- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Kompakt vízhűtés
- DUNE médialejátszók topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- Új működési profilozást kapott a DLSS 3.8.10
- Milyen notebookot vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
knuckle
aktív tag
nafene, eddig ilyen nem vót
át kell nézetnem az egész elektromos rendszert
[ Szerkesztve ]
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
-
harcikoca
senior tag
Venni akarok obd kábelt, csak nem tudom, hogy univerzálisat, vagy konkrét vag-hoz valót vegyek. konkrétan ez és ez között gondolkodom, szerintetek melyikkel járnék jobban vwhez? vagy tudtok linkelni ezektől jobbat ami ezektől nem fényévekkel drágább? Olyan kell amivel hibakódot lehet törölni.
[ Szerkesztve ]
AMD+Ati powee'R
-
veterán
válasz zsoleszkai #110662 üzenetére
Kevesebb. Kairó, Egyiptom.
1600 cm3 felett horror a vám, alatta 40%, így sajnos kevés izom gép van.[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
jövő év elején készülök cégautót venni. A régi golfomat készülök lecserélni. Évente 30-40 000Km-t megyek kb 8-10 alkalommal külföldre. A golfhoz képest nagyobb autót akarok venni kb 8-9 millió értékben 3-4 éves korral rendesen felszerelve. 2.0TDI-ket néztem Passatot illetve A4 A6-ot néztem.Minap fennakadt a szemem egy 2013-as A6 V6 3.0TDi hirdetésen ami rendkívül mód felszerelt, 9Milka. Audi oldalán kiválasztottam a kalkulátorba a hirdetésbe lévő autót a felszereltséggel. Miden felszereltséget nem találtam meg pl kerámia féktárcsa és egyéb drága cuccokat, és így is 26 millióra jött ki az autó. . Persze nem fogom megvenni, 9-ért sem, viszont nem értem, 3 év alatt nem eshet ennyit az ára nem ? Itt valami gubanc lehet nem? Igaz KM nem volt oda írva.
-
-
Khaosz55
addikt
válasz bitpork #110665 üzenetére
Gondoltam valami ilyesmi lesz ezért is fosok az igényeimhez képest (tempomat, ülésfűtés, tolatóradar, navi , xenon) jóval jobban felszerelt autóktól. Az A6-üzemeltetése is gondolom lényegesen magasabb egy A4 vagy passathoz képest. A hely meg kell ezért kombi lesz. Mivel nem garázsban tartom (mert ott a motorok vannak) hanem udvaron az autót ezért még az állófűtés ami nagyon csábító számomra.
Had kérdezzem meg télen egy 2.0 TDI kb hány km után kezd meleg levegőt fújni az utastérbe ha pl a külső hőmérsékletet 0 és -5 fok körül van ? Munkahelyem kb 8 km-re van, és rühellem a reggeli kapargatást illetve várni a melegre. Jelenleg 1.6 golf4-em van és kb 2 km után jön a meleg. Gondolom a dízel lassabban melegszik be.
-
Khaosz55
addikt
Kösz a válaszokat. Akkor hanyagolom az állófűtés témáját is, ennyit kibírok. Nem tudom mi lenne jelenleg a jó megoldás 4 éves autó esetében 8-9milla körül 3-4 évesen. Passat, A4, A6 tetszik, meg még az A5. Csomagtartóba nem kell túl nagy inkább ha üzleti útra megyek akkor ne készüljek ki 900km után. A Golf 4. 1.6-ba bele tekertem idáig 430 000 KM-t, problémamentesen, de már váltani akarok, pedig baja nincs. Még az autómata váltó is kérdés számomra. Akarjam vagy sem, sokan mondják hogy ők a helyembe a sok utazás miatt azt vennének. Igazából csak a nagyon magas javítási költsége riaszt meg.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Khaosz55 #110666 üzenetére
1.9SDI Golf 4 Variant - szinte az egész eleje ki van takarva, így kb 3-5km terepviszonyoktól függően (emelkedős irányban inkább 3, síkon 5 felé). Kevéssé releváns, viszont a hűtő részleges kitakarását tudom ajánlani télire
Hosszú utak pályán, vagy vegyesen vannak? Előbbi esetben ugyebár pont kevésbé szükséges az automata, deneadj' Isten telefonálás,GPS kezelés közben (ismeretlen helyen) jól jöhet, ha nem kell gépészkedni közben.[ Szerkesztve ]
-
Danex
addikt
Mondjuk lehet nálam az játszik közbe, hogy a DSG miatt 1300-1400 körül van a fordulatszám szinte végig.
Na majd legközelebb meg nézem jobban, az utóbbi 2 héten a fűtést lenyomtam és azelőttről rémlik az info.
Közben ma megjöttek Kínából a kormány díszek, nem tökéletes az illeszkedés majd még meglátom fent maradnak-e.
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
válasz molnarpeter #110672 üzenetére
Nagyrészt pályán megyek ha megyek hosszú útra. Viszont ez kb évente 8-10 alaklom. Többi város. A5 és A6 szerintem kilőve, bár mindkettő nagyon szép.
-
válasz Khaosz55 #110671 üzenetére
Nemzetszocialista számlák vannak hozzá, nagyot bukni nem lehet vele.
Még kevesebb km-rel, bár kombi de szvsz sokkal szebb.[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
roman89
újonc
Sziasztok!
Adott egy Golf 4 2000évj 1.9 pdtdi, AJM
15 indításból kb 5-szőr csak másodjára vagy harmadjára indul el. Semmi más tünet nincs(füstölés,dadogás,rángatás)
Gép holtpont jeladót írta hibának, cserélve de a probléma nem szűnt meg.
Elvileg nincs ac a kocsiban.Valaki találkozott már ilyen hibával?
-
-
Fboy
aktív tag
Sziasztok!
2002 utáni 1.9tdi 131 lovas ibizákkal van valakinek tapasztalata? Mikre kell figyelni, mik a nyűgjei? Van valami típushibájuk?
-
scope2007
addikt
Ilyen segítséget minden szerelőnek
Na szép, képet nem akarja telefonról betölteni
[ Szerkesztve ]
CUBE AIM SLX 29" + SEAT LEON 1P 2.0 PD-TDiiiiiiiiiiiiiiiiii
-
fi:zi'k
nagyúr
Qrunak ígértem a beszámolót, ami itt olvasható.
A riasztó és központ zár kapcsán várnék ötleteket.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
roman89
újonc
válasz bitpork #110680 üzenetére
Sajnos én légtömeget nem tudok mérni, 1 hete vettem az autót azóta csinálja, hogy előtte csinálja-e? azt nem tudom azt mondták hogy nem csinálta..... Mikor ránéztünk géppel vétel előtt nem volt benne hibakód, szépen indul, pd elem korrekció 1-3 henger 0,5, 2-4 henger 0,1 azt mondták ez teljesen jó.
Mikor többször nem indult megint ránéztünk géppel.1, Engine speed sensor (G28) P0321335-10- implausible signal intermittent
2, Valve for intake maniford flap (n239) P3104-35-10 short to plus intermittentAz elsőre az mondták főtengely holtpont jeladó, vettem másikat kicseréltem, ugyan úgy csinálja a hiba tegnap ki lett törölve azóta nem tudom hogy megint beírta vagy sem.
Aksi zsír új van benne, a tulaj még annyi mondott telefonba hogy 2 éve önindítós volt akkor szénkeféket cseréltek, és hogy így kezdte... .de teljesen hibátlanul teker(sztem)
Hát sajnos ennyit tudok... 2000 évjárat, mondtak még ac pumpát, megnéztem 2 vezeték van a csatiba, ismerősömnek ugyan ez az évjárat és négy csatis...
Ahogy néztem sztem nincs mokolva hátul semmi. -
válasz roman89 #110684 üzenetére
A reggeli nehéz indulást szerintem a második hiba okozhatja. Ez a szelep felelős elméletileg a leállításkori levegőelvételért. Szerintem meg kéne nézetned az EGR-t amiben a szelep is van (ebben lehet tévedek) és ki kellene ganajozni. Szerencsés esetben csak ennyi a baj. Rosszabb esetben tönkrement ( időszakosnak írja)
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Khaosz55
addikt
Most egy ilyen A6 nem gyanus? [link] Minek adnak el valamit 7500KM-rel. Szerintem elírták 75 000 akar az lenni, de azt 1,5 év alatt belerakni...
[ Szerkesztve ]
-
roman89
újonc
válasz bitpork #110686 üzenetére
Köszönöm a segítségedet!
Holnap leszedem és kitakarítom, ma gondoltam megnézem az önindítóját mert az előző tulaj 2 éve csináltatta szénkefe cserélve lett.
Aláfeküdtem és indítózás közbe vettem észre hogy füstöl a hátulja... gondolom megadta magát... Lehet hogy ez miatt nem indul rendesen? Túl nagy az áramfelvétele lehet hogy ezért dobja be a hibakódokat is... Valaki találkozott már ilyennel? -
válasz Khaosz55 #110687 üzenetére
Van olyan hogy a német szalon megveszi, a főnök használja reprezentációs célokra és jellemzően max 10-12k km alatt eladják gyk újnak 20-25% kedvezménnyel. Élelmes burzsuj megveszi majd eladja új áron.
(#110689) roman89 : Ami füsttel megy az meghal ha elszáll belőle, uh ott csere érik. Ha az önindító megszívja nagyon az akksit akkor jelenhetnek meg rnd hibák, de nem ismétlődnének ugyanazok szükségszerűen.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
addikt
Ma vettem at az uj jettat nem nagyon volt meg idom kiprobalni, de annyit eszrevettem, hogy eleg csendes nagy sebessegnel is. Vagyis inkabb kifejezetten halk az utastere kiveve, hogy olyan 70-80 tol eleg nagy szelzajt hallok a bal oldalt az ajto kornyekerol. Pedig rendesen be van csukva ablak is fel van huzva. Visszapillanto lehet? Vagy nem jo a szigeteles az ajton ? Nem nagyon tudok mire gondolni mert egyeb zajok meg nem szurodnek be. Arra is gondoltam, hogy mivel ilyen halk bent csak ezert tunik fel. Mas nem tapasztalt ilyet ?
-
válasz ImpersonatoR #110692 üzenetére
Másnak nem telik új jettára
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Khaosz55
addikt
Nekem van RMS 450W a Golfba semmi szélzajt nem hallok. Persze ilyenkor új autónál mindenki keresi a hibát, gondolom 1-2 hét és nem is fog feltűnni. Én már a 14 éves golfomon semmi hibát nem fedezek fel.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Khaosz55 #110695 üzenetére
Nekem a régi dízel octavia-ban a motor hangja lenyomott mindent csuklóból. Alapjáraton rázta a garázsablakban az üveget, padlón süvített a turbó, ordított a motor, tépte le a zaj a fejed, de legalább ment. Ott is az utas oldali ajtó süvített, de le kellett állítani, hogy halljad.
A 2012-esben meg hidegben zörög az esernyőtartó az ülés mögött, meg néha hallom a szerszámokat csörömpölni a csomagtartóban, ha rossz úton megyek, amúgy relatíve csend van, ahhoz képest hogy csalt az emisszió mérésen.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Más:
Haver akart venni egy b6 passatot. 2.0TFSI 200 paci, DSG. Ma megnéztük, hát én még annyi hibát motorvezérlőben egyszerre nem láttam. Mindennel baja volt, ami a motortérben van. Amerikai import és itt csak városban járt. A váltóban soha nem cseréltek olajat. Szét volt cigizve, retkes volt kívül, belül. A tulaj saját elmondása szerint a motorolajat meg a szűrőt cserélték rendszeresen, amúgy szervizt csak akkor látott, ha megállt alattuk. Hihetetlen, hogy milyen emberek vannak. Most szabadulna a verdától, mert már költeni kell rá, inkább vesz egy jobbat és lelakja azt.
Ez a szépség. Tényleg ennyit futott, de ezalatt nem törődtek vele.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Mágus2 #110696 üzenetére
Marmint felgyorsitottal 130 ra es lekapcsoltad a motort es akkor ahogy gurultal volt szelzaj ?
Egyebkent kitalaltam a tutit egyreszt holnap ugy is kell mennem vissza szalonba ott majd rakerdezek. De a lenyeg, hogy beultetek vkit a volan moge es en ulok az anyosulesre, ha azon az oldalon is hallom akkor tuti, hogy a visszapillanto vagja "csak" a levegot es azt hallom. -
-
viharhozo
addikt
Van itt VW-korokben jaratos ember? Miert lett olcsobb a Golf, mint az Octavia? Ennyire jo az Octavia, vagy ennyire nem megy a Golf?
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest