Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • this is life

    Ármester

    válasz Harlond #1116 üzenetére

    Nezzd meg a facebookon az overmax magyarorszag lapon a masok bejegyzeseit a 7 colossal is sok gond van plMég 2013 január elején vásároltam egy overmax ov – connect 7” os androidos készüléket. Rá egy hónapja vittem is szervizbe, mert kijelző berepedt de a szervizbe kicserélték x összeg ellenében. (ezzel nem is volt gondom.)A tényleges problémám a következő: A legelső kézhezvételtől számítottan)Amióta megvettem idegesítő problémákkal küszködök a készülékkel:2g hálózatot nem tud pedig benne van mint lehetőségOffline üzemmód után nem jön vissza a hálózatWifi-ről adatkapcsolatra váltás után nem mindig működik az internet. (újraindítás kell)Előlapi kamera zöld színűegy egy program olykor több mint fél percet kell várni.Hívásnál nem vált automatikusan bluetoot eszközre. (beállítás sincs erre)Adatkapcsolat esetén, ha közben hívás érkezik az adatkapcsolat, lebont vagy átvált G kapcsolatra, így megint nem megy az adatkapcsolat, tehát megint újraindít.Van, hogy egy nap többször újra kell indítani a fenti problémák miatt.Pár hét használat után a készülék borítása ropogni kezd.Adatkapcsolatra vagy fél percet kell várni, míg internet elérés lehetséges….(vagy nem)Játékhasználatnál gyakran lelassul az eszköz.Fent említettem hogy egyszer szervizbe vittem az eszközt a képernyő miatt. Ott ugyanezeket a hibákat kértem nézzék, meg és ha lehetséges javítsák ezeket, a roppan idegesítő problémákat…. Bár nekem kellett utánuk telefonálnom hogy mi a helyzet, (ekkor már 3 hete bent volt az eszköz) sajnos csak rá másfél hét elteltével tudtak csak minimális választ adni. Amikor odamentem a készülékért másodszorra annyit mondtak, hogy minden oké minden rendben van. Pár nap tesztelgetés után kiderült, hogy a hibákkal ténylegesen nem is foglalkoztak… Lecserélték ugyanarra az androidos rendszerre, és azt mondták, hogy jó! Sajnos nem így lett. Érdekesség hogy a készülék nem volt rootolva. Miután a szervizből kihoztam már rootolva volt. Szeretnék érdeklődni, hogy hány alkalommal kell szervizbe adni egy olyan készüléket, amit talán január óta talán egy, másfél hónapig használtam ténylegesen. Ilyen problémás eszközzel még nem találkoztam… Az eszközt a Conflex szervizbe be vittem.Kérném a tanácsukat, hogy mit lehetne tenni ez ügyben? Természetesen a termék garanciális.

    Aztán a szomszéd tehenének, hogy szolgál az egészsége?

Új hozzászólás Aktív témák