- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- BIOS frissítés
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házimozi belépő szinten
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Apple notebookok
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FoBCRaistlin
őstag
Hétvégén milyen gép volt a szerelő havernál?
Subaru Impreza GT. Nemrég behalt a motorja, kapott japó belpiacos biturbot 330-350ló 1100kg 4wdTuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #37301 üzenetére
Pont jól jönne most a hóba játszani.
Bitpork, lett arra végre valami havazás?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
TaaT
nagyúr
válasz Fritz Teufel #37299 üzenetére
Fura hogy nem akarták elvállalni, ilyenkor azt csinálják hogy felsorolják mennyibe fájnának az alkatrészek (horror) utána hozzászámolják a munkadíjat (majdnem horror) és a végére úgy elmegy a kedve a kuncsaftnak hogy ihaj
Amúgy meg ha van rá keret (200.000+) vegyél egy pár gyári szenon lámpát használtan, gyári mosó berendezést szintén használtan, ilyen berendezést meg újonnan és keress egy szerelőt aki beledobálja a kocsiba, a kutya nem fogja megmondani hogy nem gyári a cucc (jah, az utastérből el kell távolítani a manuális magasságállító tekergét, mert ha azt meglátja egy hozzáértő akkor bukta)
Give them hell Ukraine!
-
-
dJ Peer
aktív tag
Na ma elvittük a szerelőhöz az autót. Remélem minden rendben lesz, s 1hét alatt kész lesz.
-
joshua7
veterán
Na, beléptem a klubba, megvan az autóm.
Golf VI 1,4TSi Highline. Elég fasza.Semper Fi
-
-
joshua7
veterán
-
14adam
addikt
Ismerős most lőtte pécsen ezt a képet
-
Kiskokó
veterán
Bemutatom már nektek a szerelmem
Nem a kedvencem de nem akrtam fekete-fehér képpel kiszúrni a szemetek hehe.
2006 A6 Avant 3.0 TDI Quattro Tiptronic
Rá keresem az RS6 felnit.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Kiskokó
veterán
Hallod fél perc kellet mire leesett mit értesz csipsz alatt XD
Bírja amúgy. Gyári ABT szóval csak csak.
Azt hiszem 270Le és 530nm-er.
Eddig bírja bár mostanság elkezdett picit rántani 2-ből 3ba de ismerősnek ez a probléma egy 10ezer ftos váltó elektronika frissitéssel orvosolva lett. Szerintem ezt énis bepróbálom.
Az meg hogy ránt amúgy se jelent semmi. Persze azt hogy nem az igazi már, de előző Sharanunk olyat rántott 2-ből 3ba hogy már rendesen fájt... és mégis elmentünk vele még 25ezer km-ert mikor ellet adva. Nemtudom az új tulajnál meddig birta még.Nem rosszak ezek a váltók csak hát na ha reccsen akkor az pénz.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mondjuk nekem is gyanús Gazsi...az első 2 fokozatot doszt kitartja 2000 körülig...utána meg a 3-4-5 -t rendesen elváltja. 1600-1800 között. Automata váltós szaki aszonta h az allroadnál ez természetes, mert terepen a nagy nyomatékot alacsony fokozatban kell kitartania, alacsony sebességnél. De nekem akkor is gyanús hogy vki chipelte...csak nincs időm elvinni padra h kiderüljön az igazság.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
Kiskokó
veterán
válasz MunezXBK #37323 üzenetére
Hát ez így van. De ha hiszed ha nem én már annak a híve vagyok hogy nem érdekel, ha elromlik akkor megcsináltatom.
Sajnos saját tapasztalat... Tiptronic váltóolaj/szűrő csere után 2 hétre elment a válót.
Multitronic olaj és szűröcsere után elkezdett csúszni a váltó.Ezek után főleg ennél az A6nál (van benne KM) már ugyan mind1 hogy most lecserélem e vagy se.
Ez a váltóolaj csere bere amúgy is érdekes szitu.
BMW például azt állítja hogy az ó váltójukba NEM kell cserélni olajat...
van aki 60 van aki 120 ezrenként mondja... stb stb.VR6-Fan
Mire gondolsz?
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #37333 üzenetére
Én is jól tudom az én szemléletem is az hogy 60ezrenként igen is kell cserélni.
Egy új kocsinál cserélném is..
De eddigi tapasztalatok alapján sajnos nem látom "értelmét". Lehet mindig csak pont beszívtam de lehet hogy tényleg a csere volt a baja.Pl.: passat tiptronicnál többen is mondták hogy azért mehetett tönkre mert az új olaj felhígította a régiből maradt Olajsarat (amiből persze NAGYON kevés van a váltóben) de ez bőven elég hogy vége legyen.
De mivel nem értek hozzá ez lehet nagy marhaság nemtudom.
A tapasztalataimra tudok támaszkodni.
Az A6ba 240ezer lesz. 207 ezerig vezetett szervizkönyves (itt vettük) és csak 57 ezernél volt olajcsere ( Audiban azt mondták pl hogy ennek a váltónak elősször kell 60nál és utána nem kell.
Ez a szervizkönyvből is így jön le.
Német volt a kocsi a felszereltségből is látszik hogy nem valami igénytelené, ha kellet volna cseréltek volna olajat többször is a váltóba.Én 240nél nem dobok ki alaphangon 65 ezret. mivel 3 féle olaj lehet benne a legolcsóbb fajta litere - 7-8ezer ft a másik 12 a harmadiké 15e / liter. ...
Majd ha tönkremegy kap új olajat. ilyenkor már nem segít az olaj úgyse ha gebasz van belül.
De kitudja. ha a váltó elektronika szoftver frissítése megoldja a rántást, akkor viszont rászánom az új olajat!| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
Csipsztuning.
Passat AVB volt.
[ Szerkesztve ]
-
-
14adam
addikt
Tud valaki küldeni egy olyan oldalt ahol régi "házi" motortuning tippek vannak pl: lendkerék könnyítés vagy esetleg sikoltatás meg ilyenek
-
Kiskokó
veterán
Illetve szerintem az se elvetendő mert amikor vettük mi is utánajártunk, hogy ez jó e vagy sem hogy chippes.
Aztán az hogy a chip 65ezerkmnél került bele és azóta semmi nincs vele... ha nem bírta volna a motor akkor már rég elhasalt volna benne a gyenge láncszem.
Meg ha számít ha nem gyári számlával igazolt ABT ami Német és Magyar ABT nél alváz szám alapján lekérdezve is volt és valós!
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
kk831228
addikt
válasz Kiskokó #37334 üzenetére
Érdekes ez az olaj csere. Biztos nem hülyeség a 60-ezres csere. De tényleg van aki azt mondja hogy nem kell benne cserélni sose, esetleg egyszer. Úgy is elmegy 300-at ha nem cserél az ember csak szintet ellenőriz. Útána úgy is felújjítás. Ha meg már nem tökéletes, nem nagyon szokott segíteni az olajcsere.
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
-
trassher
addikt
Sziasztok!
B4-es passat vásárlásán töröm a fejem mivel a swift már igencsak kicsi főleg ha beleülünk 5en csomagokkal hetente kétszer.
Segítséget kérnék hogy mikre kell odafigyelni az adott típusnál. A kiszemelt jószág B4 Variant 1.9tdi (90 Le)
Ausztriából vagy németországból hoznánk be majd helyeznénk itthon forgalomba. Vételárat 600.000-ben határoztam meg mivel kb 1 millió lesz rá a keret nyáron.Minden építő jellegű és informatív hozzászólást szívesen veszek.
Redmi Note 7
-
-
-
Morris
veterán
Urak!
Chip-es kérdeés jön!
Ha a dízel vasakat olyan jól lehet chippelni, és lesz jó sok nyomaték meg lóerő, akkor eredetileg a gyárban miért úgy vannak bekalibrálva a vezérlők ahogy?
Ez miért van? -
latyak17
tag
válasz Morris #37349 üzenetére
Az én tippem hogy az EU szabványok és előírások végett no meg a károsanyag kibocsátás járhatott a gyárak fejébe... Egy széria motorba rengeteg a tartalék, kérdés ki mire akarja használni. Nyilván elő lehet hozni azt a + kraftot de milyen áron? Kupplung csere válto ... És ehhez a gyár nem adja a nevét!
Üdv
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest