Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • diablo1984

    addikt

    válasz Declare #56770 üzenetére

    kompressziómérés az nem annyira egyszerű, ha dízel, akkor az izzítógyertyát kell minimum kivenni és azon át lehet és ha beleszakad az izzítógyertya, akkor a kedves érdeklődő fizeti a hengerfej levételt és a kibarkácsolást? injektor is próbapadon mérhető be normálisan, az sem egy opel szervíznél található.....
    és ha ott is szopás van, azt is az érdeklődő fizeti?

    az opelnél is egy h astrát nézve semmivel sem tudnak megállapítani, mint egy olyan ember, aki ért hozzá kicsit, max az agya olvasás+futómű ellenőrzés rázópadon.....

    de ez a művelet, amit itt felsorolsz(injektor próbapadon mérés+kompressziómérés kivételével, mert ember nincs aki engedi ezt bárkinek is), az is 20-30ezres kategória, minden fosnál nem lehet ezt eljátszani, arról nem is beszélve, hogy a totalcaron volt olyan cikk, hogy a szakszervíz egy roncsot vetetett a vevővel, mert megvizsgálták és jónak találták az autót, utána egy vagyont költött rá az új tulaj.....

    amúgy a kompressziómérésnél max annyit tudsz megállapítani, hogy valamelyik hengernél nincs-e valami árulás, mert hideg és meleg motornál is más a kompresszió(olaj ha fel van locsolva, jobban tömít a gyűrűknél), annyit tudsz meg egy vagyonért, hogy egyformák-e a hengerek kopásai egymáshoz képest. de nekem is ha takargatni valóm sem lenne se engedném, hogy megbontsd a motort, akkor már egyszerűbb, hogy ha jön az érdeklődő, akkor először leveszem a hengerfejet, ha jónak találja a látványt, akkor összerakom és mehet a próbakör......ilyen nincs! pedig az lenne a tuti, amit a számítógépből kiolvasnak az semmi, az annyit ír, hogy valami jó(nincs hibakód) vagy rossz(van hibakód), mást nem....

Új hozzászólás Aktív témák