Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz #04441088 #69249 üzenetére

    a boltban szoktak érdekes dolgokat csinálni - anélkül, hogy általánosítanék a személyes ügyfélszolgálaton dolgozók kapcsán, illetve nem teljesen megyek most bele az anyagi érdekeltségbe, ami kapcsán nekik a netes rendelés átadása nem buli, de ha ő köt szerződést, akkor igen -, ezért kellene/lenne érdemes utánajárni a dolognak, hogy mi alapján történt úgy, ahogy, illetve mennyire fedi a valóságot az, amit neked az ügyintéző mondott.
    a magam részéről, nem is szeretek személyes ügyfélszolgálaton intézni semmit, amíg nem muszáj - attól függetlenül sem, hogy nagyon korrekt tapasztalataim is vannak személyes ügyintézéssel kapcsolatban, amikor tényleg hozzáértő és segítőkész illetékessel volt dolgom, de belőlük nagyon kevés van, sajnos... -, legfeljebb csak a webshop útján rendelt készülék átvételét, de azt is inkább ppp útján intézem az utóbbi időben.

    ANDROID???; a szolgáltató helyében azért sem sietnék a rendelés után azonnal adni a kupont, mert sokan elállnak 14 napon belül a szerződéstől, de a kupont már nem lehet esetlegesen visszacsinálni, mert közben beváltotta az ügyfél.

    kaposznyak; szia, amely a-gps rásegítés adatforgalmat igényel, az nem működik adatkapcsolat nélkül, mert nem tud kapcsolódó információkat küldeni és fogadni a készülék, ha nincs mobilinternet vagy wifi kapcsolat.
    nem nagy adatforgalomról van amúgy szó, régebben nézegettem, jellemzően csak nagyon minimális, néhány kilobyte/10 kilobyte forgalom zajlik annak függvényében, hogy milyen és mikori információ adott.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák