Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz rup1u5 #2823 üzenetére

    Nem is ez a célja a PhysX-nek. Elsősorban azt érdemes meglátni, hogy a top technikát jelenleg a Havok képviseli, de ez nem olcsó mulatság. A legtöbb kiadónak van teljes licensze, de egy kezdő fejlesztő nem tudja megfizetni, még az egy használatos részleges licenszet sem. A PhysX nem teljesen ingyenes, mert a support pénzbe kerül, de anyagilag mindenképpen vonzóbb alternatíva. Nyilván a supportot sem kötelező kérni. Az NV célja ezzel a rendszer terjesztése, és a kedvező PC-s projekteket megveszik a GeForce PhysX-hez. Ez mindaddig működni fog, míg az ODE ilyen lassan fejlődik, de mostanában a Bullett-ban látható a nagy veszély. A Pixelux ebbe a motorba építi a DMM modult, melyet így könnyebb eladni. Emellett a Sony és az AMD a rendszer mögé állt. Nyilván a Sony miatt az MS is szorossabbra fűzte a barátságot, mert nagyon gyorsan fejlődik és számtalan GPGPU platformra fog GPU gyorsítást kínálni. Az MS-ről még azt is elképzelem, hogy felvásárolja az egészet egy szabványos DirectComtupe alapú fizikai felülethez. Ezzel a PC-s gaming befolyását tovább növelhetné.

    Raymond: Erről kérdeztem az NV-t a gyenge CPU-s teljesítmény láttán. Ők mondták, hogy elsősorban a GPU-ra figyelnek, de a rendszer nincs visszafogva, csak CPU-s felület a jelenlegi állapotában ennyire képes. Mondjuk ez nem zárja ki, hogy a konzolokon ne fusson jobban, mint a PC-n.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák