Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Puma K

    nagyúr

    válasz ricsi8800gt #6868 üzenetére

    Játéktól függ mekkora felbontást bírja és milyen grafikai beállításokkal na meg mennyi FPS-el az adott VGA.

    A DSR résznél a driver-ben esetemben minden 16:9 képarányú (nálam az alap 1080p) felbontást bepipáltam: 1440p, 1620p, (talán még 1800p is volt) 2160p

    Adott játékon belül úgy kezdtem mindig ennek a grafikabeállításosdinak, hogy minden egyéb beállítást belőttem annak megfelelően mit bírhat a VGA.
    A tesszelláció és Nvidia Physx ha volt az adott játékban akkor általában off beállításon kezdett (később vettem feljebb ha már megvoltam a felbontás-élsimítás tesztelgetéssel és bírta a VGA).

    Majd élsimítás nélkül beállítottam az általam elérhető legnagyobb felbontást (2160p).
    Ha nem megfelelő FPS-el ment a játék és akadt (az átlag 60 FPS-re törekszem) lejjebb vettem a felbontásból (1800p(?), 1620p vagy 1440p). Ha ezek után a játékélmény már jó volt és a mért FPS értékek is megfelelőek voltak (minimum és átlag) akkor maradt az adott felbontás és elkezdtem játszani az élsimítással, hogy ad-e valamit a látványhoz és bírja-e a VGA.

    Igazándiból játszani kell a felbontással és az élsimítással.... grafikusmotoronként változik mely élsimításokat támogatja aztán azok meg változó képminőséggel és erőforrás igénnyel rendelkeznek.

    Ez kicsit olyan pepecselős meló mintha tuningolna az ember valamely alkatrészét, de a végeredmény megéri mert a kapott látványvilág szebb. A legrosszabb része, hogy ki kell lépni a játékból majd újból indítani ha állítja az ember az élsimítást (meg egyéb grafikai beállítás is igényli, hogy véglegesüljön), hogy biztosan érvényesüljön.

    [ Szerkesztve ]

    "Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

Új hozzászólás Aktív témák