- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Fujifilm X
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- ASUS notebook topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
Új hozzászólás Aktív témák
-
M3aN
senior tag
Sziasztok!
2015 utáni automata váltós kombit keresnék és sokadik opcióként szóba jött az 508 is. Mennyire javasolt a típus automatával? Motorok közül határon mozgok, hogy benzin vagy dízel így mindenre nyitott vagyok. Mit tudnátok javasolni?
Köszönöm! -
M3aN
senior tag
válasz molnarpeter #5055 üzenetére
Keret olyan 5-6-7m körül alakulna.
Néztem Ford C-Maxot, csak a powershift automata váltóra rákeresve letettem róla
Bocsi, most látom hogy ez aisin. Akár privatba is jöhet, mit tudsz melyik motor kapta Fordéknál az aisint? Csak ez? Így szóba jöhetne amúgy egy apró kitétel van: ne fehér[ Szerkesztve ]
-
M3aN
senior tag
válasz molnarpeter #5057 üzenetére
Köszi
A kettő közül az 508 nekem szebb. Hogy legyen “on”, erről a típustól mit tudnál javasolni? Már 4-5 között mind a kettő realitás lehet.[ Szerkesztve ]
-
őstag
508ból a 2.2est keresd szerintem, abban még nincs adblue szenvedés, plusz tapasztalatok alapján megbízhatóbb motor, mint a 2.0.
Nekem Citroen C5ben van, szintén Aisin, azért azzal kell foglalkozni, ha 200ezer+ km után nem akarod kukázni. A 450nm nyomaték kikezdi, hűtés alulméretezett, szeret is néha összefolyni a valtóolaj a hűtővízzel. Én C5be külön váltóhűtést szereltetek, elég sok gondját megoldja. Plusz olajcsere 60ezer kilométerenként, különben a lifetime olaj szó szerint lesz értendő.Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
válasz Hauptmann #5060 üzenetére
Nekem nincs széles tapasztalatom vele, két darab 2.2 hdi C5 x7-em volt/van vele, az első most jár 400ezer km-nél, ami nálam van az 300at fogja elérni, a váltó mindkettőben gyári még. Hűtés kell neki, különben ennyi km után melegben jön a rántás néha.
(Vagy egy teljes felújítás, de attól a béna hőcserélő még nem lesz jobb)Alapban egy komótos szerkezet, átlag autózáshoz szerintem teljesen oké, sportolni úgy se ezekkel az autókkal kell amikbe szerelték
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
válasz z0d1@Ku$ #5062 üzenetére
Az előzőben volt hűtés, tényleg jó. A mostaniba a hónapba bekerül, jót fog tenni mielőtt irány Korfu
Annyiban szerencsém van, hogy barátom foglalkozik ezzel, szóval optimális esetben az udvarban belepakoljuk.csubuka: az EAT6 szerintem ugyan az az Aisin TF80, mint ami AM6 néven ment. C5-ben is 2011-től a második generáció került. Ha gyengébb motorról van szó lehet csak TF70 van benne, az 300Nm nyomatékig jó.
Az EAT8 újabb.Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
válasz z0d1@Ku$ #5066 üzenetére
Senki sem szólt érte, készült hozzá konzol plusz a hőcserélő helyére van átalakító, nem néz ki kókányoltnak. Van hozzá termosztát plusz egy olajszűrő is kerül bele.
Páromnak vettünk egy 2.0 HDi C5-t, már benne volt a hűtés, nem szóltak érte.Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
Dell XPS
veterán
Sziasztok!
Van egy Citroen Xsara II. -es gépjárművem. Sajnos időszerű lett a hátsó híd felújítása.
Szekszárd - Kakasdon lévő francia autók hátsó futóművével foglalkozó szervizt néztem ki magamnak.
Van valami visszajelzés, referencia erről a cégről? Ajánlott részetekről?
köszönöm előre is!
Üdv, Dell XPS
-
ftc
nagyúr
Ha minden összjön akkor holnap megyek egy 208-at nézni [link]
Van amire érdemes pluszban figyelni ennél a motornál?
-
Dorien
veterán
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Dorien
veterán
válasz csubuka #5073 üzenetére
Szívesen. Ezek alapján nem rossz motor ez, benzineshez képest meglepően alacsony fogyasztással. Leginkább az olajban futó vezérműszíj szétmállását említették típushibának, de ez elvileg csak a korai szériákban jelentkezett, azóta orvosolva lett.
Mmm, remélem a kis 1.4HDi Citroen C2-esem jövő hét elején levizsgázik és már csapathatok vele... Elvileg a főtengely jeladón túl valami motorvezérlő hiba okozta a melegen nehezen indulást. Meg valami kábelköteg is szét volt rohadva.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
csubuka
addikt
Végülis igen, csak számomra extrém bonyolult konstrukciónak tűnik ez amúgy. Minden is van benne. Változó szelepvezérlés, 250 bar közvetlen befecskendezés, részecskeszűrő (2018 után talán a 6D Euro besorolás után?), turbó (az már alap mondjuk), kettőstömegű is minden bizonnyal ... Ez brutál számlákat tolhat, ha éppen egyszerre érnek az életük végére egyszer ezen rendszerek. Ha automatával van akkor meg remélni lehet hogy az EAT8 jó hűtésű meg hogy valaki önszorgalomból már cserélt benne olajat...
Meg a fenti cikkek szerint a gyertya is problémás lehet..
Kaptam az index fórumos topikban egy cikket, és bár a vezérműszíjt javították talán az újabbakban, attól még az olaj eléggé örekszik benne városi használatnál és ildomos masszívan besűríteni a cserét.
*A család egy sima Scross 1.4 turbot akarna cserélni, az sem egy szögegyszerű gép, de azért kevesebb Achilles ina van
[ Szerkesztve ]
-
Dorien
veterán
válasz csubuka #5075 üzenetére
Ismered az autószerelő szlogent: "Minél újabb, annál szarabb..."
Vegyél szívó benzinest, ha ennyire félsz a szervizköltségektől. Valami japánt, ahhoz nem kell sokszor hozzányúlni. Többet fog enni, mint ezek a downsizingolt turbós csodák, meg a karbantartás / időszakos szervizek anyagköltsége sem olcsó, de valamit valamiért.Mi a gond az S-Cross 1.4 Turbóval?
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
csubuka
addikt
Meglátjuk mi lesz... én prezentálom majd a magam oldalát.
#5079 Hauptmann: Amúgy már 200k km van a Suzukiban és eddig semmi extra dolog nem volt vele, ami pozitív, nem biztos, hogy egy ilyen kombót meg kell törni. Persze pont ezután jön lehet a "mulatság" azzal a technikával is. Kicsit ki van már szopósodva a váltó pl. Mindegy, sajnos ez nem csak rajtam múlik. Nekem már a Suzuki is túlkomplikált, egy Kia Ceed 1.4 szívóval pont ideális lenne a helyzet, annál egyszerűbb technika nem igazán van az utóbbi pár évben már
-
ftc
nagyúr
Megnéztem...s nem tudom... inditás után kb 30sec után egy éles fémes hang ami eltűnt azonnal. Ami érdekes volt az a vibrálás, de eladó szerint normális mivel 3 hete nem volt beindítva az autó...
Kipróbáltam, szépen gyorsult, nem volt gond amúgy vele, néha valami ropogott bent de nem vol vészes..
Még megyek másikat is nézni azt utánna döntök...
-
MC Pite
veterán
-
stilo18
addikt
Sziasztok,
Mostanában téma a családban az autócsere, időről időre elvetem, de mindig visszajön.
A "milyen autót vegyek" csoportba már írtam, ott tök rendesek és segítőkészek voltak a tagok, viszont nem tudtam meggyőzni magam....illetve a páromat.5 millió Ft-os keretünk lenne most autóra, egy Mondeo MK4-et hajtunk.
De amiért ide írok , hogy nézegetem a hahu-t...és szembejött a Citroën DS5 hibrid/dízel...
Ez mennyire lehet bukta vagy esetleg jó vétel?Hétköznap városi használat lenne, hétvégén/ahogy időnk van meg kirándulás, szülőlátogatás....
Ilyen használatra megfelelő lenne? Nyilván szeretnék egy megbízható autót....a lehetőségeimhez mérten.
Köszönöm#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
Hauptmann
addikt
válasz stilo18 #5088 üzenetére
Ezeknél a mai, rendkívül bonyolult autóknál nincs olyan általánosságban, hogy jó, vagy rossz vétel. Csakis a konkrét autóhoz lehet ezt viszonyítani. Nekem a DS5-el annyi tapasztalatom van, hogy kényelmes autó.
Ha megvan a kiszemelt példány, vidd el hozzáértőhöz átnézetni (pl. Szilva Tomihoz), különösen a hibrid rész miatt. Ő mondta, hogy nem jellemző, hogy bajuk lenne, de ha van, az kőkeményen zsebbenyúlós.
-
MC Pite
veterán
válasz AXisBOLD #5090 üzenetére
A Samsungnál vagy a Peugeotnál? Rengeteg samuval van ilyen baj, vagy dobálja el az AA-ot, nem tudom az okát, de rengetegszer előfordul.
Frissíteni tudtok egy pendriveal, azt érdemes rátolni az autóra.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Ramsan
lelkes újonc
Üdvözlet!
307-s verda. Hol találok a H1 izzóhoz foglalatot? Kuka lett a gyári. -
slett27
addikt
-
MC Pite
veterán
válasz slett27 #5097 üzenetére
Grat a járműhöz!
Nem 95 LE?
Azokat a kisebb ET számú, nehéz kerekeket én ledobnám róla
Kényes a normáli (PSA B71.2312-es minősítésű olajra) figyelj rá!<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fujifilm X
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Robot fűnyírók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest