Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #218 üzenetére

    Szerinted, ha az NV tud DX10.1-et, akkor használnák a CUDA-t a Stormrise alatt a Z adatok kinyerésére? Hát persze, hogy nem. Miért is végeznénk plusz munkát, amikor a szabvány ott van, amit mindenki támogat. Illetve hát támogatni kellene, csak hát az NVIDIA-nak nem ez az érdeke.

    Valóban bullshit a DX10.1 - [link] Csak átlag 20-25% plusz sebesség van benne. Baromira nem érdeke a felhasználónak, hogy gyorsabban fusson a program a számítógépén. :DDD

    A DirectX-nél meg lehet jobbat csinálni, senki sem akadályoz meg benne. Persze előre szólok, hogy nehéz lesz.

    Az AMD előadásokon azért nagyságrendekkel kevesebb bullshit van. Ennek egy oka van ... az ipari szabványok támogatására is törekszenek. Persze megemlítik, hogy van Ati Stream-jük, meg mitudomén még mijük, de ezek kapnak kb egy vagy két oldalt. Az NV-nél a GeForce GTX 275 50 oldalas bemutatóból 30-40 arról szólt, hogy milyen jó a CUDA meg a PhysX, és hogy ezt az AMD kártyák nem tudják. Nuku teljesítményteszt a Radeonokról, mert már nem találnak olyan beállítást ahol egy átlagos játékban az ár szerinti konkurens GeForce nyerne. Ez a rideg valóság. :(

    Az NV és az AMD kártyák is tuják már futtatni az OpenCL kódot. :)

    biggamer: Nagyon kevés olyan ember van, aki nem a játék miatt vesz ilyen izmos grafikuskártyát. Szerintem az NV nem belőlük akar megélni ... sőt biztos, hogy nem, mert tönkremennének. :)

    Balika911: Nem a DX marad csak a fix futószalag tűnik el, de a compute shader az fejlődik tovább. Persze ha az OpenCL jobban ízlik a fejlesztőknek, akkor futni fog a játék minden operációs rendszeren.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák