- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
[SoP] Mozgásban a Concord, a Firewalk új játéka
gp A program a tervek szerint egy 5v5 felállású aréna shooternek készül továbbra is.
-
Két OLED kijelzőt is bevet a GPD DUO
ph A készülő notebook biztosan úgynevezett AI PC lesz, de nem tudni, hogy milyen platform kerül bele.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
válasz Petyyyyy #69069 üzenetére
Nem olyan nagy távolságra van tőlem, hamarosan megtekintem.
#69072 B-L-A-C-K: Nem lomha az, egy kombi pedig nem boyracerkedni kell.
#69074 Luck Dragon: Hihető futásteljesítmény. Nekünk csak évi 10-15 ezer km-re szükséges. Bár itthon a 95-ös évjáratú autók nagy részében sincs 300k km.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Szada85
aktív tag
válasz Petyyyyy #69159 üzenetére
Nincs, mert az Németországon kívül van, és abban nem vagyok jártas, hogy külföldröl " behozott " autóra miként müködik a német rendszám intézés.
Meg aztán látod, kaland van a helyszínen is, nem kell ahhoz messzire menni.Ausztriát nézegettem, de ott még siralmasabb a kínálat amúgy, mint Merkellandban. Tudom, ez az én hibám, hogy mindig ilyen idióta típusokat nézegetek.
@ Declare:
A Caravanra nekem is elsö német autóként 630€ volt, SF1/2-es kategóriában ( ami elvileg 140%-os ), aztán most majd átkerülök én is SF1-be, ott már csak 100%-ot kell fizetni ( milyen nagyvonalúak )
Nyilván, egyetértek a " Van pénz majomra.... " kezdetü mesével, nem is szoktam ilyen miatt rinyálni, de mondjuk ha hasonló szolgáltatást a Vecinél megúszom 250€-val olcsóbban, akkor azt magam sem bánom.
Pont be tudom fektetni a Phase1-re majd a különbözetet[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Petyyyyy #69167 üzenetére
Utánaolvastam, és nem lesz ebböl svájci túra.
Svájcban jólét van, ott mindenki 2.8T-vel gurított, egyetlen használható darabot találtam, az Sem olcsó. Plusz ahogy olvastam, a vételár 10%-át be kell fizetni " vámügyintézés " címszóval, plusz elvileg 19% adót emellé, plusz Tüv díj, és a rendszámozás..
Jó lesz nekem itt lokálban keresgélni, így is kirándulok könnyedén 5-600 km-t egy irányba majd, ha még meglesz a kiszemelt darab, épp elég az.
Igazad, van a fázis1 elég hülyén hangzik, tekintve, hogy nincs utána több, szóval maradjon a csipszelés.
De legalább ott ki is merül az értelmes power-hajhászás, utána a következö lépcsö e kompresszor-kit, de arról azt olvastam fórumokon, hogy 5-6000 juró, annyit nem ér nekem a dolog. -
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #69206 üzenetére
Nalam a leginkabb mervado az eletkor A km ora allas pl nekem csak egy irany szam. Akarmennyit mutat, ha jo vagy rossz gazdaja volt az autonak, két total különbözö auto lesz két minden mas szempontbol azonos jargany.
Az eletkor viszont ketyeg es ahogy mondani szktak az idö vas foga.....ha all, ha nyuzzak, ha kimelik, szepen lassan minden elmalik, megeszi nap, kilyukad, elrozsdal stb....en ha hasznaltautot szürök csak evjaratra szürök, meg az opciokra, ami fontos.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #69211 üzenetére
"Pont fentebb írtad a lényeget. Ha jó gazdája volt, akkor nem látszik meg rajta az idő vasfoga."
he? Pont azt irom, hogy az idö mulasanak nincs köze a gazdajahoz. Az anyagok elöregednek, elfaradnak, tönkremennek....barmit csinalsz vele. (Foncsor besargul, gumi elmalik, nedvessegtöl rozsdasodik stbstb...)
-
mephi666
nagyúr
válasz Petyyyyy #69214 üzenetére
nálunk is lakatolás után fene meg nem mondta volna a kocsi korát... pedig 20+ éves volt már akkor és látni olyan facelift utáni F-eket, amiket végigzabált a rozsda és átlátni a küszöbön meg sárvédőíveken... előbb-utóbb elérkezik mindegyiknél ez, de ha pl gondosan le volt csapatva róla a sós trutyi, ami a fém legnagyobb ellenfele, akkor éveket lehet ezzel nyerni... ha meg túlesett a renováláson, akkor 10 évet is le lehet tagadni... számít a kor, de az is, hogy volt-e kötelezően lakatolva... akár az is előfordulhat, hogy ugyanabból a típusból egy 10évvel fiatalabb autó lukad ki alulról és tekerheted utána, mint frédi, vagy béni a kisebb biszbaszok szerintem nem számítanak: filléres műanyagokat könnyebb kicserélni, mint a karosszériát rendbetenni... biztonság szempontjából pedig a karosszéria számít
ha már régebbi típusoknál vagyunk, nekem a c ascona-ból tetszett nagyon a ferdehátú bátyámnak volt ilyen 25-30 éve és szép autó volt... meg ezeket a kocsikat legalább értelmes méretű ablakokkal csinálták... új típusokban azt nem szeretem, hogy majdnem mindegyikben csak lőrések vannak, de ebből panorámakilátás
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Declare
őstag
válasz Petyyyyy #69214 üzenetére
Persze, az, hogy ki milyen gazda, az a legfontosabb szempont
A logikus gondolkodas, meg nezöpont kerdese....kinek mi...biztos en is tudnek olyan dolgot mondani, amire költök es Te falba verned a fejed, hogy "ekkora marhat" . Nekem az auto elött böven vannak a fontossagi listamon....remelem azokat elerem egyszer es akkor jöhet az auto is de amig nem hatso kerekes, minimum 2-250 lo es nem B betüvel kezdödik a markajelzes es W re vegzödik, addig nem tud olyan lelkesedes elönteni, hogy az felülirja a racionalitast na Te meg lehet, hogy ettöl vered a falba a fejed, hogy milyen marhasag
-
lsebestyen
addikt
-
AMD Power
titán
válasz Petyyyyy #69319 üzenetére
A 8v mások persze. Nekem 50-nél 5-ben lazán megy az autó. Minden erőlködés nélkül. Ugye ez már a 16v nem jellemző. Jó mondjuk én sokat nem autópályázok. Ha megyek akkor is max ez a 130 tempó. Többel már amúgy sem lehet menni. De mondjuk pályán 130-nál mennyit ehet egy ilyen 1.4 G Astra?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
WP14
őstag
válasz Petyyyyy #69358 üzenetére
Igaz, de az több két gyertyával, egy szelepfedéllel és egy hengerfejjel
A Z20LET beleférhetett volna a B/2-be, akkor egy combit kilestem volna belőlük(#69359) llwynog A turbo nem feltétlenül kell, hogy hibaforrás legyen, ha megkapja a minőségi olajat és indulásnál-megállásnál a felemelgítést-lehűtést, akkor 200 ezer km garantáltan hibamentes
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
Ferike81
senior tag
válasz Petyyyyy #69384 üzenetére
Ez 2.0CDTi. Nagyon eltalált masina. És a fogyasztása..... Bár az Insi enne ennyit!! Rakni meg annyit lehet bele, hogy az félelmetes. Na ezért böngészem hónapok óta az utódját, mert ez sajna tgk, és én személyt akarok belőle. Ha megtalálom, megy az Insi a háztól.
Nem mindegy, hogy egy okos hülyéskedik, vagy egy H.Ü.L.Y.E. okoskodik.
-
WP14
őstag
válasz Petyyyyy #69484 üzenetére
Nekem a szinterezést ajánlották, tartósabb, mint a fényezés és jobban ellenáll a kavicsfelverődésnek is
Annak is kb. 7-8 ezer db-ja.(#69485) Bodrik Nekem ezek nem tetszenek, de nem is nekem kell, hogy tetsszen, ha neked szimpatikus, akkor vedd meg
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
-
WZP
aktív tag
válasz Petyyyyy #69713 üzenetére
Az OPC1 meg OPC2 itt mit takar ? Mindkettő G ? Amit én néztem az 2000-es 2 lityós 160 lovas a X20XER motorral.
Egy ilyen nem túl pontos keresés szerint azért elfogadhatóak a fogyasztásadatok. Így is lemegy a torkán 8 az 1.4-nek...
Az említett fórumtársnak utánanézek, köszönöm.
Inter Arma Enim Silent Leges
-
válasz Petyyyyy #69771 üzenetére
Igen vegyes értékről lenne jó információ kapni. Igaz már csak összehasonlítás képpen .
Emlékszem volt egy külföldi oldal ahol a fogyasztási értékeket össze lehetett hasonlítani egy oldalra kivetítve. De nem találom.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
dnl91
tag
válasz Petyyyyy #69836 üzenetére
Köszi a linket, ez jól jött mivel német nyelvű kézikönyv van csak hozzá (ausztriából behozott autó), ezt azért jobban megértem mint a németet. Nézek hozzá egy ilyen kapcsolót aztán meglátom hogyan tovább, az biztos hogy a fedélzeti benne van mert működik ez a Reichweite funkció szépen.
Egy Hyundai Accent 2002 LS 1.5 benzinről váltottam, így még ismerkedek a dízellel, de így 2-3 nap után nagyon tetszik a "kicsike". Van benne ködlámpa elől hátul, multikormány, gyári rádió (nagyon kényelmes váltogatni a csatornákat/hangosítani/halkítani), xenon, légzsákok..
Minden szűrőt kicseréltettem, illetve olaj és váltóolaj csere is megvolt, remélem sokáig hibamentesen autózhatok vele. Csomagtér rolót kellett még vadásznom a neten, mert az hiányzott belőle, plusz még akkor ez az ablaktörlőkapcsoló ami kell.
Sokat sajnos nem tudok az előéletéről, ausztriából behozott autó és 187e km van benne (khmkhm ezt nem nagyon hinném), még az "ajándék üzemanyagot" furikázom belőle, de hamarosan lesz egy teletank aztán megnézem hogy alakul a fogyasztása, havi 15*70km minimum bele fog menni munkába járás miatt, remélem nem eszi le a gatyát is rólam.
Még egyszer köszi ezt a magyar nyelvű kézikönyvet, neki is látok majd átolvasni részletesen.
-
-
#81556480
törölt tag
válasz Petyyyyy #69925 üzenetére
Mondom, valami olyasmit mondott, hogy a 100 Edition tartalmazza az elegance felszereltség extráit. Ezt állította ő. De én arra gyanakszom hogy ez nem igaz. Nem is érdemes rá több szót fecsérelni, elhiszem nektek ha nem igaz.
A tempomat téma sokkal jobban érdekel. Az nagyon kéne nekem. Nyáron bele kéne tenni.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen