- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz morfondőr #147503 üzenetére
Nem gúny uh ne vedd annak, de pont a rázás a jele. Nekem is volt nem egy alkalommal nagy fékezés után elkezdett rázni. Elvittem esztergályoshoz ott leszedtek belőle tizedmiliket és már jó is volt. hogy talán ha kereket leveszed és megméred több helyen a tárcsa közepén h van e számottevő különbség? Nem tudom hogyan lehet 100%-ra kizárni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
grizlisandor
addikt
Óracsere lesz az.
Más:
Voltam megnézni a korábban belinkelt 1.4 TSI-t, összességében az autó tetszett. Mutogatták a szervizkönyvet kezdésnek, hogy volt cserélve van a vezérlés, mondtam a srácnak, hogy én tanultam németül, és oda az van írva, hogy ellenőrizve. Ők meg csak lestek, mondom ez érdekes lesz. Az autó szerintem jó állapotban volt, kívülről volt egy két parkolási sérülés, körbe mértük, jobb hátsó idom volt egyedül festve, vezetni jó volt az autót. Üzem meleg autóhoz értünk oda, amit előtte egy másik ügyfél is kipróbált. Indításkor valami zötykölődött a motortérben becsülettel pár másodpercig, de nem mindegyik indításnál. Persze a nepper foggal körömmel esküdözött, hogy semmi baja. Mondtam neki, hogy a cseréjét bele alkudjuk az árba, nem ment bele, mert hogy akkor nem lesz az autón hasznuk meg stb. Azt tudja ajánlani, hogy 50k-ba vállalja az átírást meg az alufelnire tetet téli gumit valami 80%ost, a nyárit meg a csomagtartóba, az autónak nincs semmi baja, ha kell így vihetem. Agyaltam egy kicsit, mert egy fél óra múlva volt a megbeszélt állapotfelmérésre időpont. Tetszik az autó, meg kellene is, + húzom egy ideje a dolgot. Mondtam a nepperünkek, hogy jó érdekel az autó, de akkor az állapotfelmérésben feltárnak bármi hibát, akkor azt te megcsináltatod rajta. Kezet ráztunk, hogy jól van megegyeztünk. Megtörtént az állapotfelmérés, mondták a szakik, hogy az autó vállalható. Annyi van, hogy a jobb hátulját javították, meg első lamdaszodna az cserés és a jobb hátsó ajtózár mechanikával van valami. Kérdeztem a vezérlést, van valami legújabb szett, valami 80k(szerelővel beszéltem így pontos árat nem tudott mondani) szereléssel, olajcserével megáll 160k körül náluk(márkaszerviz). Itt bekérdezett nepperrünk a vezérléssel kapcsolatban, hogy tényleg láncos? A szondára mondtak 90k-t szereléssel együtt, itt már láttam nepperünket, hogy elgurult valami. Visszafele úton ecsetelte, hogy biztos nem annyi, meg mit képzelnek ezek magukról, meg lehet ezt oldani okosba 20kból(valaki ezt mondja nekem, már rég rossz) is. Na itt mondtam neki, hogy komám a szonda cseréje nélkül is le tudjátok papírozni? Mondja, hogy igen, az lesz haver, hogy felezzük az árát és majd én megcsináltatom, adok 2M az autóért. Mondta, hogy nem, ezt ők megoldják okosba. Felhívtam gyorsba szerelőmet, hogy ő mit mond, mesélte hogy ha bajt akarok akkor vegyem meg nyugodtan, van egy srác, akinek ilyen TSI-je van, fél éve cserélték, utángyártott szondák pár nap alatt kikoptak, végül a gyárival lett jó az autó. Itt tudatosult bennem, hogy nem kell az okosba megoldjuk téma. Beszéltem a csókával, hogy hozzá ne nyúljatok, 2Mért viszem, hogy ő azt megcsináltatja okosba és vihetem az autót. Arra az okosban megoldásra nincs garancia, meg én mit várok, ez egy használt autó. Mondom ácsi, megegyeztünk, hogy annyiért viszem az autót, ha jó, ha valami nem, azt megcsináltatod. Röviden én nyeljek le mindent, de az, hogy nem kérek az okos megoldásból olyan nincs. -
Chereiose
addikt
Ha felteszem a hirdetést akkor szerintetek érdemes kiemelni? Egyik autószerelő ismerősünk szerint nem, lehet van benne valami, pl ugye gyanús, hogy miért van kiemelve...
-
Zizmand
aktív tag
válasz Chereiose #147511 üzenetére
Én viszonylag sokat bizniszelek, de én is mindig átugrom a kiemelt hirdetéseket. Legtöbbször nem azok a jó vételek, ha valami jó és jó áron van akkor azt megveszik kiemelés és előre sorolás nélkül is. Idáig soha nem emeltem ki egyik hirdetésemet sem, mégis mindent eladtam.
-
morfondőr
őstag
válasz Mágus2 #147510 üzenetére
Hát remélem a féltengelyben nincs görbület, bár ezt a helyén nem is tudom hogy lehetne megnézni. Még azt elfelejtettem írni, ami közelebb vihet az igazsághoz, hogy nem ütemesen ráz, hanem váltakozva, néha pár mp-ig érzem, utána nem és így tovább, rövidebb, hosszabb időközönként váltakozva. Ha valami statikus hiba lenne, mint pl. görbület, vagy üt a kerék, gondolom ütemesen rázna, de javítsatok ki ha tévedek!
Motorban vagy váltóban lehet olyan gond, ami ezt okozza? Viszonylag alacsony fordulaton jön elő a hiba, mert 50-60 km/h között már ötödikbe vált a DSG, de ha visszapöccintem 4-be, akkor sem szűnik a remegés, de mondjuk a fordulat sem emelkedik sokat.Más: én is tartok ezektől a parkolózsonglőröktől! Áruháznál pl. mindig a legtávolabbi helyekre szoktam állni!
[ Szerkesztve ]
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
morfondőr
őstag
válasz Mágus2 #147515 üzenetére
Fotózni csak jövő héten tudok, mert ezen a héten már nem megyek a műhelybe, itthon meg nincs rá lehetőségem. De néztem, hogy enyhén repedezett már az a szilent, csak bíztam benne, hogy megoldja a féltengelycsukló cseréje a problémát. Viszont egyértelműen oldal irányú a remegés a támasztóbak pedig párhuzamos az autó tengelyével. Okozhatja ez is oldalirányba a remegést? Mert akkor azt cserélem is jövő héten, nem tart sokból!
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz morfondőr #147516 üzenetére
Azt nem tudod csak úgy kicserélni, szét kell bombázni hozzá a futóművet. Ami nekem gyanús, hogy nem rázná a kormányt. Valamelyik gumi nem szálszakadt elől? Pukli is tud ilyet, de az is elvilg mindig lenne, nem csak alacsony fordulat és nagy terhelés mellett. Nem egyértelmű a hiba, emiatt megtalálni sem lesz egyszerű.
A futómű szilenetek jók mind? A lengőkar első szilentjei nincsek elcsúszva hátra?
-
morfondőr
őstag
válasz Mágus2 #147517 üzenetére
Akkor lehet nem egyre gondolunk, én a bölcsőben nagyjából középen lévő baknak a szilentjét néztem, ami támasztja a váltót (vagy a motort, nem figyeltem meg annyira). A gumikat tegnap nézettem, igaz inkább csak centírozták őket, nem mondtak rá semmi mást. Centírgépen nem tűnik fel, ha szálszakadás van? A kormány rázás nem annyira erőteljes, inkább azt mondanám, hogy a kaszni rángását követi. Nem úgy érzem, mintha a kormánytól eredne. Volt már centírhibás kerekem, akkor teljesen más érzés volt a rángatózás. Futóművet én nem néztem, mert rábíztam a pékre, aki a lendkerék cserekor szétborította az egészet. Azt mondta nem látott hibát, de jövő héten megrángatjuk azt is padon. Tudom, hogy nem könnyű így zaccból jósolni, de köszönöm a segítő hozzászólásokat!
[ Szerkesztve ]
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
Killer01
őstag
válasz grizlisandor #147506 üzenetére
Te mindig megtalálod a kerülendő autókat... Ez már gáz: "Üzem meleg autóhoz értünk oda" .
Az okosba mutatványok neppereknél még gázabb. Ezektől egy leszakadt gatyagombot sem vennék, nem hogy autót. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz morfondőr #147520 üzenetére
Az ott két fél szilentből van, az autón csak célszerszámmal lehet cserélni. Prsze házi módszerekkel is cserélhető, de akkor lejön a bölcső.
Ütemes oldalra rángás lehet még meglazult bölcső is. Nem koppan hirtelen indulásnál, vagy fékezésnél? Ezek a bölcsők szoktak csúszkálni, ha meglazulnak a csavarjai. Van hozzá javító készlet, amit akkor vegyél meg, ha tényleg meglazultak a csavarok.
[ Szerkesztve ]
-
morfondőr
őstag
válasz Mágus2 #147522 üzenetére
Koppanást még nem hallottam, kézzel/padon rángatva ad jelet, ha meg van lazulva a bölcső? Mint pl. a féltengelycsukló, vagy gömbfejek?
Köszönöm a tippeket, hétfőn alaposan átnézzük ezeket a dolgokat is, hátha megmutatkozik a hiba! Ha sehogy sem lesz meg a diagnózis, akkor lövök pár fényképet, hátha feltűnik rajtuk valami!mmdms: a pótkerék nem tudom milyen állapotban van, legfeljebb felteszem a nyárit egy próba erejére, csak nem örülnék most egy komplett garnitúra cserének, mivel most vettem őket, igaz használtan.
[ Szerkesztve ]
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
mmdms
addikt
Mágus
Lenne egy kérdésem feléd.
Mar régóta küszködök, 85-60 között rázza fékezéskor a kormányt, de néha nem. Felette alatta jó. Két szerelő is szemrevételezte az egy éves tárcsát és betétet, ők azt mondták nem a fék lesz. lengőkarok is újak, féltengelycsuklók is. Előfordulhat hogy ebben a hozzászólásodban tárgyalt szilent a szar?
Lengéscsillapítókat tervezek elöl cserélni, gondolom akkor érdemes lenne ezeket is megnézetnem, ha már arra matatnak. Nagy szopóroller ezt cserélni?ja B5-ös passat az lemeradt.
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #147530 üzenetére
Nem tilos, csak közterületet nem videózhatsz vele, a parkoló, meg az.
mmdms Fék lesz az, a néha nem, az csak hidegen nem. Amint bemelegszik a tárcsa, ráz az. A tárcsát nem szemrevételezni kell, hanem megmérni, hogy mennyit üt. Aztán megérni a kerékagyat is. A csapágy is okozhat ilyet, de annak hallanád a hangját, ha nem vagy botfülű.
[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #147530 üzenetére
Csak türelem, amikor gyön az egységes EUs szabál akkor majd itthon sem lehet
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
havri1
félisten
-
Doki16
addikt
Tegnap ahogy felmentem a pályára egyből elkezdte csinálni a regenerálást ahogy reméltem
Most először láttam értékeket a legalsó sorba. [kép] Tudja valaki, hogy azok mit jelentenek?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #147540 üzenetére
Szerintem Te meg fogsz őrülni ettől a regenerálástól Kapcsold ki azt a programot
Minap hallottam egy beszélgetést, miszerint az üzemanyagon is nagyon sok múlik. Prémium gázolaj, kevesebb korom, kevesebb gond a részecskeszűrővel. hosszabb távon lehet benne valami. OMV-t ajánlják, mert talán az az egyetlen kút, ami osztrákoktól hozza a premiumot, nem adalékkal javítja fel.
Nem tudom, mi a valóságtartalma, én shell v powert tankolok évek óta, nem volt gondom sose üzemanyaggal, bár azok más motorok mind.
Átállok OMV-re most én is, kíváncsi leszek van e különbség. Mondjuk pár év múlvahavri
-
Doki16
addikt
válasz havri1 #147541 üzenetére
Mániám az biztos, hogy ami autót veszek azzal teljesen kiokosítsam magam. Szeretek mindig tisztában lenni a lehető legtöbb dologgal. Folyamatosan figyelem, hogy biztosan rendben legyen a cucc. Sokat használom városban és mindig teszek egy 30-40 km-es kört ha már látom, hogy kell neki.
Csak most megjelent új infó a programban amit eddig nem láttam és érdekel
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #147542 üzenetére
Ennél az autónál életed végéig sem leszel tisztában mindennel. Ne érdekeljenek azok az értékek, semmit nem mondanak számodra. A három utóbefecskendezésnek az értékei vannak ott. Na, mire jó ez neked? Semmire.
Regeneráció során csurgatja bele a naftát, hogy ne égjen el mind és a kipufogógázokkal kimossa a hengerből a katalizátorba, ahol meggyullad, ettől ég ki a szűrőből a korom...meg hígul fel a motorolaj.
[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
válasz Doki16 #147542 üzenetére
Jut eszembe! Nézd már meg pls legközelebb, ha a kocsiban ülsz, hogy ha az ESP-t vagy ennélk most hogy is hívják, ha kikapcsolod, világít sárgán a kapcsoló, vagy csak az órában jelzi sárgával, hogy kikapcsolva (illetve szöveggel is írja?)?
Mert nálam minden gomb világít pirosan alapból, de ha valamit kikapcsolok vagy be, akkor sárgán világít, ez nem.
havri
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #147543 üzenetére
Igen ez biztos. Soha nem fogom megismerni ezt a kocsit teljesen. Mérnökök százai dolgoztak azon, hogy ez működjön a fenekem alatt
Köszönöm a választ, most már legalább ebben az alkalmazásban ismerek mindent(#147544) havri1: Délután ha megyek haza megnézem neked Piros az a gombok háttérvilágítása amikor be van kapcsolva a fényszóró.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
djherby
tag
Sziasztok!
Nemrég használom az autót (Jetta 2014 1.4 TSI) és úgy rémlik mintha először világított volna az ajtó alatti fény (kilépőfény). Most nem. Vissza tudom kapcsolni? Ez a coming/leaving home fény?
Köszi
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...