- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- SSD kibeszélő
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen TV-t vegyek?
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Micro Four Thirds
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DuDieHUN
aktív tag
erről mi a véleményetek? tudom hogy nagyon felszerelt, de nincs túlárazva egy 15 éves autóért?
tulaj (mármint magánszemély aki behozta Németországból) azt mondta a csomagtérajtót újra fényeztette mert kezdett picit rozsdásodni, ez jelentheti azt, hogy hamarosan a többi elem is elkezd rozsdásodni?
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
ilyenkor mi van?? elvileg a lyuk helyén kéne lennie egy 382-es ac relének... vagy a 372-es az?
[ Szerkesztve ]
-
-
Jojo5
őstag
Sziasztok,
Szerintetek egy 2008-10' körüli Faceliftes A3 melyik motorral lenne praktikus.
Nem mennék\mennénk sokat vele, de valahogy én bíznék az 1.9 PD-s motorokban.
Ő lenne mondjuk egy konkrét elképzelés.
Ő pedig a második pl.
Szerintem 3 ajtós jó lenne nekünk első autónak, de még abban nem vagyok biztos, hogy DSG kell-e kezdő kocsiba.Valamint milyen ár reális egy ilyen kocsiért ? KB? (tudom felszereltség függő, de az elvárásom kb. a PDC\Xenon lenne, talán tempomat )
Mi az a futás teljesítmény ami körül próbáljak nézelődni ?
Valamint még azután érdeklődnék, hogy az én 185 centimhez milyen üléssel próbáljam venni.Vagy logikusabb lenne egy sport back változat ?
Előre is köszönöm.
Üdv,
J[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
kozicsd
tag
Sziasztok,
Adott egy VW Passat 2.0 crtdi, 2009-es, CBAB motorkóddal.
Probléma a következő: Reggel indítás előtt, amikor a gyújtást ráadom egy fura hangot hallok. Elég nehéz leírni, de mintha valami folyadék lenne, és folyna a csőben (lehet hogy így érthetetlen )
A műszerfal mögül hallom. Szőnyegek nem vizesek, az autó alatt sincs víz se semmi. Valaki találkozott már ilyen hibával? Eléggé zavaró, és csak 10perc után szűnik meg a hang.
Másik, és lehet hogy összefügg:
Hidegen beindítva az autó rángat 1-es, illetve 2-es fokozatban is, üresben nem. Alapjárat nem ingadozik. Csak akkor csinálja, ha finoman gyorsítok. Kb 200m után megszűnik.
Sajnos hibakód olvasásra jelenleg nincs lehetőségem, csak jövő héten tudom ezt megejteni.
Esetleg addig is valakinek ötlet?Előre is köszönöm!
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Őfelségébe keresek jobb hátsó/külső lámpabúrát ledekkel együtt.
Itt nem találtam bele valót.
Tudtok esetleg beszerzési forrást? Utángyártott érdekel.
ennek jónak kéne lennie évjárat alapján, de a kép nem stimmel
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #124425 üzenetére
Évjárat, motor kód, típus. Majd utána találgatunk.
-
i-sti
senior tag
válasz Mágus2 #124422 üzenetére
Nekem van 2 Q menüm.
Q1 méri a motorindítástól motorindításig mindent.
Q2 méri a nagy átlagott. Itt van 350 óra vezetés.Bordon mindig a Trip számlálót nullázom, mikor tankolok. Ezzel is ellenőrzőm, hogy mennyit megyek.
A kérdésem, a Q1-et átlehet-e állítani, hogy egy teljes tankra levetítve mutassa az átlag sebességet, és a fogyasztást? Illetve, hogy ezek a kis indítástól, indításig levő átlagok is megmaragyanak?Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Brumi˘
addikt
válasz Mágus2 #124429 üzenetére
Mágus úr segítségedre szorulok.
'02 1.9pd avf a következőt produkálja: terhelésen 2500 felett égett olaj szagú kékes füstöt ereget, minél magasabb fordulatszám annál többet. Üresben forgatva semennyit. Turbó most lett felújítva, mert arra tippeltünk, de a jelenség maradt. Nincs "puffogó" hidrotőke hangja, pöccre indul és a dinamikájából se vesztett. Szerinted mi lehet a gond? Merre kéne indulni?
-
Kiskokó
veterán
válasz Motion_Blur #124425 üzenetére
Gyárit vegyél bele nem vészes az ára... valami 35ezer ft a komplett lámpa!
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Motion_Blur #124432 üzenetére
Küldöm privátba.
Elvileg a jobb szélső megy tönkre mindenkinek (nekem is az kezd már picit halványodni) és ezért elvileg ez drágább is mint a balos
de valami 35 max 40ezerre emlékszem a gyári újra komplett.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Zsmester89
őstag
Üdv Szakik!
Véleményetekre lenne szükség.
Venni szeretnék egy 97-04ig gyártott sedan manuál váltós A6-ot. Családi autónak, évi 15-18e km-re.
Körbenéztem, vagy óriási futással találok 1.9Tdi-t, vagy érdekes adatokkal rendelkező 1.8T-t. A limitem 1.3m lenne. Mi a véleményetek, merre kéne húznom?A "Hogyan lehetsz milliomos?" c. könyvet egy csomagban árusítják a BTK-val.
-
i-sti
senior tag
-
Kiskokó
veterán
válasz Zsmester89 #124434 üzenetére
Jó az 1,9 is csak valszeg bármennyi is legyen benne arra azért lehet költeni!!
Kettős tömegű, kuplung, turbo, hirdotőkék, pd elem, egyéb apróságok.az 1,8 T ben is biztos van kilométer azért de nem annyi, benzinesnek általában kevesebb a baja de biztos lehet költeni arra is.
Én nagyon dízel párti vagyok (voltam... lassan kezd múlni)
DE Dízelt max pár évesen vennék viszonylag kevés KM-el.. onnantól fogva rohadt sok bajuk lehet... főleg egy ilyen 10-15 éves kocsiban.
A vadi új dizelek meg szintén nagyon szarok ( akarom mondani nagyon JÓK de rohadt költségigényesek) meg nagyon jól fogyasztanak már... de átfordult oda hogy már már nem éri meg...
jó igaz a mai mostani kis 1,6 dizeleket nem tudom... én a nagyobbakat "ismerem" jobban.Amikor egy 3-4 éves 200ezer km-es 3.0 tdi és ha nem akarsz láncszakadást lelki nyugalmadért kicseréled a vezérlést cirka 500-600ezerét...
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Jojo5
őstag
[link] < erre valaki ésszerű ötletet ?
Meghallgatok bármit, tekintve, hogy nincs sok tapasztalatom a márkával.
Közben nézegettem 1.8\2.0 TFSI-ket is, kicsit drágábbak, mint az 1.9 PD, de ha mondjuk megbízhatóbbak, akkor hajlandó lennék többet áldozni az autóra.
CDAA 1.8TFSI-ről általános vélemény ? (Mágus2?)
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Zsmester89
őstag
válasz Kiskokó #124436 üzenetére
Köszönöm a részletes választ!
Egy óracsavarásos buktatás után szívesebben nézegetem inkább (és ismét) az 1.8T-ket.
Itt van kapásból kettő, ami megfelelne. Az első snassz leírással, viszont a 2.nál igen sok mindent cseréltek. Lehet, hogy valami csúnya baja volt/van?
Első - MásodikA "Hogyan lehetsz milliomos?" c. könyvet egy csomagban árusítják a BTK-val.
-
Kiskokó
veterán
válasz Jojo5 #124438 üzenetére
Hát szerintem ebben az évjáratban még talán tényleg nem 500ezer Km-es minden 1,9 PD.
Simán jó választás lehet az a motor. nem egy erőgép de teljesen megbízhatóak ahogy én hallottam.Benzinesből nem tudom ebbe melyiket rakták pontosan de ha 2.0 TFSI akkor azok elvileg még a lekormolódós motorok ami igaz nem egy nagy hiba mert kb 100ezer ft és olyan 150ezer km-enként kell takaríttatni.. de amúgy eléggé eszik is az olajat ezek a motorok ha jól tudom.
Zsmester89 :
Ebből a tipusú A6ból amúgy is nagyon ritka az 1.9 PDTDI ha találsz belőle olyat aminek Gazdája volt akkor simán lehet jó az is amúgy.. de szerintem az nem áll meg 1,3bólAz második tuti törve volt hátul mert 3 színű amúgy passz. nem rosszak de kitudja.
Pár éves autót is nehéz venni használtan főleg mikor 5-6-8 milliókról beszél az ember...
igaz itt legalább nem Akkora a bukta ha szart veszel.. de hogy ilyenkor megmondani egy kocsiról hogy jó e vagy sem háááát... nehééz.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Magnum_
nagyúr
-
Kiskokó
veterán
válasz Zsmester89 #124444 üzenetére
Mondjuk a 110Le-s motor miatt pont jobb választás egy fokkal mint a PD... de ez igy elég satnya... ebbe van vagy 500ezer KM az is tuti.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Jojo5
őstag
válasz Kiskokó #124440 üzenetére
Mi évi 15 ezer körül mennénk, arra nem kéne dízel, viszont az 1.8\2.0 TFSI ahogy olvastam akkor még nem a megbízhatóság fellegvára volt, de nincs tapasztalatom velük, annyit tudok, hogy a PD-nél BXE\BLS motorkódnál a csapágyat kicseréltetem biztos ami biztos ha olyan lenne, de még a DSG is mozgatja a fantáziám...
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-
Primary92
senior tag
Alig talalok 2000 utani 1.9 tdi-s kombit 110 loerovel. Erdemes lehet megbirizgalni a 90 loeroset a 110-es szintjere?