- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Autóhifi
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Androidos tablet topic
- Projektor topic
- NVIDIA® driverek topikja
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fekeandras
őstag
válasz rootkiller #7950 üzenetére
Mit nekem benzin motor, ha egyszer van a világon TDI motor is?
Soha az életben nem lesz benyás autóm, ha valaha is kicsit megszalad a szekér esetleg valami komolyabb benzines sportkocsi de utcára kell a fasznak egy lomha, gyenge elavult benzintemető...mod: Nem!Ha valaha kicsit megszaladna vennék egy R8 V12 TDi-t és kergetném vele a Veyronokat... Ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
Érdemes elolvasni mielőtt reflexből fikázni kezdi valaki a dízel motorokat.A Motor, erőátvitel részt különösen ajánlom minden dízelfikázó figyelmébe.Néhány év múlva az összes széria Audi dízel motorban benne lesznek ezek a fejlesztések: R8 V12 TDi
Kiemelnék egy részt a cikkből.:
- "Az európai Euro 4 kipufogógáz-emissziós szabvány a személygépkocsik részecske-kibocsátását 93 százalékkal mérsékelte. Az Audi ennek hatálybalépését jóval megelőzően is kínált olyan modelleket, amelyek megfelelnek e követelményeknek, mégpedig dízel részecskeszűrő nélkül is!"
Igen. Az 1192ccm Audi A2 3L PDTDi -ről és az 1986ccm 66/81kw közvetlen befecskendezéses turbódízel motorról van szó...
[ Szerkesztve ]
-
rootkiller
őstag
válasz fekeandras #7952 üzenetére
Elolvastam. És??? Attól nekem a dízel az marad, ami eddig is volt, és a régi kormos füstös szarokat, amit sokan annyira imádnak, szerintem még mindig be kéne olvasztani, de legalábbis kivonni a forgalomból.
Artengo TR 990 Pro
-
Kiskokó
veterán
Megint itt..
Kérem aki ismer valakit vagy van itt jelenlévő aki ÉRT nagyon az automata váltókhoz azon belül is a Multitronichoz az IRJON IDE VAGY PRIVÁTOT! Nagyon fontos köszönöm szépen| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
fekeandras
őstag
válasz rootkiller #7953 üzenetére
"Attól nekem a dízel az marad, ami eddig is volt, és a régi kormos füstös szarokat, amit sokan annyira imádnak, szerintem még mindig be kéne olvasztani, de legalábbis kivonni a forgalomból."
Aha, persze...
bmw topikban történt egyik flame keltő megnyílvánulásod
Akkor lassan végre eldönthetnéd, hogy mi a helyzet...Akkoriban majd az összes autós topikba bele flame-eltél az überalles SEAT TDI győzelemmel.Akkor az volt a király most meg beolvasztani való szar...
Érdekes egy autóskártyás gyerek vagy te. Röhej...
-
fero02
nagyúr
válasz fekeandras #7955 üzenetére
"Érdekes egy autóskártyás gyerek vagy te."
Hát ez qrva lol volt számomra! Megoldottad az ebéd utáni kacagásomat! Köszi!
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #7951 üzenetére
abban igaza van hogy azokat a dizeleket kéne korlátozni amik nem hogy fűstőlnek, hanem egyenesen szén darabokat köpködnek ki a kipufon.
és itt se a tuningal van a bajom hanem azzal hogy ezek a tulajok városban minden egyes lassítás után padlógázt nyomogatnak, az sem érdekel ha neki tetszik a dizel tíltása, de amikor direkt szivatja a koromfelhővel a mögötte jövőket meg a gyalogosokat, lehet tarkon lőném az illetőt kérdezés nélkül
az meg már ne mondja hogy a sok nm-je ellenére forgatni kelljen a kocsit hogy 50-re feltudjon gyorsulni...
amelyik nem kormolja szét magát és ténylegesen teljesíti a rá vonatkozó emiszios értékeket azzal semmi problémám.
aprópó tegnap előtt 0,9-re fel lett rakva a VRT hát egy 200-230le-snek mond G4 GT TDi úgy lemaradt mint ha állna, se vissza váltás se semmi 70-ről 4.-ben
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz rootkiller #7958 üzenetére
2,8 benzin!!! turbó könnyű kaszni vs. 1.9 dízel turbó nehéz kaszni.Sejtem, hogy majd 1bar turbónyomással nem 200lóerő az a vr6... Egyéb kérdés?
vr6: véletlen nem sárga volt az a golf 4 ?
[ Szerkesztve ]
-
rootkiller
őstag
válasz fekeandras #7959 üzenetére
Nem azért, de a G1 cabrio bódéja elég nehéz úgy tudom, és az a golf se olyan túl nehéz, és tuningos is.
Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #7959 üzenetére
ezüst asszem
1180kg a gyári 1,8 nagy lökis cabrio
nem is konkrétan neked, szólt csak itthon tudod mindenkinek tuning TDI-je van ami még a tényleg sport kocsikat is simán elkeni emelet 5l-t fogyaszt
tényleg ki kéne írni a koptatóra hogy bye-bye TDi.
root:min 1400kg a dizel 4-es.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz rootkiller #7960 üzenetére
Csak tudod nagyon nem mindegy, hogy valami ~1050kg/320+ lóerő vagy ~1500kg/200-230lóerő.Kurva sokat számít a kis súly.Nézd meg a fentebb linkelt 1.9D pólót még 300lóerő sincs mégis 10.8-at futott (egy sima mezei sportgumival) mert nagyon könnyű.Fél másodpercen belül volt a 8200ccm V10 + nitro brutál Dodge Vipertől, egálban volt a 500+ bhp -s S2 vel és csúnyán verte az összes V8 blokkos picsa könnyű E30 bmw-t is.És még a hajtás viszonylag buta is.Azt csak most kezdik fejleszteni.
Illetve a sofőrön is nagyon sok múlik.vr6: Azthittem erre gondolsz: [link]
Szürke G4 D-s emberkét nem ismerek.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #7962 üzenetére
jó az 1200-nek is.
bár a dizel mellett azért ott van a nagy tartományban alacsony fordulatól rendelkezésre álló nyomaték.
de igen gyorsuláson a két legfontosabb tényező a súly és a tapadás, ebben teljesen igazad van, de mi azért utcai kocsikat építünk.
decibel:ez valóban igaz, de itt most nem széria dizelekről van szó, tehát a fogyasztás is modosul
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
decibel
aktív tag
válasz fekeandras #7952 üzenetére
Szép és jó a dízel ha sokat autózik az ember, de egy bizonyos éves futás alatt nem térül meg. A modern turbóbenzinek hasonló karakterisztikával rendelkeznek mint a dízelek, csak olcsóbbak egy félmillával.
"you are a monkey poo-poo"
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #7963 üzenetére
Húzott dízelnél 3000környékén de inkább valamivel a felett jön meg a max nyomaték és kb 4400-4500ig tart, és úgy 4500-4700 környékén adja le a legnagyobb erőt.Szóval 2600-2800 alatt elég halovány a produkció ezért ki kell nyomni a szemét ...A füst sem feltétlen kell legyen csak a legtöbb ember úgy van vele nem baj ha kicsit füstöl ha cserébe kap még plusz 15lóerőt.(amit persze a gyakorlatban abszolút de nem lehet észrevenni, de a pöcsük biztos nő már millimétert tőle...) Hát lol.Az ilyeneken röhögök mint a sakáll.Engem már az hajt, hogy minnél egyenletesebben a lehető legszélesebb tartományban adja le az erejét.Egyszerűen csak kényelmes vezetni.Így most még a gyárinál is kisebb holset vagy kkk turbó kerül rá, de legalább 1700-3800/3900ig ugyanúgy fog húzni (kevesebb füsttel) mint a gyári de valamivel nyomatékosabb is lesz annál.Lóerő kb ugyanaz marad, széria közeli.
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #7965 üzenetére
de most mit faragtok megint, vagy még mindig a kék G4?
hát azért a VRT se húz úgy alulról akár mennyire össze van szűkítve az A/R rész a turbon.
de nem olyan mint a tipikus amcsik amik 4000-ig mint a szívok és 4000-től leforgatja a kocsiról a gumikat.
bár most cserélve lett egy főtengely jeladó, így nincs most torpanás sem és a közép tartományba nagyon durván megjött az ereje, elmondás szerint. én akkor ültem benne utoljára mikor még 0,65bar volt a nyomás.
szaval nem tudom hogy most milyen lehet, bátyám szerint most már 3.-ban (140-től) is csavarodik akkorát a motor hogy eléri a váznyulványt, jah 4 bakon van a motor megfogatva abból 2 poli-uretán
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz VR6-Fan #7966 üzenetére
Nem a G4 vissza alakult és iszonyat lomhának tűnik azzal a 150gyári lóval (sofőrrel együtt több mint 1600kg).Ez most egy Seat Inca.Gyárilag 1.9 szívó dízel.Ebbe ment be egy sima 90lovas tdi motor.Az lett kicsit optimalizálva, hogy használhatóbb legyen és kevesebbet fogyasszon.Nem saját csak hozták.
Viszont a G2 4motion is készülget lassan.Szerintem hetek kérdése és kész lesz annyira hogy utánna már csak állítgatni kelljen.Aztán majd drag-minirally-n látható lesz. -
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #7967 üzenetére
no majd kérünk linkeket a golfról
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
szállitó
senior tag
üdv skoda feliciához inmobiliser es kulcsot mennyiért potolnak? köszi a választ ha valaki tudja.
-
#00809728
törölt tag
-
-
szállitó
senior tag
válasz szállitó #7977 üzenetére
persze az is lehet hogy össze tudom majd rakni de ennek kicsi az esélye ,aztán majd 2011ben kiderül ha lehet még használni akkor nekimegyünk a következö 2 évnek vele... amikor elmentünk megnézni elötte annyi mindent megdumáltunk a párommal hogy mire figyelünk majd aztán ottvoltunk és semmi... a fele dolgot sem néztük meg... leelölegeztük mára meglesz a törzskönyve , kifizetjük aztán imádkozunk
[ Szerkesztve ]
-
-
-
szállitó
senior tag
válasz fekeandras #7980 üzenetére
ez van. két ismerös is van aki segíthetett volna a vásárlásnál, egyiksem ért rá "véletlenü"... majd én is meghálálom a kedvességüket.
szerintem nem én vagy mi vagyunk az egyetlenek akik nem értenek a használtautokhoz , ha nincs segitséged akivel elmész más sem tud mit csinálni...
-
fekeandras
őstag
válasz szállitó #7981 üzenetére
Azért tetszett ennyire mert én is jártam már így csak robogó vásárláskor.Kinéztem egy jó kis JOG -ot lebeszéltem egy találkozót az emberrel.Összeszedtem minden dolgot amit meg akartam kérdezni az eladótól de mire odaértem a felét elfelejtettem.De mindegy is volt mert élőben nagyon szarul nézett ki, szóval 2perc után faképnél hagytam az embert.
Egyébként ha jól emlékszem a Felicia egy padlólemezre épül az akkori Polóval és az Ibizával.Az akkori Ibiza pedig nem sokban különbözik a Golf2 től, gyakorlatilag azt fejlesztették kicsit tovább.Szóval elég kiforrott jó konstrukció az.
Jól mondod majd méltó módon meg kell nekik "hálálni" a kedvességüket.
-
rob210
nagyúr
válasz szállitó #7981 üzenetére
Ha belenyúlsz egy jóba akkor az örök darab.
Ezt nem viccből mondom, ha nem harcolta le az előző gazdija akkor ez nagyon hálás kis autó és ehhez még az alkatrészek sincsenek aranyárba.
Havernak is ilyen van még a színe is ilyen, ő neki egyedül a kasznival gyűlt meg a baja, de ő volt a hülye.
Megtörte egy kicsit én nem kaszniztatta ki azonnal utánna meg csodálkozott, hogy rohad.De összekapta megcsináltatta és lefényeztette.
Az autó azóta is hibátlanul megy.
Az akumulátort meg izzókat kellett benne cserélni és a szokásos olaj légszűrő és satübbi.De komoly szerelés nem igényelt a kocsi pedig 9 éve használja.
Sok sikert hozzá.Renault power
-
szállitó
senior tag
válasz fekeandras #7983 üzenetére
végül is megvettük azota már látta a szerelö szelep állitás majd az elsö két lengö amit fél orás átnézés után mondott a szerelö. egyelöre még akadozik gyakorlatlan az asszony keze ehez a vashoz de én már megkedveltem...
[ Szerkesztve ]
-
DeadMeat
nagyúr
válasz fekeandras #7989 üzenetére
Jó de mék?55 vagy a 68 lovas?Mondjuk mindegy,mind2 igénytelen régi konstrukció.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
szállitó
senior tag
válasz VR6-Fan #7988 üzenetére
40kw os LX 390 volt a vége 2011/2 van vizsga júli végéig zöldkártya, az asszony örült az állitható övnek és a motoros vezetöoldali tükörnek kaptunk hozzá egy kenwood cds rádiót ami a gagyi hangszorokon nem csúcshifi de szépen szol az átlag hangerös rádiozásunk mellet. megjegyzem a jármű használati tárgy lesz nem lesz tunnigolva ,moddingolva ,városban munkábajárni , és kissebb olyan max 200km oda vissza kiránduládra esetleg egyszer-egyszer balcsiig fog gurulni az elödje egy 94/4 es hasonló teljesitményü favorit volt amit a kreol irástudatlan jogositványnélküli egy évvel ezelött lezuzott (a topikba be is került anno kihajtott és összetörte a jobb elejét a miéknek) mivel most volt ennyi pénz vettünk egyet (föleg mert a favorittal ösztöl már nem lehet mászkálni a városban mert sárgamatricás) azért vettünk ilyet mert lové nincs ebbe meg föként favorittal megegyezö a motyó igy ha kell is remnélhetöleg fent tudjuk majd tartani.tudom olyanoknak akiknek jobbra telik ez szar , de nekem aki egy évig miota le volt szakadva a jobb elsö ajtó és hátul sinylödtem a favoritba aminek még az ablakát sem lehetett leereszteni ez egy meseautó minden csak nézöpont kérdése...
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz szállitó #7992 üzenetére
napi közlekedésre, használati tárgynak ez az autó a legjobb a kategóriájában és a korosztályában, igénytelenebb mint bármelyik VW, és emellett olcsóbb is fent tartani, ennyi.
nekem egyedül a kis ccm-el lenne bajom, de hát itt is az a szempont hogy kinek mire kell, és amúgy is inkább egy ilyen mint egy varrógép motors csoda
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
szállitó
senior tag
válasz VR6-Fan #7993 üzenetére
köszönöm. amúgy nekem is kicsi és szivesen vettem volna az 1,6 os t de nem vagy csak kevés és drága volt.és az erössebb böl is legalább 100-150 el drágábbak voltak amik tetszettek ebböl a pénzböl amivel ez olcsóbb volt futotta átirásra biztositásra cserélek majd gyertyát,olajat ,szűröket ,és a szerelöt is tudom fizetni, ha drágábbat veszek arra is kell költeni átirni stb annyi meg nincs...a 15 évesböl átülni jóval fiatalabb, autopályán nem megyünk vele, a kilométer teljesitményének 96% föként budapesten futja majd.
-
VR6-Fan
veterán
válasz szállitó #7994 üzenetére
nem is az autópálya azért a 130-as tempó ennek se gond..
inkább a hirtelen gyorsítások, előzések szempontjából lett volna jobb a nagyobb, szerintem.
de igazad van, reméljük nem lesz gond a kocsival, és tényleg csak a kopókat kell rajta cserélgetni időnként.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
attrax
aktív tag
Nekem is volt tdi-m most benyás van mindkettőt szeretem a turbó hiányzik csak ha kell a power.Az 1.6-os Borám 6.5 átlagot produkál és meg vagyok elégedve vele.A dízelt nem tudom kihasználni sokat megyek rövideket.Mindazonáltal imádom a PD tdi-k hangját be is tenném a sejhajom egy jó kis Superb-be Passat-ba és a nyomaték tényleg magáért beszél.
Unterschreiben
-
tomcsi23
veterán
Na bakfütty.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
lorcsi
veterán
hogy lehet leszedni a sebváltó gombját a polokban ?
eladó: vadi új soundcore motion+
-
tothm
őstag
2001 Ibiza vs. 2001 Cordoba, kb. ugyanannyi km...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Autóhifi
- Trollok komolyan
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- TCL LCD és LED TV-k
- alza vélemények - tapasztalatok
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest