Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Locutus #12663 üzenetére

    Próbáltam utálni rá, hogy az NV elkezdte másolni az AMD megoldását. Ez alapvető ahhoz, hogy 2016-ban hatékonyságot érjenek el. Persze ennek a DX12-ig nem lesz jelentősége az NV számára, hiszen a Mantle kódokból nem profitálnak, de a DX12 egy teljesen újszerű API, és hagyományosan tervezett parancsprocesszorokkal nem lehet komoly hatékonyságot elérni, ha aszinkron compute jön. Egyszerűen azért, mert nem tudsz annyi parancsot kiadni a hardvernek, hogy azokat hatékonyan párhuzamosítsa. A legtöbb NV hardver még 1 compute és 1 grafikai parancsot dolgoz fel egy órajel alatt. A PS4 - amit másolni fog mindenki - 65 compute és 1 grafikai parancsot dolgoz fel ugyanennyi órajel alatt. Az AMD frissebb hardverei sem véletlenül kapnak 2 ACE helyett 8 ACE-t.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák