót kulccsal és 2 hét múlva kiderül.
Volt egy hasonló esete a kollégának, szintén A4-el. Ő garázsban tartja és a kulcs mindig benne van, 1 hét után már nem indult, ha bezárta, akkor simán kibírt 3 hetet is. Nem alszik el benne az elektronika, ha nincs bezárva a kocsi.
Ha munkaeszköz, hogyan merülhet ki az akksi 2 hét alatt? Akkor nem áll az autó 2 hétig. Meséld el a teljes történetet, mert nekem itt valami nem ül. Mennyit ingázik vele melóba?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #08365312 #91939 üzenetére
Nagy valószínűséggel a töltéssel lesz valami, vagy valamelyik fogyasztó zárlatos. 10 km elég ahhoz, hogy visszatöltse az indítózáshoz felhasznált áramot. 2-3 nap állástól meg nem merül ki, ha csak 0,03 a nyugalmi áram felvétel. Meg kell mérni a töltő feszültséget fordulaton is bekapcsolt fogyasztókkal. Lámpa, ablak fűtés, szellőztető motor. 2000 fordulaton, majd 3000 fordulaton is. Ehhez jó lenne bemelegíteni a motort, nem illik hidegen terhelés nélkül 3000-en járatni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #08365312 #92106 üzenetére
Az elég. Akkor a nyugalmi áramfelvétellel van valami, lehet az változik, nem állandó. Ha generátor teóriámat erősíti, hogy nem mindig pontosan azonos idő után merül le. Lehet nem mindegy hol áll meg a generátor tengelye. A generátor kábelét el kell kötni az akksiról, amikor leteszitek az autót több mint 2 napra, és ki fog derülni.
A piros vastak kábel ami oda van csavarozva az + akksi saru kábeléhez.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #08365312 #92173 üzenetére
Húzd ki a véknyabb kábelt ès mèrd neg a töltést. Ha tölt,lehet egy hétig tesztelni a kábel nélkül. A töltés jelző világítani fog. Ha nem fog merülni,meg kell mérni a kábel ellenállását,hogy kizárjuk a zárlatot. Ha ez is megvan,a generátor a ludas.
Van benne relé,ami automatikusan felkapcsolja a lámpákat beindítás után? Van DRL a kocsiban?
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz #08365312 #92202 üzenetére
Ha 4.5A folyna át rajta folyamatosan, akkor a 50-60Ah -as akkud nem egész 1 nap alatt lemerülne szvsz. Az a 4.5A nem lehet, hogy az akku töltése volt? Az áram irány nem lehet, hogy nem kifolyó, hanem befolyó volt? Miért nem viszed el egy villamos kollégához?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen