Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz -Mosquito- #16318 üzenetére

    Meg se merem kérdezni mennyit költött rá a régi tulaj.
    Szerintem már leírtam valahol, de ugye a 218K-s vételárra jött a rendszámozás,
    aztán egy szíjszakadás, egy rakat tuning, gyári plexi vásárlás, hengerfejtömítés
    csere, stb. Aztán amikor már jó volt, akkor még több tuning (Multivar, 4Road), s
    persze műszerezettség növelése, mert milyen menő már a fordulatszámmérő...
    És sokan elfelejtik, hogy egy esetben nagyon hasznos: ha tuningolsz...:))
    És akkor a kígyó a saját farkába harap: tuningolsz és mérsz, locsolod a zsét...
    Hogy még jobban tuningolhass, vagy még jobban mérhess, legyen mit szerelni!

    De hát már egy párszor elmondtam az álláspontom: valaki CSAK gurulni szeret.
    Otthon nem nyúl semmihez, mert arra van a szerelő: én is sokáig így csináltam.

    De azért (nekem) van abban vmi kellemes, hogy bármikor, ha gondolom, fogom,
    és szétkapom a hajtást, átalakítom, ahogy én akarom, és össze is tudom rakni.
    7-8 évvel ezelőtt nem mertem volna ilyesmit csinálni. Igaz, a MAMI-t "még" nem
    végeztem el (épp idén akartam beiratkozni, de aztán közbejött a költözés).:R

    Ez is egyfajta kikapcsolódás.:) Szeretek ide a fórumba is írogatni, ha épp nem
    basztatnak... Lehet, hogy sokakat zavar, hogy mostanra túl sokat tudnak az én
    gépemről, de egyelőre nem panaszkodtak: baráti topik, belefér...:B Nekem meg
    nagyon jó referencia, mert ha elfelejtek valamit, akkor itt a kereső és jé, beírtam.

    Amúgy én sem számolok Ft/km-rel. A program számolja... Egyfajta mérőszám,
    hogy össze lehessen hasonlítani a gépeket, melyikkel olcsóbb... KÖZLEKEDNI.
    Semmit nem mond ugyanis a motorka élvezeti értékéről: a Sym Mio 50 pl. elvolt
    2L/100 km fogyasztás alatt, szóval km költségben az élen végezne, pedig...:C

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák