Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Egy vagy két tápkonnektor lesz az új csúcs-GeForce-on?
- Video digitalizálás
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Mini PC
- Nincs elég CPU-ja a garanciális cserékhez az Intelnek?
- Mini-ITX
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Hobby elektronika
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
Hirdetés
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
Hordozható NAS-sal készül novemberre a UnifyDrive
ph A két M.2-es meghajtót fogadó, kártyaolvasókkal és kétféle videokimenettel ellátott konstrukció működhet routerként, de a virtualizáció sem áll tőle távol.
-
Szivárvány
lo ...
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
addikt
válasz Declare #56770 üzenetére
kompressziómérés az nem annyira egyszerű, ha dízel, akkor az izzítógyertyát kell minimum kivenni és azon át lehet és ha beleszakad az izzítógyertya, akkor a kedves érdeklődő fizeti a hengerfej levételt és a kibarkácsolást? injektor is próbapadon mérhető be normálisan, az sem egy opel szervíznél található.....
és ha ott is szopás van, azt is az érdeklődő fizeti?az opelnél is egy h astrát nézve semmivel sem tudnak megállapítani, mint egy olyan ember, aki ért hozzá kicsit, max az agya olvasás+futómű ellenőrzés rázópadon.....
de ez a művelet, amit itt felsorolsz(injektor próbapadon mérés+kompressziómérés kivételével, mert ember nincs aki engedi ezt bárkinek is), az is 20-30ezres kategória, minden fosnál nem lehet ezt eljátszani, arról nem is beszélve, hogy a totalcaron volt olyan cikk, hogy a szakszervíz egy roncsot vetetett a vevővel, mert megvizsgálták és jónak találták az autót, utána egy vagyont költött rá az új tulaj.....
amúgy a kompressziómérésnél max annyit tudsz megállapítani, hogy valamelyik hengernél nincs-e valami árulás, mert hideg és meleg motornál is más a kompresszió(olaj ha fel van locsolva, jobban tömít a gyűrűknél), annyit tudsz meg egy vagyonért, hogy egyformák-e a hengerek kopásai egymáshoz képest. de nekem is ha takargatni valóm sem lenne se engedném, hogy megbontsd a motort, akkor már egyszerűbb, hogy ha jön az érdeklődő, akkor először leveszem a hengerfejet, ha jónak találja a látványt, akkor összerakom és mehet a próbakör......ilyen nincs! pedig az lenne a tuti, amit a számítógépből kiolvasnak az semmi, az annyit ír, hogy valami jó(nincs hibakód) vagy rossz(van hibakód), mást nem....
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Egy vagy két tápkonnektor lesz az új csúcs-GeForce-on?
- Video digitalizálás
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Újabb kedvcsinálón a The Last of Us TV sorozat második szezonja
- Autós topik
- Asustor NAS
- Motorolaj és szűrő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen