- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- TCL LCD és LED TV-k
- Androidos tablet topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
Az en fiat-peugeot kozos szerelemgyerekebe xud9 van, ezek voltak talan a valaha gyartott legmegbizhatobb elokamras 1.9 es dizelek, az elokamrasok minden elonyevel es hatranyaval, en meg nem hallottam hogy a DW8 rosszabb lenne, szerintem amolyan orok darab lehet, max adagolo csere jatszik amit altalaban egy 1,9 es dizelhez mar 25k tol kapsz hasznaltan de ezeket viszonylag olcson javitjak, tok mind1 hogy lucas vagy delphi van rajta ezeket cserelni szoktak boschra.
#1051) kalmanchris
vegyesbe 7 liter az azert eleg huzos a dizel xsara szerintem varosba se eszik 6,5 et orszaguton meg 4,5-5L korul elvan tehat vegyesba 6 alatt tarthato minden erolkodes nelkul, nekem a 7 szemelyes busz nem eszik vegyesbe 8 at ami azert 3 kategoriaval nagyobb, plane ha van klima az ilyen dizel eszre se veszi ha benyomod mig a benzines azert merhetoen iszakol.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz kalmanchris #1053 üzenetére
Nem erzi, a tipomba is hasonlo 68 lovas 1.9 volt semmit nem erzett, igaz abban klima nem volt de dimb domb emelkedo semmi se hozta zavarba szinte alapjarat felett mar megvan a nyomatek nagyon nagy resze, a tipomba alapjaraton olyan nyomatek volt hogy 1 be alapjaraton behuztam a kezifeket kicsit morgossabb lett a hangja es ment elore csuszo hatso kerekekel es ezt nem fube hanem betonon, ugy hogy semmi elektronika nemvolt benne ami csokkeno alapjarat eseten elkezdte volna emelni.
Ezek nem versenyautok de nehez oket kibillenteni a ritmusbol, legyel nyugott a klima nemsok vizet zavar a fogyasztasba meg az 1,9TD nel sem igazan kimutathato a toblet fogyi peddig nem porgetem a turbo 2000rpm korul kezd dolgozni es 2250van 200nm
-
Skizz
addikt
Fölöslegesnek tartom a benyásat, amíg van lehetőség egy ilyen faék-dízelre. Jóllaktam én már szívóbenzinből. Oké, hogy az 1.6 is jobban megy, de ahhoz forgatni kell mint a szart, és akkor annyit kajál, hogy látom mozogni a benzinszintet. Alul meg ugyanúgy nem produkál semmit, pláne klímával.
Nem félek a kevés lótól, ültem már másfeles 106-osban, és az is elvitt ahova kellett, jelenleg pont erre van szükségem. -
tresh
addikt
4-4,5 literrel max kamion mogott 80nal... jol fogyaszt a hdi de maradjunk az 5-6liter atlagba ha valaki nem forgalmi akadaly akar vele lenni Szivo diesel eseten az adagolo meg 25k ert csak ugyan olyan szar lesz mint amivel veszi.. alapbol boscht nez es kb 30-40k bol koppra ujitjak neki gyari alkatreszekkel. Szivo diesel szep meg jo de nem vennem mar ott a sima td vagy hdi 90 lo. Ugyan ugy megbizhato technika bar hdihez nem art ha valaki latott mar olyat.
-
tresh
addikt
Hat ki tudja lehet raktam parat ossze
fogyasztasi adat hdi re volt irva, tudom mit eszik a szivo es hogy megbizhato parat tettem mar talpra. ezert irtam hogy alapbol bosch adagolosat keresen ha mar mindenkepp szivo dieselezik. az javithato. Bar 306/xsara eseten en a hatso hiddal kezdenem a vizsgalatot
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
A tipomba is hasonlo megoldasu volt a hatso futomu engem is nagy szamokkal riogattak hogy a lengokar csapagy bizony draga buli.... ha az elso boltba megvettem volna kb 30k lett volna a felujito szett kis utannajaras es 5000ft bol megvolt minden + munkadij ami kb meg 5k volt, nemtudom ezekhez nem talaltak-e ki valami olcso okossagot.
-
tresh
addikt
nem a tugorgo a draga mulatsag mert a 4db egy 10es jo minosegben hanem ha pl keson kerul sor a javitasra.ekkor ugye 90%hogy kuka a tengelycsonk plusz a haz is serult amibe van. ilyenkor a vegosszeg 70k 1 ev gari. van aki zsirzokat tesz ra de igazabol csak a hazat nyomja teli zsirral a csapagyat nem keni vele. A trukkje a dolognak hogy 40-50k km utan a szetszedni csekkolni a csapagyakatajd a kulso szovet/gumi porvedot a csohaz vegen cserelni. Ha nem akar valaki evvel tokolni 60-70k val kap uj hidat ala pesten
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #1064 üzenetére
Karban kell tartani és akkor nincs ilyen gond. VAG nál is sírnak a csatolt lengőkarok végett nekem kb 320ezer van a gyáriba és köszöni még mindig jó Szóval ez nem kell hogy elijessze a vásárlástól inkább egy jó alku pont
-
Xmodule
őstag
Hali,
Kerult a csaladba egy PEUGEOT 807 ST 2,0 TIPTRONIC automata 2008 -as evjarat, 80.000km -el. Vezerles nemreg volt cserelve azzal most egy ideig nem lesz gond. Valakinek esetleg valami tapasztalata vagy ilyesmi? En egy kicsit felek a valtotol megondom öszinten tartok töle ha ott valami gikszer lesz az nagyon zsebbe nyulos lesz. De hat nem en valasztottam. Esetleg valtoban rendszeres olajcsere(hany km -kent javasolt?) megelözheti a gondokat?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
nesa
veterán
válasz Xmodule #1067 üzenetére
Egyet mondok minden esetre nem birsz felkeszulni, nekem 806 van citromba, azt hittem fasza minden vezerlesbe kb 37000 erre pont 1 hete a bosch adagolon levo vezerles bordaskere ami ontottvas kitort belole kb negyed cikk, barmire szamitottam volna de ilyen hibara nem, volt egy fasza motorom ami nem ette az olajat indult faszan hidegen, melegen...most van tobb daraba tort vezermutengelyem kb a szelepek fele osszegorbult, vezermuhazcsapgyak kiszakadtak....
-
Doki16
addikt
Sziasztok!
Úgy néz ki, hogy a 1.4 hdi 2004-es motorú c3-ban megadta magát a nagynyomású szivattyú. Fel lehet ezt újítani és ha igen tudtok valami megbízható helyet? Vagy esetleg érdemes egy bontott példányt venni? 200000 Ft-ot mondta rá a szervizben és kell valami alternatívát találni rá, mert ez az autó árának a harmada Van valakinek bármilyen ötlete?
Előre is nagyon szépen köszönöm
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nesa
veterán
Ott nem ismerek konkret adagolost lanycsokon van eg yjobb fele oda csak postazni tudnad.
Milyen pumpa van rajta?
gyakorlatilag ugyan az a szabaly mint a sima adagolonal hogy csak a bosch javithato, a delpi alias lucas jo cucc nagyon viszont a hazai gazolaj hamar megoli, javitasaval nemigen foglalkoznak, a masik 2 ceg emlitesre se melto ....Irany ado arak , iszonat lefognak rantani vele mert az alkatresz ara es rajon egy 1000-1500x szorzo a kevesbe lehuzos cegeknel, a nagyon lehuzos 10000 szorozza be.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
-
tresh
addikt
common-rail Lényeg hogy kevesen foglalkoznak vele akik értenek is hozzá. Illetve csak a bosch alapú rendszerek javíthatóak. Ha a magasnyomású puma szállt el akkor az zsebe nyúlós lesz. De ha már a pumpa cserés akkor porlasztó bemérés is kell mert valószínű azok sincsenek a toppon. Ezek meghibásodása általában a fos magyar üzemanyagoknak köszönhető így nem árt kerülni a filléres kutakat és adalékolni a rendszert mert meghálálja.
-
nesa
veterán
azert kerul 130 ba egy ilyen felujitas mert 1300ft az alkatresz hozza latatlanba, es ha latja szetszedve rajon hogy meg 13k er kell neki belenyomni alkatreszt, es a draga idejebol elvisz 1-5orat.
Te mennyit keresel orankent?
Viccet felre en nem fizetnek 130 at keress masik ceget.
Amit linkeltem ceget az mennyit mondott ra?[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
& nesa:
Ha tényleg meg van a hiba oka akkor ez olcsó maradjunk ennyibe.. 4 új porlasztó lazán karcolja 200k...és a nagynyomású szivattyúról még nem is beszéltünk.. csak példaként a sima adagolós tdi-m új csúcsok beállítva + adagoló felújítás mind gyári alkatrész 120k volt. Tehát én nem igazán tartom drágának de jó lenne tudni mi alapján adták ezt az ajánlatot mert ha csak hasra vertek vagy csak a szerelő ránézésre mondta ezt akkor felejtős..rendesen mérjék be a porlasztókat+nagynyomásút és utána rögtön okosabb leszel...
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Első autóm után nézelődök és eltévedtem a Citroen felé is, elvégre azt árulom, nézzek már körül mit ad.
Szóval ami szempont lenne nálam, hogy 600 körül álljon meg az autó ára szárazon, átírás, esetleges szerviz is ugye költség ilyen keretnél az elején.
Én a C5-re gondoltam, tetszik a formája, 2002-2003-asokat már lehet fogni 2.0HDi motorokkal és jó felszereltséggel. Mivel napi szinten mennék vele 100km-t, ezért fontos, hogy ne egyen sokat és jól felszerelt, kényelmes legyen, illetve az alatt a 2 év alatt, amíg tervezem megtartani, ne kelljen sokszor a szerelőnél álldogálnia a kötelezőkön kívül.Mire figyeljek ilyen feltételek mellett?
Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
tresh
addikt
Első körben hogy az első szériás c5 öt elejtsd el 600k kerettel főleg Hdi motorral. Félre ne értsd nincs baj motorikusan vele, de egy hidropneumatikus futómű sokba fog fájni ha leadja a gatyáját.. a másik fele hogy 600k -ért romot kapsz. Amit én ajánlok neked ha nem akarsz sokat költeni akkor egy Xsara 2 1.6 16v 110 lovas gépsárkány 500-600k között 2003 körüli példányok rohangálnak 4 lufi,4tárcsa, szervó,digitklíma,tempomat, fedkomp, elektromos tükör 4 elektromos ablak stb stb.. fogyasztásba ha nem nehéz a lábad lazán 6-7 liter között elvan. Ha rálépsz megy is pl konszern 1.6 16v-t reggelire megeszi ugyan akkor szépen lehet vele utazgatni pályán 130-140nel nem eszi le a fejed. Nagyon kényelmes irtó jól pakolható. 4 embernek 1000km után se szakad le a háta. Motorikusan nálam etalon az 1.6 16v a psa-nal simán futnak 350-400ezret komolyabb bajok nélkül. Egy hibája szokott lenni a hátsó futómű torziós így a tűgörgők szeretnek megfáradni és terpeszteni fog csori de 60k körül újat kapsz alá garival és utána 5 évig nincs bajod vele. Ez pl egy jó alkupont Amúgy az a lényeg hogy a motor szépen egyenletesen járjon ne csattogjon kattogjon olajat mindig kapja max 15 ezrenként és hidd el nekem kimegy a világból veled
Ha ügyes vagy 500k ból megoldod a vételt a maradék 100ból meg vez,csere+gyertya+olaj+szűrök az mehetsz a nagy világba
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
Azt mondják c5 topikba a hidro-val nincs gond, nem úgy a xantiáéval, ami régebbi konstrukció. Nem tudom, csak olvastam. Amúgy 600-ért én sem mernék venni c5-öt. A benzinesek kezdődnek ennyitől, de a jobbak 800 körül vannak.
Xsara-ban egyetértek - hisz nekem is az van 😉- viszont digit klímát nem raktak még bele, csak automatát.[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #1087 üzenetére
Igen, bocs tényleg csak manual volt De ettől még az a legésszerűbb döntés.
Amúgy anno nekem is majdnem xsaram lett de 1 napot hezitáltam rajta és elvitték. Igaz az egy 2.0 lityi 167 pónis vadállat volt. Kicsit bánom hogy nem vettem meg.
-
gooool
őstag
& kalmanchris:
Köszi a segítséget!
Az a bajom a Xsara-val hogy valahogy nem áll össze a fejemben, így eléggé hidegen hagy, pedig tudom, hogy jó autók.
Ha lenne pénzem most ezt venném meg magamtól: [link]
Iszonyat jó autó, minden nap picit beleülök és álmodozok, bár ennyit nem adnék ki érte.
Bár a céges Fóka sem rossz a kis 1,6-os benzinnel. (Most az az etalon számomra autóvételnél, mivel mondhatni alap motor és felszereltség jellemzi, persze erősen sántít a dolog, mivel kb. az árának 15%-áért keresek autót magamnak...)Üdv, Balázs
-
tresh
addikt
válasz kalmanchris #1089 üzenetére
kettes 2003-as Svájci full extra volt 1 misiért adták volna oda 2éve
(#1090) gooool fóka komfortba sehol sincs a xsarához. Motorikusan is gyengébb többet eszik. Viszont a futóműve klasszisokkal jobban bírja a fos magyar utakat mint az átlag max az első stabpálcák cserések. természetesen ez fóka 1 re vonatkozik. Amúgy 600k ért jobbat nem igen kapni ilyen igények mellett max az említett fapad fóka ami lazán beveri a 8litert
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
Én egy 2 hónapos fókáról szóltam, azért is tettem hozzá, hogy azért merész dolog egy 600K-s autót ahhoz mérni.
Amúgy eddig a közel 6000 km alatt ami belement (mondhatni még bejáratós) 6,4 litert ír a BC átlagfogyinak az 1,6-os 125 lóerős benyással. Pedig szerviz-csere autó alap esetben, szóval kétlem hogy simogatná bárki is.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Esetleg 406-os Pözsóról van valami információ?
Amiket tudok, hogy nagy eséllyel sokat futott utazóautók, de elég jól tartják magukat, a hátsó futómű ott is a gyenge láncszem, illetve az ajtószigetelés elenged és beázhat a szőnyeg. Na meg az ajtókárpitok ragasztása enged el egy idő után.
1,8 benzineseket néztem, gyaníthatóan tekert órával, de korrekt állapotban.
Mennyire lehet alternatíva?Üdv, Balázs
-
tresh
addikt
Ha 406 akkor én a 2 lityit keresném kb ugyan annyit eszik mint a 1.8 de érezhetően jobban megy. Hátsó lámpaburánál beázik a csomagtér a sedannál. Komolyabb gondja nem igen szokott lenni. De a bodé végett két véglet van vagy a 2 lityos de azért az 8-9 -el jár vagy a hdi 90/110 lovas verzió. De értelmes állapotba szerintem egyik se fér be 600k ba. Km-t nem nézd állapotot keress! esetleg 306-os még jó alternatíva lehet ugyan az mint a xsara (hátsó híd ott is) illetve hogy csak 8 szelepe 100 lovas 1.6 van benne. Talán ha mázlid van abból könnyebben kifogsz egy 90 lovas hdi-t az meg tényleg el van 5-5,5 lityivel.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
Egy hónap alatt nem keresek ennyit nem, hogy 1 nap alatt Nem az én autóm én csak érdeklődök itt. Az a baj, hogy már lassan 1 hónapja a szervizben van és nem igazán látom azt, hogy haladnának vele. Saját embereikkel dolgoznak csak.
(#1083) tresh: Ez a 130k csak és kizárólag a nagynyomású felújításának az ára. A porlasztókat már bevizsgálták és kiderült, hogy mind a 4 szar, de még hozzák az értékeket amiket kell. Nekünk csak ennyit mondtak, hogy bevizsgálták és 130k a felújítás ára.
(#1084) kalmanchris: Ha tudnám akkor én szervizelném a kocsit Mivel nem értünk hozzá, ezért muszáj ráhagyatkozni a szervizre. Minden autónkat odahordtuk és soha semmi gond nem volt velük, max 2 nap alatt megvolt a hiba és a csere is. De most mintha megváltoztak volna és katasztrofális rosszak lettek. 1 hónap alatt nem tudják megtalálni, hogy mitől rángat az autó. Én azt mondom ha egy autó 5 millió alatt van már szarnak rá. Azért az odafizetett százezreket elfogadták. Nyilván soha többet nem viszünk oda egy kocsit se.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
kalmanchris
tag
Emlékszem rá, láttam hahun ☺ csini volt.
Fóka2 van cegnél, nekem bejön. Jó váltó, jó futómű, hátul is elferni, bár nem olyan közvetlen, mint a xsara. Más árkategória is.Goool: 406 szintén 600-tól indul, ugyanaz a helyzet, mint c5-nél. Egy jó első szériás beleférne, viszont csúnyán öregszenek belülről. Ha tetszik, nézz meg egyet!
Doki16: én megnézetném máshol is. Mondjuk injektor.hu?
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
Na tessék a végén kiderül, hogy inkább rajzoljam le az álomautóm és brümmögjek vagy gyűjtsek még mert ez így szűk lesz.
Még az 1,5dCi Megane-ok vannak képben, de azt is vagy szidják vagy szeretik, szóval ott se vagyok előrébb...
A végén tényleg veszek egy 156-os Alfát ahogy az eredeti tervben volt, 1,8 benzinnel vagy 1,9JTD-vel. Az is roller ha megmukkan de legalább az élvezet- és p@csnövelő faktor is megvan benne.Üdv, Balázs
-
Doki16
addikt
válasz kalmanchris #1097 üzenetére
Nem ők csinálják, mert nem értenek hozzá. El küldték valahova ahol diesel cuccok javításával foglalkoznak. Nyilván infót meg nem adnak ki.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatott versenypályák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Keresek! Motorkerékpár
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.