- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- LG LCD és LED TV-k
- Asztrofotózás
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gorgo
őstag
-
-
rbalint88
addikt
Gyakorlatilag barmit veszel, orulj, ha legalabb a gyari periodus be volt tartva. Keves az olyan ember, aki 10-15ezrenkent ledobatja az olajat, mert az jo az autonak. Garis, igy leszarja. Ha a konyvben 30 van, akkor majd 30-nal elviszi. Vagy 34-nel, mert elfelejtette, nem ert ra, szult a macskaja. Volt olyan auto, amit azert nem vettem meg, mert elriasztottak a szervizkonyvben latottak... eleve 30ezres periodusra volt rakva es valahogy igy neztek ki a bejegyzesek: 38, 72, 108, 145, 181... az inkabb a nem koszi. Pedig maganszemelye volt...
-
gorgo
őstag
válasz rbalint88 #77254 üzenetére
A másik oldala, az ára. Nekem olaj, olajszűrő, légszűrő megvolt egy huszasból. Ugyanezért vajon mennyit vesz le egy mazda szerviz? Tapasztalat híján, rémtörténeteket hallva 60-80k-t saccolok. Ami azért aljas dolog. Oké legyen 35-40,mert japán, ha annyiból megvan, még azt mondom jó.
Freddy, cdl, mennyibe fáj egy ilyen művelet?
Ha meg a szerelőmhőz vuszem, akkor nem lesz vezetett szervizkönyv."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
rbalint88
addikt
a szerelőd is pecsételheti a szervizkönyvet, ha hivatalos szerviz és nem Jóskabáttya a garázssoron. utóbbit nem is javaslom, egy időszakos szerviz nem csak olajcseréből áll, hanem revízióból is, illik elejétől a végéig átnézni az autót, hogy minden rendben van-e, plusz hibatárolót olvasni.
én egy nagyon lelkiismeretes sráchoz hordom a családi autókat és már több kollégám is oda jár, de még neki is mondom mindig biztos ami biztos, hogy olajcsere, plusz nézze át, hogy van-e valami cserélendő rajta. de nem adok ki infót, mert már így is egyre nehezebb bekerülni hozzá
amióta autóm van, ő a 3.hosszú távon is megbízható szerelő és mindegyiknél megfigyelhető a tendencia, hogy egyre nehezebb időpontot kapni hozzá és ha mégis, az egyre távolabbi lesz.márkaszervizzel elég rosszak a tapasztalatok, általánosan a drágán, de legalább szarul elvet vettük észre, úgyhogy ezen túl csak akkor megyünk márkaszerviz közelébe, ha garis új autó miatt muszáj lesz oda járni
-
cdl
senior tag
Pont holnap megy a 120-as szervizbe a gép, megírom majd.
A 60-80 közelebb áll a valósághoz, ha jól rémlik.
Céges autó, nem emlékszem a régiekre pontosan.
Engem nem a szerviz drágasága borzaszt el, hanem az autó ára.
6 éve 7,5 millió volt, most ugyanolyan felszereltséggel 10,5 körül van.
Ez azért durva. -
gorgo
őstag
Jó, azt megköszönöm!
Mondjuk, belegondolva, ha veszek egy 5 éveset, és 10+ évig használom, természetesen véletlenül se hordanám szakszervízbe.És ahogy az árak elszálltak, valószínűbb, hogy nem garis lesz már, amit veszek, legfeljebb van még 1-2 hónap, na.
A szomszédom autószerelő, és ha nem is világhírű, és nem is tökéletes, legalább nem basz át. Hozzá is nehéz bekerülni..."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
rbalint88
addikt
Szakszervizbe erdemes menni pedig. Szakszerviz =/= markaszerviz. Ezekhez az uj vackokhoz kell a megfelelo informatikai hatter es itt nem az a baj, hogy aliexpresses kabele van, hanem a szoftver, amivel hasznalja is altalaban alternativ forrasbol jon... az meg nem az igazi a frisebb tipusokhoz.
-
#31733248
törölt tag
Már 15 éve is ennyit fizettem japán középkategóriásért (Accord) és a Mondeo normál szervize most is ebben a tartományban mozog (legutóbb közel 70 ezret fizettem úgy, hogy az időszakos szervizen kívül semmit nem cseréltek). Ha Te szakmailag topon levő szakszervizként csak 35-40-et kérnél érte, gyorsan becsődölnél. Kemény bérek vannak ám a szakmailag képzett szerelők körében és az infrastruktúrát sem a legyek hordják össze...
[ Szerkesztve ]
-
t_a_m_a_s
őstag
"természetesen véletlenül se hordanám szakszervízbe"
Ja, aztán majd simán előfordulhat, hogy még a fényszóró izzót sem tudod kicserélni benne otthon A 60-80 K azért nem rémtörténet, simán 10K a szakszerviz óradíj.
Nekem 14 lesz az autó, és új korától ugyanoda hordom. Nem a legolcsóbb verzió, de megnézik, megrendelik hozzá a cuccot, aznap, max másnap kész, és számla, gari van alkatrészre, munkára. Ellenben a maszekban bütykölő utcabéli srácnál, ahol azért dekkolgatnak az autók pár napig-hétig egy első futómű felújítással. Nekem egyelőre ez bevált, valamint nem tudom napokig nélkülözni a kocsit fiszfasz dolgok miatt.Holnap majd jól beletépünk...
-
Real_Necro
veterán
G Astrámat nem régen akarták "hengerfejezni", mikor 2 hét várakozás után elvittem szervizbe, hogy elment az ereje... készüljek fel 100, de inkább 200ezres javításra.
6200Ft volt a javítás, amit otthon én végeztem el... elrepedt a tanknál az üzemanyagcső és a nagyobb nyomáson szépen visszacsurgott a benzin a tartályba...
Persze ez most egyedi eset, de szerintem az olaj- és szűrőcserét is én fogom elvégezni a jövőben... szomszédomnak vagy apósnak van szerelőaknája... nem bonyolult.[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Studi
addikt
válasz Real_Necro #77265 üzenetére
Persze, Suzukin én is magam intéztem az olaj/szűrőcseréket. De azért évente egyszer ránézett szerelő is, futómű alkatrészeket, fékeket jó, ha látja. Pug már kicsit összetettebb lelkivilágú, meg nem árt az agyában is kiütni az olajcserét, úgyhogy ezt már inkább szerelőre bízom.
-
Jahno
őstag
válasz rbalint88 #77261 üzenetére
Nekem is független Rönó/VWs ember van és meg is látszik. Van gyártói támogatás mindenhez és nem Aliexpresses kábelek, de ahogy nézem tudás is. Néha azért árban megszaladt a keze és kicserélte a fél autót, az nem volt vicces.
Valamikor nem ért rá az emberem, meg bontottal nem akar szívni. Okos autós csoportokba kérdezvén találtam embert. Az a szerelő rádumált egy bontott ABSre. Megvettem, kicserélte, sok pénz. Ahogy kijárok az ajtón jön a hibalámpa. Mondom nyaff, erre nézzünk rá ittmost. Hááááát, azt nem tud, mert az olvasós embere odébb van, de most szabadságol és amúgy is 5ezer. Ópasztmeg. Rádugtam egy alap diagot, mondom nahh, ez meg ez a hisztije. Pislog, hogy Ő nem tudja, csak kicserélte és kész, munka el van végezve.
Óóóóó. Később megyek saját emberemhez, mondom a sztorit. Felém fordítja a monitorját, mutat egy 3D ábrát az ABSről és megkérdezi, hogy a sarkán az a kis pöcök az ott volt-e, vagy a másikról rakták-e át. Én meg ezt honnan tudjam, vasdarab, fákin. Na, mert abban van némi elektronika és az nem mindegy, mert verziófüggő, több szériája volt az adott típuson belül és össze van párosítva a firmware az ECUval és az vezérlésben számít. Napasztmek.
Amúgy családban van pár szerelő, azok manuális emberek. Eddig direkt nem vittem oda a kocsit, bár ezzel még elbírnának, de nézegettem az újabbakat ahol fék ellenőrzéshez szoftverből vannak szervízmódok, vagy ki kell engedni a pofát, vagy akad olyan kocsi ami X 10 percenként rászorít ellenőrzésképpen így azt is ki kell benne kapcsolni és külön karbantartási funkciók vannak. Kemény dió.
-
gorgo
őstag
Elbaxtam, kevertem a szakszervizt a márkaszervizzel.
Amúgy ja, sajnos előbb utóbb rákényszerül az ember hogy elhagyja a "utcabeli" szerelőket, ahogy bonyolódnak ezek a szar autók :-/ Ezért kéne Tesla, harmadannyi szaros alkatrésszel...
Amúgy a szomszéd Renault szakszervizben dolgozott sokáig, aztán lett vállalkozó. Sok esetben gyári alkatrészt is tudott szerválni, olyat amilyen Unix/stb. kereskedésben nem adnak. Hát ha lecserélem a verdát, majd sűrűn imádkozok, hogy ritkán kelljen szervizeltetni..."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
Mercutio_
félisten
Na, mert abban van némi elektronika és az nem mindegy, mert verziófüggő, több szériája volt az adott típuson belül és össze van párosítva a firmware az ECUval és az vezérlésben számít.
Ezt szerintem irányjelzős Renault topicokban ABS csere kifejezésre keresve tuti kidobta a rendszer.
Csak azért gondolom, mert Duster is tele van korábbi Renault cuccokkal, és annak a topicjában is olvastam már hasonló dolgokatEladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
rbalint88
addikt
válasz Mercutio_ #77269 üzenetére
Annak mit olvasgatsz utana? Lejart a gari? Ideje lenne cserelni
gorgo: igen, el fognak tunni ezek a regivagasu szakik sajnos. Sok dolog kicsi el lett bonyolitva az autokon, reszint mukodesi szuksegbol, reszint a fuggetlen szervizek ellehetetlenitesere. Amivel egesz addig nem lenne baj, amig a markaszervizben azert a rohadt sok penzert legalabb jol dolgoznanak...
A Splashen - ami azert nem egy ordoglakat - nem tudtak egy kuplungcseret megcsinalni normalisan, 125ezerert. Gyari beszallito kuplungja 45ezer anyagaron, barki altal megvehetoen. Magyaran 80ezret kertek el a szar munkaert es a kuplungbovdenert. Akihez hordani fogjuk ezt is ezutan, 90-100 kozott megcsinalta volna kompletten, JOL.
De a Teslaval is csak ovatosan, tudtommal meg mindig Becsben van a legkozelebbi szerviz, odaig meg eleg draga a treler... -
Freddy76
addikt
válasz rbalint88 #77270 üzenetére
Nekem van egy jóbarátom, autószerelő, régi vágású szakember. Egyelőre megy neki, mert megbízható, nem b.sz át (nem csak engem, mást sem), tisztességes. Viszont ő is nyögi, hogy már a most tíz éves autóban olyan elektronika van, amelyhez célszerszám és célszoftver nélkül nem tud/mer nekiállni. Ő is azon agyal, hogy a hagyományos "praxis" mellett el kellene kezdenie szakosodni valamelyik gyártó/konszern autóira.
Én ezt az autómat gari lejártáig márkaszervizbe hordom, aztán jön a következő új, ott ugyanez lesz. Drága, de be van kalkulálva, és nincs fejfájás.
Azt néztem, hogy az új CX-5 sötétkékben egész jól néz ki. Nem Alfa Romeo Stelvio, de jól néz ki...
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
Mercutio_
félisten
válasz rbalint88 #77270 üzenetére
Egy időben követtem a topicot folyamatosan, így ez az infó is szembejött
Kibővített gari júniusban jár le, előtte még át akarom nézetni azzal a licensszel rendelkező szakival aki okosítást is csinál legálisan.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Real_Necro
veterán
válasz Freddy76 #77271 üzenetére
Ha mégis inkább a Stelvio-t vennéd meg, ígérem nem veszek többet Aldis epres tojáslikőrt.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
rbalint88
addikt
válasz Freddy76 #77271 üzenetére
OK, de te cegbe veszed, ott nem is kerdes, hogy igy erdemes csinalni. Maganembernel, akinek nem eleg egy suzuki/dacia szint, ott kezdodik a tornazas. Peldaul a ma mar akar 15 eves passat b6, ami neked is volt, megloheto milla kornyeketol, de megse lesz belole melosauto, mert az elektromos kezifek es tarsai miatt nem uzemeltetheto rentabilisen ridegtartasban, celszoftver (es ismerete) nelkul nem sokat tud vele kezdeni a szerelo. VW csoport autoihoz elegge elterjedt a viragbolti szoftver, de ugye azt is tudni kell hasznalni. De azert egy komolyabb szerviz megvesz valami celeszkozt, ami atfogobb tipuskompatibilitassal helybol millios tetel...
-
Jahno
őstag
válasz Freddy76 #77271 üzenetére
Sógorék nem szakosodnak, meg semmi újítás. Azt mondják beruházás kell és amúgy "régi szarok"-ból is bőven van ügyfél, sarokig áll a sor és dől a lóvé, akkor meg minek tovább? Ez nyugdíjig is kitart, de hobbiból meg addig szerel majd, míg bírja. Úgysem fog nemet mondani, már küldene el egy csomó embert, de nincs hova. Mondtam, hogy utánpótlást kellett volna nevelni, vagy másik műhellyel összeokoskodni, de jahh, nem szólok bele.
-
Freddy76
addikt
válasz Real_Necro #77273 üzenetére
Igazából lesz.rom, hogy mivel mérgezed magad, szóval nem ígérem, hogy a fenti felajánlást figyelembe veszem... (Lótúrót, dehogy veszem figyelembe, igyad az epres tojást.)
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
Freddy76
addikt
Ez mekkora basszuskulcs... Amikor a hülyék felszabadulnak a közösségi oldalakra .
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
cdl
senior tag
Megvolt a szerviz. Légszűrő, pollen szűrő, olajcsere, átvizsgálás. 96000 huf.
Gyertya nem volt polcon, az még majd hozzájön. Szóval a 120 ezres szerviz majd 120 lesz.
19000 forintos rezsióradíj.
Szóval ne olcsó.
Találtak 2 első lengőkar hibát, azokat is cserélni kell a jövő héten. Az még majd 200 lesz.
De a Mazdával nagyon meg vagyunk elégedve. 6 év alatt a kopó alkatrészeken kívül nem volt problémánk(egyedül a belső ventilátort kellett megkenniük egyszer)
120000 után a lengőkar is belefér a kopó alkatrészek sorába.
De a botrányos szerviz miatt most lehet, hogy más márka lesz az utódja. Meglátjuk. -
Real_Necro
veterán
-
gorgo
őstag
Köszi!
Áh, most nem lettem boldogabb: "De a botrányos szerviz miatt most lehet, hogy más márka lesz az utódja."
Kénytelen kelletlen tudomásul veszi az ember, hogy az árak magasak, de ez a botrányos szerviz, egy olyan autóhoz, amit pl. jellemzően a gari lejártával eladnak, hát szívás.Asszony 2 hónapja vett Kia Rio-t. Elég vegyes számomra a kép. Jó árban vette. 3.2MFt, 20.000km van benne még 2 év gari.
Szép, jó, nagyon kulturáltan jár, bébikönnyű vezetni (automata). Eddig ami tetszik.
Ami nem: ergonómia szar. Ülésgeometria halál. Fejtámla halál, fix, szöge nem változtatható.
Kormány egy elbaszott dizájn szar, kedvenc fogáspontjaim helyén rideg kopogós műanyagküllő van . Könyöknek NINCS hely! Kiafaszom tervez ilyet???
Kilátás: lőréseken lesegetek kifelé még előre is. Visszapillantó tükör a jobb előre való kilátás 30-40%-át kitakarja. Első vagyok a lámpánál, t o r n á z n i k e l l, hogy lássam a lámpát.
Értem én hogy dizájn bazmeg, de ennyire elkúrni a használhatóságot.
Ez persze csak nekem, az asszony a 160 centijével a töklétes autót vezeti...Kisautó. Fogyasztása 8.0 liter. Aha, köszi, ez is milyen már? Amúgy ha nem lenne ergonómiailag egy határ szar, meg ha leszarnám hogy ennyit eszik, tényleg jó.
Ja, és a mazda3 mérete hasonló, alig nagyobb. Azaz a kilátás garantáltan egy szar, a többit ki kell próbálni, lehet hogy azok rendben vannak."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
spanyoll
addikt
Na megnyugodtam, hogy nem csak én szívok kocsival. Idén lesz megint aktuális a szerviz, de már előre rettegek , mert van pár kehe ami viheti a pénzt. Tippre 2-500K lesz
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
cdl
senior tag
válasz Real_Necro #77281 üzenetére
Én nem érzem bajnak azt, ha 6 év után 2 lengőkart ki kell cserélni.
Ezen kívül megelégedéssel használtuk. Kényelmes, jó a helykihasználtsága, átgondolt autó.
Elég hihetetlen, hogy 293 ekm alatt még ennyi baja sem volt a tiédnek. Azt ki kellene állítani valahol -
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #77285 üzenetére
ha nem használod, nem is lesz. mennyi van az astrában?
-
gorgo
őstag
Ez az egyik ami miatt szívesen vennék.
DE te nulláról használod, és nincs "előélete". Én meg pont 5 év után venném meg "zsákbamacskaként". És nem véletlenül 5 év a gari, váhatóan ekkor kezdődik a zsebbenyúlós, eddig-nem-volt-semmi-de-innentől-igen szakasz. Nem adod el?"Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
cdl
senior tag
válasz Real_Necro #77285 üzenetére
Nehogy lecseréld őket
gorgo.
A feleségem céges autója. Ha a munkáltatója úgy dönt, hogy eladásra kerül, beírom ide.
De az előzőt megkapta a cégen belül valaki.[ Szerkesztve ]
-
t_a_m_a_s
őstag
Egészen biztos, hogy mindenki ismer olyat aki hallotta már, hogy a szomszéd anyósának a sógora 5 literekkel eljár, de valójában a lófaszt. Normális, forgalom tempójában való vegyes használattal az 1,3-1,4-es kis szarok 7-8 litert esznek, főleg az egyre faszább minőségű 95-ös benyából. Persze a 6-os úton, lejtőn 65-70-el szopatva a többi közlekedőt, meg a városban 35-40-el korzózva lehet kevesebbet fogyasztani.
A Rio meg valszeg pont az asszonyod 160 centijének való.Holnap majd jól beletépünk...
-
Freddy76
addikt
válasz Real_Necro #77281 üzenetére
Nem kellett szűrőt, olajat cserélni, nem kellett átvizsgálni?
Akárhogy olvasom cdl hozzászólását, egy hibát ír le, a két első lengőkar cseréjét. A többi nem hiba.
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
rbalint88
addikt
szokj hozzá, hogy az új autókból nem nagyon lehet kilátni. elantrán is rohadt sokat takar az oszlop és a tükör, mindkét oldalon. középső tükör szerencsére ne, 188centivel is elég mélyre lehet engedni az ülést. de ott is lesegetni kell előre a lámpához. napfénytetőst (vagy kabriót) kell venni, azon ki lehet nézni felfele.
hétvégén találkoztam valakivel, két éves C Mercije van, 40k-nál zörög a váltóban valami és párásodik az első fényszóró. és nem annyira készségesek a garis ügyintézésnél. azt mondta, ha nagyon felidegelik, eladja és vesz valami 15 évest, mert azokkal kevesebb nyűg van, ha egyszer rendbe raktad. valahol igazat is adok neki, az audin is volt némi kopó-fogyó csere, de az tervezhető költség. oké, sokat eszik (BP-i dugóban 14, országúton 8, pályán 10), de ezen kívül nem kért semmi extra dolgot így 16 évesen, 183e km-rel.spanyoll: kocsival csak szívni lehet. ezért legjobb autó a céges autó.
Real_Necro: azért a G Astránál nem sok puritánabb szerkezet létezik, az a minimum, hogy akkor legalább örök, ha már nyomorúság 13 évig volt nekünk is, az egyetlen jó pont mellette a megbízhatósága volt. 96e km-ig csak kötelező szervizek, két hátsó gátló, kutyacsontok és egy olajgomba volt, amit elkért. és ebből a 96ezer km-ből szerintem minimum 80-at a városhatáron belül tett meg.
-
Real_Necro
veterán
válasz Freddy76 #77290 üzenetére
Egy 0-6 éves autónál nem tartom normálisnak 100-200e Ft-os alkatrész cserét.
Átvizsgálás mit jelent? Keréknyomás, folyadékszint, izzók, vagy fékpofák? Esetleg fedcom kiolvasása?
A kocsi alját is csak kerékcserekor szoktuk megnézni, van e bármi "elváltozás". Ezen kívül kötelezők minden 10ekm-nél és ennyi. De biztosan nekünk volt csak akkor mázlink eddig.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Freddy76
addikt
válasz Real_Necro #77292 üzenetére
OK. Inkább hagyjuk.
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
Real_Necro
veterán
válasz Freddy76 #77293 üzenetére
Hihető vagy sem, évi 20ekm mellett a Mondeonál nem jött elő 3 év alatt semmi. Minden 10ekm-nél kap új olajat meg olaj és levegőszűrőt, 20ekm-nél pluszban pollen és üzemanyagszűrőt. Csak OMV Maxxmotion megy bele.
Most kapott új fékbetéteket is.
Ezeket faterral oldottuk meg.
Illetve tavaly kapott egy új dobot hátra mert leszakadt a gyári 1 darab tartófüle.
Ellenben 9 évet tölti be idén.
A részecskeszűrőjéhez, kettős tömegűhöz, turbohoz nem kellett eddig nyúlni, pedig amikor vettem, már fel voltam készülve rá, hogy bármikor jöhet.
Majd kiderül, hogy 300ekm-t kibírja még így vagy sem.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Freddy76
addikt
válasz Real_Necro #77294 üzenetére
Most komolyan az a mérce, hogy a 9 éves, 300e km-et futott, nyilvánvalóan lefingott Mondeóban három éve és 60e km óta nem kellett alkatrészt cserélni, miként a 20 éves szögegyszerű Astrában sem, míg cdl újonnan vett öt éves Mazdájában 120e km után volt egy lengőkar csere? Tudom, hogy te
általábanmindig a legjobb döntéseket hozod, de azért ezeket az okfejtéseket nehéz úgy olvasni, hogy ne kezdjen el rángatni a szemöldököm."Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
Real_Necro
veterán
-
Jahno
őstag
válasz Real_Necro #77292 üzenetére
6 éves után nekem elég jól hallottak dolgok, előző kocsinál 1+ évesen is. De mi a kilométer futás?
-
Jahno
őstag
válasz Real_Necro #77296 üzenetére
Cucc az olyan, kopik.
Új hozzászólás Aktív témák
- PHP programozás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Cyberpunk 2077
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Hálózati / IP kamera
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Yettel topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...