- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Milyen asztali médialejátszót?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dadpool
aktív tag
Sziasztok!
Napokban nézek meg egy c3 picasso 1.4 vti gépjárművet.
Nem túl nagy a keret így első körben öt néztem ki.
Természetesen pluszba egy komplett vezérlés csere okoskerekkel olaj szűrővel még tervbe van. Valami titkos tipp esetleg hogy mire figyeljünk mit kérdezzünk meg vásárlás előtt?
Köszönettel:Krisztiánhttps://www.youtube.com/user/cehaeries1 A játékban nem az számít, ki nyer vagy ki veszít.
-
MC Pite
veterán
válasz Dadpool #6001 üzenetére
Hogy milyen minősítéssel rendelkező olajjal szervizelték. Ha nem 2313-vel, akkor vezérlésmódosító, himbák/vezműtengely cserére esélyes (bár ebben elvileg EP3C van és már nem annyira jellemző mint elődeire).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Janou
őstag
Sziasztok
Először írok be ide. Van nekem egy Peugeot Rifter-em (1,2 PureTech 110Le). Baja nincs, lassan 3 éves lesz. Ami miatt írok, hogy lassan elérkezik a 3 éves kötelező szerviz ideje. Eddig márkaszervizbe hordtam, de olvastam hogy adott esetben a garancia érvényesítéséhez nem szükséges a márkaszervizbe sem vinnem. Ezen felül tavaly felhúztam magam a 2 éves szerviznél, amikor az első évi 68e Ft-os díj helyett 164e Ft-ot kellett kifizetnem. Ismerősöm Lexusára nem fizetett ennyit. Ott a 2 éves szerviz csak 130e Ft volt.
Kérdésem a következő lenne. Hova vihetném ahol
1, nem húznak le pofátlanul
2, jól dolgoznak, megbízhatóak
3, megmarad a garancia?Helyileg Budapest környékén kellene, helyileg Délegyházán lakom.
-
Dorien
veterán
Én mondjuk nem is nagyon értem, hogy PSA gyártású autót hogy lehet benzines motorral venni, amikor ott a HDi... Anyataxinak, kis városi futáshoz esetleg.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
MC Pite
veterán
Idáig TU5, TU3, EP2 (szívó és turbós) motoros psa autóim voltak (az elején EW, de az volt amiben volt elég hajlandóság).
Miért vettem volna dízelt? Főleg rövidebb utakra. Reggel a garázs vékony falán át hogy azt hallgassa a család, és az itt tárolt kajáknak ilyen szaga legyen? Vagy adblue tartályt/szivattyút cserélgessek?
A fogyasztások (lásd lent) így is megfelenek, és ezek elég jó motorok.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Atomgeszi
veterán
Sziasztok, ismerős kérdését továbbítom
tegnap néztem egy Peugeot 2008-ast 2014-es gyártmány 1.6 sima szívó benzines láncos motor, patika kívül belül nagyon tetszik, normális magányszemély árulja
de ilyen a kiegyenlítő tartály, es a folyadék is sárga benne, szerintetek lehet ez valami komoly probléma jele? -
Dorien
veterán
válasz molnarpeter #6012 üzenetére
Igen, talán csak ennyi. Meg kellene alaposabban vizsgálni a vizet.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Atomgeszi
veterán
Köszönöm mindenkinek, továbbítottam az információkat .
-
RazoR
veterán
2011 5008
A jobb oldali toronycsapágyam kopog, viszont a napokban társult emellé egy érdekes jelenség. Álló helyzetben a kormányt tekerve ilyen morgó, nyöszörgő hangot ad ki valami DE csak 20 fok felett!
Reggel mikor indulok 7 körül 13-15 fokban semmi hang!
A toronycsapágy lehet a hang forrása vagy valami más? -
RazoR
veterán
válasz molnarpeter #6018 üzenetére
Tudom, hogy mi a szerepe a toronycsapágynak
A kérdésem arra irányult volna, hogy egyrészt az lehet e a hang forrása is illetve, hogy csak nekem fura, hogy 20 fok alatt kussol, felette meg elkezd nyöszörögni kormányzásnál? -
Thocy a ZAGY
tag
A kormánytekeréses nyöszörgő hang kapcsán belepillantanék a szervomotor olajtartályába, hogy van-e benne elég olaj. Nekem fogyott ki elromlott tömítés miatt a Citroenbe, akkor az hasonló tüneteket produkált.
A legtöbb ember nem jut el a ''Miért pont Én?''-től a ''Miért ne?''-ig.
-
RazoR
veterán
válasz Thocy a ZAGY #6021 üzenetére
Az első amit néztem ez volt és max-on van az olajszint, de köszi a tippet!
-
sajtospalesz
csendes tag
Olajgomba lett rajta cserélve, azóta ment az autó 80km-t, nem jelzett semmit. Jött-megy megáll, hibajelzés sehol. Ugyan ez volt a szerviz elött is. Csak autópályázás után szolt, hogy alacson az olajnyomás, de akkor sem mindig.
A szerelö szerint az olajnyomás rendben van, olajgombát csak azért cserélt, mert megkérdezett engem, hogy szeretném-e. Ha tobábbra is fennáll a hiba, akkor olajteknö le, és mindent cserélni kell. Ha akkor sem oldodik meg a hiba, akkor tovább kell lépni az elektromos oldalra, mert lehet a motorvezéröben van valami fantomhiba, esetleg valami a biztositékban van valami.szoval érdekes lesz
-
Dorien
veterán
Sziasztok!
Citroen C3 1.4 HDi 16V (2003)
Olyan problémám van vele, hogy a turbó későn kezd tölteni. Kb. 1500-3000 rpm között lenne az ideális, de most kb. 2500-4000 rpm között tölt, és így messze van a kívánt dinamikától. Tuningosok szerint a légtömegmérő OK, a vákuumcsövek és a turbónyomás szabályzó szelep lehet a ludas. A szerelő szerint ezek jók...Esetleg valakinek ötlete?
[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
RazoR
veterán
2011 5008 antenna kábel szakadást javított már valaki házilag?
Nincs rádió vétel, állítólag típushiba, hogy a csomagtér ajtó átvezetőben elszakad az antenna kábel.
-
Jabby
őstag
Sziasztok!
2004-es Peugeot 307 1.6 HDi (9HY) távirányítójának mikrokapcsolója felmondta a szolgálatot.
Kérdezném, milyen távirányító a megfelelő? Chip PCF7961 / ID46 /
433, vagy 434 MHz?Immo átkerülne az új házba, viszont az új elektronika, chip hogyan tanítható?
-
FeZ...
aktív tag
Mikroelektronikai szaküzletben 99%, hogy kapsz kapcsolót, de a neten is szokott lenni, csak sokkal drágábban. ;-)
Ha nem ereszcsatorna forrasztó pákád van (3000 W-os ), akkor jó lesz az hozzá. Már nem egyet javítottam, volt, hogy csak gyorspákám volt éppen kéznél. Igaz, azzal kicsit körülményesebb. -
RazoR
veterán
Meg kell nézni a típust, neten biztos, hogy találsz tippre pár száz forint, vagy annyi sem.
Kell egy kis flux és 5 perc a csere.Nemrég asszony focusának a távirányítójában cseréltem a csomagtartó ajtó nyitó microkapcsolóját egy 40W-os pákával.
Én ezért tuti nem vennék komplett panelt...
-
fecus
őstag
A véleményetekre vagyok kíváncsi. A téli gumim 2014-es, az autóval adták. A kocsiban van ~72ekm. Tehát a gumikban kb. a fele.
Lehet valahogy ellenőrizni a gumi állapotát a korára való tekintettel? A profilmélység megvan (nyilván mert nem sokat futott). Van valami amit nézni kell?
Most lenne a csere, de ha komolyan veszélyes feltenni kénytelen vagyok venni másikat.
A gumik a pincében vannak nejlonban. A kocsi garázsban áll amikor nincs használatban. Nap nem sokat érte a gumikat."Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
MC Pite
veterán
-
shteer
titán
gumis topikban instant csere lenne a javaslat - a túlkoros télire főleg. ha nem repedezett kaparászd meg, ha keménynek, műanyagosnak gondolod akkor ne tedd fel. másik lehetőség, ha erősen megteszteled de ahhoz fagy kellene. ugye ha élesben mond csődöt akkor az lényegesen nagyobb bukó. én nem kockáztatnék
én ugyanígy vagyok a Focus téli Contijával.. profil bőven megvan, de 8 éves
és persze marhára hiányzik egy új szett vásárlás az októberi költségvetésbe[ Szerkesztve ]
..szerintem jónak tűnik
-
fecus
őstag
válasz MC Pite #6034 üzenetére
195/65 R15 Michelin Alpin5 ***
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
fecus
őstag
Mindenki azt mondja ne kockáztassak. Ha kidobom akkor viszont 4 évszakost veszek helyette. A fene se fog 2 garnitúra gumit kidobálni 5 évente 15ekm-es futás után.
Erről van szó a gumis topikban vagy eleve elutasítják? Mert ha igen akkor át sem nézek."Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
molnarpeter
nagyúr
Négy évszakos gumik népszerű téma, lesznek jó tippek. Ha hóban stb tudod mellőzni az autót, akkor lehet ki tudod húzni még egy szezont vele, de próbához fel kéne tenni és fékezni párat stb. Ha tavaly jó volt, akkor még fel lehetne dobni, de jelentős a bizonytalanság. Ha pl nyári még jó lenne következő szezonra, én feltenném ezeket, és mikor mindkét szett kuka, akkor lenne igazából praktikus egy négyévszakos garnitúra kérdés, milyen állapotú a téli, és azt ebben a korban vezetés próba mondja meg szvsz, nehogy kidobott pénzt legyen felszereltetni
-
MC Pite
veterán
Teljesen jó a 4S nem nehéz autóra. CC2, Turanza All Season 6, Quatrac (sima), esetleg 4S² (H750). Olcsóbbat nem éri meg venni, mert 2 év után télen (vagy nyáron) már rossz lesz.
Nekünk 208 on 2 évet ment át addig korrekt 4S2, de hidegben egyre csúszósabb volt, nejem is megjegyezte, is CC2 váltotta.A nagyobbik autóra pedig ezt rendeltem a téli kerékszettre; évi 4 hónapot meg nyárival tolok (ott akad többb pálya, megpakolva, stb, plusz jóval kevésbé öregszik a másik szett közben).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
FeZ...
aktív tag
válasz Steve_Brown #6043 üzenetére
Az olaj gyártmánya szerintem érzelmi kérdés, de a Motul is jó bele, ha tudja azokat a specifikációkat, amit a Total tud.
Hivatalosan minden futóműjavítás után kell(ene) futóművet ellenőrizni / állítani. -
MC Pite
veterán
válasz Steve_Brown #6043 üzenetére
Semmilyen 40es olajat nem rakok bele/nem ajánlok. Miért tennénk
Quartz 9000 az Acea A3/B4, nem ez az ajánlott (bár megengedett). Motul szintén. Azonos speckókkal kb mindgy a gyártó (picit eltérnek, de aki nem ismeri, nem tudja melyik a jobb.)
[link]
Az Quartz INEO ECS 5W30, ACEA C2 & A5/B5 ami ajánlott, és szereti is a TU3, TU5!Balról jobbra egyre jobbak az olajak a táblázatban, értsd ha több megengedett is van, a legutolsó (engedélyezett) oszlopban lévő olajat érdemes választani.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Steve_Brown #6047 üzenetére
Facebook csoportnak, vagy a gyártó olajpartnerének hiszel?
Itthon mindenki mindenbe A3/B4 5W40 vsgy C3 5W30at tölt az autóba a belevaló/ajánlott helyett. Beleértve modern és részecskeszűrős motorok, tök más (alacsony HTHS igényű) előírással rendelkező erőforrások.Sajnos még a szerelők nagyja sem túl jó tribológiából, vagy legalább olvasásból/olajketeső használatából.
Még egy dolog: nem a viszkozitás, hanem a minősítés/a gyári olajszabvány ami fontos! 99,9%ban nem ezt jegyzi meg/ajánlják az emberek, pedig ez számít igazán! És egyben úgyis behatárolja a viszkozitást is.
Egyébként csak hátránya van a fenti esetben azA3/B4 40es olajnak az A5/B5 vagy ahogy a könyvben van(?)C2 30as olajhoz képest. Olajkeresők azért jobbak, mert frissebbek mint a huszonéve íródott könyv, és a gyártók tudnak azóta jobban megfelelő olajakat ajánlani. Akkor érdekel, olajinfo.hu-t olvasgassa kicsit, egyszerűen vannak leírva a dolgok, nagyon hasznos.
[link]
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Steve_Brown #6049 üzenetére
Mert az ECS azt tudja. Az is jó lehet, de ott van a linken és a képernyőképen öles betűkkel hogy Ineo First. Elég, szintén ott a képen.
Ez így kicsit facebook csoportos lett...
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Bundle topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Milyen autót vegyek?
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- iPhone topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...