Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
Studi
addikt
válasz Plazmacucci #1751 üzenetére
800-ért biztos. Csak laikusként néztem körbe, ezektől függetlenül még tetszik.
-
félisten
-
MC Pite
veterán
Igen, köszi a tippet. Ránézés 3 hét múlva lehetséges, BSM van (15K) csak el kell hozni; a próbához is meg kell venni.
Elvileg holnapra (én még olyat postánál nem láttam ) megérkezik egy BSM, bepattintom, ha jó, akkor a gyárit is megcsináltatom; ha nem, akkor másutt lesz a gebasz.
Tegnap fél10kor még kiműtöttem, minden csatlakozás és forrasztás csitti fitti, nem elválás/oxidáció lesz a ludas. Hogy mérni tudjak a jó vastag lakkréteget le kell kaparni; úgyhogy előbb megpróbálom egy másikkal, ha már sikerült relatív gyorsba találni.
Pulsar: Gondolom BSM-re gondoltál, a kintire, nem a benti BSI-re.
Nálam 23-án makacskodót először, keresgéltem mi lehet, egyszer csak elindult, és még beletekertem 400km-t mire 27-én úgy döntött hogy nem megy. Innentől nem is erőltettem hogy hátha elindul, inkább a garázsban dekkoljon mint valahol távol.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
dj79
senior tag
válasz Plazmacucci #1749 üzenetére
-
félisten
-
Nestor16
senior tag
válasz Plazmacucci #1757 üzenetére
Én gyakorlatilag mindenről csak rosszat hallok, ha nem az egyik elfogulttól akkor a másiktól.
Arra jöttem rá, hogy nem is lehet objektíven dönteni használt autó ügyben. Ahogy a közhely tartja: megbízhatóság, kényelem, olcsóság. Ezek közül maximum kettő igaz (használt) autóknál.Üdv, Dávid
-
dj79
senior tag
válasz Nestor16 #1758 üzenetére
Nyilván van igazság abban, amit írsz.
A fórumokon nyilván kevesen jelennek meg úgy, hogy közlik, épp minden rendben van az adott autóval .Én is úgy vettem anno az autót (307 kombi), hogy több típust / márkát megnéztem az adott árkategóriában.
Beszerveztem több megtekintést. Volt olyan rozsdamentesnek hirdetett Focus, ahol a csomagtérben még bent volt a javítófesték, ugyanis egy az egyben ráfújták a rozsdára.Ez még elég jónak tűnt, de nyilván költeni kellett rá, mint mindegyik használtra.
Ezért is kérdeztem, hogy mennyi az értékhatár, ameddig el tudsz menni mert mint láthattad korábban személyesen, az ár az esetek többségében tükrözi az állapotot.
[ Szerkesztve ]
-
Nestor16
senior tag
Azt gondoltam, hogy a francia autók olcsóbbak főleg a hírük miatt, mint ugyanolyan korú német vagy japán konkurenciája. Viszont van ára ennek is, még külföldön is megkérik ha karban volt rendesen tartva. Új hirdetés 406-osból, ennek már ára is van meg állapota is, gondolom. Egyébként 1M a plafon az autóra.
Ezek szerint csak szerencsénk volt a 18 éves 306-osunkkal 330 ezerért gumikkal, mert jól szuperál azóta is. 10e kilómétert beletettem félév alatt, a motor egy kicsit eszi az olajat (ha már itt tartunk, érdemes meggyűrűztetni? ) és a kopó alkatrészek kopnak: fék, motortartó bak gumigyűrűje más gond nincs is vele, azt a kevés rozsdafoltot lekezeltük.
Amúgy sosem gondoltam volna, hogy Peugeot-m lesz, de ez a régi forma nagyon tetszik és illik is hozzám (az új formákkal még mindig nem barátkoztam meg). Benéztem a német autós topikba és az összefoglalóban lévő autók fele ki is emeli a presztízs szintjét, én meg ennél jóval szolidabb vagyok.Üdv, Dávid
-
dj79
senior tag
válasz Nestor16 #1760 üzenetére
Nem, nem mind olcsóbb. Szerintem inkább attól függ az ár, hogy mennyire problémás az adott típus.
Most a friss 2.2 hdi-vel megint belenyúltál a tutiba, de ígérem nem fikázom.Nekünk is a sokadik francia autónk (p206, xsara, megane, most p307) van. Az úgynevezett presztizsmárkákhoz képest jelentősen olcsóbban hozzá lehet jutni akármelyikhez, az árkülönbség feléből teljesen rendbe rakni és élvezni. Ennyi a trükk.
[esetleg?]
[vagy ez][ Szerkesztve ]
-
Sziasztok 2.2 HDI (DW12) 170 lovas verziójáról mit érdemes tudni? Van olyan jó, mint a 2 literes, vagy fososabb?
-
whited
addikt
Kicsit el vannak szallva a 406 araival
En most keszitem a sajatomat es nem lenne pofam 800nal tobbet kerni erte pedig nagyon szep, kombi
Origi 180e km van benneNestor: jo az a 2.2
A hiba ott van hogy ott mar van kettostomegu meg FAP de ezen kivul..[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok a PM-re, elképzelhető, hogy nem kaptam meg, ilyenkor kérlek küld el újra, köszönöm
-
-
Vigneau
félisten
Ha jól emlékszem, pl. az 1.4 HDi FAP (Pug 208) nem kettős tömegű. De mi a helyzet a 1.6 BlueHDi-vel? Idővel ebben gondolkodom, ha eljön a váltás ideje - lévén más dízel nincs Pug 208-ban, csak ennek különböző verziói.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Feketelaszlo
senior tag
Gyártani gyártják, csak ami Iránban 2017-ben modern, az nem biztos, hogy itt Európában is az lenne.
-
Studi
addikt
válasz Feketelaszlo #1768 üzenetére
baaaszzz, ez mi??? biztos nem 406, inkább tűnik 405-nek, amire 406-szerű lámpákat barkácsoltak.
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz Feketelaszlo #1768 üzenetére
Ez a legnagyobb közel-keleti ország évek óta egyik legsikeresebb modellje. A karosszéria valóban 405 - de azt külön ilyen néven is gyártják fapadosabban - ez az extrásabb változat 406 stílusjegyekkel. A megfelelő szögből a kutya nem mondja meg, hogy nem 406-os (jó, mondjuk oldalról pont egyértelmű), de az a modellváltás a Peugeot-nál is inkább volt evolúció, mint revolúció. Szerintem egész pofás - függetlenül attól, hogy a gyártási minőség a saját piacos alkatrészeik miatt - valószínűleg hulladék. Ja, amúgy van 405 pickup is - ebbe már kicsit nehezebb belelátni a formát.
-
nesa
veterán
válasz Feketelaszlo #1770 üzenetére
mondjuk a 207i is furcsa kicsit mintha inkább 206 lenne...
Egyébként ezt a 405-406 hibridet annyi pénzér amiért ott árulják kelet europába is vinnék ha lehetne kapni.
[ Szerkesztve ]
-
Studi
addikt
Az a baj vele, hogy a 405-öst a 80-as években tervezték, amikor még a biztonság senkit nem érdekelt, ha összetalálkozik a legkisebb mai autóval akkor is csak vesztes lehet.
szerk én is: igen, ez viszont kapható volt Európában is elvileg, 206+ néven: 206 bódé 207 arccal.
[ Szerkesztve ]
-
Vigneau
félisten
Így van, a 206 Plus-t 2012-ig gyártották. Eleje és hátulja 207-re hajaz, valamint a műszerfal is. De az ülések a 206-tól örököltek. Igazi hibrid, meg kell hagyni. Majdnem ilyet vettem, aztán végül 208 lett belőle.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
MC Pite
veterán
Ezt a részecskeszűrő kiütést részt nem komálom... Aki megveszi a dízelt és sokat spórol a naftán
teljen banánra is, akkor ne 30-40ért kiütesse és kivágassa (sokszor el is b*sszák a szoftveres részt) hanem akkor szánja rá a háromszorosát és újabb 200.000km-ig normálisan működik az autó.
Vagy preventív jelleggel célszerű kitakaríttatni korábban.Kettőstömegű: 95Le-ig az 1.5 dci-ben nincs (a Logan MCV meg is issza a levét, rezonál, hangos mint állat pont a takarékos fordulatsázmtartományban) és az 1.4 HDi (legalábbis 70 Le-g) sem kapott.
2.0HDi-ből tudtommal csak a a régi DW10 90 lovas verziója nem kapott, az 1.6osból a 75/90/92/95 lovas sem.
Igaz, kerülendő a kényes frekvenciákat pl C4 Picassoba (II) csak ETG6os váltóval adták ezt, kézi mellé az erősebbik eHDi (116le) volt társítva.
Feltételezem a 100 lovas BlueHDi sem kap - kézi váltó esetén nem tudom, kéne hozzá alvázszám... A 120 lovas viszont kettőstömegűvel van párosítva.BSM: Úgy tűnik hogy BSM modulból legalább akkori revíziót kell keresni mint ami van, jelen esetben ez L-et jelent (ami szívás, mert 2007 Q4-ben már kb csak a XPicasso használhatott B3-ast, úgyhogy kb XP utolsó két évéből kellene találnom). Szerk: Esetleg a 206+ volt még matuzsálem műszakilag, de felénk ritka mint a fehér holló.
Viszont az A4 is hasonló kiosztásnak tűnik... Sőt BSM-A4 6500Y3; és a gyári program is 6500Y3-at ír az enyémhez... Wtf...Van tippetek honnan lehet anyagot szerezni (fizetnék is érte) a BSM-hez? Valószínű nem a 3 nagy relé egyike lesz az AC-é, mert az csak 15A-es biztit kapott, és van egy huszas, két harmincas és egy negyvenes biztosíték is. Kisebből meg már sok van (abból egy nagyobb kiterjedésű csak, gondolom az lesz az ablakmosó motoré)... Ráadásul a K szériáson több mint a fele tök más típus, mint az L szériás BSM-en.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Nestor16
senior tag
406-os 2.0 HDi, motor jól megy csak egy apróság aggaszt minket, van a motorblokk (szemből) jobb oldalán kicsi olajosodás. Valahonnan onnan szivároghat egy kis olaj, de nem tűnt friss nyomnak, ugyanígy alul a motortakaró lemezen is ugyanilyen olajosodás figyelhető meg. Mi okozhatja ezt? Mennyibe kerülhet a javítása? Nem gondoljuk komoly problémának, de azért mégis jó lenne tudni hogy mire számíthatunk, mégis ha komolyabban bele kell nyúlni az drága lenne. Elvileg figyeltek a motorra és az autóra is, látszik rajta, hogy egyben van. Nem hengerfejes.
Üdv, Dávid
-
Vigneau
félisten
Tud valaki jó, megbízható és olcsóbb PSA bontót, ahol láttak is már a Pug 208-at?
Válaszokat előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
nesa
veterán
válasz Nestor16 #1775 üzenetére
Vákuumszivattyú nál van 2db o gyűrű azt kéne megnézni hogy onnan indul-e a folyás ott szeretnek szivárogni nekem is ott szivárog az 1.9td ha ugyanaz a szimering méret akkor 16x20x2 és a nagy 44x48x2 az autósboltba előrecsomagolt javító kb 1,5-2k ha szimeringesnél veszed a hő és olajállót az kb 300ft a 2db.
-
Nestor16
senior tag
Köszi a választ. Végül nekünk már nem fontos, mert találtunk egy tuti Mazda 6-ot.
Ezt a Peugeot 406-ost is megnéztük és igazából csak ennyi gond volt vele meg pár apróság. Ülésfűtés vezető oldalon nem ment, ablakemelők a vezetői oldalról csak a vezetői irányítható, valószínűleg csak a csatlakozó lehet a ludas, ugyanis azt az ajtót cserélték, mert neki lett tolatva de ha nem mondják fel se tűnik. (Tehát működnek egyébként az ablakemelők csak mindegyik a sajátját mozgatja.) Apróbb horpadások vannak rajta, amit a hétvégén ki is húz egy ott dolgozó. Rozsda nem nagyon volt rajta, a hátsó kipufogó bilincset kell cserélni. A kormányburkolata picit lötyög. Szép állapotban van. Felhívtuk az előző tulajt, mert egy kereskedésben volt egyébként beszámított autóként, egy nő használta munkához, de a férje mondta el, hogy amit kellett mindent cseréltek rajta. Jól vált, egész jól húz. Jók a fékek is. Klíma is jó.
Remélem valakinek a hasznára válik, mert aki ilyet keres annak jó vétel lesz szerintem. Nem egy sufni kereskedésnek tűnt, a jobbik fajta. Behozott autókkal foglalkoznak. A Mazda nekünk pedig egy álomautó.Üdv, Dávid
-
-
Nestor16
senior tag
válasz echterion #1780 üzenetére
Én csak félfüllel hallottam a telefonálást, mondta hogy ki volt vonva egyszer a forgalomból majd visszaállították, már nem tudjuk mi volt az oka.
Nincsenek róla se hivatalos számlák, papírok se hamisított. A gazdája szignózta alá, hogy ezek voltak cserélve a saját papírozása szerint és a felmérés során is úgy találták.
Figyeltünk a rozsdára a Mazdánál, nem tűnik vészesnek, főleg a hasonló kortársához képest...
Ezt a Mazda 6-ost néztük meg előtte, ez tele volt rozsdával, én pár évet se adnék neki.Üdv, Dávid
-
Htomi78
tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy van egy citroen c5 2.2hdi faps automata kombim,121ekm van benne, és bedobálja a depolution system fault hibát, a folyadék tartály félig van, a dpf ki lett véve és ki lett takaritva, igaz hogy nagyrészt városi használatba van az autó, de valami jó ötletet szivesen fogadnék. -
Studi
addikt
Megvettem a korábban ide is linkelt padlizsán színű 407-est, úgyhogy most már ontopik tag lettem.
Egyelőre nagyon tetszik, főleg a régi Swift után. -
Nestor16
senior tag
Gratula. Nekünk pedig a Mazda 6 lett végül és nagyon tetszik mindenkinek. 2 órával előtte rakta fel a hirdetést mikor megnéztük. 2004.10., 170e km, szervizkönyves, fekete, tempomat, tolatóradar, a rozsda csak kezdetleges és felületi, azt már le is kezeltük, téli-nyári szett, alufelnivel, szép megkímélt, jól húz, csendes (pedig nyersnek írták a hangját) tehát nagyon kifogtuk 800e-ért. A szerelő körbenézte, majd rákérdezett, hogy 1,2-1,3m? Aztán csak nézett.
A történethez hozzátartozik, hogy fél éve kerestünk már egy ilyet, ami normálisan karbantartott stb. A végére kezdtük meg is unni az egészet csak legyen már autó szóval ha ez nem jön akkor csak valami átlagosat vettünk volna meg.[ Szerkesztve ]
Üdv, Dávid
-
Nestor16
senior tag
Reggel kínunkba (ha már Pesten vagyunk minden autót meg kell nézni alapon... ) voltunk valahol ott is, Mazda 3 szinte új 70e km-kel dobálózott a kereskedő... be se indult Meg tűzőgéppel tették vissza rá az elejét... nem tudom ilyenkor ki szégyellje jobban magát, Mi mert ott kerestük a csodát vagy az eladó, aki 10 éves autókat újként árul.
Egyébként a Budai oldalról (Hűvösvölgy), magánszemélytől vettük.Üdv, Dávid
-
echterion
nagyúr
Úgy néz ki, kell vennünk pár évre egy másik kocsit, kifejezetten nekem. Mivel beváltak nálam a Pug-ok, így a 407-607 párosból vennék valami szép szedánt. Dízel, benzin, talán mindegy is nekem, a lényeg, hogy suhanjon vele, ne erőlködjön 140-es tempónál.Ami kérdésem van: mely motoroknál mire érdemes figyelni, automata váltó esetén milyen zajokra, fizikai mozdulatokra kell figyelni vétel előtt? Természetesen vétel előtt be fog gurulni egy szervízbe a kiválasztott, de azért nem vinnék be 10-et, hanem csak az arra érdemeseket.
Valami ilyesmi felszereltségben, korban gondolkodom. Erről pl. mi a véleményetek konkrétan?
**********
-
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz echterion #1791 üzenetére
Attól függ, melyik automata (előre lelövöm a poént: nem tudom a választ). 3 féle létezett: a ZF-féle hagyományos buta hidraulikus, az Aisin modern automatája Tiptronic néven (fiatalabb V6-ban szerintem csak ez lesz), meg egy AL4 kódnevű, amit messzire el kell kerülni. Mindhárom totál más - részletekbe menően nem ismerem a hibáikat, távol áll tőlem a világuk (s a lelki békém megtartása érdekében szeretném, ha ez így is maradna), de ha megvan a konkrét típusa, akkor egyszerűbb rákeresni a bajaira.
Amúgy a 607 V6 talán több már, mint egy szép nagy szedán. A 407 kommerszebb ugyan, de az is meg van tömve mindenféle földi jóval - egyszerű felhasználásra szerintem inkább való az. Persze ízlések és pofonok, de filozófiában távol áll egymástól a 2 típus. Dinamika a legkisebb motorok kivételével egyiknél sem lesz probléma.(#1793): Azon kívül, hogy nincsenek papírja, szerintem jobb kormányos is, de ez csak tipp.
[ Szerkesztve ]
-
echterion
nagyúr
válasz Feketelaszlo #1794 üzenetére
Köszi a választ. Utánanézek ezeknek, hogy hogy lehet kitalálni a típust. A melyik típusú kocsi kérdést nálam az dönti el elsőslrban, hogy melyik tetszik jobban. Utána jön a többi, így én tudok kompromisszumot kötni a többi területen. A 607 egy árnyalatnyival jobban bejön, de alapvetően mindkét típus tetszik. Autónavon amúgy nagyon jókat írnak a 607-esekről, meg a népítéletek se olyan lesúlytóak.
És nem rettennék vissza egy kinti vételtől sem, de ahogy elnéztem az árakat, a regadóval együtt anyagi értelemben ugyanott lennék. Kérdés, hogy mennyivel jobb állapotúak az ottani kocsik a hazaiaknál, plusz egy márkaszervizes csekkolást macerásabb összehozni ezres km távolságból.**********
-
Nestor16
senior tag
Nem lehet, hogy csak 100 az utolsó érték? 100 fok is már sok, mert már forr a víz és onnantól kezdve hogy 110 vagy 120 már mindegy is. Én legalábbis így értelmezem és így jön ki, hogy a mért értékkel megegyezik.
Láttam talán a "Milyen autót vegyek" topikban, hogy volt szó a sebességkorlátról pályán avagy mennyitől büntetnek. 152 jött ki nekik amikor már küldik a 30 ezres csekket. Úgy tudom, hogy +15 hm/h a ráhagyás, ezen felül még valami %-os plusz ráhagyás van? Így 150-es tempomat beállítással számoltak. Na és vajon ez az óra szerinti érték vagy a GPS által mért? Ugye itt is van kb 8 km/h különbség.
Mi 1m alatt néztünk autót és így is lemondtunk a külföldi behozatalról még ismerős hiányában is, még ha ingyen is hozná be. Felmentek a kinti árak, mert a románok mindent felvásárolnak. Szerintem kint sem sokkal jobb a kínálat, inkább több. A jót ott is hamar elviszik. Egy Toledót egyből találtam a kinti keresgélés elején, 2 napra rá már fent sem volt, pedig az mindenkinek nagyon tetszett, extrás volt, szép sötétszürke stb. Azóta se dobott ki a kereső hasonlót találatokat, csak más típusból esetleg. Ami euro 4 vagy alatti arra már sok az átírás tudtommal, ilyen 200.000, de mi 300-ba számoltuk inkább összességében. Nem beszélve az időről, energiáról, pénzről amit erre kell áldozni, hogy kimenj/behozasd főleg ha mégsem felel meg a kiszemelt. Pedig mondom, nekünk ismerős hozta volna be aki ezzel foglalkozik. De ez csak a mi tapasztalatunk. Érdemes lehet autóvadászon beállítani a keresést és úgy várni, nézelődni, csak úgy lehet kifogni a jót.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Dávid
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz Nestor16 #1797 üzenetére
100 °C-on a tűzhelyen a fazékban forr a víz, de nem a zárt hűtőkörben. 100-110 °C még üzemi hőmérsékleten belül lehet egy mai motornál. Jó, mondjuk a PSA-nak tudomásom szerint pont nincs túl sok végsőkig kihegyezett közúti motorja, az ő típusaiknál a hülye-biztosság fontosabb szempont, de alapvetően a magasabb hőmérséklet = magasabb hatásfok.
-
Nestor16
senior tag