- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
Lehet reggel volt és nem írtam érthetően. (nálam előfordul) szóval ha van egy rendszer egy adott "szivattyú" teljesítménnyel és csőhosszal+átmérővel amibe bármelyik tényező megváltozik akkor nem lesz megfelelő a közegáramlása. Egyszerű példa pl gépészet terén ha van egy fix térfogatáramod egy fix átmérőn mondjuk 1 bar nyomással és te szűkítesz a cső-keresztmetszeten a nyomás nőni fog ha ugyanazt a térfogatáramot akarod átvinni rajta vagy csökken ha nagyobb. [link]
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
Pulsar
veterán
Igen, de ha a cső átmérője nagyobb is, a spricni csatlakozojának átmerője állandó. Ez az átmérő valószinű kisebb mint a cső átmérője, így a nyomás megnő ismét. Persze itt már kerdés hogy a szivattyú bírja-e És itt már belép a rendszer amit irtál
Akkor a kérdésem az, hogy valaki cserélte-e már, és ha igen, hol vegyek csövet?
Studi nincs megtörve,.direkt figyeltem az ivekre, illetve a szivargast is ellenőriztem működes alatt is.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Mennyire merev a régi cső? Nagyon nincs most előttem hogy milyen csővel van vezetve. Merevebb erősebb cső esetén pl a szövet erősítéses üzemanyagcső jó lehet. pl Gates
Amúgy én tényleg hirtelen nem tudok másra gondolni. Vagy pechedre a szivattyú is haldoklik[ Szerkesztve ]
-
Pulsar
veterán
hát a gyári marha merev. Találtam otthon FESTO csövet, lehet megpróbálom azzal is. Illetve azért azt hozzá teszem, hogy jó 4 évet vártam erre a cső cserére, így az sem elképzelhetetlen, hogy a fúvóka van eltömődve Így rendeltem belőle párat, aztán ha megjön, akkor folytatom a kísérletezést
Köszi a tippet, megnézem azt is És köszi a mindent -
Packersbay
tag
Sziasztok!
Nemrégen vettem egy Citroen Xsara Break-et(2001-es) a hátsó ablaktörlő motort kicseréltem mert nem működött. Viszont ha valakinek esetleg van kapcsolási rajza hozzá azt megköszönném,hogy mégis milyen sorrendben kössem be azt a 3 vezetéket
Saját házi akácméz eladó! Dell laptop alkatrészek eladók!
-
Pulsar
veterán
Sziasztok,
víz hőmérséklet jeladóra tudtok mondani ajánlott márkát? Valeo pl jó még?
A Gates termosztátot már találtam, amit tresh javasolt, már meg is rendeltem, köszi -
Mauzes
őstag
Sziasztok!
Mint típus érdekelne a 2012 utáni Citroen C5, 2 literes dízel motorral és automata váltóval. Ez nagyságrendileg mennyit fogyaszthat városon belül (Budapest)?
Használtakon belül láttam többféle erősséget is (140, 150 és 163 lóeró), ezeken belül is biztos van eltérés.
A 2,2-es 204 lóerős gondolom azért érezhetően többet eszik, ugye? 1,6-osokat nem is néztem, mert ekkora kasztnihoz kicsit neccesnek érezném.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Sziasztok,
2006-os Citroen C4, 1.6HDi 110LE. Leállítás után megy a hűtőventilátor. Eddig ez oké, viszont leállítás után 3 órával is ment még. Rányomtam a központi zár nyitásra, kikapcsolt.
2 hete lemerült akksi várt reggel, azt betudtam annak, hogy már 3 éves darab volt benne, de esélyesen hasonló lehetett.
Van valakinek ötlete, merre induljak el a hibakeresésben?Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
Zolás
addikt
Bakker, azóta se haladtam a projekttel, minden szerelő 250-350k-ért fel akarja újítani a motort, igaz hogy még meg se nézte, hogy tényleg az adagoló a baj, de már rögtön itt tartok vele.
Szóval most normális nem lehúzós szerelőt keresek Pest környékén, akinek van valami infója, az ne tartsa magába. Nem hiszem el, hogy azért kell bontóba tolnom az autómat, mert csak a lehúzás megy.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Nestor16
senior tag
Sziasztok!
Van 2 Peugeot 406 kipróbált, kiszemelt járgányunk. 2.0 HDi. Tetszetősek.
Pár aggályunk azért van velük: az egyik (240e km) valahogy nem úgy húz ahogy talán kéne, gázadásra nem mindig reagált időben, pár másodperc (5-6) múlva kezdett csak húzni, akkor sem tudtam kihúzatni rendesen 3 ezernél elvált az automata (a sport módot nem kapcsoltuk be, hiába kértem meg rá). Az alján látszott olajfolyás a váltó és a motornál is, az egyiket meg tudták magyarázni hol szivárog. A másiknál (380e km) pedig felpörgött 4 ezerig is. (Mindkettő automata.) Erről mi a véleményetek?
A második autón (ezt szeretnénk inkább megvenni) kicsit már meglátszik, hogy ennyi van benne, de még így is teljesen vállalható, szép és gyakorlatilag full extrás, emiatt vállalnánk be a problémáit. Hibája nemrég jött elő mégpedig, hogy az ABS ki-ki gyullad a műszerfalon, ha be van kötve. Féktárcsa csere után jelentkezett a hiba. A másik pedig, hogy az Alacsony hűtőfolyadékszint jelző világít, a mutatója pedig egyszer jelez, egyszer nem és leesik a mutató.
Egyébként megkíméltek, volt foglalkozva vele, mit érdemes még megnézni? Bombázzatok tanácsokkal kérlek, nagyon hajlunk a megvétel felé.
Kérdésem még, hogy az automata váltó 4 sebességgel 130-nál zavaróan hangos? Mennyi fordulaton megy vajon a motor olyankor?Üdv, Dávid
-
dj79
senior tag
válasz Nestor16 #1716 üzenetére
Szia!
Mindenképpen automata? Azért ennyi km-nél már kinézhet egy váltójavítás.
Első:
Olajfolyás lehet a főtengely-szimeringnél is. Ha ennyit késik a váltó, felejtős.Második:
ABS jeladó hiba lehet, kerékcsapágy cserével elvben javítható.
Az alacsony hűtőfolyadék jelzés tippem szerint hirtelen gyorsításkor jött elő, igaz?
Valószínűleg a minimum alatt van a szint, rá kell önteni egy kis desztvizet és újra meghajtani.A fordulatszám nekem a kézi váltósban 2800rpm 130-nál, az automatát sajnos nem tudom.
-
Nestor16
senior tag
Első az nekem is gyanús, már féléve árulják, kereskedésben is állt, pedig meógyőzőek a gazdájuk.
A második be lett hozva 2 éve osztrákból, ott szervizbe hordták, van bejegyzés 360e-nél is. Már indítás után ilyen a szintjelző, neki a pályán csinálta először, valami elektronikai hiba is lehet akár. Vitte már a saját szerelőjéhez talán és ő nem tudta megcsinálni.
Mi is el akarjuk vinni bevizsgálni megvásárlás előtt Miskolcon (csak hova?) meg nagyobb tempónál is meg kéne hajtani. Hát az automata végül is tetszik, bár ha dízel ugye és pályára veszik akkor nem tudom mi is az értelme főleg a 4 sebességesnek. Nekünk Bp-Miskolc vonalon végül is jól jönne. a 130-nál 3 ezer alatt még jó is, bár csendes nem lesz, ezt mondta az eladó is.
Ha a 2 problémát + az esztétikai hibákat javítjuk akkor egy nagyon visszafogott megbízható luxusautónk lenne szerintem.Üdv, Dávid
-
-
Nestor16
senior tag
Mit észre nem veszel.
Egyébként átnézettük egy szerelővel is a másodikat. Egyben van csak hengerfejes. nem is tudom már melyik kupakot leszedve onnan jött a füst. Alkuval elhozva sem vállaltuk be, nem szeretnénk a szervizben kezdeni. (Legalábbis nem a motortér miatt. )
(#1720) dj79: Köszönöm a véleményeid!Üdv, Dávid
-
Nestor16
senior tag
Inkább autó formájút keresünk, sedant, dizel. A francia a kényelme miatt tetszik, de megbízhatóság is fontos lenne, a srác a TDI-t ajánlja, ami persze jogos, de a népautókat és a presztízs márkákat kerültük volna. A6, Passat, Octavia amiket mondott. Toledót keresünk még TDI-vel az még tetszene nekünk csak kevés van főleg ami nem a common ezüst szín (bár az utcán meg elég sok van belőle) és ahhoz képest drága is kicsit. Saab is bejönne csak azt nem ismerjük. Az Accrod és a Laguna pedig drága mulatság lehet. Franciából még Megane van kombi, ami nem is túl hosszú a 4,5 méterével, azt még lehet megnézzük. Minket még el tud csábítani a sok extra bár ilyen árban csak hátrány tudjuk, de nem volt még túl extrás autónk. (A Laguna ezért lett volna jó.) Mazda 6 túl sportos. Még németből is be tudnánk hozatni autót, de ilyen árkategóriában 300-400 csak az autón túli költség, az átírás, honosítás.
Üdv, Dávid
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz Nestor16 #1725 üzenetére
Passatot meg A6-ot is automatával? Haragban vagy az autószerelővel, hogy ilyesmiket tanácsol? Akkor már inkább egy S60 (bár a Lagunától meg Accordtól való félelmet sem értem), de szerintem a 406-os is teljesen vállalható, viszont amiket leírtál, az alapján mindkét kocsi kicsit zűrös. Az ABS 80%-ban tényleg jeladó hiba, de én nem szívesen közlekednék úgy vele, hogy nincs megcsináltatva. Egyébként ezt már néztétek? Kicsit bizalomgerjesztőbbnek néz ki, mint a másik 2 (ettől persze még lehet átvágás), meg még van egy másik most is hahun.
[ Szerkesztve ]
-
Nestor16
senior tag
válasz Feketelaszlo #1726 üzenetére
Az automata eddig benne se volt a számításba. De ha van és jó akkor elfér. Tényleg bizalom gerjesztő az autó. Csak hát apámnak a szomszéd is messze van... Így nehéz is autót vásárolni.
Üdv, Dávid
-
Pulsar
veterán
2001-es 307-es, 1.6 benzines. Mi ezeknek a tipus betegsége, mit érdemes megnézni, oda figyelni nagyon?
-
whited
addikt
-
Feketelaszlo
senior tag
Első generációs BSI. De ahogy rákerestem a topikban ezt a rendszert neked talán nem kell bemutatni. A 307-nél azt hiszem beázásos történetek is voltak - ez alatt nem az esőt kell érteni, hanem hogy nem ajánlott nagy nyomású mosóval telibe csapni a motorteret. Visszahívások listája.
-
Pulsar
veterán
válasz Feketelaszlo #1731 üzenetére
Köszönöm. Igen, a 2005ös 206osomba már egyet megettem
Anyosom nézett ki egy ilyen 307est. Kicsit felszisszentem amikor mondta hogy 2001-es, mert ha jól tudom azota gyártják a 307eseket. Köszi a linket, nem ismertem, de hasznosnak tűnik -
MC Pite
veterán
Sziasztok!
Komárom Esztergom vagy Pest megye környékén tudtok valakit akit BSM (vagy BSI) egységet javít?
Üzemanyag szivattyú reléje be***rt, de senki nem meri kicserélni<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
dj79
senior tag
Indexkapcsolót ellenőrizni kell, hogy rendesen működik-e minden funkciója.
Hátsó rugók szeretnek törni. legalábbis a kombinál.
Légzsák-átvezető szalag, kürt típushiba ezeknél.
Hátsó ajtók zárását szintén ellenőrizni kell.APF a benzineseknél még előfordulhat, érdemes egy hibakód-kiolvasást tartani.
MC Pite: index 307 fórumáról Lipták Zoltán aka Zolysys talán tud valamit mondani.
[ Szerkesztve ]
-
Nestor16
senior tag
406 - ennek az állapota sem jó kár érte, mert nagyon tetszik, sötétszürke, tempomat, vonós. Javítva volt már az egyik hengerrel már volt valami probléma, amit megjavítottak, de olajos volt a motor alja... meg esztétikailag sem volt a toppon. De majd találok jobbat.
Üdv, Dávid
-
MC Pite
veterán
Faca... Neked mi nem ment, és milyen verziójú a MSB? (Enyém 2007es XPicassoban BS3-as és üzemanyagszivattyú reléje).
Nem indul az autó; fojtószelep mozog, gyertyák jól néznek ki és nem jött a nyomáselengedő szelepen ki semennyi benzin sem. Fülre sem hallani gyújtáson hogy menne; és direktben megtáplálva 30ból 30× indul a pumpa(és utána spriccel is a szelepen ki a benzin), viszont mikor közben összedugom, nem megy. A pumpának menő csatin általában 7V körül mérek terhelés nélkül (vagy 9-10 is volt, indításnál meg alig négyet). Szóval szerintem ez a relé lesz. Villamosságis emberek nem látták az autót, de a BSM gyanúját hallva nem is nagyon akarják, azt a tippet kaptam vigyem el tévé szerelőhöz
Zolysy azt mondta ránéz; közben ha hamarább tudok elhozni egy másik BSMet akkor előbb az lesz, aztán megjavíttatom a másikat amikor már mobilabb vagyok...
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Pulsar
veterán
válasz MC Pite #1742 üzenetére
2005ös 206osba nem ment. A jelenseg az volt hogy nem zúgott az AC, es elöl az injektorokhoz menő benzincsövet lehuzva sem jött benzin. BSI kocogtatásra elindult általában. Aztán egyszer már arra sem. Keresgéltem sokat melyik lehet az a relé, hogy kicserélem, vagy valakit aki kicserélné, de nem találtam semmit, igy lett a BSI csere.
Illetve annyit mondtak hogy a BSI gyujtaskor csinal egy self testet és ha valami errornvan bárhol akkor sem inditja el az AC-t. Igy el is bizonytalanodtam és maradt a komplett csere. Egyszer azért azforrasztottam rajta mindent, hátha segit de nem segitett. -
félisten
-
Real_Necro
veterán
Sziasztok!
Apósom szeretne valami dobozos 3 személyes munkás autót. Egyelőre a Citroen Jumpy a befutó, amiből 2009-es évjáratot nézett 1,6 dízel motorral, 300k km feletti futással. Gondoltam érdeklődöm, hátha valaki jártas a dologban, mennyire ajánlott ez a típus? esetleg ebben a kategóriában, méretben, 3 személyest mit érdemes nézni?
Előre is köszönöm, ha valaki tud segíteni!
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
dj79
senior tag
válasz Plazmacucci #1746 üzenetére
Jó a színe . Motorikusan ezek egész jók, inkább az elektronika lehet vicces, így azt kell erősen átnézni.
Így a képekről amúgy nem rossz, leszámítva a horpadást a bal hátsó sárvédőn.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Studi
addikt
válasz Plazmacucci #1749 üzenetére
A fényezés elég karcos, apró sérülések vannak rajta, de végülis 11 éves. A beltér bézs, két gyerekkel, ezt azért észrevenni. A bal első ülés el van szineződve picit, ez látszik is a képeken. A műszerfali LCD picit hiányos, a középkonzolon levő full rossz, de ez típushiba sajnos. Amikor néztem téli gumi volt rajta, az kukás, nagyon öreg. Elvileg van hozzá nyári. A motor alatti műanyag tálcán volt némi olaj, de ennek a forrását a sok műanyag burkolattól nem látni, lehet akár betöltéskor melléöntött is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Renpho talpmasszírozó