- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz ImpersonatoR #107690 üzenetére
Nem kérdés, hogy a VW. A Toyotában kevés az 1.3-as motor, az Astra egy sárnehéz dög, a Jetta pedig magasan a legminőségibb és legjobban motorizált ezek közül. Pirosban vagy valami élénk színben vedd, legyenek színes autók az utakon.
-
válasz ImpersonatoR #110692 üzenetére
Másnak nem telik új jettára
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz ImpersonatoR #110692 üzenetére
Bár nem ismerem a Jettát, szerintem nincs jól beállítva az ajtó, nekem Golfon 99%, hogy az szól.
[ Szerkesztve ]
-
válasz ImpersonatoR #113971 üzenetére
a lamellára nem javaslom akármilyen erős is mert egyszer óhatatlanul el fog jönni a pillanat amikor nem úgy nyúl hozzá az ember, és akkor jobb esetben csak foghíj.
Milyen a fejegység típusa? Nem fűzök hozzá sok reményt, mert ha menne, akkor már menne,
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ImpersonatoR #113971 üzenetére
Régóta ilyet használok, nekem még nem tört egy lamella sem. Igaz nem is féltégla telefont tartok benne.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz ImpersonatoR #113971 üzenetére
Nekem telefonáláskor a kontakt fotóját sem mutatja - se BT, se kábel esetén. :/ Zenét még nem próbáltam rajta.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ImpersonatoR #113971 üzenetére
Ilyesmi tartóval Golf 4-nél szétfeszíti hajszálnyit a lamellákat, óvatosan használható - ritkább és masszívabb rácshoz inkább illik, Neked ez utóbbi adott. Ha a rostélyok közül valamelyik alsóra teszed fel, akkor tud támaszkodni a mobil, nem terheli annyira a befúvót. Amúgy ebayről 1000-ből megvan a mutatvány Szép is a magyar, hogy 4 nevet csípőből adtam szerencsétlennek
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ImpersonatoR #116613 üzenetére
Mik a méretek? Nyomás rendben?
-
mazacar
tag
válasz ImpersonatoR #116615 üzenetére
Nekem ugyan nem gyarilag..de 1 honapja vannak fent 195/50 r15 meretben..ugyanugy alufelnin (bar nem hiszem,h szamit) es nekem is hangosabbnak tunik a telihez kepest ( Nokian wr d3)
[ Szerkesztve ]
-
Fr3eWar
őstag
válasz ImpersonatoR #116615 üzenetére
Mi a golfot conti-val kaptuk, ami csendes, de az 15-ös.
Milyen autó? Mert golf esetén a normál gyári méret 205/55 R16 lenne, nem 215.A kereskedésben nézegettem valamelyik nap, kb mindegyik autón más abroncs volt. A Polo-kon Kumho... A Golfok- conti/hankook, Tiguan-on pirelli volt, Passat highline-on conti 5.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ImpersonatoR #116613 üzenetére
Dunlop sport itt is hangos, bár 225/45, viszont szerintem túl kemény az a gumi, nálam nem kopott semmit egy év alatt, szerintem az aszfalt kopik alatta.
[ Szerkesztve ]
-
knuckle
aktív tag
válasz ImpersonatoR #116613 üzenetére
nekem is ilyen van, igaz nem gyárilag, és ráadásul skodán, de szerintem meg pont extrém halk, szerintem nem is kopott semmit, pedig már egy 10-est biztos elgurultam vele...
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
válasz ImpersonatoR #118322 üzenetére
Ne piszkáld, vigyázz rá, és az első élőben kpval megjelenő el fogja vinni. Tekerni semmi értelme pláne előre.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomcsi23
veterán
válasz ImpersonatoR #118325 üzenetére
Ha a szervizkönyv mellett saját magad is vezeted, fényképekkel sűrűn dokumentálva, hogy mikor-mennyi volt, meg mi történt vele éppen.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
veterán
válasz ImpersonatoR #124799 üzenetére
Vagy gombbal (a váltó előtt, pl. Golf 6-ban) vagy menüből kell nullázni (pl. Golf 7-ben), a Jetta megoldása gondolom valamelyik lesz a kettőből.
Ha olyan, mint a G6, akkor tartsd nyomva a gombot néhány másodpercig.
Szerk.: de, de - nyomásérzekelős lesz, kötelező az EU-ban 2014.11.01-től. Nincs a VW-kben külön szenzor szerencsére; az ABS jele alapján érzékeli a nyomásváltozást (eltérő kerékfordulat).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz ImpersonatoR #124801 üzenetére
Megjegyzés, mert én sokáig nem tudtam: hosszú ideig kell nyomni, ha jól csal az emlékezetem sípol is egyet.
-
veterán
válasz ImpersonatoR #124801 üzenetére
A kesztyűtartóban mondjuk nem kerestem volna a gombot.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ImpersonatoR #124799 üzenetére
Trükkös. Az abs jeladóktól tudja hogy defekt van. Most mind a 4 kerékre jelzett. Megtanulja a kerék fordulatát bizonyos sebességeknél, de a laposabb kerék gyorsabban forog, ezért jelez. A gomb tényleg a nullázásra van, de csak akkor, ha lecserélted a kerekeket és még nem mentél vele. Gyujtás ráad gomb megnyom és tart 5mp-ig. Ha már világít, ez a nullázás nem működik. A hasznölati útmutató erre azt mondja, csak a szerviz tudja nullázni és tanuléó módba kapcsolni a szenzorokat. Hazudnak.
Gyujtás ráad, esp gomb benyom és tart majd rögtön a guminuomás nullázót is meg kell nyomni és tartani(az esp lámpa világítani fog, nem kell tőle megijedni). Mikor elalszik a hibajelzés, gyujtás levesz, majd ráad, ekkor már az esp is aktív.
-
veterán
válasz ImpersonatoR #127469 üzenetére
Víz és vmi alkoholféleség (etanol, etilén-glikol, denaturált szesz) a java, a többi az illat és tisztítószer.
Szárítsd ki, de amúgy nagy kárt nem okozhat szerintem. -
veterán
válasz ImpersonatoR #199407 üzenetére
Szia!
Töltés témához: ha egy épületben van a teremgarázs és a lakás, úgy elég kiépíteni egy 16 Amperes dugaljt amihez a lakásban lévő kismegszakítótól megy a vezeték. (2 éve ez nekem 25 ezer forintba került, egy emeletet kellett levinni.)
Az autóval kapcsolatban szkeptikus vagyok, de ez szubjektív, ráér 10 év múlva full elektromost venni, ha nem lesz más alternatíva.
-
Bandit21
addikt
válasz ImpersonatoR #199407 üzenetére
Várd meg yodamester10 et, Neki golf gte van.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
yodamester10
őstag
válasz ImpersonatoR #199407 üzenetére
Hi!
Gte-nél nem igazán érdemes a km állást sasolni mivel egybe számolja a 2-őt.Kopó alkatrészre ugyan úgy kell költeni ha a munkahelyen tudsz tölteni már bőven jó a Passat aksija kicsivel még nagyobb is.A lényeg sérülésmentes legyen + a felszereltség mert van fapados és fullos,csak sokan szeretik "elírni" maxra Én nem bántam meg a dízelről a váltást de át kell állni erre az életre de megszokható.