Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz vorosmarti #83 üzenetére

    "Említettem 9S kiszámíthatalaságát, amikor felugrik mellém és lelök...vagy pl sidescroller nézetben bizonyos helyeken ha elindulok felé, akkor elkezdem tolni a karakterét (mikozban ő áll mereven). Ez utóbbi lehetne a mechanika része is, de nem az, mert nem következetesen csinálja."

    Ez ilyen konzolon is. Ennyit tud az AI által irányított társ. Nincsen ebben semmi félkész (sajnos?), szinte minden játékban segghülye az AI által irányított társad.

    "Először a leggyengébb fokozaton kezdtem játszani, és azon pl lehetetlen meghalni, mikozben többen írták már itt is h milyen nehéz a legsúlyosabb fokozaton. Sztem ez is balance kérdése."

    Nem. Ez is szintén ilyen konzolon is, ennélfogva valószínűleg teljesen szándékos. Easy mód azoknak van akik csak a sztoriért játszanak. A legnehezebb fokozat meg instadeath ha sérülsz gyakorlatilag. Insane mód, ha úgy tetszik, ez meg pont nem az a játék, ami nem veszi komolyan az ilyesmit (tekintve, hogy képes az összes mentésedet is törölni, ha úgy döntesz...)

    "Szintén oldalnézetben, mikor utaznak a vonat tetején, akkor nem a földhöz képest állnak függőlegesen, hanem a 40 fokban megdöntött vonathoz képest (Megjegyzem a trailer-ben nem így láttuk :) )."

    Szerintem a trailerben is így volt. Melyik trailerre gondolsz? Már kíváncsi vagyok... Amúgy ez is ilyen konzolon is, erre is várhatsz javítást a következő évezredig, mert sosem fog elérkezni. Nincs szándékukban kijavítani, mondjuk megjegyzem szerintem felesleges is lenne. A jelent nagy részében úgysem a vonaton állsz, hanem harcolsz, sok esetben ugrálsz stb.

    "Nem emlékszem a nevére, de az állattartó (akinek visszük a gyógyszert) megközelítése is nehézkes volt nekem."

    Na ez már esetleg lehetett bug, mondjuk én sosem találkoztam ezzel. Flottul ment az oda ki-be jutás mindig.

    "És végül, az hogy egy AAA játékot nem lehet natív felbontásban elindítani (nekem ablakban sem ment), az nekem nemhogy befejezetlen, hanem egyszerűen elképesztő."

    Ez így van, érthetetlen miért nem képesek ezeket javítani. Viszont ha ezeken sikerül átugrani jellemzően valamilyen third party megoldással, én egyáltalán nem érzem befejezetlennek a játékot. Nem olyan a játék, hogy tömve van bugokkal, rossz textúrákkal, pocsék animációkkal meg ilyenekkel. Nem egy Mass Effect Andromeda. Miután én borderless gaming-gel toltam a játékot, tökéletesen és szépen futott. Van egy-két helyen optimalizációs gond, de sajnos ez ilyen konzolon is, a digitalfoundry-es elemzésből ez kiderül, szóval ez megint nem a port hibája, erre voltak képesek a készítők a rendelkezésükre álló idő, erőforrások, szakértelem birtokában. A társamat én is toltam magam előtt, de ahogy írtam, ez megint nem a port problémája. A nyilvánvaló gambreaking bug-okat leszámítva (resolution bug, white screen death stb) én soha egy crash-sel vagy bug-gal nem találkoztam, pedig 80+ órám van a játékban. Szóval nekem amolyan kettős érzésem van: Van néhány érthetetlen és amatőr hiba, amitől már csak az érthetetlenebb miért nem javítják ezeket, ezt leszámítva egy patent port szerintem, nem egy ténylegesen félkész bughalmaz roncstelep.

    [ Szerkesztve ]

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

Új hozzászólás Aktív témák