- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Steam Deck
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ASUS ROG Ally
- Milyen monitort vegyek?
- 3D nyomtatás
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vhw
addikt
válasz [Prolixus] #34 üzenetére
Már alig pár helyen lehet beszerezni lemezesen, átmeneti, vagy ez ilyen "szezonális termék", aztán nincs tovább?
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
drachoHUN
senior tag
válasz [Prolixus] #34 üzenetére
Igen, már láttam egy spoilermentes videót, amiben elhangzott, hogy bizony a route C teljesen új. Már közeledek hozzá eléggé. Régen kötött le ennyire játék.
Forza JUVE!!!
-
Vistaboy
veterán
válasz [Prolixus] #34 üzenetére
Tökmindegy, hogy a PS4 vagy a PC topikba kerül, ez a játék keveseket érdekel, pedig az utóbbi idők egyik legjobb alkotása lett. Mondom ezt úgy, hogy nem ismertem az előzményeket. De a sztori, a hangulat, na meg a zseniális zene... magába szippant.
Komolyan, jobban leköt, mint a Mass Effect: Andromeda, pedig kevesen játszottak nálam többet az eredeti trilógiával, ennek ellenére azt még jóformán végig sem vittem és egyáltalán nem is érdekel már, mi lesz benne, majd egyszer talán megnézem, de annyira nem izgat.
Ellenben a NieR: Automával épp most fejeztem be a "Route A"-t, vagyis most kell majd 9S-t irányítva végigmenni, és már alig várom a holnap reggelt, hogy folytathassam. 22 órába telt, hogy eljussak a végére, remélhetőleg a Route B és Route C legalább unyanennyi lesz egyenként. És még tutira így is marad benne olyasmi, amit első teljes végigjátszáskor nem tapasztalunk meg.
Szóval ez egy mestermű, amit sajnos sok játékos nem ért meg, mert ők csak azt látják, ahogy egy lengén öltözött csajszi három méteres karddal robotokat kaszabol és már legyintenek is rá, hogy nem fröcsög benne elég vér. A többit fel sem fogják, mert a szövegeket lusták elolvasni, elléptetik a párbeszédeket, a történet pedig nem is érdekli őket annyira, csakis azért néztek bele, mert le lehet robbantani 2B szoknyáját és szexi a segge...
(#35) vhw: A Konzolok Szervizénél még lehet rendelni dobozosan, de jelenleg nincs raktáron, így nem tudni, mikorra tudnak belőle szerezni. Nekem 24 órát kellett várni megrendelés után, két napra rá már meg is kaptam. A CD Galaxisban már rendelni sem lehet, mert nincs az oldalon.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
[Prolixus]
addikt
válasz [Prolixus] #39 üzenetére
Ja meg Grimoire Weiss-t ki is hagytam. A Day One edition-ben ez ugye egy pod skin...de Grimoire Weiss valójában a NieR Gestalt/Replicant egyik kulcsfontosságú karaktere (igen egy könyv...első látásra), és nekem a kedvencem azok alapján, amit az első játék mellékszereplőiből láttam. Persze semmi értelme annak, hogy a játékban van, nyilván csak amolyan fejbólintás vagy ilyesmi.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Vistaboy
veterán
válasz [Prolixus] #39 üzenetére
"Huhh, amúgy azért meglepő, hogy már a Route A alapján ilyen jó véleménnyel vagy a játékról. Azért a Route A után csak egy szimplán jó játéknak gondoltam, szuperlatívuszokban egyáltalán nem gondolkodtam. Igazából amíg a Route C első fejezetének végéig el nem jutsz, nem láttál semmit. Akkor szakítja rád a játék az égboltot...szinte szó szerint, majd meglátod."
Igen, számomra is picit meglepő. Először alig mertem megrendelni, mert mindenhol azt írták róla, hogy kontroller nélkül játszhatatlan, pedig a bemutatók és előzetesek alapján nagyon jónak tűnt. Aztán megjelentek a tesztek, ahol páran az egekig magasztalták, mások pedig azt sem tudták róla, hogy eszik-e, vagy isszák...
Nekem pont azért tetszik, mert annyira részletesen ismered meg a környezetet, mindenről van leírás, történet, plusz maga a világ is érdekesnek tűnt. Meg hát ugye a japán készítők miatt is érdekelt, hiszen az animéket is szeretem, nem egynek elég mélyreható sztorija van, ehhez kétségkívül értenek Japánban. Meg hát ugye a zene... valami fenomenális.
Megmondom őszintén, nagyon örülök neki, ha valóban még nem láttam semmit belőle, ahogy mondod. Pár kivétellel szinte minden mellékküldit megcsináltam a Route A során, egyedül a "Golden" ellenfelekkel nem bírtam, állítólag azokat meg kell majd hackelni 9S-szel.
A sztori szerintem már eddig is nagyon rendben van, olyan témákat boncolgatnak benne, amik igencsak érdekelnek engem. Androidként szinte már emberileg kell gondolkodni benne. Misztériumok, eszmék és morális kérdések, melyeket saját magunknak teszünk fel és kezdetben nem nagyon kapunk választ, de amikor igen, akkor óriásit üt.
Az már eddig is látszik, hogy mind az 5 befejezést végig kell játszanom, ha teljes egészében meg akarom ismerni a játékot. Már most is néha úgy érzem, nem minden esetben hoztam meg a jó döntést, kegyetlen, hogy mennyire tud hatni rám a játék. Számomra a 2017-es évben a GOTY a NieR: Automata.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
drachoHUN
senior tag
válasz [Prolixus] #50 üzenetére
A route C során derült ki számomra az Emil-es dolog, amikor már késő volt megcsinálni. Egy másik küldetés miatt jött elő, hogy bizony kellett volna hozzá. De sebaj majd a következő végigjátszásban, amikor hardon tolom. Normal túl könnyű volt, de nem szeretek egy adott végigjátszás közben váltogatni.
Hackelés is könnyebb? Basszus Route C-ben volt egy nehéz hack, vagy 15-ször nekifutottam. Ott megpróbáltam easy-re rakni, de nekem nem tűnt könnyebbnek(lehet nem csak egyszer kellett volna kipróbálni easyn). Visszaraktam, aztán még egy 10 próba után sikerült.
A spoileres részt pedig igen, komolyan mondtam. Egy képkockát sem szeretek előre látni.
Forza JUVE!!!
-
morfondőr
őstag
válasz [Prolixus] #53 üzenetére
Én most jutottam odáig, hogy A2-t lehet irányítani, de lehet valami másképp ment, mert a bunkerral történt valami (no spoiler) és utána kaptam meg A2-t és ez a 9S-el való játék után jött jóval. De ez a játék valami elképesztő! Kb. tátott szájjal játszok már vagy 2 órája!
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
BOBAKILL
őstag
válasz [Prolixus] #53 üzenetére
Létezhet valahol magyarra lefordított bármiféle olvasmány a Nier-hez? Esetleg angol? És ha igen akkor hol lehe elérni?
Most kezdtem el a Route B-t. Baromi jó volt a "vége" az első végigjátszásnak. Nem is gondoltam volna hogy ilyen szintű lesz ez a játék történet és mondanivaló terén.
Engem is frusztrál a hackelés, de kipróbálom majd az easy módot ha nem megy. Az első bossharcnál is vagy 10x álltam neki. Nem túl könnyű kontrollerrel. -
drachoHUN
senior tag
válasz [Prolixus] #52 üzenetére
Nekem ez maradt ki: Emil's Memories.
Nem a boss fightra gondoltam. Mondjuk az sincs meg, mert a játék végén felajánlottam a segítségem (Ha érted mire gondolok.) .A sztori mód után néztem körül, hogy mi maradt ki.Easy: Igen eladtam azokat a chipeket, amit csak azon a nehézségen lehet használni. Csak és kizárólag a Soul Box-ban próbáltam egy hackelést vele. Ott nem éreztem hatását. De lehet csak azért, mert extra balfék voltam.
[ Szerkesztve ]
Forza JUVE!!!
-
morfondőr
őstag
válasz [Prolixus] #60 üzenetére
Na most először találkoztam Emil boltjával, ott szaladgált a sivatagi átjárónál, de csak vásárolni tudtam tőle! Majd megnézem, hogy a küldit hogy lehet felvenni!
Más: horgászni szoktatok a játékban? Nagyon jópofa és acsi is jár érte, ha 20 különböző halat kifogsz! Proposal: menjetek horgászni!
[ Szerkesztve ]
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
BOBAKILL
őstag
válasz [Prolixus] #56 üzenetére
Ha nem nagy probléma akkor szívesen venném ha a Nier Automatához kapcsolodó történeteket, -akár összefoglalva is- magyarul el lehetne olvasni. Angol értés az nehezen megy (a hallásom nem jó sajnos..) de a szöveggel ezért úgy-ahogy megbírkózom. Köszi a linkeket, meg is nézem majd a kisfilmeket.
Jó lenne érteni az utalásokat is a játékban meg úgy kompletten a háttértörténetet (nem ami a játékban van, azt értem) esetleg előzményeket. Sajnos én ezeket nem ismerem, a régi Nierrel sem játszottam. De valahogy bepótolom majd.Más: van egy dlc is a játékhoz, amit még nem vettem meg. Ez folytatja a storyt vagy csak kiegészíti egy mellékszállal? Várható még dlc szerintetek?
-
Vistaboy
veterán
válasz [Prolixus] #60 üzenetére
"Asszem úgy adja be a küldetést, még Route A során, hogy az elhagyatott plázában megjelenik valamikor az az ikon, ami jelzi, hogy fel nem vett quest elérhető. Az a vörös pötty látszódik a térképen. Odamész, kiderül hogy a plázában van egy fehér virág, a lunar tear."
Ezt a küldit tutira a "Route A" során lehet felvenni? Mert én most tartok a "Route B"-nél, pont annál a résznél, ahol az erdőbe kell átmenni a plázán keresztül, és még most sem jelez itt semmiféle mellékküldetést és a virággal sem tudok mit csinálni.
Tutira nem volt itt semmi a Route A során sem, hiszen akkor megcsináltam volna. Két idegesítő mellékküldi kivételével (Speed Star és Parade Escort) mindent megcsináltam Route A alatt, és tutira nem volt itt küldi, mint ahogy most sincs, legalábbis 9S-szel sem találok itt semmit, ami a fehér virágokra utalna.
Nem lehet, hogy a Route A során valamelyik küldetést esetleg nem a megfelelőképpen fejeztem be? Mert ha neked beadta, nekem meg nem, mi más lehet az oka? Pláne, ha valóban olyan fontos mellékküldetésről van szó...
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
BOBAKILL
őstag
válasz [Prolixus] #65 üzenetére
Köszi. Ha végigvittem majd szólok és legfeljebb privátban elküldöd. Tegnap már nézegettem az általad linkelt videókat youtubeon. Sok mindent megértettem amire nem is gondoltam volna.2B-vel tényleg éleztessebb volt a harc. De sebaj majd A2-val.
-
Vistaboy
veterán
válasz [Prolixus] #68 üzenetére
Végre sikerült elindítani a küldit. Nem tudom, mi lehetett a baj Route A során, hogy nem sikerült, hacsak nem az, hogy nem tudtam a sorrendet. Pedig emlékszem, hogy már akkor is feltűnt a virág, és biztos voltam benne, hogy azzal majd később lehet kezdeni valamit. Az is megvolt, hogy beszéltem Emillel, de szerintem utána már nem mentem vissza a virághoz, máshol meg nem botlottam bele később. Mindegy, jobb későn, mint soha, végre megvan.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
drachoHUN
senior tag
válasz [Prolixus] #74 üzenetére
Játékosok 1/4-e nem jutott el az első mentésig. Az mondjuk szép lemorzsolódás. Bár voltak technikai gondok. White Screen of Death-ből nekem is kijutott. Úgy nehéz eljutni addig.
20% eljutott a valós végéig. Az talán nem is annyira rossz arány. Rosszabbra számítottam. Ez mondjuk csak PC. Tippre PS-en jobb az arány.
[ Szerkesztve ]
Forza JUVE!!!
-
vorosmarti
senior tag
válasz [Prolixus] #78 üzenetére
Hát volt pár példa rá h félkésznek éreztem a játékot (PC-n, bill + egér kombóval).
Említettem 9S kiszámíthatalaságát, amikor felugrik mellém és lelök...vagy pl sidescroller nézetben bizonyos helyeken ha elindulok felé, akkor elkezdem tolni a karakterét (mikozban ő áll mereven). Ez utóbbi lehetne a mechanika része is, de nem az, mert nem következetesen csinálja.
Szintén oldalnézetben, mikor utaznak a vonat tetején, akkor nem a földhöz képest állnak függőlegesen, hanem a 40 fokban megdöntött vonathoz képest (Megjegyzem a trailer-ben nem így láttuk ).
Először a leggyengébb fokozaton kezdtem játszani, és azon pl lehetetlen meghalni, mikozben többen írták már itt is h milyen nehéz a legsúlyosabb fokozaton. Sztem ez is balance kérdése.
Nem emlékszem a nevére, de az állattartó (akinek visszük a gyógyszert) megközelítése is nehézkes volt nekem. Volt hogy nem sikerült a buckák közül kijönnöm, csak újraindítás után, miközben előtte többször kijöttem ugyanott.
És végül, az hogy egy AAA játékot nem lehet natív felbontásban elindítani (nekem ablakban sem ment), az nekem nemhogy befejezetlen, hanem egyszerűen elképesztő. A squere enix által kiadott eddigi játékok (amikkel játszottam: TR, RotTR, Hitman Absoltion), teljesen jól működtek. Amiatt, h a játék extrém kidolgozottságú, meglehetősen sok részlet kidolgozására volt kapacitás, nos emiatt meg még cikibbnek érzem a helyzetet. Érdemes megnézni a fórumokat és a játék steam-es értékeléseit is, sok helyütt én szégyellem magam helyettük
Most olvasom h van akinek nem megy FAR-al sem fullscreen-ben. Nekem sem.
[ Szerkesztve ]
-
vorosmarti
senior tag
válasz [Prolixus] #84 üzenetére
Nyilván sok mindenben egyet tudok érteni (értsd: szemet tudok hunyni a hiányosságok felett), de az AI butaságát illetően egészen eltérő véleményem van. Ez egy 60 eurós játék, a fejlesztője és kiadója a világ legismertebb kiadóinak egyike. Illett volna rendesen megcsinálni, vagy ha már így alakult, kiadni rá egy javítást.
A steam-es adatlapon az első videóban 1-2 másodpercig látható a vonat-os jelenet (01:22), és az más mint amit én láttam a játékban. Utólag tűnt fel. Mondjuk nekem nem volt harc, vélhetőleg az easy mód miatt.
Saját kép...
Eléggé árkád, bár mondjuk ez talán jobban zavart mint 1-2 bug.Ami a third party megoldásokat illeti, nyilván el lehet fogadni (Dark souls esetében direktx-re, egérre, multira MOD-ot használok), de itt fel sem merült, ráadásul nem is tudtam róla. Ebben a topic-ban olvastam először FAR-ról, és ahogy jeleztem, Vistaboy-hoz hasonlóan nekem is csak ablakban működik.
Összességében inkább elvi az ellenállásom, ahogy már vagy 3x leírtam, maga a játék briliáns. Azért vagyok türelmes (értsd: NAÍV), és várom a javítást, mert éppen multiplayer-es időszakom van, és az teljesen leköt. Végig fogom tolni, cseppnyi kétségem sincs
-
Vistaboy
veterán
válasz [Prolixus] #81 üzenetére
Nincs semmi probléma eddig a FAR-ral sem, én basztam el, mert amikor felajánlotta az újabb verziót, hagytam frissíteni. Most letöröltem, majd újra feltettem, így már működik rendesen a FullHD teljes képernyős mód, úgy is indul a játék.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
vorosmarti
senior tag
válasz [Prolixus] #86 üzenetére
A vonat-os apróság vszínűleg úgy van ahogy írod, azért is tűnhetett fel, mert nekem nem volt ott harc.
Amit az AI-ról írsz nagy általánosságban, az nekem probléma, és nem nagyon tudom elfogadni. Együtt kell élni vele, de azt gondolom róla amit Te: sajnos ilyen. Valószínűleg az a probléma, hogy túlságosan objektíven akarom látni azt is, ami nagyon közel áll a szívemhez. (Pl. a Dark Souls sorozat adott nekem közel ezer óra játékidőt, nagyon szeretem, rendszeresen visszatérek hozzá, de nem tudom megérteni, hogy miért nem lehetett a sztorit rendesen összerakni. Ez a neheztelés mindig része marad a véleményemnek a sorozatról, akkor is ha nagyon szeretem.)
Az is gond lehet h a VGA-m a minimum requirements szintjén van (i5 2400 / 12GB RAM / GTX 750 Ti), és sztem ez is befolyásolja ezeket az apróságokat.
Ami a borderless gaming-et illeti, köszi a tippet, megnézem hátha jobb lesz vele. A FAR ugyan natívra állítja a felbontást, de hiába állítok be fullscreent, kisebb ablakban indul a játék. Az is lehet h gond, h ma már a 1080p a standard, és én 1680x1050-ben tolom. Mindenesetre vannak régebbi játékok, ahol ez nem okoz ekkora galibát.
-
drachoHUN
senior tag
válasz [Prolixus] #95 üzenetére
No ezt majd elolvasom.
Köszönjük!vorosmarti: Emlékszem, hogy valóban nehézkes átállni kontrollerre, de ma már csak FPS, TPS játékokat játszom bill-egérrel. Megéri megszokni.
Forza JUVE!!!
-
vorosmarti
senior tag
válasz [Prolixus] #95 üzenetére
Nagyon köszönjük az írást. Ahogy belenéztem alaposan körbejártad a sztorit
-
morfondőr
őstag
válasz [Prolixus] #99 üzenetére
Köszönjük a színvonalas összefoglalót!
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
Vistaboy
veterán
válasz [Prolixus] #104 üzenetére
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
drachoHUN
senior tag
válasz [Prolixus] #106 üzenetére
Közben írogatta, hogy éppen kinek az adata pusztult el. Gondolom azok közül írogatott ki nickeket, akik beáldozták a mentést. Talán ennyi.
Forza JUVE!!!
-
vhunor
őstag
válasz [Prolixus] #108 üzenetére
Szerencsére nem nagy kunszt előtte kimásolni valahova a mentéseket .
-
BOBAKILL
őstag
válasz [Prolixus] #99 üzenetére
Nagy Respect az írásért, igazán jól sikerült. 1-2 dolgot megértettem a korábban linkelt videókból, de így már sokkal tisztább a kép. A végét nem olvastam csak el mert most érek csak el a route B végére. Várom már a következő részt.
Más: Az összes trophyt összegyűjteni elég húzós lehet. Gondolom az összes ending kell hozzá. Nekem eddig az AHW endingek vannak meg meg most ugye lesz a B. De utánaolvastam és van egy pár még...
Hát ebből több végigjátszás lesz azt hiszem. Vagy ki kell másolni a mentést a vége előtt.[ Szerkesztve ]
-
BOBAKILL
őstag
válasz [Prolixus] #113 üzenetére
Neee... Milyen világ ez kérem? Pénzért mindent lehet?
[ Szerkesztve ]
-
BOBAKILL
őstag
válasz [Prolixus] #116 üzenetére
Maj ma este belövöm az easy módot és akor talán sikerül. Az megnyugtat valamellyest hogy nem csak én szenvedek a hackeléssel.
Ha végeztem a játékkal akkor lehet zargatlak majd pár kérdéssel, tuti lesz még...
SPOILER!!: Izgulok 2B-ért, mert ugye elvileg a kardban van a "másolata". Gondolom választani kell a játék végén kettőjük közül... de én A2-t is nagyon bírom. Érdekes volt hogy miután "megölte" 2B-t, levágta a saját haját. Pedig nekem jobban tetszett hosszan, de ez részletkérdés.
Hatalmas volt a route B végén hogy amikor kiírták a játék címe alá hogy "or not to be". Zseniális volt! -
drachoHUN
senior tag
-
BOBAKILL
őstag
válasz [Prolixus] #125 üzenetére
Köszi az infókat. Emil harcot eddig nem sikerült előidéznem pedig elvileg jól csináltam.
Azt a nyulas bossot megkeresem majd.
Említetted h meg lehet venni a trophykat elvileg. Merre keressem? Amúgy fegyverekből nem sok hiányzik a maxhoz. De még hiányzik fegyver is sztem. -
BOBAKILL
őstag
válasz [Prolixus] #127 üzenetére
Köszi, visszaolvasok akkor. -
vhw
addikt
válasz [Prolixus] #130 üzenetére
Igyekeztem körbe írni; Adamre céloztam.
Sietve kell elhagyni a helyszínt a találkozás után - más játékoknál a hasonló felvezetést követően általában már nem lehet visszamenni a helyszínre; összeomlik az odavezető út, vagy a karakterünk valamire hivatkozva megtagadja a visszatérést: túl veszélyes, nincs ott semmi teendő stb.
De ebben az esetben gond nélkül vissza lehet menni az "arénába", ahol helyből 2 goliath biped és több med robot, kamikaze botok várnak ~38-as szintűek (én 20). Amint lerendeztem őket, újabbak spawnolnak a talajból.
Van esetleg teendő itt, vagy csak egy kedves meglepetés, annak aki üres gödörre számítva rohan le, vagy amolyan farmoló hely?"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
BOBAKILL
őstag
válasz [Prolixus] #132 üzenetére
Sztem arra gondol ahol a város alatt, egy űrhajóban vagy miben találkozunk a ádámmal és évával. Az tűnik aréna szerűnek, körbe-körbe lehet csak menni. Ott tényleg nincs semmi más.
-
vhw
addikt
válasz [Prolixus] #140 üzenetére
Akkor a kérdéses robot "agyatlan" volt? Hogy "működött"? Amikor a játék azt sugallja, hogy a gépek legkisebb "működő" egysége a gömb alakú fej modul, ami különböző extra egységekkel képezhet nagyobb, bonyolultabb létformákat.
Tény, hogy először azt kérdezi hol van, de annyi lehetőség közül miért pont ezt a módot választották egy régi szereplő visszahozására? Nem szimbolizál semmit? Miért visszakozott/menekült a kérdéses robot, amint elfogytak a társai és a saját HP-jának jelentős része? Ez meglehetősen példátlan.
Az előd játékok ismerete nélkül, illetve egy óvatlan pillanatban ajánlott youtube videók listájában elolvasott "Emil hidden boss" cím miatt már a Route B közben azon agyaltam, hogy ennek a karakternek kell legyen valami köze a megoldáshoz, ő lehet a háttérben. Egy weird, gép testben megbújó, archivumokban homályosan körülírt alak, aki még harcolt az idegenek ellen is, nem csak a gépekkel, számtalan klónt hozott létre, aki később egy rejtett boss is egyben (előzmény ismeretek nélkül számomra akkor még egy lehetséges true ending boss jelölt).
Persze látva a végkifejletet, már nincs sok alapja az egésznek...Access point-ra gondoltam.
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
vhw
addikt
válasz [Prolixus] #142 üzenetére
Hol sugallja ezt, mivel?
Számomra azzal, hogy ez egyezik meg minden általános gépen. A legkisebb lebegő változatuk (small sphere) gyakorlatilag csak egy gömb fej némi extra alkatrésszel. (az unit leírásoknál: "machine life forms are built from modular parts and have many variations" - vagyis egységes modulokból épülnek fel)
A machine core is gömb alakú (bár ez kifejezetten nem jelenik meg, hogy épp a fejből esne ki).
A szekta vezető gép feje esik le - jelezve, hogy halott.
Route A-B végén a földön heverő fejek (test nélküliek is) szemei kezdenek villogni.Nyilván az alkotót kellene kérdezni - én csak felvetettem, hátha valaki ismeri a választ, hasonlóan megütközött rajta, vagy van saját elképzelése a magyarázatra.
Nekem felfedezés/aktiválás után is előfordult, hogy a közeli robotok miatt újra megjelent az erőpajzs (Pl.: Route A és talán B alatt is City ruin center access point rendszeresen lekapcsolt a közelben tanyázó gépek miatt)
Route C alatt Emil nagyobb köröket tesz a városban, ekkor elmegy a Near Factory nevű automata előtt is - ekkor bekapcsol az erőtér."Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
NandorHUN
addikt
válasz [Prolixus] #140 üzenetére
Amúgy semmi sem utal arra, hogy a true ending az az Ending E lesz... tekintve, hogy eddigi összes játékban a "legrosszabb" befejezés lett végül az igazi vége a játékoknak.
Pl. Drakengard 3-ban az A, Nier-ben a D etc... igaz, utána volt amihez kiadtak átvezető novellát, hogy teljes képet kapj, pl. Nierben is D vég elég "szar" lett, de utána a novellában Nier-t feltámasztják mégegyszer.Itt is folytatás fog majd utalni rá végül mit választott Yoko Taro.
www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA
-
válasz [Prolixus] #214 üzenetére
Nagyon érdekes, és egyedi ennek a játéknak a fejlődési rendszere, a skillek kiosztása. Szoknom kell még.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz [Prolixus] #216 üzenetére
Erre felkészítettek, négy végigjátszással tervezek.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz [Prolixus] #221 üzenetére
Azt már az elején is láttam, hogy más lesz, és valljuk be kell is. Nem véletlen a C elején van a főcíme a játéknak. Izgatottan várom, hogy mi lesz. Nyomnám már most is, de nem tudom..
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz [Prolixus] #226 üzenetére
Így van, kit érdekel hogy hihető e az andoridok, ha ilyen testük és pofijuk van (a csajoknak)?!
Nagyon szépen köszönöm a kimerítő választ. Akkor nem igazán értettem félre semmit, csak azt hittem, hogy minden mögött a gépek állnak. Azt hittem a E ending-ben lévő podokat is a gépek irányították. De akkor nem, csak ők is öntudatra ébredtek.
Mondjuk az még mindig nem tiszta, hogy az andoridokat ki irányította. Mert lehet, hogy csak egyszerűen ez volt a programjuk. De a gépi tudat beszél arról, hogy az androidok elleni harccal edzették magukat, és lettek mindig erősebbek. Vagy ezt csak én látom bele a sztoriba?[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Rigormortiis
addikt
válasz [Prolixus] #228 üzenetére
Akkor lehet igazán átélni az Automatát, ha az előzményekkel is jatszottunk. Vagy legalabb láttuk a Drakengard egyik befejezését, mert ott indult el a Nier idővonal.
Nekem mondjuk a Nier Gestalt karakterei jobban tetszettek, de azt is többször kijátszva már nem ütött akkorát az itteni ember/földönkívüli vonal megfejtése, hiszen már ott is kiderültek a dolgok.
Ahogy Emilről is. Annyira de annyira örültem, hogy visszahozták!
DePopla-Devola visszatérése is meglepett, főleg amilyen szerepük a végén volt.
Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 5, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled
-
válasz [Prolixus] #228 üzenetére
Tudom, hogy hülyeség volt. Mikor lement az E ending, már akkor éreztem. Egyrészt már az is, hogy bedaráltam mint egy sorozatot szokás. Ezért volt amit fel sem fogtam (át nem ugrottam szövegeket vagy ilyesi, annyira nem vagyok hülye). Másrészt pedig a mellékküldetések kihagyása is. De már tegnap este elolvastam a te írásodat is, és még sokat olvastam neten, és néztem videókat. Devola és Poppola, Emil és a többiek multjával is tisztában voltam. Sőt, évekkel ezelőtt, én már az alap Nier történetén is átnyálaztam magam. Szóval nem nulláról kezdtem az Automata-t. Tudtam azt is, hogy mi van az emberiséggel. Csak azt hittem lesz egy csavar ami felülírja azt.
Jó, végül is úgy látom, hogy sikerült nekem is helyesen összetennem a képet. Picit "tévedtem" csak. Viszont ennek ellenére is, hogy rohantam. Baromira emlékezetes játék marad. És lehet, hogy egyszer nekiállok elölről. A végkifejlet tudatában, szépen nyugodtan, minden apró részletre figyelve.
Álljon itt az én példám, elrettentő példának a jövő Nier játékosainak, hogy nem szabad rohanni, türelmetlenkedni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
gejala
őstag
válasz [Prolixus] #228 üzenetére
"a backdoor-t valszeg az első valaha létezett 9S egység rakta bele a Bunker rendszerébe, most az nem egyértelmű hogy bosszúból (hogy valamikor aktiválódjon hogy a gépek betörhessenek), vagy azért mert már őt is megfertőzte valami gépi vírus."
Egyszerűbb ez ennél. A backdoor valószínűleg már eredetileg is ott volt, pont azért, hogy ne derüljön ki az igazság az emberiségről. Mivel a cél az volt, hogy az androidok örökké harcoljanak, így kellett egy mechanizmus arra az esetre, ha egyszer győznének.
Viszont menet közben az egyik régi prototípus, Number 9 változtatott a terven, hogy akkor aktiválódjon, amikor a régi modelleket leváltják majd az új generációra (2B, 9S). Az persze homályos, hogy ez hogyan is működött volna.Abban is van egy kis félreértés, hogy a YoRHa kapcsán nincs semmi ciklikusság., a backdoor kihasználása és a bunker megsemmisülése csak egyszer történik meg, a játék során.
A Commander és néhány YoRHa android (nem minden android YoRHa, ne felejtsük el) tudott a titokról, csak arról nem, hogy mindannyian ennyire feláldozhatók.
[ Szerkesztve ]
-
válasz [Prolixus] #235 üzenetére
Az biztos, hogy ezt nem lehet könnyen megmagyarázni valakinek aki nem próbálta, hogy ez miért jó. Meg igazán nem is kell, csak mikor egy HZD, Assassins Creed, Shadow..Tomb Raider, és hasonló játékokról áradozik valaki, akkor látszik, hogy a Nier-rel mondjuk tuti nem játszott. (Azt akartam írni, hogy a Nier-rel, vagy hasonló játékkal, de szerintem nincs hasonló játék.) És én nem mondom azt, hogy a Nier lett a kedvenc játékom, mert nem. Viszont egy nagyon különleges játék, amit a legjobbak közt fogok emlegetni.
(#236) gejala Lehet nincs is chapter select-tem, most így visszaállított mentésekkel. Szerintem előbb újra be kell fejeznem a C-t.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Rony949
őstag
válasz [Prolixus] #257 üzenetére
"Kevés ilyen van sajnos és nem is lesz sok."
Szerencsére jövőre jön a Nier Replicant Remastered, amit én már hónapokkal ezelőtt előrendeltem. Mivel nem volt soha se Xbox-om, se Playstation-öm, így az is kimaradt az életemből. Szóval nagyon várom azt is.Az a helyzet, lenne még kedvem belelesni a többi endingbe, csak lassan itt a csütörtök és jön egy elég népszerűtlen játék, egy indie cégtől, akit én nagyon kedvelek. Valami Cyberpunk izé....szóval értitek.
De majd próbálok rá időt szakítani. Remélem az E route-hoz nem kell 10+ órát játszani.
-
Rony949
őstag
válasz [Prolixus] #269 üzenetére
Igen, lehet az ára az nem olyan szép és magát a játékot is nehéz belőni. Remastered-hez képest túl sok sokat újítottak, Remake-hez képest pedig túl keveset. A kettő közé esik. Szerintem is olyan 40-50 euro lenne az ideális ár.
Mondjuk én személy szerint 47 euróért rendeltem elő.