Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz GeryFlash #27872 üzenetére

    Ezek mind ugyanazokra a kamukra épülnek, ami hetente átmennek a neten. Aki ezt az NVcache-t lehozta, az azt mondta egy korábbi videójában, hogy 256 GB VRAM-os Radeonok jönnek. Nagyon fontos, hogy a youtube videókra sose építsetek, mert azok 99%-ban kamuk. Azért raknak ki ilyen videókat, mert kell a nézettség. Ha nem ordítanának ordas nagy kamukat világgá, mint a 256 GB VRAM, a traversal coprocesszor, meg a többi ilyen, akkor nem kattintaná le senki a videót, úgy meg nem jönne a pénz. Mert őszintén szóval a YouTube, akkor is fizet, ha végül kiderül, hogy faszság volt az egész videó.

    Az Xbox Series X és a PS5-féle dolgot egyelőre nem lehet megcsinálni. A legközelebb a Radeon Pro SSG van ezekhez, de nem azért, mert egy SSD van a NYÁK-on, hanem az SSG API miatt. De ez sem olyan átfogó fájl I/O API, mint amilyet a konzolok használnak. Egy DirectStorage-hez viszonyítva például nagyon limitált. PC-ben általánosan nem lesznek megoldva ezek a tényezők. A DirectX 12 Ultimate-ből is ki van véve a streaming része a Sampler Feedbacknek.
    A probléma sok dologtól függ. Nem is igazán a Microsofton múlik, mert ők le tudják szabványosítani az SFS-t, a DirectStorage-et, a DXR-nek a mono verzióját, ami sokkal többet tud, mint a DXR 1.1 PC-ben, de a gyártóknak meg kell egyezniük egy rakás kérdésben. Például abban, hogy a GPU-k ugyanazt a címzési modellt használják, amelyiket a host CPU, a BVH adatstruktúra-formátum legyen ugyanaz, stb. De ehhez el kell kezdeni keresztbe licencelni egymás technológiáját, az x86/AMD64 memóriamodelljét, az AMD BVH adatstruktúra-formátumát, és ez nem egy olyan kérdés, hogy percek alatt meg lehet erről egyezni, inkább hónapok, vagy évek talán. És az is felmerül, hogy ha valaki ezt nem akarja. Például az AMD BVH adatstruktúra-formátumához az NV-nek és az Intelnek kompletten újra kellene tervezni a GPU-kat. Miért is akarnák? Csak azért, mert a konzolokat megint megnyerte az AMD, és emiatt a konzolos megoldások kerülnek szabványosításra? Ezeket ők simán kompenzációkhoz akarják majd kötni, hiszen rákényszerülnének, hogy nyomjanak egy resetet. Emiatt nagyon bajosak ezek a kérdések, és a Microsoft nem nagyon tud mit tenni az ügy előremozdítása érdekében.

    Szerintem jobb, ha nem úgy gondoltok a konzolokra, hogy tudnak egy csomó újdonságot, hanem tekintsetek rá külön ligaként. És attól, hogy a konzolok, hogy a konzolokban hardver végez egy csomó dolgot, a PC-n meg lehet csinálni ugyanazt szoftveresen. A különbség annyi lesz, hogy kell pluszban egy rakás mag, illetve egy rakás memória, de a működésben nem érzel majd különbséget.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák