Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #39117 üzenetére

    A sharpening filter post process. A generált frame-t is élesíti.

    A Unity-ben van számos sharpening filterre lehetőség. A CAS az alapértelmezett, ha nincs felskálázó, de amúgy beépíthető a NIS is, csak azt nem tették meg a fejlesztők. Ellenben, ha FSR-t vagy DLSS-t használsz, akkor CAS-t nem tudsz használni, mert a két eljárásnak van saját élesítője. Szóval ezek a különbségek egyáltalán nem a felskálázók miatt vannak, hanem abból, hogy a natívra nem raktad rá sharpening filter post processt, míg a felskálázott képre igen.

    Natív támogatás DLSS-re egyikben sincs, mert natívan az alapértelmezett leképezőbe se a Unity, se az UE nem rak proprietary kódot, ugyanis nem tudják karbantartani. Ha valamelyik ügyfelük mondja, hogy nem működik, akkor csak széttárni tudják a karjukat. Emiatt a DLSS pluginnel érhető el. Ilyenkor is szét tárják a karjukat, ha nem működik, viszont nem is kötelezhetők egy plugin supportjára, következésképpen nem perelhetők, hogy nem végzik el a javítást.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák