- Melyik tápegységet vegyem?
- Asztrofotózás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Apple notebookok
- Ülésezik a hardveregylet
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Freddy76
addikt
válasz Real_Necro #77296 üzenetére
Miért, 300e után milyen legyen? A Passat 200e után is lefingott volt.
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
spanyoll
addikt
válasz rbalint88 #77291 üzenetére
Ez céges autó. Ahogy Berényi Miki mondta: én vagyok a cég (jó, ő kft-t mondott, én meg az nem vagyok ).
Viccet félretéve ja, szopás, egyre jobban szembesülök vele. Ha nem hánynék sugárban a tömegközlekedéstől (minőségétől és felhasználóitól), plusz lenne értelmes autóbérlési lehetőséghez hozzáférésem (hosszabb távra ha pl hétvégékre leugrok Siófokra, vagy a közösségi kocsik szolgáltatnának KÖKI körül is), akkor menne a levesbe a saját és csak akkor használnám ha muszáj.Mondjuk néha így is inkább bkv-ra ülök; múltkor volt fotózásom a batyin reggel 9től. Kökitől jövük kb és semmi kedvem nem volt 7kor elindulni, hogy odaérjek és még talán parkolót is találjak. BKV-val megvolt kevesebb, mint egy óra alatt és menet közben még tudtam olvasni is.
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
-
spanyoll
addikt
válasz Freddy76 #77307 üzenetére
Ja természetesen viccből írtam amit írtam. Rendesen lizingelni állandóan nincs se szükségem, se fölös bevételem ilyenre.
Amúgy se vagyok áfás, tehát leírni se tudok semmit semmiből.De na, továbbra is nagyon ki lennék én békülve azzal, ha nagyrészt tömegközlekednék, ha az egy reális alternatíva lehetne. Bár meg kell hagyni, hogy piszok mód hiányozna a vezetés, mert élvezem.
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
cdl
senior tag
válasz Freddy76 #77271 üzenetére
Ha már SUV-ot nézegetsz: [link]
Ezt most 11990000-ért adják 14,5 helyett. Benzines, 4 kerék hajtás és automata váltó alapáron. Egy jól felszerelt CX 5 vagy egy 'fapados GLC kb ugyanannyiért.
Nem rábeszélésképpen, inkább látókör tágítás miatt linkeltem.
(Én a Mazdát választanám) -
Freddy76
addikt
Én is. Mire a Mercibe belepakolom mindazt, ami a CX-5-ben van, jó pár millióval lesz drágább.
Valószínű, hogy az lesz a következő, bár egy év alatt még sok minden változhat. Viszont tény, hogy logikus választás, ha új autóban, SUV-féleségben gondolkozok, akkor ár-érték arányban nem igazán van ennél jobb. Az még kérdés, hogy a 2,5 benzin vagy az erősebb dízel legyen, nekem a benzines motor karaktere jobban tetszik, kérdés, ezt a kasztnit mennyire tudja mozgatni.
Ma reggel vittem a lányom az iskolába, és egymás mögött parkolt három fehér X5. Csóváltam a fejemet, hogy micsoda népautó, majd beszáltam az én egyedi Mazdámba .
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
gorgo
őstag
Az élet borral sokkal jobb, mint nélküle. Szarok a száraz hónapra!
"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
Mr.Csizmás
félisten
ma megvettem a 2. és 3. sörömet idén a sparban. valahogy nem hiányzott eddig se, csak nassolni kéne valamit, a magok drágák, csoki és keksz telivan cukorral, ropi és társai meg pálmaolajjal és sóval....marad a sör
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
cdl
senior tag
válasz Freddy76 #77319 üzenetére
Ár értékben még a Kia Sportage és a Toyota Rav 4 is versenyképes szerintem.
A Kia olcsóbb, a Toyota kicsit drágább talán.
A Toyo benzines hibride megérne egy misét, ha az ember megbarátkozik a külalakjával.
A Dieselt Nekem nagyon meg kellene indokolni, hogy azt preferáljam. Sokkal több a gond velük. A kipufogó rendszerük kész katasztrófa a benne lévő laboratórium miatt
Nálunk így néz ki a mezőny: 9 millió körül Kia, 11 körül a Mazda, 12,5 körül a Toyota viszi a prímet.
Aztán meglátjuk.
gorgo.
Eladó lesz elméletileg.
Nyáron tölti be a 6 évet, 120000 km, sérülésmentes, vonóhorog, téli gumi lemezfelnin. -
Studi
addikt
válasz Mr.Csizmás #77321 üzenetére
magokat ne is mondd! egy zacskó kesudió egy ezres, és fél óráig tart...
-
m3ss
veterán
koreai autok.. nekem nincs jo tapasztalatom veluk. tavaly 2x volt nalam faterom kiaja, mind2x autoszerelo lett belole 100 km utan, es mx5-os sieles
parom 90e km-es koreai kocsija 1 eve van meg kb, ezalatt 4 vontatokotelet fogyasztottunk el 3x vontattam at a varoson..mx5-ot 10+ ev alatt 1x se kellett vontatni. kis olcso auto, de hogy a nyakot is kisporoljak komolyan, egy kettehajtott foliadarab az ecu.
faterom is sportage-et vett most. de hogy milyen, az meg nem derult ki.
amugy en is nezegettem ezt a 2000 utani regi rav4-et, ha lecserelnenk parom kocsijat. tok pofasan nez ki. de lehet vmi kombi octavia/fabia lenne az igazan esszeru megoldas.amugy sicipom volt a ludas, nem a lecem..panaszkodtam multkor hogy ideges, flexelodik random talajon. belepassziroztam magam 2! szammal kisebb sicipobe, es waaa kinyiltak a szemeim. minden gondom megszunt, mintha instant megtanultam volna sielni, eggye valtam a leccel, repulok at mindenen. most olvasom neten, emberek 75%-ka nagyobb meretu sicipot hord mint kellene. alapbol nyomnia kell, es ha eloreterhelsz akkor lesz jo. sose sieltem jo meretu sicipoben. porhoban plane eg es fold lesz. azonnal ide nekem egy freeride lecet
[ Szerkesztve ]
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
cdl
senior tag
Nekem jó tapasztalataim vannak a Kiákkal.
A sí mizériádat dettó átéltem snowboard bakanccsal Én is.
Vettem egy használt bakit, ide oda mászkált benne a lábam. A lap meg szintén ment mindenfelé, borzasztó volt. Aztán vettem egy NW Decadet, ami jó rám. Azóta öröm és boldogság.
1 hét múlva már úton leszünk Nassfeld felé -
m3ss
veterán
en inkabb el se mondom mit diyoztam a kikolcsonzott cipovel
elhoztam egy sutheto cipot, beraktam a konyhai sutobe 117 fokra 5 percre, a belesebe zokniba toltott forro rizst raktam utana 5 percre belealltam, majd lehutottem...sose volt ilyen kenyelmes cipom. persze utana azert megvettemhttps://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
Studi
addikt
válasz Freddy76 #77328 üzenetére
Akkor vegyél Lexust. Ja, az ugyanaz.
-
#31733248
törölt tag
Engem ez a kategória nem tudott behúzni... Városi, vagy inkább belvárosi használatra sokszor tényleg nagyok a mai középkategóriás kocsik a maguk közel 5 méterével, ez igaz (Freddy véleménye). Van egy csomó parkolóhely, ahova a Mondeoval nem férek be, vagy még ha be is tudnék állni, nem lehetek biztos benne, hogy a kisebb helyről az előtte és mögötte levő autókkal ki tudnak-e állni úgy, hogy ne húzzák meg a lökhárító sarkát... Magasabban is ülsz benne, ami sokak számára szintén előny.
Aztán kimész a városból és teljesen más megvilágításba kerülnek a dolgok, sőt, már a kátyúkkal tűzdelt városi utakon is. A kis SUV-k rugózása túl kemény, hogy ne legyenek borulékonyak, ez meg nem annyira jön be. Volt olyan autóm, aminek ezt elnéztem (Mazda 3 MPS), de az legalább adott is érte valamit a kanyarokban.
A mai autóknál sokszor nem is a motor-váltó-futómű miatt bosszankodunk, hanem a fedélzeti informatika működése miatt. Az Octaviában is volt egyszer-egyszer, hogy a telefon nem tudott megfelelően kapcsolódni az autóhoz, a Ford SYNC 3-nál is előfordul hasonló (például csak működő telefonképernyővel ment a Waze az autó kijelzőjén, vagy nem működött normálisan a Spotify). Mondhatja erre az ember, hogy ezek apróságok, de ha megszeretted és kihasználod, akkor már nem azok. Hogy mást ne mondjak, a Mondeonál például fontos lenne a tempomat könnyű kezelése, de olyan az ergonómiája, hogy több, mint egy év és 63 ezer kilométer alatt sem tudtam igazán megszokni. Az ilyesmire csak akkor jön rá az ember, ha már használja az autót.
-
t_a_m_a_s
őstag
Nem mindenki azért kap cégautót, mert az isten kilométerét beleveri. Van akinek a pozícióhoz jár... Unokatesóm férje 4 év alatt valami hatvanpárezret ment a cégessel. Valószínűleg nem volt az övénél kevesebbet futott 4 éves céges octavia akkoriban
Holnap majd jól beletépünk...
-
rbalint88
addikt
Jah, de mondjuk az elso olajcsereje 58ezernel volt 4 evesen az elso hasznaloja nem volt egy agysebesz... kollega vigyazott ra, o 3 ev alatt belerakott 45 ezret. Nalam julius ota van, azota ment bele 9ezer korul. Eleve nem kell orszagot jarnom szerencsere, Bp-n vagy vonzaskorzeteben vannak a targyalopartnerek, a munkaba jaras naponta 2x15-17km, hetvegen meg orulok, ha vegre az audiban ulhetek
de van olyan a cegben, aki 2x5km-re kap autot es nem is partnerezik egyaltalan. -
cdl
senior tag
válasz t_a_m_a_s #77332 üzenetére
Pontosan. Mi 20.000-et megyünk évente. Nem üzletkötő a Nejem foglalkozása, nem azért kapja.
Econ. Az biztos, hogy nem a vezetési élményért szereti. De sok előnye van, az tagadhatatlan.
Nagyon kényelmes, jó használni, ki beszállni, csomagtér, magas üléshelyzet. Normálisan lehet vele parkolni még. Helyén kell kezelni, akkor jó döntés egy ilyen. -
#31733248
törölt tag
"Azért a 7-8 év alatt 113k km elég nyugdíjas teljesítmény egy cégautónál."
Az átlagos cégautónál ez kb. 2 év, de a multiknál jellemzően a vezetőknek is adnak cégautót.
A nők sokszor praktikusabb gondolkodásúak nálunk az autók terén. Mindegy milyen, de elférjen a gyerekülés, könnyen lehessen vezetni és legyen piros.
-
Jahno
őstag
válasz t_a_m_a_s #77332 üzenetére
Haversrácnál korlátozva is volt, hogy csak melóba járásra használhatja. Napi 30 kilométer. Másiknál havi kötött max. keret van, de azt elég nehéz elhasználni, ellenben napi 80 a melóba járás. Aztán van akinél nyaralni is el lehet vinni. Nálam sajátba 1.5 év alatt 95ezer ment bele, mikor nagyon rohangáltam, most ez lement évi 8-13ezresre. Aztán van üzletkötő haver, aki a megyéért felel cégesen, ott pörögnek a kilométerek.
-
gorgo
őstag
Nálam a tél január 19-re esett.
Voltam hótalpas túrán sógoréknál (mondta is a túravezető, hogy marha szerencsénk van ám, mert az idén ez az első hótalpas túra, ahol kellett használni a hótalpakat. Döbbenet, ha ez igaz... Ismerős is panaszkodott, aki elment síelni Ausztriába, hogy amit kinéztek, nem volt hó).
Igazi, fehér, vastag hó, erdő, csend. Ilyen sem lesz már ebben az országban.
Szegény gyerekem majd akkor lát ilyet, ha betölti a 14-et, és elviszem..."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
-
#31733248
törölt tag
válasz spanyoll #77343 üzenetére
A sok szúnyog nem attól lesz ám hogy 1 C°-kal emelkedik az éves átlaghőmérséklet, hanem attól hogy csapadékos a nyár és sok helyen ki tudnak kelni a pocsolyákban a szunyoglárvák. Szóval
értem én, hogy itt van ez a roppant kellemetlen klímaszorongás, de attól még nem kell hülyeségeket beszélni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Yettel topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- EAFC 24
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...