Hirdetés
-
Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
it Profitorientált céggé válhat az OpenAI, erősítette meg Sam Altman.
-
Lamborghini – Lian Li együttműködés
ph A három L betűs kooperáció eredménye az O11D Evo RGB egyedi, limitált kiadású példánya lett.
-
Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
ma Folytatódik a Vivo és az UEFA együttműködése, a készülékválasztás megkérdőjelezhető.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
senior tag
Induktiv jeladotol jovo jel triggereli a CDI-t, hogy adjon gyujtast. Ahogy a harangon levo fem elhalad elotte, feszultseg indukalodik a tekercsben, ez a "trigger" jel, amire a szikrat adja.
Ezt a feszultseg jelet nem ugy kell elkepzelni, hogy van 5V- nincs 5V, hanem egy teljes szinusz hullam jelformaban, fel es lefuto jelalakkal.
A CDI-nel van egy kuszob ertek amit a jeladotol jovo feszultseg ha meghalad, akkor ad szikrat.
Az ellenallas es a multimeterrel mert feszultseg csak egy nagyon durva es kozelito merest ad, tutira oszcilloszkoppal lehetne ellenorizni a megfelelo mukodeset, mert akkor lehet latni a kuszobertekeket es a jelalakot, lehet hogy az induktivitasa mar nem megfelelo a tekercsnek pl.
Az indukalt feszultseg merteke pedig nem csak a tekercs allapotatol, hanem a harangon velo fem trigger jel es a jelado kozotti megfelelo legrestol is fugg.
Szoval ha pl nagyobb a legres akkor alacsonyabb feszultseg fog indukalodni.DigitXt: lenyegeben rovidebben leirtad mi lehet meg a problema
[ Szerkesztve ]