- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- BIOS frissítés
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házimozi belépő szinten
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Apple notebookok
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ESP
őstag
válasz FoBCRaistlin #38400 üzenetére
Luigi akart lenni
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
tomcsi23
veterán
válasz Kiskokó #38377 üzenetére
Ahogy nézem, írnak 321-et is, meg 347-est, hátra meg 302, ill. 330-as tárcsákat. Hát ja, legyen mivel megállni.
A szett a betétnél egy-egy tengelyre valót jelenti, azaz 2 pár. Szerintem ott is csak egyik betétnek van kopásérzékelője - ha van egyáltalán, mert nem mindegyikhez van.TaaT: akkor lehet, a tárcsa hasznos magassága egyforma, így a betét mérete is.
Naja, a sok vényóc között az alap 1,8T-t fogadták be, mint legkisebb motor....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Kiskokó
veterán
válasz tomcsi23 #38403 üzenetére
Igen
Nekem a kisebbek vannak akkor mert a nagyobb tárcsák az S-line futóműhöz vannak, nekem meg légrugós.
A drágább betét az S-linra lett volna anyagba 92 de nekem a sima tárcsa van és arra volt a 80 körül amit írtam.
Na mind1 Annyira nagyon azért nem húzhattak le akkor
Amúgy is egy nagyon szimpatikus jó szerelőhöz hordom Pomázra (esetleg valaki jártas arra ? )| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
janos666
nagyúr
válasz bitpork #38405 üzenetére
Ó, most látom hogy aprópénz egy ilyen kábel:USB OBD-II.
Bár frissíteni ezzel nem igen tudok (meg azt azért nem is nagyon mernék egyedül, főleg nem ilyen third-party kábel+szoftver kombóval), de a hibanaplót állítólag gond nélkül ki lehet vele olvasni.Vajon árulnak ilyet valahol Budapesten is úgy, hogy csak besétálok és elhozom?
Vagy ad nekem kölcsön valaki letét fejében pár napra, ha vett magának hasonlót?
Nem tudom hány nap alatt érne ez ide, főleg a free shipping verziók...TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
tomcsi23
veterán
válasz Kiskokó #38404 üzenetére
Hát, fene tudja, nyilván azért pénzből él.
(Dodi!) Nézegettem a tárcsákat, azt csak figyeltem, milyen árak vannak, pl. Zimmermann - ez vajon milyen vagy pl ez az ATE ill. mi a különbség ehhez az ATE-hoz, vagy ehhez?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
ESP
őstag
lol
Elvették a képem és még lehet, hogy ki is tiltanak. Becsinálok komolyan mondom. Mi folyik itt.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
ESP
őstag
válasz Balupapa #38411 üzenetére
Vettem egy laptopot...
Ugye szar volt.
Vettem bele egy olyan fedőt ami össze volt cseszve. Kicseréltem. Feltettem mint hibátlan mert ugye így már az.Erre egy házigazda úr megtalált, hogy csaló hazug szemét vagyok. (ezt is olvassa gondolom)
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
janos666
nagyúr
válasz latyak17 #38407 üzenetére
Persze, ebay.at-ről gondoltam, ha már ebay. Csak a típus és a körülbelüli ár miatt linkeltem.
Szoktam rendelni hasonló dolgokat Kínából és Ausztriából. Vártam már 30+ napot is, mire ideért a sárgáktól egy pár dolcsi kacat, Ausztriából viszont sokszor gyorsabb, mint itthonról, ha futár hozza, mert késlekedés nélkül fleadják.
De azt hiszem találtam itthon is: [link]TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
ESP
őstag
válasz Kalandor #38414 üzenetére
Nem akartam folytatni de.
A megbuherálás és a csere gyári bontott alkatrész között elég sok különbség van szerintem.
"Notebookom eladó sorba került kihasználatlanság miatt. Gyönyörű állapotú és hibamentes a gép." az, ugyebár... AZ! Kicseréltem a hibás alkatrészt? ki!
- "A gépre még fél év garancia van ami a lenovo-nál érvényesíthető!", amire te írtad, hogy "garancia így nincs már rá." Úgy valóban nincs. De így van!
Kirúgattál innen valakit, mert gányolt notit adott el neked, de amikor te árulod ugyanazt, az már makulátlan...
Ki. Jogosan. Átvert. Korrigáltam a hibát gyári alkatrésszel. Gyári állapotú a gép. Így garancia is van? Miről beszélünk?Mit vitázok egy HG-vel. Úgyse lesz igazam soha. Elvetted a képem meg kitiltani is ki akartál.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
latyak17
tag
képért kár, és azért is, hogy ilyen és ehhez hasonlók előkerülnek... nyilván más is valahogy meg akarja óvni a vagyonát... ez piskóta azokhoz a dolgokhoz képest amik voltak, itt de már nem is foglalkozom vele sajnos sokakat hiába tiltanak, 2 nap múlva újoncként újra nyomják a hülyeséget...
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
ESP
őstag
válasz latyak17 #38419 üzenetére
Érted azért.
Ki lettem majdnem tiltva vagy lehet ki leszek azért mert engem átkúrtak, saját zsebből orvosoltam a hibát és mivel már hibátlan ezért el akarom adni. Ez a bűn kérlek!Nem a visszatérő csalók akik több százezres nagyságrendekkel károsítanak meg embereket vagy több millió értékben. Arra már nincs "erő".
Én vagyok a senkiházi hazug szar.
Lehet lelépek innen a fenébe inkább.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
janos666
nagyúr
válasz Mágus2 #38418 üzenetére
Erre az olcsó kábelre azt írták, hogy "most 1996-2003 Audi cars with the 16-pin diagnostic socket". De ezek szerint a 2003-as A4 nem esik bele a "legtöbb 2003-as Audi" kategóriába és/vagy kamuzik egy kicsit a leírás?
Ebay-en rákeresve a VCDS szóra már >=230 Eurós kábeleket látok.
Kár, amúgy is majdnem minden kütyümhöz van szervizkábelem, legtöbb DIY.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz janos666 #38421 üzenetére
A leírás nem takar mindent, Az A4 motorvezérlőjét biztosan olvassa, de nem csak 1 vezérlő van az A4-ben, ha már kábel, miért ne olvasná mindet, gondolja az átlag júzer, az az igazság, h ezzel a dumával adják el a régi kábeleket, mert máskülönben nem vennék meg. Csak egy példa a SEAT és SKODA is szerepel a felsorolásba.
Namármost, a 16 szlepes 1.4-esek Magneti marelli ECU-val vannak "megáldva", ami történetesen K-line kábellal nem beszélget, csak CAN-BUS-on, szóval ez a felsorolás nagyon általános, és hiányos, fél igazságokkal van tele. Olvas 2003-as autókat, de nem mindet, és nem minden vezérlőt bennük.Higgy nekem, és VCDS kábelt nézzél.
bitpork: Pedig, ha tudnád, miket lehet varázsolni a klón kábellel is.
ESP, Mi ez a langyi arc???
[ Szerkesztve ]
-
-
tomcsi23
veterán
válasz bitpork #38409 üzenetére
Pedig gondoltam Rád, hogy majd kisegíthetnél az átvételben. Amúgy csak nézelődöm egyelőre.
VR6: igen-igen, tudom, persze.
Csak nemtom, ez a sima milyen a sporthoz képest. Bár az se lenne olyan nagy tragédia, ha jobban kopna, ennyiért akár 2 évente is lecserélhető. Feltéve, ha bírja a strapát (ami inkább a betéten múlik).TaaT: fékmesternél hangyányit jobb áron mérik a betéteket.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
A fékekkel kezdek én is tanácstalan lenni.
Mindig ráz, és mindig a jobb eleje. Eddig cserélve lett a tárcsa párban, betétek párban, új eredeti féknyereg.
Kb 2000km alatt odáig fajul, h nagyobb fékezésnél este rázza a lámpákat is, kormányt is.
Még amit most cserélni készülök, az a csapágy a kerékagy és az egésznek a tokja(persze megint kell a tárcsát és a betéteket is), ha ez sem hoz eredményt, betolom a Dunába.
bitpork először én is viccesnek találtam, mondom kifli a tárcsa, előfordul a falábú felhasználónál, de amikor mindent kicserélsz, leméretsz, és úgy sem jó. Akkor megüt a guta.
Kaptam ajánlatot 288-as komplett első fékrendszerre. Lehet azt fogom berakni. Cseszek a 280-ra.
[ Szerkesztve ]
-
-
TaaT
nagyúr
A fékbetét helytelen használata
Give them hell Ukraine!
-
janos666
nagyúr
válasz Mágus2 #38423 üzenetére
Persze, az lenne az igazi, ha akár szoftvert is frissíthetnék vele magamnak és játszhatnék a beállításokkal, de most megelégednék egy szimpla hibanapló olvasással. Erre sem elég az olcsó kábel?
Egy 230 Eurós kábelt most biztos nem rendelek így hirtelen felindulásból, de egy olcsó kínait nyugodtan kifizetek már azért is, ha kiolvassa a fontosabb diagnosztikai üzeneteket.
Mivel az olcsó kábel ára eltörpül a drágábbik mellett, még az sem nagy dolog, ha most futtában rendelek egy olcsót, és majd később szerzek egy normálisat is, ha úgy adódik. Bár itt már kérdéses, hogy megéri-e sajátot venni, vagy inkább eljárkálni egy szervizbe minden apróság miatt, amit magamnak is meg tudnék nézni ha lenne 230 eurós kábelem.Szóval 2003-as A4-en abszólút semmire sem jó a kínai vacak? Naplót sem olvas?
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Ez bazz...nem találok szavakat az emberi setétségre...
janos666: Megéri megvenni, ha hosszú távon akarod megtartani a gépjószágot. Más kérdés hogy egy jaó vaskos pdf-et kell bemagolni ha ki is akarod használni. Bár Nekünk ugye itt van Magus2
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
tomcsi23
veterán
válasz bitpork #38428 üzenetére
Köszi előre is, de még csak a köröket futom.
Mágus, tuti a fékkel van a gond?
Gumi/felni esetleg?TaaT: tesómnak egy szerelő rakta be fordítva a betéteket. Majd egy hét múlva szólt neki, hogy menjen már vissza, mert valamit megnézne a féken. Gondolom akkor találkozott valami szakival, aki megmutatta neki a helyes irányt.
Amúgy csak elgondolkoztam az alternatívákon, ezért futom itt a köröket. Az EBC betét+tárcsa kombó lenne ~100-as. Na mondjuk az nem normál szint lenne.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #38439 üzenetére
Gumi felni kizárva téli -nyári szetten is csinálja. Így vettem a gépet, azóta javult valamit, de még mindig nem tökéletes, félre kopnak a betétek is.
janos666 ez a frissítés nálad valami mánia, gondolod a márkaszervizek csak úgy átadják neked a szoftvert? Ne frissíts semmit, az jó úgy, ahogy a gyárból kijött. Nem telefon, h mindig új soft van rá.
bitporkValamikor nyár eleje, június környéke, hamarabb nem tudok szabit venni.
[ Szerkesztve ]
-
janos666
nagyúr
válasz Mágus2 #38442 üzenetére
Ahogy néztem, pár szerviz listázza a szoftverfrissítést, mint rendelhető szolgáltatás, és azt is láttam már, hogy minden modellnek megvan a saját szoftvercsomagja, de abból a gyártás után is jönnek új verziók (tehát példaképp az A4 1.9 PD TDI Multitronic csomagból is van több revízió). Szóval igen, pont úgy képzeltem el, mint a telefon szoftverét. Nem kritikus hibák javítása és apró finomítások, hogy a szerviz telepítheti annak, aki épp erre panaszkodik, amit változtat. És ja, van egy kis update mániám is.
Persze gondoltam, hogy benne lenne az a buktató is, hogy az audi-s CD tartalmát nem olyan egyszerű beszerezni (konkrétan nehezebb, mint a kábelt, vagy gyakorlatilag lehetetlen is magánszemélynek). De ezt most inkább csak példaképp írtam. Átfogóbban arra hoztam ezt példaképp, hogy módosítani is lehet vele az ECU-ban tárolt adatokat (akár magát a szoftver, akár csak konfigurációs paramétereket), nem csak fülelni a diagnosztikai kimenet csatornáját (de egyenes választ ezt a képességét illetően sem kaptam még ).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz janos666 #38443 üzenetére
Beállítást változtatni lehet, hibát olvasni, alapbeállításokat, ha komolyabban bele akarsz nyúlni, ahhoz Vag-commander, vagy supervag kell. Ezek már alkalmasak sok minden megváltoztatására, a szoftver cserére ezek sem.
A softvert csak a galetto és társai tudák menteni, felülírni, kicserélni, de ez már keményen chip tuningnak számít.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
Hát vazze, szerelt neki valamit, asszem a kerékjárati műanyag doblemezt. Meg is lett hamar, visszaadta a tesómnak a kocsit. Nem volt gond, az első esőig. Akkor nézi tesóm, hogy valamiért nem jön a lé az ablakra. Elment venni folyadékot, de nem találta, hogy hova kéne betölteni. Mondom, nézzük meg. Ott látom, nincs benne a tartály.
Kiderült, hogy szerelés közben elfogyott a gyári csavarja, mit csinált a marhája? áttolt rajta egy 60-as facsavart. Bele az ablakmosó tartályba. Ezt észlelte, majd kiszerelte a tartályt s így adta vissza a kocsit.Igen, csak max a green jó a sima tárcsához, de inkább a black betét.
Mágus, akkor lehet, kapott egyet az a része.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
A mai napig "praktizál".
Sőt, anno engem is hívott, hogy szívesen karbantartja a kocsit, mert van mindenféle programja hozzá. Hát, majdnem "elcsábultam".Aztán mit írnak a használói? Mert ha csak normál módon használják a féket, akkor csak annyit tapasztal, hogy jobban eszi a tárcsát, de ha rendesen megfingatja a féket, akkor még a tárcsát is felnyalhatja elvileg, mert nem a yellow lesz a gyenge láncszem a melegedéskor.
Dodi: elvileg ATE a tárcsa, bár pontos cikkszámot nem tudok, szvsz a gyári betét is az. Majd azért tájékoztathatsz az eredményekről.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs