Hirdetés
- LG LCD és LED TV-k
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- TCL LCD és LED TV-k
- ZIDOO médialejátszók
- Apple notebookok
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Throne and Liberty - A játék első 19 perce
gp A free-to-play MMO jövő hónap első napján indul, a korai támogatók azonban már most játszhatnak vele.
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it Igazolást nyert, hogy a szigetországi beruházásba 13 milliárd dollárt fektetnek.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
HUTCHDB
nagyúr
Nem értem én sem ezt az alacsony fordulatszámú problémát.
Az enyém 2.0 biTdi 240 le, 7 seb automata, 500 Nm.
A városban szintén ebben az 1.100-1.600 fordulatszám tartományban jár.Akkor ezeket az autókat nem lehet használni gyári váltó beállítással, mert szinte minden tönkremegy?
Egyszerűen nem használ az auto magasabb fordulatszámot csak akkor, ha túlnyomom a gázpedált.
De ez is egy ideig van így, mert ha elértem a sebességet, amit tartani akarok, azonnal felpakolja akar még 7-be is, mondjuk 70-nél.Azonnal adjam el a kocsit, vagy emeltessem fel a fordulatszámot, mert ha nem így teszek, az erőmű nagy része cserére szorul milliókért, vagy kidobhatom már most is az egyébként iszonyatosan komfortosan, szinte észrevehetetlenul, gyönyörűen működő motor-váltó kombinációt?
Nem nagyképűségből írom ezeket, és nem is vitázni szeretnék, hanem tényleg ez így halálra van ítélve idő nap előtt?
Én értem, hogy környezetvédelem, de pont azt mondjatok hogy épp ezen az alacsony fordulatszámon kormol jobban. Akkor, hogy hogy ezt így állítja be a német mérnök?
Pontosan fordítva kellene.
Ha magasabb fordulatszámon kevésbé “termelődik” korom, akkor környezetterhelés szempontjából pontosan feljebb kellene kalibrálniuk a fordulatszámot.
A másik dolog pedig a részecskeszűrő. Akkor az miért van benne?
Tudtommal az szinte semmilyen kormot nem enged át magán, így ismét nem értem, miért így kell a váltót hangolni?Egyebkent ezt valamilyen teszt, hosszútávú összehasonlító kutatás mutatta ki, hogy alacsony fordulatszámon több korom rakodik le ezekben a motor elemekben, vagy ez egy urban legend?
Tényleg nem értek hozzá, csak próbálok agyalni ezen, hogy ez miért is lehet, vagy nem lehet így…
[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest