- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
- Micro Four Thirds
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mozgásban a Tails of Iron 2 - Whiskers of Winter
gp A folytatásban északról érkezik a fenyegetés egy fosztogató denevérsereg képében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Firstaye
tag
Létezik, hogy volt olyan euro 4-es 1,6 hdi, amiben nem volt részecskeszűrő? Peugeoték szerettek már euro 3-hoz is rakni, így erősen kétlem.
-
MC Pite
veterán
-
shteer
titán
hali!
beléptem a klubba egy C-Elysee-zel - Exclusive 2013 1.6HDI 92LE 134e km - sosem volt dízelem korábban, ha tudtok ajánlani bármi hasznosat (blogot, vlogot, cikket stb) a kézikönyvön kívül megköszönném. flottás volt, rendszeresen szervizelve, olaj- és szűrők cseréje épp esedékes (10e)
[ Szerkesztve ]
..szerintem jónak tűnik
-
MC Pite
veterán
Ha normális fullszintetikus C2-es, psa b71.2290-es 0/5W30-at kap, elmehet 15ezret (ha nincsenek rövid távok és egy éven belül megvan a km, akkor 20e is).
Grat a járműhöz; óvd a fényezést, relatív vékony!<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
ftc
nagyúr
Sziasztok. Ez mire való? [kép]
-
Hauptmann
addikt
válasz pakos85 #4792 üzenetére
Beszélj Szilva Tomiékkal. Az 1000 km/1l olajfogyasztás már küszöbérték.
-
LilProphet90
senior tag
1.2-es 308-asom tegnap kicsit meglepett, hogy alacsony olajszintre panaszkodott. 5.000km-rel ezelőtt lett cserélve (PSA-javallott Total 0W30-ra), kb. 1 hónapja még teljesen jó volt az olajszint. Volt nálam fél liter maradék, azt rátöltöttem, de nem tűnt el a hibajelzés, úgyhogy ma kénytelen voltam venni pluszba.
Nálatok mennyire jellemző, hogy eszi az olajat? Mi az oka? Külföldi fórumokon írják, hogy a 2015-ösöknél eléggé jellemző, sőt valaki határozottan kijelentette, hogy ő 5.000 km-nél ajánlja az olajcserét.
Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic
-
Hauptmann
addikt
válasz LilProphet90 #4823 üzenetére
Tényleg kevés volt a pálcán, vagy csak az olajszint szenzor hülyült meg (néha meg szokott)?
-
pakos85
csendes tag
-
LilProphet90
senior tag
válasz Hauptmann #4824 üzenetére
Harmadánál volt kb, másfél litert lazán megette. Mondjuk decembertől februárig másfél hónapot állt a kocsi. Februárban Szilva ránézett, akkor még nem látott olajfogyási gondot, színe sem volt fekete.
De látom pakos85-nél is hasonlóak a gondok, valószínűleg érdemes betárazni olajból útközbenre.
Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic
-
MC Pite
veterán
válasz LilProphet90 #4826 üzenetére
Mivan? Bő 3 liter az egész töltet
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
pontyos
senior tag
válasz MC Pite #4827 üzenetére
Sziasztok!
Pár hete írtam, hogy 4 éves Citroen Jumpy tgk hidegben nagyon picit remeg induláskor, csak egyesben természetesen. Közben voltam kötelező szervízen, stb. Megnézték, kiolvasható doglokat is, nem találtak semmit. Az lett a vége, hogy vigyem el egy Pécs - Budapest oda vissza útra, valami tisztító adalék kíséretében. Un kormolást kéne kipróbálni, mivel nem találtak semmit.
Van ötlet valamire? Esetleg Spuri adalék?
Köszi szépen -
Hauptmann
addikt
Azt kéne elfogadni, hogy az olaj fogy, ez üzemszerű működés. Ha nem fogy a pálca szerint, akkor meg felhigul. Persze, nem mindegy, hogy 1000 km-enként 1 dl, vagy 1 liter fogy.
-
Hauptmann
addikt
válasz molnarpeter #4831 üzenetére
Itt van az én RFN-em, nagyjából 4 ezer km/1 literes olajfogyasztással. Nem túl jó, de nem is vészes. Lehetne kevesebb, de mire a beletöltött 1 liter elfogy, jön is az olajcsere.
-
fecus
őstag
Ilyen fejegységről van valakinek gyakorlati tapasztalata? Ha igen, megosztaná velem?
Peugeot 308 2014-es éppen a teli kijelzős fejegység előtti rádióval.
Az érdekelne, hogy ami eddig a rádión jelent meg (pill. fogyasztás stb.), és a kormány bajuszról volt vezérelhető, az valahogy látható marad ezen a cuccon is?"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
őstag
2012es C5ben a 2. ilyet nyúzom, kormány vezérlés megy, kijelzések mennek (ajtó, radarok), fogyasztás külön menüben elérhető, de ultra igénytelen mondjuk c5ben km órán is mutatja így nem érdekel.
Nálam annyiban más a gyári helyre csak 7 collos férne, az első 10 colos batár nagy volt, a 9est sikerült belefaragni közepesen undorítóra: [kép][ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
válasz addamka #4834 üzenetére
Kiegészítem, mert két piros lámpánál hánytam ide, bocsi.
Amit te linkeltél az CPU-ban azért nem annyira erős, a 2GB RAM is lehet szűk keresztmetszet ha több dolgot akarsz fixen üzemeltetni, waze és spoty is erősen elkezdi enni, ha mennek a háttérben.Ha őszinte akarok lenni IT affinitás nélkül nem biztos, hogy teljes lesz az öröm, vagy keress olyat aki garanciát ad a beszerelésre és funkcionalitásra.
Ráment jó pár napom, amíg működőképesre alakítottam, automata waze - spoty indulás, waze kis ablakba fut és nem fagy szét, stb.
Van rajta első - hátsó kamera, radarokkal együtt kezeli, "gyári" DVR megoldás minden kamu sávfigyeléssel.Ami nálam még megoldásra vár, hogy az autóm gyárilag erősítős. Na ezek a kínai szemetek az erősítót úgy kezelik, hogy adnak neki egy max powert, amitől a C5-ben lévő vész módba kapcsol és nem erősít, azaz elég lapos a hangzása. Már vannak megoldás javaslatok, de még bele kell tákolni.
Ami most van az egy Teyes CC3, ezek is totál hibbantak, alapban kiírja a külső hőmérsékletet amit a CAN bus-ról kiolvas, na ezek a friss verzióval kiszedték, mert szerintük a 2 óránként netről frissülő időjárás widget hasznosabb egy autóba. A support már letiltott miután kifejtettem a véleményem erről
[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
MC Pite
veterán
Vérgyenge rádió van ezekben általában, nincs RDS-se az alap verziókban, és sokszor nincsenek olyan funkciók rajta, ami gyárilag a fejegységen van általában (TPMS, nullázás, hátsó ablaktörlő töröljön-e tolatáskor ha elől megy, stb).
Ja, sokszor a raktáron azt jelentik, hogy az aliexpressen van raktáron, és 3-4 hét mire 'raktárról' ideér (most kollégám is így járt, még úton van 3 hete).AA miatt akartam a 208ba, de leettem a tapasztalatok után amiket találtam. BT-n átküldeni a hangot a bt nélküli autókra már kijárt megoldás szerencsére (a mostaniakban meg már van), úgyhogy letettem erről.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Shad0w
senior tag
válasz MC Pite #4836 üzenetére
Én ezt vettem 2013-as 2008-ba: Dasaita
Első télen előjött egy olyan probléma, hogy ha hideg van akkor újraindul. A supporttal nem volt gond, egyből küldtek egy új core board-ot (ha jól értettem akkor a processzor/memória külön nyákon van), nem volt bonyolult kicserélni, viszont a hiba nem tűnt el...
Azóta meg nincsen hideg télen, szal már nem problémaMindent is lehet benne állítani amit a gyári fejegységen, minden gomb működik a kormányon is. Ööö, azért előfordul, hogy bekapcsolásonként adott gombot csak a második nyomásra érzékel. Telefonáláshoz elég a rajta lévő mikrofon, nem kötöttem be a pluszban mellé csomagoltat, másik oldalon jól hallanak.
Egyébként meg nem túl fürge a felület, eléggé akadozik. Viszont ha betöltött a Waze* akkor abban már egészen jól reagál az érintésekre. Könnyen/gyorsan/biztonságosan végig lehet nyomogatni egy jelentést. De a McDonald’s app nem megy fel rá mert elhasal vmi biztonsági ellenőrzésen.
Mindennel együtt nekem nagyon megérte, a hibáival is fényéveket ver rá a gyári fejegységre. (mondjuk amikor vettem még csak 140k Ft-ba került).
Amit hiányolok, hogy nem lehet képernyőzárat rárakni. Amikor megy szervizbe akkor mindenki rácuppan, nyomogatják, felkurják a hangerőt maxra mert miértne, stb...
*A Waze-nél én úgy érzem, hogy akik írták soha nem használták még. Nem tudom felfogni, hogy a cím keresésnél miért foglalja el az avatar több mint a képernyő felét, gyakorlatilag a fixen mentett Home/Work címből csak a Home látszik. Keresés után pedig feldobja a billentyűzetet olyan magasra, hogy az első találatot is kitakarja. Tényleg nem tudok mást elképzelni mint, hogy a fejlesztők még soha nem használták (megjegyzem telefonon is reprodukálható ha vízszintesbe van forgatva, nem a fejegység hibája)
-
-
LilProphet90
senior tag
Imádott PureTech 308-am ismét alkotott, hazafelemenet visszaváltottam hármasba, baromi sok füstöt kieregett magából, majd elkezdett enyhén rángatni a motor. Gyújtáskimaradás első hengernél, 1500 kilométerrel injektorcsere után. Azt hiszem feladtam a járművel való küzdelmemet.
Annyi a különbség, hogy az injektorhibánál alapjáraton jól üzemelt, most már ott is rángat. Érdekes, hogy mindig üzemanyagtípus-váltás után jöttek elő a gondok, V-Power 95-re váltás után volt két gyújtáskimaradásom, V-Power Racing-re váltás után egyszer volt alapjárati ingadozásom, csütörtökön FuelSave-et tankoltam bele, most ez jött elő. Persze könnyen lehet, hogy csak a véletlen műve.
Szilváékhoz próbálok valahogy bekerülni alaposabb motorjavításra, de csak azért, hogy bűntudat nélkül túl tudjak adni rajta.
[ Szerkesztve ]
Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic
-
NoMagix
addikt
Üdv mindenkinek!
régóta citroenes a családunk, volt már AX, C3 (2003), jelenleg egy Picasso 1.6 benzin (2007) nekem és az asszonynak egy C3 1.2 benzin (2016), most tervezem lecserélni a Picasso-t és találtam is több lehetséges fiatal utódot, 2018-19 közötti kocsikat néztem.
Egy C3 2019 1.2 puretech vagy egy Clio 2019 0.9 turbós kombira szűkítettem a kört, mindkettő nagyon kevés kilométeres.
Kérdésem az lenne (tudom ez nem Renault topik, de ott nem kaptam választ) milyen motor a Clio-s 900 cm3-es turbós? Melyik jobb vagy rosszabb.
Éves szintem 12-24 ezer km között furikázok.
Köszönöm a választ.[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz NoMagix #4844 üzenetére
A 0.9 Tce virgonc (olyan mint egy szívó 1.8 8V kb), az is (ha szívót néztél C3ból) szívócső befecskendezéses. Maga az autó is picit kevésbé igényes, futóműve feszesebb. A82/83 lovas szívó 1.2 Puretech is meglepően nyomatékos a használt tartomány környékén, és elég takarékos is.
Megjegyzem ha kiskombi/nyújtott B szegmenses méret kell, akkor a Cactus és 2008 a nyújtott testvérei.
Szerintem mindegyik jó, próbáld ki neked melyik jön be, más karakterek. Ha kombi kellene, a Cliot venném, ha nem kell a puttony, a C3-at. És mindkét motort szeretem . Inkább azt próbáld ki, hogy tolatás, araszolás, kettes kapcsolásakor (2000 alá ne essen a fordulat ha onnan gyorsítasz tovább, mert nem szeretik) melyik hajtáslánc jön be jobban. Az új 1.0 tce még ügyesebb ezen a téren mind ez a kettő, de szerintem vállalhatóak és szerethetőek.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
NoMagix
addikt
válasz MC Pite #4845 üzenetére
Köszönöm szépen a választ.
Asszonyom C3 kocsija is szívó, nagyon meglepődtem amikor megvettük hogy milyen virgonc simán hozza azt az élményt a 83 lóerejével mint a Picasso 110 lóerővel. Ezért is néztem ezeket kocsikat.
Igazából nekem elég lenne a kicsi C3 munkábajáráshoz 99% ban egyedül megyek kevés szerszámmal, csak néha jól jönne a nagyobb csomagtartó.
Úgy gondolom jobb lenne egy kicsi és egy picit nagyobb kocsi.
Cactus nem rossz de ami igazán tetszene az a C3 aircross csak azoknak nagyon elszaladt már az ára használtban is. -
MC Pite
veterán
válasz molnarpeter #4847 üzenetére
Miért ha lehet tudni? 4250@ 107Nm vs 2750@ 118Nm; nagyon nem egy liga.
Én a kettő 1.2 szívóból ezerszer inkább az EB2-őt választanám (választottam). Kia/Hyundai 84 lovasánál is sokkal szimpibb karakter.
Vezethetőségben a 208 a kettő között van, ki kell próbálni kinek mi jön be (én imádom a kis kormányt, és elég direkt, picikét feszes, de még relatív kényelmes).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
NoMagix
addikt
válasz molnarpeter #4847 üzenetére
Azt a 72 lóerőt már kevésnek érezném.
Mindegy, már eldöntöttem megveszem a C3-at, ha nem jönne be akkor majd eladom.
Ha nem baj majd rakok fel képet róla. -
Pulsar
veterán
Sziasztok,
Peugeot 206 1.4 benzinesnél tudja valaki, hogy az AC szivattyú melyik vezetékén /, csatlakozján kéne feszt mérnem? 4 vezetéket látok. Gondolom ketté a szintjelzö, 2 meg a táp lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Micro Four Thirds
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen