Hirdetés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- 3D nyomtatás
- Akciókamerák
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
gp A Netflix-re szánt széria a tervek szerint jövő hónap elején debütál.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
végülis igen, egy motor csere közti intervallumot simán kibír
Mágus2: közbe beszéltem a 20vt spec mokussal, azt mondja annyira ne örüljek, hogy most jól megy, lehet a WG szabályzó körébe elment valami borért.
érzésre is olyan mint a over boost-olna, az meg vákum rendszer tömítetlenséget okozhatja és/vagy n75 hiba és lambda szabályzás nélkül esetembe nem olyan vicces hogy túl töltöget.
viszont a hibatárolóba töltönyomás túl lépésére vonatkozó hiba nem volt, gondolom ha fizikálisan nem is tudna elmenni szervízbe attól még a hibát eltárolna nem?[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #73455 üzenetére
Egy bizonyos ideig tolerálja a túltöltést, ezért szoktam 4.-ben 1500-ról megküldeni padlón ,hogy forogjon, ameddig bír. Ha valami baja van, 4000 körül elveszi a gázt. Ha nincs nagy gubanc, akkor meg legalább érezzük, hogy élünk, persze a piros mező előtt érdemes váltani...
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #73457 üzenetére
nem tíltott be egyszer se, igaz csak 3.-ba forgattam.
holnap megnézem mechanikus órával hogy mennyi az annyi meg hogy építi fel a nyomást...
remélem elkezd elfújni a dugókat, aztán olyan leszek mint az Ibizás srácáhh ne is mond 6000 alatt elkell váltani
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
8th
addikt
válasz Ace owner #73448 üzenetére
Én a múltkori Buggy-s kör után egy kicsit kiszerettem a bogarakból. Képzelj el egy toi-toi wc-t aminek levágják a tetejét és amire felszerelnek 4db babakocsi kerekek. Na az a buggy. Pont olyan. Illeg billeg, bizonytalanul imbolyog az úton a rövid tengelytáv miatt az egyenesfutása egyenesen tragédia. Közben kényelmetlen hangos büdös zörög rázkódik a pofádba csap a szél ütközésbiztonság egyenlő nullával. Halálfélelem. Akkora egy szar, de tényleg. Mit látnak benne egyes emberek hogy 1,5millió forintokért cserélnek gazdát a lefingottabbak is. Sosem fogom megérteni.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Mkeke5 #73443 üzenetére
A gyári kábel 06A971627SG 151 ezer forint
Bontó, vagy javítás.
Csak a te motor kódodhoz való kábel korbács lesz megfelelő, szóval ilyen bontott kocsit kell keresned. Törött vagy Angol behozott és bontásra váró autót keress.
Ha csak egy ága sérült néhány érrel, azt kijavítja egy rendes autóvillamossági szerelő.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #73466 üzenetére
Az a két betű különbség választ el attól, hogy valahol ott ragadsz beállt turbóval vagy sem.
A superb motorjában még a régi fajta olajpumpa van azzal az imbus tengellyel. Az octavia motorjában meg az új pumpa van szíjjal meghajtva.
Az asszony beleszólhat mindenbe, de ebbe még ő sem.
VR6-fan csak neked. másik kép.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #73469 üzenetére
Összesen 3,5 euró az a tengely. De 1x kicseréled, OK, ha másodszor is lekopok, akkor már a kiegyenlítő tengelyeket is illik megcsináltatni, mert abban is elkopik a hatszög. Aztán retteghetek, hogy hol fogja beadni a kulcsot. Nekem olyan autó kell, amit meg lehet javítani az obi-ból is, és nem kell szétbontani a motort az út szélén. Nem véletlenül nézegetek 2011-es autókat.
Jaded Mi történt?
[ Szerkesztve ]
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz bitpork #73469 üzenetére
találkoztunk már olyannal ahol azt a tengely jó minőségű szerszám acéllal helyetesítették (konkrétan egy lefűrészelt 6-os imbux), ott már nem a tengely kopott el annyira, hanem annak a foglalata kopott kör alakura, nem úgy van ám az ahogy kend gondolja
van vonalunk szoktunk kiegyenlítő művet és tengely is felújítattni, ott ember valami bika anyagból megperselyezi a művet és szintén bika anyagból ad tengelyt, fél év garit vállal a munkájára ami ma Magyarisztánba elég nagy szó szerintem.
de majd 1-2-300e km múlva kiderül milyen amit kitalált."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #73475 üzenetére
Ezért nem akarok Démoklész tengelyével a motoromban flangálni.
Megveszem a 3 millás autót és azzal kell kezdeni, hogy szét kell borútani a motort, elküldeni a világ 3 különböző pontjára, hogy csinálják meg véglegesre, és majd az idő megmondja, hogy mit sikerült alkotniuk.
[ Szerkesztve ]
-
Jaded
őstag
Naná,hogy vonóhorog. Csávókám befordult egy parkoló melletti utcába,de aztán kitolatott mert parkolni akart volna. Én meg pont odaértem,de láttam hogy tolat,de gőzöm nem volt,hogy mit akar (de messze voltam tőle). Megálltam,erre belémtolatott. Azt mondta én mentem neki. Jó,mondom akkor rendőr. Felhívott valakit,erre jön hogy kifizeti. Mondom legyen. Remélem más nem nagyon sérült,majd a szétszedés után kiderül.
Renault Megane IV Limited
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #73334 üzenetére
Függő leszel aztán nincs menekvés szaki
Soha nem kéne manuál autó.
Sőőőt már szinte néha kellemetlen is mert én mire jogsit szereztem már Automata volt a Sharan is meg a kis első szerelmem a Jó Csaj.
Jó CSaj volt a rendszáma a kis passzatkanak.
2002 Passat kombi de imádtam. Az 1.9 PD 130le egy álom motor. Még automatával is szanaszét sergetgettem a gumikat, azok meg csikorogva jelezték jókedvüket.Szóval én elsőre levizsgáztam 31 vezetett órával manual valtóval ... ennek lassan 8 éve.
Azóta kézi válós kocsival nem vezettem szerintem 10 óránál többet összesen.
Hosszabb távon haveromnak mentem a W210 E200 benzinnel balatonra. istenem az mekkora egy lomha dög...| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kiskokó #73479 üzenetére
soha de soha se fogja azt az érzést adni mint amit egy jó kézi
DSG-vel sem, kormány pöckölgetőst igaz még nem probáltam.nyílván ha mindennap a budapesti dugóba kéne autóznom akkor KW futómű se lenne és a kézi váltót se preferálnám tán annyira.
Z0mbi:akkor fejtsd ki a story-t milyen olaj mennyi km stb stb
focvis: vagy támasztó vagy trapéz gömbfej
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
veterán
válasz Kiskokó #73482 üzenetére
Ezt a sergetés kifejezést én már hallottam többször és tudom is a jelentését, de azt mondja meg nekem valaki, hogy melyik autóalkatrészt jelenti a "talpas"?
A hahun szokták írni a hirdetésben, hogy "új talpasokkal", főleg BAZ megyei hirdetésekben.VR6-Fan: THX! tuti? én lengéscsillapítóra, vagy gumiabroncsra gondoltam, de csak tippeltem mindig.
[ Szerkesztve ]
-
Hol 32 ojró egy liter olaj?! Még németben is 20volt a max amit a kúton láttam, bár nem néztem h vw kompatibilis-e. Jó mondjuk Dániában tudi iszonyat drága Néztem ott xenon izzot. Hát cserével együtt 170 ojró volt egy darab.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Kiskokó
veterán
válasz VR6-Fan #73483 üzenetére
Tudom miről beszélsz, Nekem aki automatával nőttem fel, és azért szeretek gyorsan menni is néha, egyenesen menyország mikor kézist vezetek főleg ha tolom neki.
Régi barátoméknak volt egy 1.8 benzin C vectra... na annak rendesen kitapostam a lelkét
Hála istennek ez olyan mint a biciklizés, nem lehet elfelejteni, mindig fosok kicsit elősször nehogy lefulladjak... de végül mindig bebizonyosodik hogy azé nem felejtettem el.
bár egy hirtelen komplikáltabb helyzetben lehet jobban megfogna mit és hogyDe ez ember függő ki milyen stílusú, beállítottságú.
Szerintem csak automata.
Meséltem már, haverom nagyon szereti a gyorsulást stb friss jogsival is szarrá gyötörte a Rob féle 1.6 16szelep röncit... mellette egy "lomha" 2,5 TDI A6 150Le automata.
haverom az első évben... fuj automata, cink, szar, minden volt. aztán többet használta az A6-ot. és azóta imádja. Imádja mindkettőt.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Nem3sys
tag
válasz szőröscica #73361 üzenetére
130lovas pd és 150lovas 1.8T ugyan úgy megy.
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
ßrainiac
addikt
válasz Morris #73493 üzenetére
Varjal, szavazok egyet a geprol, meg felesegem telojarol is
Toll off:
Hat ez van. Igazabol VW-VW, biztosan boldog leszel, barmelyiket is valasztod Ha egyszer sok penzem lesz, en is benevezek egy dajzelre, mondjuk egy A5 3.0-ra. Az igen csak mozgatja a fantaziam. (Majd ha sok eves es olcso lesz )
-
Hikvision
senior tag
Régen úgy voltam vele, hogy rohadt jó az automata, mert utálok dugóban kuplungolgatni, aztán most hogy már 3 hónapja nyúzom az automatát is, hááát, maga az elv jó lenne, ha lehetne egy kicsit személyre szabni a kapcsolgatásait, és nem csak felülbírálni a gázpedállal. Gondolok itt arra, hogy 50nél már felpakolja 4.-be, 60nál meg még ha úgy van a lock up-ot is rádobja, és akkor 1100-as fordulaton haladok városba. Fogyasztás ügyileg viszont tényleg bejön neki ez a spórolós kapcsolgatás, mert ha faterosan közlekedek, városba is elvan 13literrel. Országúton viszont nincs párja a dolognak, hétvégén voltunk siófokon, előtte kattanásig teletank, aztán amikor hazaértünk ugyanannál a kútnál ugyanúgy első kattanásig, és 341 kilométerre ment rá 43 liter amit 12.6-ra jött ki, a fedkomp pedig 12.8-at irt átlagnak. Oda vissza 160as átlaggal.
Tehát visszatérve az automatára, az újak DSG és társai már biztos nagyon pöpecek, de a régi 4sebességes tiptronic elég bután kapcsolgat, még ha egy 4.2-es motor mozgatja akkor is.20 éve a PH-n.
-
Morris
veterán
válasz ßrainiac #73496 üzenetére
Á, itt most nem azon múlik, hogy sok pénzem van e vagy sem. (egyébként nincs - de beszállhatsz a vételbe egy kevéske pénzmaggal ha gondolod).
De kb egy árban vannak! Így ebben a helyzetben csak a magasabb javíttatási ktsg-ek azok amik azonnal vagy később fognak jelentkezni.
De mivel nem kínozni szeretném, hanem rendeltetésének megfelelően használni, így ha meg is hibásodik,akkor megjavíttatom és onnantól tuti, hogy jó lesz ismerve a vezetési szokásaimat.
Így van ez Golfi-val is.
Amióta meggyűrűzték (2 éve) és rendbe rakták mindenét, sokan nem akarják elhinni, hogy 1.4, mert olyan kis fürge. Szóval kíméletes vagyok az autókhoz.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen