- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
whited
addikt
válasz echterion #1804 üzenetére
Hajlamos a rozsdára, régebbi konstrukció, a váltó sem említhető egy napon a 407 váltóval ( bár az se egy világszenzáció )
Jómagam anno éppen ezek miatt is vettem inkább 407-t, és nem bántam meg
Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
echterion
nagyúr
Hát ezek jó érvek sajnos. A 607 régóta tetszik, és most van fent egy-két nagyon szép példány a neten. De a 407 is nagyon szép ez igaz, csak a középkonzola nem annyira tetszik nekem, mint a másiknak. Valszeg mindkét típust ki fogom a jövő hét folyamán próbálni. Aztán úgyis állapotot veszek majd.
**********
-
-
molnarpeter
nagyúr
1.9TD (XUD9TE) userek (nesa?): kb. milyen felhasználással merül az akku annyit indítgatások és rövid távok miatt, hogy már tolni kelljen a kocsit?
-
Studi
addikt
válasz echterion #1811 üzenetére
Az enyém 11, de van olyan fitt, mint a 10 évesek.
Pár apróság persze bukkant fel: a csomagtartót a kis gombbal nem hajlandó nyitni, csak a távirányítóval. Vajon szét kell szednem, vagy csak a menüben elqrtam valamit és azért nem engedi kintről nyitni?
A bal első ülés deréktámasza sem megy, a kar könnyedén jár le-fel, az ülésben nem történik semmi. Erre van valakinek tippje?
És persze keresek középső kijelzőt, olcsón, Bp-en vagy környékén, RD4-es fejegységhez. Tippek, hol érdemes beszerezni? -
echterion
nagyúr
válasz Nestor16 #1812 üzenetére
Szeretem a franciákat, egy szem S60-ason kívül (ja, meg volt egy Lancer két évig) csak franciáim voltak eddig (a 10 éve nálam lévő 307-es mellé kell egy társ), sose volt bajom velük.
(#1813) Studi: Valahol meg kellett húzni a határt, nem feltétlen logikus, de kellett. Az sem annyira logikus, hogy 607-est veszek, mert az új melóban valszeg nem lesz kihasználva az a böhöm nagy kasztni, meg motor, de én szeretnék egy ilyet és kész. Ritkán csinálok olyat, ami többség szerint logikus lenne.
**********
-
echterion
nagyúr
Na, három pesti 607-est néztem meg ma. Az első kettő nem volt bizalomgerjesztő, azoknál a kulcsot se kértem el, ki se nyitottam az ajtót. A harmadik svájci behozatal a kereskedő szerint. A csomagtér nyílik a távval, de lecsukni csak az ajtón lévő gombbal lehet. Hallani a kattanást, mikor a távval próbáltam, de nem mozdult. Gondolom, javítható, valami eltörhetett bent, mert a gomb kijött az ajtóból simán, csak a kábel tartotta a helyén. Ami érdekes volt: a hirdetésben ajándék átírást írt, de mikor ott voltam, azt mondta, a kiírt áron felül kell fizetni a regadót, meg a többi nyavaját...érdekes, na. Amúgy a kocsi rendben volt ezt leszámítva bár próbaútra nem volt időm, majd még meggondolom.
Hát, nem könnyű jó példányt találni, na.
Érdekes kérdés: vajon mire jó egy motortérben, az egyik csőhöz kötött, szalmával töltött női nylonharisnya? Nem volt ott a nepper, mikor belenéztem a motortérbe, mert épp jött egy másik vevőjelölt, velük beszélt éppen.
**********
-
Nestor16
senior tag
válasz echterion #1816 üzenetére
http://hogyanvegyunkhasznaltautot.hu
Ez szerintem egy nagyon jó kiinduló pont, hogy összeszedetten több dologra is tudjunk egyszerre figyelni. Nem könnyű az biztos, szerintem a legfontosabb a tapasztalat, de semmi sem garancia. A gyanús dolgokat pedig kerülni kell. Hátha jól jön neked is az oldal.Üdv, Dávid
-
echterion
nagyúr
válasz Nestor16 #1817 üzenetére
Köszi, átnyálazom ezt is. A becsületesneppernek vannak videói, azt megnéztem, az is egy jó kiindulópont volt. Igazából már csak azt kellene valahogy tudnom csekkolno, hogy van-e nav tiltás a kocsin, de ez csak okmányirodában van tudtommal, amit csak tulajnak adnak ki. Ehhez plusz időpont meg macera...eh...
**********
-
-
whited
addikt
Általánosságból elmondható, hogy a Svácjból hozott autók nagyon jó vételek
Amit néztél utolsót, a linkjét elküldenéd?Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
echterion
nagyúr
Most csak így tudom, mobilról: https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/peugeot/607/peugeot_607_3_0_v6_executive_tiptronic-8848796
A díler valami idegen muki volt, törte a magyart erősen, az ár sem annyi, ami a hirdetésben van mert nincs regisztrálva meg itthon. A hirdetésben meg ajándék átírás van....Itt vagyok Sopronban, néztem egy 2007-es példányt, szervízbe is vittem. Részecskeszűrővel kapcsolatos hibát dobott a computer, amit töröltek, de ez utalhat arra is, hogy nem jó vagy nincs benne a szűrő és rosszul programozták fel. Gazdája szerint nem babrálták ezt, és nem enged jottányit sem az árból, pedug ez lehet egy zsebbenyúlós tétel is akár. Pedig nagyon egybevan cuccnak tűnik a kocsi, de valahogy van egy olyan érzéswm, hogy itt kell hagynom.
**********
-
echterion
nagyúr
válasz molnarpeter #1823 üzenetére
Azt tudom, de a hirdetésben érvényes magyar forgalmit ír. Az meg regadó befizetés és honosítás nélkül nincs.
**********
-
echterion
nagyúr
A 2.7-es dízellel szerelt 607-esek vezérlésének milyen csereperiódusai vannak? Mármint a hivatalos Peugeot útmutatás szerint.
**********
-
echterion
nagyúr
Köszi szépen.
Akkor a kinézett példány épp előtte jár. Jó tudni, így pont időben lesz majd megcsinálva, ha nyélbe ütnénk az üzletet,De ha már itt vagyok, kérdezek még: egy másik 607-est is néztem (V6-os benzines), 2006-ost, annak nem megy a klímája. Legrosszabb esetben mennyi ennek a javítása, mondjuk nem szakszervíz munkadíjjal és alkatrészárral? Biztos, nem csak gázhiány, mert be sem kapcsol, mikor benyomom a klímát (nincs az a jellegzetes kattanás).
**********
-
echterion
nagyúr
Te vagy az első, aki szerint a 2.7-est vegyem inkább, mint a benzinest. Két szerelő ismerősöm is próbál a dízelről tűzzel-vassal lebeszélni. Az egyik konkrétan azt mondta, hogy hozzá ne vigyem, ha gond van, mert ő ezekkel a motorokkal nem foglalkozik, mert túl sok a nyűg velük és túl nehézkes az alkatrész beszerzés, meg a javítás közben előforduló esetleges újabb problémák.
Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
**********
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz echterion #1831 üzenetére
Nem a motortól félnek szerintem, hanem a FAP-tól, annak van rossz híre. De az minden diesel 607-esen van, meg már azért nem is akkora újdonság, mint volt a 2000-es évek elején, mikor minden kocka Ladán nevelődött szervizes nézett fapofával, hogy akkor most mit is kéne cserélni. Vezérléssel is gyakran előfordulhatnak hibák, de mondjuk azért nem annyira, mint pl. bizonyos német gyártmányok 2.5 V6-osain. Ez a része kicsit túl van izgulva, tényleg az alkatrész ellátás lehet az egyetlen nyomós indok - mert bár sok típusba raktak ilyen motorokat, egyik sem volt kifejezetten nagy szériás autó, amiből minden bontóban megfordul egy tucat. S az is esélyes, hogy ami mondjuk jó a Jaguar vagy Land Rover felé szállított V6-osokon, az nem lesz jó a 607 V6-ban de még tán a Citroen C6 V6-ból sem lehet átültetni akármit.
De csak ismételni tudom magam: ha úgy állsz hozzá a szervizeléshez, hogy ez nem csak egy sima szedán, hanem egy klasszikus nagypolgári járgánynak tervezett, de modern és precíz szerkezet, akkor nem érhetnek meglepetések.[ Szerkesztve ]
-
whited
addikt
válasz Feketelaszlo #1833 üzenetére
FAP-tól se kell tartani.
Nem ördögtől való az, fel kell tölteni ha úgy alakul.
Ha pedig más, a dízelre jellemző komponens megy tönkre, akkor se kell pánikolni mert mindenre van megoldás! (ami legális)Lásd:
Most készül el a kicsi kocsim:
Peugeot 406 2.2Hdi
Ebben is van már minden finomság, és még sem aggódok mert minden csak leleményesség kérdéseHa nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
echterion
nagyúr
Sajna a kisebb motorok ritkák, mint a fehér holló és vagy túl öreg kocsiban vannak vagy a felszereltségük nem egyezik az igényeimmel.
(#1833) Feketelaszlo: amit kinéztem, vezetett szervízkönyves, nem szeretnék szakítani a hagyománnyal, számolok azzal, hogy nem a 307-esem lesz a kiindulópont szervízköltség címén.
**********
-
válasz echterion #1835 üzenetére
Ha még ezután is 2.7-eseket akarsz nézegetni.
Különösen a zölden szedett bejegyzést ajánlom. -
whited
addikt
Isten ments, hogy kötekedjek de pl 406-ból nincs is 2.7 hdi
másrészt pedig, nem kevés helyen inkább dicsérik a konstrukciót.a végén tényleg oda lyukadunk ki, hogy kisebb benzinest vagy dízelt lenne érdemes venned
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
fireman123
őstag
Lányom Peugeot 207 (1,4 16V) kocsija egy ideje az alábbiakat produkálja:
Reggel első indításkor rendesen beindul, de ahogy elindul vele elkezd rángatni/durrogni majd általában le is áll 100-200 m után. Beindítja újból, és akkor már nem produkál semmi hibát, megy rendesen, ....és ezt mindig csak a napi első indításnál csinálja.
Gyertyákat tegnap cseréltünk, de a hiba fennmaradt, annyi különbséggel, hogy most nem állt le a motor a rángatáskor, hanem párszáz méter után "erőre kap", és onnan megy rendesen.
Tapasztalt valaki ilyen tüneteket, mi lehet a gond? -
echterion
nagyúr
Olvastam én is ezt, de úgy vagyok vele, hogy minden motorra találtam már olyan szerelőt, hozzártőt / hozzánemértőt, aki azt mondja, szar, problémás, stb. Szóval úgy döntöttem, ezeket inkább ignorálom, és az állapot alapján fogok választani.
Tegnap próbáltam ugye azt a benzines V6-ost. Annak nem kellene ilyen öblösebb hangjának lenni? Valami olyasminek, mint pl. a T5-ös S60-ban lévő 5 hengeresnek? Csak mert szinte hangját se lehetett hallani annak a motornak se kint, se az utastérben. Nyitott motorháztetőnél már volt valami, de az is minimális volt. Ez a csend amúgy nagyon tetszett.
(#1838) fireman123: Nekem is volt ilyen jellegű hibám a 307-esemnél, trafócsere megoldotta.
[ Szerkesztve ]
**********
-
Feketelaszlo
senior tag
A csapágykopás a rossz minőségű (túl hosszú csereperiódusú) olaj vagy olajszivattyú hibája miatt következhet be, normális működésnél nem jellemző. De ha már így szóba került, akkor laboros olajvizsgálatot lehet javasolni vásárlás előtt, az egy egész jó képet ad arról, hogy mi újság odabent.
-
Studi
addikt
válasz echterion #1839 üzenetére
Határozottan nem. A 607 luxusra van hangolva, ehhez van igazítva a motortér burkolata, hangszigetelése is. És persze a kipufogórendszer szintén. Nem feltétlen kell egy V6-nak zajongania, a 607-es kifejezetten egy méltóságteljes, nyugalmat sugárzó luxusautó. Nem passzolna bele egy ordító motor. Odalépsz, megy. Ez a feladata.
-
Én nem mondtam, hogy van benne.
Azt tudomásul kell venni, hogy gyártottak szar motorokat, ilyen a 2.7 is, meg pl. a 3 ezres Isuzu dízel, a 2.2 direct. Nekem is egy top 20 szar motor van az autómban, volt is vele baj rendesen. Csak nem mindegy, hogy javítható/javítják-e vagy nem. Az már régen rossz, ha egy motorra külön specializálódott cég van és a weboldalon főkategória a csapágyak.
Én is nézegettem anno 607-est, mert bejön nagyon, de max a 170 lovas 2.2 dízellel (ezt mondjuk kérdeztem múltkor, hogy milyen, de választ nem kaptam), vagy a 3 literes V6-tal venném csak. 170 ló a minimum egy ekkora autóba.
[ Szerkesztve ]
-
echterion
nagyúr
No, meglett a kicsike, tegnap hazahoztam, így már két oroszlán figyel egymásra.
Egy 2010-es 2.7-es lett a kiszemelt, vezetett szervízkönyvvel, 170ezer km-rel. Nagyon jó állapotban van a gép, szinte szalon állapotú. A részecskeszűrő 60%-os még, computer szerint egy százast még elmegy.(#1843) whited: Klíma alkatrészeire voltam kíváncsi, de közben szerencsére tárgytalan lett a dolog, mert vettem egy sokkal pöpecebbet, ami hibátlan. Mellesleg néztem unix-os árakat, hát a 100ezerrel eléggé alábecsültem ennek költségeit.
**********
-
Nestor16
senior tag
válasz echterion #1845 üzenetére
Na gratula.
Nekem az 1.6-os benzines motorok után a Mazda 6-os 2.0 turbo is már egy jó erős motor. Nem nagyon tudok olyan élethelyzetet, ahova ez már ne lenne elég. Most az, hogy a lámpánál 2 másodperc alatt gyorsulok 50-re vagy 5 Egyébként én sokkal inkább lassú és megfontolt vezető vagyok, amolyan minek pocsékoljak hozzáállással. Nekem is jobb a kevesebb fogyasztás, a környezetnek is. Amikor meg néha rám jön a "zuum-zuum" ahogy a Mazda nagykönyvébe is meg vagyon írva akkor kicsit megjáratom.
Üdv, Dávid
-
echterion
nagyúr
válasz Nestor16 #1846 üzenetére
Nem a motor volt a lényeg. 607-est akartam, nem tákolt állapotban, kisebb motorral is jó lett volna, de a netes felhozatal nem volt túl bíztató. Ez pöpec, csak használni kell. Ha versenyző alkat lennék, akkor eleve kiesik a tiptronic váltó, mert wz tényleg nem rajtolókirály. De nekem tökéletes első automatás kocsinak.
**********
-
echterion
nagyúr
Hatos tiptronic váltóban 170ezer után érdemes meg váltóolajat cserélni? Vagy jobb nem piszkálni már? Eddig nem volt még hozzányúlva és indexen olvastam olyat, hogy talán már többet árt ilyenkor, mint használ.
**********