- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenko
aktív tag
válasz Brumi˘ #124650 üzenetére
Egy újabb fékező bajnok.
Miért kell fékezni, ha gázt is lehet nyomni amikor kell?
Biztos nehéz neked is felmérni, ha valaki lassan megy előtted, és időben elvenni a gázt, és még tisztes távolságot tartani a másik előtt, és aztán előzni akár 10 autót is jobbról pályán, vagy bárhol tökmind1.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Danex
addikt
válasz lenko #124651 üzenetére
Majd a DSG-t lemotorfékelem, hogy ne induljon el magától
Amúgy látod, hogy te képviseled a kisebbséget, fogadd el, hogy élvezetesebb vezetéshez kell a fék használata amit a jelek szerint a Trexar nem bír olyan magabiztosan és biztonságosan mint egy márkásabb társa.
Személy szerint, inkább fizetek többet, de tudom, ha a pályán 140-nél kell tolnom és vészféket akkor nem robban szét a fékem darabjaira és sokan is így vélekednek, nem pedig azért, mert szeret tailgate-elni.
Ezt úgy mondom, hogy 1,5 éves a jogsim az elején én is az általad leírt módon vezettem, 4.2-es fogyasztással 90-ről engedtem be a faluba fék nélkül úgy, hogy a táblánál legyek kb 55-tel. Kigyorsítani úgy gyorsítottam falunál, hogy táblától a váltó nem váltott vissza 6. sebességből (azóta már tudom, hogy több kárt tettem ezzel, mint hasznot, hogy 1150-es fordulatról gyorsítottam jó lassan ki).
Azóta felment az átlag fogyasztásom 4.8-ra, de legalább már nem megyek a környezetem agyára, hogy maximálisan betartom a kreszt és meg kell mondani, hogy azért élvezetesebb is a vezetés.
Ettől függetlenül mindig hagyok annyi helyet az előttem lévőtől, hogy ha egy sportelőző elnézi a távot akkor nagyon nyugodtan beférjen elém és ne engem szorítson le.
Féken meg azért sem spórolnék, mert nem csak a sajátom de mások életén is spórolnék azzal.
[ Szerkesztve ]
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz lenko #124651 üzenetére
Akkor jövök én is, hogy legyen még egy fékező huszár. Céges golf5, 90lovas pd, full ATE cuccok körben, jelenleg 130 ezer van benne es alattam kicsivel több mint a fele kopott el (alattam annyit tesz hogy mivel rohanok egész nap, nem erek rá gurulgatni, előfordul 1-1 intenzív gáz és fék) Az előző cegesen jurid, textar kombo pont a negyedét bírta talán. Az 1600kg os leonomról nem beszélek, ott a 312 elfogy Juriddal azonnal ha sietek. Nem is lesz rajta többet
-
lenko
aktív tag
válasz Danex #124653 üzenetére
Nekem 14éve van jogsi, ezalatt tökélyre fejleszettem ezt a stílust, és nem fogok áttérni másra....
Az okatatóm is megjegyezte anno, én vagyok a legtechnikásabb tanulója...(#124654) Sz.Riki88 Én kb. ha felére kopik a betét már cserélem, vagy nagyon picit alá.
(#124656) [rvilike] Minimálisan kell nyilván, de ilyen intenzív fékezésem nem emlékszem, hogy lett volna az éven bárhol is, ha pedig nem fékezgetek a másik seggébe, sokkal könyebb előzni, azaz lendületet venni, mert még ezzel a V5-el is kell néha lendület, majd a következő autónál nem kell.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
MunezXBK
nagyúr
Ne etessétek.
-
Kiskokó
veterán
válasz lenko #124648 üzenetére
EZ tök szép és jó minden amit leírsz! Sőt még azt is elhiszem neked hogy látatlanba leszólod mindenki vezetési stílusát... tudom tudom én se tudok fékezni...
Na csak az a baj hogy az majd nem Kedv meg vezetési stílus kérdése lesz amikor mondjuk egy 140-es tempónál a félig kopott textar betéteddel meg kell állni a pályán és azért rongyolsz bele 50-el az előtted lévőbe mert az a nagyon jó fékezési technikád most baszhatod de az autó meg 200méteren 40m-el később áll meg mert elolvad a betét...vagy bármi.
De figyi ezt megoldom a te stílusodban...
Mi akkor vesszük a drágább betétet meg cseréljük sűrűbben és bolond módjára fékezünk.Te meg zsidóskodjál 1-2 évi 10-20ezer ft megtakarításon a családod és magad életét kockára téve.
Remélem azért a végére nem felejted el használni teljesen a féket!| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #124661 üzenetére
én nem fékezek bolond módjára te igen, ez van....
Nincs igazad, sem ebben, sem a textar minőségében. Azért mert még nem kellet nagyot fékezned, hogy elkerülj valami ütközést, nem jelenti azt hogy a textar jó. Határhelyzetben kiderül. Majd küldöm az itteni őzikéket. Lehet tesztelni.
[ Szerkesztve ]
-
lenko
aktív tag
válasz Kiskokó #124662 üzenetére
Miért kéne belerongyolni bárkibe is? Ha így is van, én még tudok gondolkodni közbe, nem csak satufék atán majd lesz valami. Kitérés stb. votl már ilyen pályán, lementem a fűbe 120nál, és össze szedtem, nem mentem a korlátnak, aztán egy k anyáddal továbbmentem, később egy pihenőbe megálltam, egy db mély karc a koptatón, és go tovább.
(#124663) MunezXBK
Úgy gondolom nem hivatalos levelet kell megfogalmaznom ide, pont nem érdekel, hogy csak 99%-ban helyes.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #124665 üzenetére
do3om majd mesél neked a környékről. Este 11 után jöttem haza, Hollóházán keresztül. Átlépve a határt Skáros előtt van egy nagy rét, az egyik oldalon el vannak kerítve a lovak, a másik oldalon 2 méteres bokrok.
Jöttem lefelé a 12%-os lejtőről 100-al. Benne a 4-es, motorfékkel gurulok, amikor a 2 méteres dzsumbujból kijött az útra 80 méterrel előttem két póni ló és elállták keresztben az egész utat. Volt idő még káromkodni is, de satuzni kellett, hogy a 1,6 tonna cseh hulladék vas megálljon. Bekapcsolt a vészfék asszisztens is.
Na ilyen helyzetekre veszem a gyári szettet. Az esetek 99 százalékában bármilyen szett megfelel. 1%-ban meg nem mindegy, hogy eltűnik az autó elejéből fél méter, vagy megállsz.
Remélem, hogy neked lesz igazad és nem pereg szét. A Te érdekedben is.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz Sz.Riki88 #124654 üzenetére
(#124655) lenko: Sikerült kiszűrni a lényeget ahogy látom. Mégpedig hogy a felénél fékbetét csere, ami szived joga, pont a gyenge szarokat kell ott lecserélni esetleg, az ate-t nem kell, es nem is fogom. Amíg úgy harap hogy kifejelem a szélvédőt, ha épp vidéken utolérem a 10el cammogó mezőgazdász szekereket a fákkal tarkított jobbos kanyar közepén
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz lenko #124665 üzenetére
Látom mindent megtudsz magyarázni... és nem akarok rosszindulatúskodni úgy hogy szívből kívánom hogy mindig sikerüljön így kikerülnöd meg megúsznod minden balesetet.
(de elárulok egy titkot erre nem lehet az életben alapozni, hogy "háát de eddig még...", ne adja isten de ne legyen egyszer "de mégis...")
Részemről téma off| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
do3om
addikt
válasz Mágus2 #124666 üzenetére
Van ilyen,150-nél egy domb mögött vagy 100 bárány az úton. (nappal volt ezért nyomtam neki)
Amúgy éjszaka lassan szoktam járni a környéken, folyamatosan őzek, szarvasok vannak az úton, néha vaddisznó is de az ritkább. Most még kaszálva is van a széle de sokszor az út szélén méteres fű van.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Danex
addikt
válasz lenko #124665 üzenetére
Autópálya, mész a középső sávban, 130-cal, ahol leparkolt egy ember (előfordul, nem egy ilyen videó van), jobb melletted kamionok vannak, nem tudsz lehúzódni, balra nem tudsz menni mert nagyobb tempóval érkeznek folyamatosan az autók. Előtted lévő autó későn veszi észre, mert bebambult ,hogy ott áll az autó. Satuzik, de már későn, mire te észreveszed, hogy Ő fékez de már későn ,akkor a rossz féked miatt te sem tudsz megállni, de kikerülni se.
Többet én sem írok ebben a témában.
-
lenko
aktív tag
válasz Danex #124677 üzenetére
Többnyire nem csak kizárólag az előttem haladót figyelem, hanem azaz előtt lévőt is, ezért gyűlölöm a mikrobuszokat, nem látni szart se tőlük, olyan hamar előzőm ki ezeket ahogy csak lehet.
Továbbá nem állok bele ilyenkor sem a másik seggébe, mert szintén mi értelme, kikerülni nehezebb mint ráhagyva a távolságot, vagy csak kormány rángatással esetleg.(#124678) Kiskokó
Az audidra ebben az esetben rs6 féket kéne tenni, hogy felvegye a versenyt.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
A következők km-ben értendők ami után cserélem.
Olaj+szűrő 8e, gyertya 30e, fék megemlítve, vezérlés 150e (láncos, ha nem az 50-60e után)
Hosszbordás 50-60e km, összes szűrő pedig 15e km után.
Ja a fékfolyadékra betartom a 2évet, mert nincs kedvem azzal évente bohóckodni.
Hűtőfolyadék is 2 évente csere.
Szervo olaj 4évente csere.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
veterán
válasz Ace owner #124660 üzenetére
Csak ha kifizetik az árát.
Gyere, de szólj előtte, akkor én is igyexem menni.
#fék: Több olyan (2-3 biztosan) Vectrám volt amivel 100 000 (százezer) kilométer felett kellett csak cserélni a gyári fékbetéteket elől.
Nem akarom fokozni a feszkót, leszarom ki hogyan fékez.[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz lenko #124679 üzenetére
Én beakartam fejezni és azt a részt be is fejeztem,
de ugyan kérlek magyarázd már el hogy az én Audimra miért kéne a gyárilag 450-500Le-höz tervezett fék amikor a 3.0TDI hez tervezett gyári méretű 32-es fékek vannak rajta ?
Vagy most mi?? tegyük fel a Chip-re gondolsz... a Kerámia betét hatásfoka jobb szal végképp nem értem mire gondolsz.
Te "teljesítménybeli" különbségről beszélsz mi meg "minőségbeliről"
Nem értem a gondolatmeneted basszus...komolyan nem akarlak megbántani de nincs baj a toronyban ? ...| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
freaghill
őstag
-
-
i-sti
senior tag
#fék: Nekem nagyon jól fognak a fékeim. Semmi panaszom rájuk. Nem tudom, hogy gyáriak vagy sem. Remélem, hogy igen. A4 B8 2011
De mikor elfogynak még jobbakat akarok. Ha a kerámia jobb és nem 2x áron van mint a gyári betét, akkor valószínű az lesz.
Nagyobb tárcsát is raknék, de szemre már nem férne bele az óriási 16" felnikbe. Kisebb ballonosságot mint 55 nem akarok, szóval gyári méretben kell "tuningoljam" majd a fékeimet.
Nem tekintem magam agresszív sofőrnek, de nyugodt vagyok, hogy tudom mikor satuféket kell adjak akkor a kaszni is megáll. (Mielőtt az akadály állítana meg. )Novum Forum Siculorum
-
Killer01
őstag
Ha már fékbetét a téma... NK mint gyártó elfogadható?
-
mazacar
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...