- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
-
VR6-Fan
veterán
ki lepődne meg ha egy lupo így indulna a lámpánál?
[link]"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #6556 üzenetére
2*VR6
elől egy meg hátul egy, 408le összesen
tomics u.i.:a szürke cabrioba kész lett az új motor -100ccm, de 272fokos (legdurvább utcai) vezérműtengelyek meg 45-ös weberek, 7000 fölét még nem nagyon lett mert már ott is elkezdei kiszedni az ember kezéből a kormányt.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
lorcsi
veterán
lambdaszondáról mit tudtok?
valószínű vennem kell egyet, de árban óriási a szórás 13-tól 45-ig
miylet érdemes? -azon túl, hogy stimmeljen a kocsihoz[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz fekeandras #6560 üzenetére
Legalább abban is lesz motor.
Lorcsi, passzolom a kérdést.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
#00809728
törölt tag
Nos van már saját oldalunk
polírka[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz #00809728 #6564 üzenetére
Kezdésnek nem rossz
Én is állok neki csiszolgatni, festegetni, polírozni.
A jövő hét végéig rendbe akarom kapni teljesen a golfot.MÁS:
A porlasztónak meg rájöttem mi a baja, koszos mint az állat.
Van a gázbovden alatt egy kis szelep szerűség.
Na amikor a lábam leveszem a gátról ezt a "szelep"-et tólja vissza a karburátorba a bovden feszítő orsó vagy mi az.
Na és ez a szelep az ami nem megy vissza.
Tehát ezért pörög mindíg 2000-2500 körül az autó.
Szóval szerintem ha lesz két napom otthon akkor nekiállok és szépen benzinben kimosom az egész karburátort.
Vagy sikerül vagy nem alapon valami lesz.
Szerintem ez lesz a baja.
Ahogy a hátsó fék össze volt rohadva szerintem ennek a krbinak is az elhanyagoltság lesz a baja.A szakszavakért elnézést a golfot még tanulom
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
de neked befecskendezőid sincseneke amik hasonlítanának a porlasztokra
no lényeg mi értettük mire gondoltál a többi meg nem számítamúgy hogy halad a járgány?
(úgy látszik megint az a nota megy hogy nem lesz papír az enyémre )
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#00809728
törölt tag
válasz fekeandras #6569 üzenetére
Ez egy idióta ember az ilyen őszintén meg is érdemli ,hogy ennyi baja legyen az autójának.
Km vásárláskor 203000
Vezetett km 42000Itt már nem volt furcsa neki az egész.Abba az autóba tuti nem 200.000km volt....
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
Haverom kint melózik a Németeknél.Eddig corsával furikázott+3fő 1200km-t de elege lett és lecserélte egy tényleg rendesen végig szervizelt passatra 1999-es példányra tdi
Az alapvető dolgokat megcsináltatta olaj és társai.kb 1.5éve ezzel furikázik 6liter gázolaj 140-160km tempó +3fő.Szervizbe viszi alapvető dolgokat kellett rajt cseréltetni eddig. -
tomcsi23
veterán
Ejj vazze, hogy mennyi felület van ezen a járgányon, amit tisztítani lehet.
No, de most már majdnem patyolat lett belül is. Gondoltam, csinálok egy pár képet, ha kész, de nem besötétedett?!...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
baliadi
csendes tag
Hi
Furcsálom és is ,mert a céges skoda 1.9 tdi 90 le-s 170 000 km-t ment nyélgázon hidegen maxfordulaton autópálya egyből. A motornak még semmi baja nem volt sima 10w-40 es olajjal van járatva. A futómű a fékek már nem ilyen makulátlanok.Szerintem egy széthajtott cégesautót vehetett 350 - 400 ezer km-mel.www.polirmasters.5mp.eu
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #6568 üzenetére
A járgány haladna, csak pont tegnap költöztünk, így elég sok macera van még.
A héten berendezkedünk, aztán nekiesek.
Egyébként már pár napja azt használom, melóba is azzal járok.
Pörög a kocsi a szar porlasztó miatt és ennyi.
De a felett nem tudok napirendre térni, hogy ha mondjuk 10 kilómétert megteszek vele, leállítom a kocsit újra beindítom, akkor minden rendben.
Szóval olyan mint ha bejáratódna, bemelegedne, tudja a fene mi van vele.
Majd meglátom mire jutok, ha nekiesünk a haverral szétszedni.Renault power
-
baliadi
csendes tag
Rob210 ha beleszólhatok és egy karburátor tömítéskészlettel állnék neki a műveletnek ,mert az ilyen szombati szerelésnél 13 00 kor fogod a hibát megtalálni vagy elszakad egy papírtömítés és vagy folyat majd utána,vagy farsot szív a karbi ami ujabb hibát fog eredményezni.Bár amit leírtál valószínűnek tartom, hogy egy kéttorku karburátok 2-dik torok pillangó szelep van egy kicsit berohadva ,egy tisztítás nem árt ,de a szétszeded
vegyél tömítés készletet az autósboltban.
Ez csak tanács ha megfogadod ,! ha nem jó munkát[ Szerkesztve ]
www.polirmasters.5mp.eu
-
rob210
nagyúr
válasz baliadi #6576 üzenetére
Köszi, de nem ez a gond.
Azt tudom, hogy tömítésből nem rakom vissza a régit.
A favoritnál megtanultam.
Pár száz forintos tételen nem szarakszom.
Az a bajom, hogy ez a félelektromos szabályzott katalizátoros 1.6-i benzin Golf II már a gyárból kijőve is szar volt.Olyan ember kéne akinek van egy jó karbija erre a kocsira, vagy aki pöpecül ért hozzá és meg tudja mondani mi a sz.r lehet vele.
Amiért hidegen így viselkedik 10km után meg ha leállítom és újraindítom tökéletesen működik.
Azért kösz a HSZ-t
Renault power
-
baliadi
csendes tag
http://sgforum.hu/listazas.php3?id=1099589485&order=reverse&index=6&azonosito=karbi
A lap közepén a hozzászólásoknál küzd valaki még ilyen problémával, nézd meg esetleg a lap tetején lévőcéggel vedd fel a kapcsolatot amint látom lehet tölük kérdezni is , bár nem nagyon célra vezető látatlanba tanácsot osztogatni ,de majd elmondják mit tanácsolnak!
www.polirmasters.5mp.eu
-
baliadi
csendes tag
http://www.autosszaki.hu/alkatresz/41309/volkswagen-pierburg-2e-karburatorok
Használtat itt tudsz venni bár pontosan milyen típusú a tied nem tudom, meg azt sem ,hogy egy másik pont nem olyan szar mint ami benne van ??? A hogy néztem a karburátoros javítási árakat egy felújítás kb 60 000 ft ,12 000 egy tömítés csere ?
Nem tudom ,hogy melyik éri meg? Majd meglátod !www.polirmasters.5mp.eu
-
baliadi
csendes tag
http://www.vatera.hu/vw_karburator_123093591.html
itt is találtam karbit, válogass!www.polirmasters.5mp.eu
-
rob210
nagyúr
Ezt kerestem már rég.
Erről a karburátorrol van szó.
[link]Renault power
-
rob210
nagyúr
Már csak németül kéne megtanulnom
Renault power
-
#00809728
törölt tag
Nem semmi...
-
#00809728
törölt tag
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #6592 üzenetére
hát én a K-fejen picit több bengát adtam neki, lehet padlózásnál a mögöttem jövő elgondolkodott hogy nem dizel e a kocsi)
szal fél óra alatt egy 10-12-es bekapott olyan 20-25km-n, meg a télit is elégé "lejártam"
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#00809728
törölt tag
Ilyen kéne nekem...
-
tomcsi23
veterán
Kicsit kinézek...khm..benzint égetni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #6598 üzenetére
most lesz egy garnitura... asszem 13-as legalább is apám szerint szerintem meg 14x6,5 volt vagy 15X6-os...
úgy néz ki nem lesz 16V.
am nem azért nem tetszik mert modern hanem mert nem
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest