- Házimozi haladó szinten
- 3D nyomtatás
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Androidos fejegységek
- GoPro Topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Fujifilm X
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sprotni14
csendes tag
Sziasztok!
Nap első indítása külső hőmérséklet kb 30 fok, tehát nem olyan "hideg".
Váltó P állásba, gázt adva olyan 1500-2000 körül fehér füstöt nyom a kocsi, nem olyan brutális, de... A füst az büdös, de nem olaj szagú szerintem, se nem fagyálló + néha mint ha fel akarna robbanni olyan csúnyán indul és rázza meg a kasztnit a motor.
Víz nem fogy, olaj nem fogy, egyik sincs a másikba.
Amint a vízhőfok olyan 60 körül jár ez a jelenség teljesen megszűnik, igazából nem tudom, hogy ezt régen csinálta-e, sose nyomkodtam neki a gázt, csak most olyan 2000-ig ugyanis kíváncsi voltam miért egyenetlen néha egy picit az alapjárat. A jelenség független tőle.
Skoda Octavia 2 2005 2.0 PD TDI BKD 6 DSG
A kocsi nem erőtlen, semmit nem veszek észre rajta.
A jelenségre elsőnek télen figyeltem fel, azóta már sűrűbben csinálja.
Hol keressem a hibát? Mire számíthatok? Volt már valakinek ilyen?
Zoltán