Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Feketelaszlo

    senior tag

    válasz echterion #1831 üzenetére

    Nem a motortól félnek szerintem, hanem a FAP-tól, annak van rossz híre. De az minden diesel 607-esen van, meg már azért nem is akkora újdonság, mint volt a 2000-es évek elején, mikor minden kocka Ladán nevelődött szervizes nézett fapofával, hogy akkor most mit is kéne cserélni. Vezérléssel is gyakran előfordulhatnak hibák, de mondjuk azért nem annyira, mint pl. bizonyos német gyártmányok 2.5 V6-osain. :P Ez a része kicsit túl van izgulva, tényleg az alkatrész ellátás lehet az egyetlen nyomós indok - mert bár sok típusba raktak ilyen motorokat, egyik sem volt kifejezetten nagy szériás autó, amiből minden bontóban megfordul egy tucat. S az is esélyes, hogy ami mondjuk jó a Jaguar vagy Land Rover felé szállított V6-osokon, az nem lesz jó a 607 V6-ban de még tán a Citroen C6 V6-ból sem lehet átültetni akármit.
    De csak ismételni tudom magam: ha úgy állsz hozzá a szervizeléshez, hogy ez nem csak egy sima szedán, hanem egy klasszikus nagypolgári járgánynak tervezett, de modern és precíz szerkezet, akkor nem érhetnek meglepetések.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák