Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz VTom #22197 üzenetére

    Ráadásul vannak olyan divatos effektek (ami szinte mindig default ON, és akkár kikapcsolhatatlan, netán még konzolparancs sincs rá, hogy kilője az ember), amit én akkor is kikapcsolnék, ha pont a kikapcsolásuk miatt vesztenék némi teljesítményt. Ilyen pl. a motion blur, depth of field, chromatic aberration, film grain (ezek csak szétmaszatolják a gyönyörű, tű éles képet is egy merő maszattá/zajjá, ráadásul több ilyen effekt egymásra halmozása extra "anomáliákat" gerjeszthet [külön-külön még elmennének, de együtt nagyon furán néznek ki néha]) és minden erre a kaptafára menő egyéb egzotikusabb post-process, ami élesít (azon, amin nincs mit, mert már tű éles), homályosít (pedig egy csomó erőforrásba került, hogy éles legyen a kép), maszatol (pedig van akinek az elsődleges szempont a megjelenítő vásárláskor, hogy képes legyen éles mozgóképet megjeleníteni, ne maszatolja el a mozgást, egyébként pedig a legtöbb megjelenítő úgyis motion blur-os külön effektezés nélkül is, szóval szerintem agyrák rátolni ilyen effektet a képre, ami még GPU időt is pazarol, mert legtöbbeknél úgyis van blur, a többiek pedig azért csengettek ki jó sok pénzt, hogy a kijelzőjükön ne, vagy minimális legyen a "beépített" motion blur, nekik biztos nem hiányzik a szoftveres...), beleértve a legtöbb post-process anti-aliasing is, ami mindent elken valamennyire, de alig simít magukon éleken (bár a Temporal-AA most tetszik a legújabb Frostbite játékokban, ez már alig maszatolja azt, amit nem kéne, viszont tényleg elkeni az éleket és kevés anomáliát okoz, ha ki van kapcsolva az összes többi post-process, de pl. a DoF-al még ez is "összegerjed").

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák