- Amazon Kindle
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen széket vegyek?
- Kimaxolta az Apple az M4-as SoC-családot
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #42650 üzenetére
A havernak 180 lovas fekete octi volt 250re húzva a gyári turbóval, nagy IC vel, + olajhűtővel, kerámia kuplunggal a 130 lovas tdi 6 gangos váltójával.. Amit rendszeresen cserélni kellett az a féktárcsa, azokat fogyasztotta havi szinten, a gumit meg heti szinten.
A turbó mögött minden cső le lett cserélve rozsdamentes acélra, aztán ahol nem volt perem, folyton ledobta, szóval peremezés után atom stabil lett. Kassa-Pozsony napi szinten, ha megkergette, akkor 3 óra altt. így elment 350 000km-t, azután vett egy másik 1.8T mocit bele, visszament a gyári szoft és eladta, később felbukkant 140 000km-vel az órájában, mutattam is itt anno.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #42652 üzenetére
Ez egy 1.8T átépített gép volt. Nem RS, eredetileg 150 lovas 1.8T, na ezt a motort eladta, vett egy RS mocit, és kezdődött a tánc. Ami a fékeket illeti, alulméretezettek voltak elől 288-as hátul meg ami nekem is van 239 sima tányér. Ez kb ugyan az ami nekem van, csak itt csak 280-van elől. Na ezek a fékek nem bírnak sokáig életben maradni, ha 250 versenyparipa mozgatja a szekeret.
MunezXBK mert nem egyedül van az úton.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #42651 üzenetére
motor élettartalma ismerős... egyik kuncsaftnak van gy első gen AA4 kvotro, 150-asből ami lejön az húzva van 190-200le-s soft.. (AGU-nek ugye gyengébb a bele, mint az AUQnak az AYP-BAM párostól meg még inkább), olyan 600e körül van a kocsiba, most lerakta hosszú időre a kocsit, 12bar CR minden hengerbe, ember pedik ha meleg volt kitámasztotta a gázt, mert igen sokat pályázott és sietett mindig, vissza hűtésre is figyelt, meg az olaj cserékre, ennyi, annyi volt még benne hogy ~100e-nként meg jelent egy zacskos új turbóval, mert ami fent volt mind elolvadt idővel
csigától adott lenne a 60-as csövecske, meg a front IC, 2. lambdaszonda a necc meg a katalizátor kérdése.
revo/unitronic progikat néztem ~200le/300nm-t hazudnak k03-al, csak egy görbére lennék kiváncsi hogy ezt még is milyen karakterisztikával bírnak ezek a progik.. de az istenek se találok.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
TaaT
nagyúr
válasz MunezXBK #42654 üzenetére
Jogos, vki mondotta még régen "a fék b*ziknak való"
Give them hell Ukraine!
-
Kiskokó
veterán
Mizu erre srácok ?
Balaton mikor lesz még? Remélem nem baj hogy süldő fejjel odamegyek
Mit fogok én kapni az "öreg" bölcs fejetektől haha XD| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Kiskokó
veterán
válasz MunezXBK #42658 üzenetére
Mondtam már a Xado elég lesz. Köszi "puszi"
Mágus mesterrel úgyis találkozni akarok!
Dög strandolás legyen azért majd fullos gádzsikat kikell tenni!
Munez neked aktuális vagy már kapcsolatban élsz ?(Ugye szeretitek a Whiskyt? )
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Kiskokó #42660 üzenetére
12 éve. Xado rendelés.
Whiskyt akarsz belém önteni? Majd megbánod.
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
válasz Kiskokó #42657 üzenetére
Biztos kérdezték már, de hány éves vagy?
Más: Ha nem kell eladnom a kocsit, és nyáron vele fogok kimenni melózni Bécsbe, akkor nyomok bele Xadot. Itt nincs olyan gond, hogy a turbónál lesz bibi.. Mivel nincs benne turbó.
Valahol olvastam, de már nem emlékszem, hogy olajcsere utána mennyi km-t kéne menni miután belenyomhatom a Xadot? Vagy egyenesen az olajcsere után mehet is bele, mert úgy emlékszem, hogy kéne menni pár száz(?) kilómétert.[ Szerkesztve ]
-
-
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #42653 üzenetére
Naja, a fék. Először arra kell gyúrni, aztán a lovakra.
Főleg az oktávnál, nagy puttonyba sok csomag fér, megnő a mozgási energia hamar.(#42657) Kiskokó: asszem az lesz a minimum, hogy előre köszönsz, csókolommal.
(#42669) bitpork: á, akkor a többit is jól írná.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
NAh megkaptam a köv éves kötelezőt. Jól jött a baleseti adó, mert így nem csökkent a biztosításoh - hiába a bónusz urás. 72000-ről lett 71000...Magyarország én így utállak...
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Kiskokó
veterán
Fúj pálinka !! XD Nem vagyok még olyan öreg hogy azt szeressem
Amúgy 24 vagyok
Persze persze whisky meg medence mindent én viszek nem-e ?
Lassan eljön az Xado(mazo) ideje, kíváncsian várom már.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Piwi
veterán
így van,na de mégiscsak átszámolja az ember a forintba és igencsak vakarja a fejét
szerk:egy raktárban dolgozok mint a kishangyák aztán újsághordás és ha marad szabad időm akkor maszekolok is
MunezXBK: ne akarj fogadni mert én fogok nyerni kb 1 hete esett jég
Kiskokó: nekem sincs kint az autó
[ Szerkesztve ]
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
Dr.Zoo
őstag
-
VR6-Fan
veterán
A4-be nem 180-as AUQ volt vagy is annak valamelyik hossz motoros változata?
AUQ és AGU bele más, AGU jóval gyengébb.jellen pillanatba amit betudnék szerezni motor, olyan -20le downgread lenne a mostani szívómhoz képest, csumára húzva tud 200le-t az meg nem olyan nagy ugrás, ha beválik meg egyáltalán össze jön akkor jövöre jönne az eggyel nagyobb csiga rá, azzal olyan 250paci a vége 350nyúlmokussal úgy már egész élhető lenne.
koros témára, szerintem én nyertem, én vagyok a legfiatalabb
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest